quote:Die vieren feest om elke scheet die eventueel heel misschien in hun voordeel uit zou kunnen vallen.
Op zondag 14 december 2003 11:55 schreef Aernout het volgende:
Moslim extemisten zullen wel feest vieren.
Saddam was een van de grootste vijanden van fundamentalistische moslims
quote:alsof jij er zoveel last van hebt
Op zondag 14 december 2003 11:49 schreef _bigmac_ het volgende:
fuck als die vent word opgepakt .dan blijft bush langer
quote:Arnold mag gelukkig geen president worden, aangezien hij niet in Amerika is geboren. Arme Arnold
Op zondag 14 december 2003 11:50 schreef Xrenity het volgende:[..]
Misschien doet Arnold wel mee
quote:Naief is wel erg snel gezegd, het kan gewoon twee kanten opgaan en ik denk dat het op termijn minder zal zijn nu Saddam (wsl) opgepakt is. Ik denk wel dat er veel reactie's op korte termijn zijn te verwachten. Ze zijn gewoon een belangrijk kopstuk en daarmee een belangrijke motivatie kwijt, klaar.
Op zondag 14 december 2003 11:52 schreef LordOfThePings het volgende:
Voorbarig, en enigzins naief. Het zou zo maar kunnen dat het verhevigt. Saddam is bij lange na niet de enige persoon die belang heeft bij het obstakelen van de VS.
quote:Van mij hoeft er geen tijd meer aan besteed te worden.
Op zondag 14 december 2003 11:55 schreef Xrenity het volgende:[..]
martelen is toch veel leuker
quote:Een groot deel van de Iraqi's gelooft dat de US al aan het begin van de oorlog 'onderdak' heeft geboden als een soort van compromis. M.a.w. ze hadden hem al. Ik geloof dat niet zo, maar het zou kunnen.
Op zondag 14 december 2003 11:55 schreef Snakey het volgende:
Maar effe voor mijn nieuwsgierigheid, denken jullie echt dat Saddam in Tikrit heeft verbleven al die tijd? Ik geloof dat niet namelijk, ik denk dat hij al lang verder weg is
quote:Ja dat zou helemaal een stunt zijn.
Op zondag 14 december 2003 11:57 schreef zakjapannertje het volgende:
nu Bush nog
quote:Of hij sluit een deal met de CIA : Listen Saddam, jij liegt voor de camera over de locatie van WMD, wij plaatsen ze daar, en we laten je leven.
Op zondag 14 december 2003 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
daar zullen de amerikanen schijt hij hebben, hij gaat toch voor een militaire rechtbank in de US en krijgt een schijnproces, waarna ie wordt geëxecuteerd.
Als de VS iets gevonden had was het niet geloofwaardig meer, komt het uit Saddam's mond dan wel.
quote:dan is het niet zon slim moment er nu mee naar buiten te komen.
Op zondag 14 december 2003 11:57 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Een groot deel van de Iraqi's gelooft dat de US al aan het begin van de oorlog 'onderdak' heeft geboden als een soort van compromis. M.a.w. ze hadden hem al. Ik geloof dat niet zo, maar het zou kunnen.
quote:Denk je echt dat de aanslagen vanuit het bewind van Hussein was geregiseerd?
Op zondag 14 december 2003 11:55 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het verzet in Irak nu ook snel voorbij. Saddams bewind was geen cellenstructuur maar een strak geleide dictatuur. De kop van de slang is afgehakt, het is voorbij.
De macht van Hussein was allang voorbij.
quote:Tjonge....kan dat Bushbashen nou niet eens nokken. Iedereen lult elkaar maar na enzo....
Op zondag 14 december 2003 11:57 schreef zakjapannertje het volgende:
nu Bush nog
quote:Oh laat Bush alsjeblieft nog 40 jaar blijven met zijn geweldige beleid dat heel de wereld sterkt en de VS zo van hun astronomische schuld afhelpt!
Op zondag 14 december 2003 11:59 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Tjonge....kan dat Bushbashen nou niet eens nokken. Iedereen lult elkaar maar na enzo....
!BUSH! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 14-12-2003 12:00]
quote:Why not?
Op zondag 14 december 2003 11:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dan is het niet zon slim moment er nu mee naar buiten te komen.
quote:te vroeg.
Op zondag 14 december 2003 12:00 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Why not?
quote:Crimineel is crimineel, mijn vriend
Op zondag 14 december 2003 11:59 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Tjonge....kan dat Bushbashen nou niet eens nokken. Iedereen lult elkaar maar na enzo....
quote:Het gaat er niet om of ie goed of slecht is, maar bij ieder onderwerp over dit soort zaken zijn er altijd mensen die meteen het topic weer zo'n draai moeten geven dat het over Bush zijn (wan)beleid gaat.
Op zondag 14 december 2003 12:00 schreef TrenTs het volgende:[..]
Oh laat Bush alsjeblieft nog 40 jaar blijven met zijn geweldige beleid dat heel de wereld sterkt en de VS zo van hun astronomische schuld afhelpt!
!BUSH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |