quote:kijk hoe jaloers je bent man
Op zondag 14 december 2003 11:44 schreef matthijst het volgende:
Die zieligerd met dr "fans" zou door d'r ouders eens terug naar de realiteit moeten worden geslagen. Wat een kneusje. Ik hoop dat ze dit leest: JE BENT LELIJK EN JE KAN NIET ZINGEN. En nee: wat je papa ook zegt, ik ben niet jaloers. Waarom zou ik jaloers op je zijn? JE BENT LELIJK EN JE KAN NIET ZINGEN.
quote:Ja hè, kon ook niet missen, maar ik twijfelde nog, zeker weten ?
Op zondag 14 december 2003 11:43 schreef Shoplifter14 het volgende:
Jah klopt!!
quote:Jah, het is echt waar, want heb die aflevering op band...
Op zondag 14 december 2003 11:46 schreef elcastel het volgende:[..]
Ja hè, kon ook niet missen, maar ik twijfelde nog, zeker weten ?
quote:Ben het echt met je eens...
Op zondag 14 december 2003 11:44 schreef matthijst het volgende:
Die zieligerd met dr "fans" zou door d'r ouders eens terug naar de realiteit moeten worden geslagen. Wat een kneusje. Ik hoop dat ze dit leest: JE BENT LELIJK EN JE KAN NIET ZINGEN. En nee: wat je papa ook zegt, ik ben niet jaloers. Waarom zou ik jaloers op je zijn? JE BENT LELIJK EN JE KAN NIET ZINGEN.
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 14-12-2003 11:49]
Nou van dat gezaag van die dochter dus ook!!
quote:Oké bedankt, ik was er ziek van hem weer te zien, mag ik dat nog even kwijt hier.
Op zondag 14 december 2003 11:47 schreef Shoplifter14 het volgende:
Jah, het is echt waar, want heb die aflevering op band...
quote:ze is wel verstandelijk gehandicapt hé
Op zondag 14 december 2003 11:49 schreef Shoplifter14 het volgende:
Vader Claudia: 'Ik weet niet van wie ze het zingen heeft. Ik zing wel graag in de badkamer maar daar moet een ander maar uit de buurt blijven'Nou van dat gezaag van die dochter dus ook!!
quote:Nou, nog een reden om dan niet mee te doen... Haha
Op zondag 14 december 2003 11:49 schreef tonks het volgende:[..]
ze is wel verstandelijk gehandicapt hé
Ik heb me ook nog bescheurd om een andere gast, maar een glimp ervan opgevangen: het was een enorm vadsig wijf/kerel (dat kon ik er niet uit opmaken, volgens mij zat ze nog in de ombouwfase).
Wie was het en is er een filmpje van?
quote:Uhm.. je vergeet anders wel de helft..
Op zaterdag 13 december 2003 23:23 schreef Tiemie het volgende:
Aflevering 1Aflevering 2
Alle filmpjes tot nu toe
Elke aflevering heeft 2 pagina's met filmpjes, ergens onderaan staat een link naar pagina 2 voor de andere filmpjes..
Hij kon dat niet weten anders dan door naar de interviews met Tooske te hebben gekeken. Conclusie, dat ze hiernaar kijken, impliceert al dat ze hierop oordelen vastpinnen. Weten we ook meteen waarom Martin vorige week afgewezen werd: ze hebben zijn interviews en beelden met zijn allen bekeken en samen besloten hem vanwege zijn karakter hoe dan ook niet door te laten. Als ik correct gok: Henkjan vond hem een arrogant lul, Erik had wel van hem gehoord en mocht hem niet, Jerney vond hem een slijmerige kwal, Edwin vond hem wel goed maar te agressief.
Verder een niet heel erg slechte zaak natuurlijk, dat dit gebeurt. Zo komt hun echte karakter makkelijker aan het licht.
quote:Mja het viel mij ook al op dat ze dingen wisten die ze 'niet konden weten'
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef TAmaru het volgende:
Die jury weet teveel. Een voorbeeld, toen die ene gast wiens vriendin zei dat hij Idols zou gaan winnen en die totaal niet kon zingen afgewezen werd door de jury, zei Henkjan: en doe de groeten aan je vriendin.Hij kon dat niet weten anders dan door naar de interviews met Tooske te hebben gekeken. Conclusie, dat ze hiernaar kijken, impliceert al dat ze hierop oordelen vastpinnen. Weten we ook meteen waarom Martin vorige week afgewezen werd: ze hebben zijn interviews en beelden met zijn allen bekeken en samen besloten hem vanwege zijn karakter hoe dan ook niet door te laten. Als ik correct gok: Henkjan vond hem een arrogant lul, Erik had wel van hem gehoord en mocht hem niet, Jerney vond hem een slijmerige kwal, Edwin vond hem wel goed maar te agressief.
Verder een niet heel erg slechte zaak natuurlijk, dat dit gebeurt. Zo komt hun echte karakter makkelijker aan het licht.
Ik denk gewoon dat ze bij bepaalde kandidaten van tevoren wat info krijgen.. maarja.. bij idols 1 zei de jury dat ze bijv bij iemand als sunny niet wisten dat ze op de gang zo'n mental coach speelde.. en dat ze achteraf dachten..'en dat hebben wij doorgelaten!!' tijdens het zien van de uitzending..
quote:Foutje
Op zondag 14 december 2003 12:13 schreef Sven- het volgende:[..]
Uhm.. je vergeet anders wel de helft..
Elke aflevering heeft 2 pagina's met filmpjes, ergens onderaan staat een link naar pagina 2 voor de andere filmpjes..
Aflevering 1 6 december 2003
Aflevering 2 13 december 2003
quote:Ja, viel mij ook op ja. Ook bij die dikke met dat te kleine shirtje, wisten ze dat ie ook in Servië mee ging doe aan Idols, terwijl hij dat net aan Tooske had verteld. Maar misschien is dat iets dat ie wel op het inschrijfformulier had geschreven
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef TAmaru het volgende:
Die jury weet teveel. Een voorbeeld, toen die ene gast wiens vriendin zei dat hij Idols zou gaan winnen en die totaal niet kon zingen afgewezen werd door de jury, zei Henkjan: en doe de groeten aan je vriendin.Hij kon dat niet weten anders dan door naar de interviews met Tooske te hebben gekeken. Conclusie, dat ze hiernaar kijken, impliceert al dat ze hierop oordelen vastpinnen. Weten we ook meteen waarom Martin vorige week afgewezen werd: ze hebben zijn interviews en beelden met zijn allen bekeken en samen besloten hem vanwege zijn karakter hoe dan ook niet door te laten. Als ik correct gok: Henkjan vond hem een arrogant lul, Erik had wel van hem gehoord en mocht hem niet, Jerney vond hem een slijmerige kwal, Edwin vond hem wel goed maar te agressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |