quote:Nee ik dacht ook dat ze arrogant was .
Op zondag 14 december 2003 19:50 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik wordt echt zo moe van dat mens. da mens is gewoon zo onwijs arrogant met der 'fans'. Volgens mij wil ze gewoon zoveel mogelijk in beeld, en dat lukt der want zij is een van die mensen die gewoon niet kan zingen en er niet uit ziet en dus wordt uitgezondenToch knap dat je dat lukt
quote:Ze heeft trouwens zo veel fans dat er al 6 pagina's over haar vol geluld zijn,
Op zondag 14 december 2003 20:44 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Nee ik dacht ook dat ze arrogant was .
Maar ze is gewoon niet goed in der hoofd als ze der broer ziet denkt ze dat het een stalker is ,
Ze zei bij Stenders dat ze geen derde keer meer mee zal doen.
Iets met verkeerd uitgezonden jury-commentaar waar ze niet blij mee was, blablabla....
Maar.... Ze zal nog wel aan vele andere talentenjachten gaan mee doen. Tien jaar, een hele uiterlijke metamorfose en 100.000 zanglessen later misschien toch nog Claudia in de hitlijsten? ![]()
quote:Zoiets ja....
Op zondag 14 december 2003 19:25 schreef Toadette het volgende:[..]
precies...over tien jaar mag ze door naar de tweede rond. In die tussentijd is ze al tien keer bij de plastisch chirurg geweest, heeft ze iedere dag zangles gehad en heeft ze een perfect wit kunstgebit laten aanmeten.
Maareeeuuuuh, de laatste roddel?
De maatschappijleer-leraar van Kevin heeft verklapt dat ze een duet op gaan nemen met elkaar. ![]()
Iets in de trend van "Wat ben je lelijk van dichtbij"
quote:"Van dichtbij ben je óók lelijk"
Op maandag 15 december 2003 10:40 schreef Snake_2003 het volgende:
Nah, die komt volgend jaar wel weer voorbij schuiven hoor. Dat orgasmisch blije gezichttoen ze te horen kreeg dat 'r performance stukken beter was, ze er beter uitzag en tóch beter zong dan vorig jaar.
Maareeeuuuuh, de laatste roddel?
De maatschappijleer-leraar van Kevin heeft verklapt dat ze een duet op gaan nemen met elkaar.
Iets in de trend van "Wat ben je lelijk van dichtbij"
quote:Waarom is dat zielug als je een achterstand hebt? Als zij daar aan mee wil doen, moet ze dat doen al dan niet met advies van paps of mams.
Op maandag 15 december 2003 12:19 schreef medina het volgende:
ik snap trouwens niet dat die vader haar niet tegen houd, mischien is hij ook niet goed? je laat je kind toch niet voor schut zetten? vooral niet als ze al een achterstand heeft, hij had haar moeten tegenhouden want dit is gewoon zielig! rare mensen.
quote:Het is niet zozeer zielig dat je een achterstand hebt, het is zielig dat je ouders je dan niet behouden om voor lul te staan voor nationale tv
Op maandag 15 december 2003 12:21 schreef zerosignal het volgende:[..]
Waarom is dat zielug als je een achterstand hebt? Als zij daar aan mee wil doen, moet ze dat doen al dan niet met advies van paps of mams.
Kevin was toch ook zielig?
Sorry, maar dat vind ik beetje rare uitspraak van je!
quote:presies dat bedoelde ik ermee. bedankt!
Op maandag 15 december 2003 12:28 schreef Hare het volgende:[..]
Het is niet zozeer zielig dat je een achterstand hebt, het is zielig dat je ouders je dan niet behouden om voor lul te staan voor nationale tv
quote:You're Welcome
Op maandag 15 december 2003 12:30 schreef medina het volgende:[..]
presies dat bedoelde ik ermee. bedankt!
quote:Haha, waarom dan?
Op maandag 15 december 2003 12:45 schreef cerror het volgende:
Claudia is gehuurd door die lui.....
Hadden ze nog niet genoeg gestoorde figuren?
quote:Je kunt er nooit genoeg hebben!
Op maandag 15 december 2003 14:04 schreef Hare het volgende:[..]
Haha, waarom dan?
Hadden ze nog niet genoeg gestoorde figuren?
quote:Oh, maar dat kan ik me goed voorstellen. Ze denkt zelf echt dat ze goed kan zingen, dat is natuurlijk best pijnlijk omdat ze dat gewoon niet kan, zeg maar
Op maandag 15 december 2003 14:19 schreef carola het volgende:
AHHGGGHHH, plaats vervangende schaamte wederom. Kon er niet naar luisteren ondanks dat het grappi was.
quote:Staat het al online?
Op maandag 15 december 2003 14:19 schreef carola het volgende:
je had dr vanmorgen moeten horen op Yorin!!!! ging ze het nog 2x zingen...AHHGGGHHH, plaats vervangende schaamte wederom. Kon er niet naar luisteren ondanks dat het grappi was.
quote:Ja ze heeft zoveel fans waar ze helaas niet contact mee kan houden , en haar fans vallen haar lastig op haar mobiel , hoe triest ben je als je zo iets verzint zeg , echt zielig gewoon...
Op zaterdag 13 december 2003 21:56 schreef Doodmetaal het volgende:.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:04 schreef dennis_lachspieren het volgende:
Wat een autist
quote:Vrouw? Geval inderdaad, zoals je zegt.
Op woensdag 17 december 2003 19:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
tis dat het niet stijlvol is vrouwen te slaan maar dit geval vraagt er gewoon om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |