Mijn god, is die ziek of zo?
En het monster van Lochness vond d'r ook nog hip... ![]()
Hoop dat ik ook eens in de bus met haar mag!
quote:http://media.rtl.nl/yorinfm/wout_031211_ericvantijn.mp3
Op zondag 14 december 2003 12:45 schreef TAmaru het volgende:
Heeft iemand een mp3tje van eric van tijn op de radio die zegt dat claudia een handicap heeft?
Staat btw op idols.nl
op 4:20 begint het over claudia
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:15 schreef Sven- het volgende:[..]
http://media.rtl.nl/yorinfm/wout_031211_ericvantijn.mp3
Staat btw op idols.nl
op 4:20 begint het over claudia
quote:Dat heb ik ook, ja.
Op zaterdag 13 december 2003 22:33 schreef milagro het volgende:Jeetje
Ik heb het idee dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.
Vandaar dat ik me aan haar niet kan ergeren, vind het eerder aandoenlijk.
quote:Meesterlijk
Op zaterdag 13 december 2003 23:11 schreef knerpie het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 december 2003 22:22 schreef Sven- het volgende:
Eric van tijn vertelde op de radio dat ze geestelijk wat minder bedeeld is.. verstandelijk gehandicapt dus..Ja en hier is de klassefoto
Claudia is gewoon genaaid door Jerney, omdat ze weigerde na afloop even in haar kantoor binnen te wippen....
Hmm, nee ik probeer het maar echt.. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zij denkt de capaciteiten te hebben om een ster te worden. Ga alstublieft terug naar het gehucht waar ze je vandaan hebben gesleurd. Denk dat je het daar op de jaarlijkse kermis leuk zal dan als attractie.
Komt allen zien, Claudia de grote ster van Idols. Voor een knaak gooi die tomaten tegen haar kaak.
Denk dat het zal lopen als een tierelier. En ze zal in de volle overtuiging blijven dat iedereen komt, omdat ze haar zo 'geweldig' vinden.
Maar Claudia ik zal altijd je 'Fan' zijn..
quote:Nou je haar niet eens willen neuken, stiekem?
Op zondag 14 december 2003 15:27 schreef Theomaster het volgende:
Ik geloof wel in Claudia.. Een vrouw met zulke looks, zo'n charme en niet te vergeten zo'n goede band met de fans, moet een absolute nummer 1 worden.Claudia is gewoon genaaid door Jerney, omdat ze weigerde na afloop even in haar kantoor binnen te wippen....
Hmm, nee ik probeer het maar echt.. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zij denkt de capaciteiten te hebben om een ster te worden. Ga alstublieft terug naar het gehucht waar ze je vandaan hebben gesleurd. Denk dat je het daar op de jaarlijkse kermis leuk zal dan als attractie.
Komt allen zien, Claudia de grote ster van Idols. Voor een knaak gooi die tomaten tegen haar kaak.
Denk dat het zal lopen als een tierelier. En ze zal in de volle overtuiging blijven dat iedereen komt, omdat ze haar zo 'geweldig' vinden.
Maar Claudia ik zal altijd je 'Fan' zijn..
quote:Gesnapt
Op zondag 14 december 2003 15:29 schreef TAmaru het volgende:[..]
Nou je haar niet eens willen neuken, stiekem?
![]()
Ik heb niet zo gauw een foto van Jerney met bril, maar beide hebben ze dezelfde wezenloze blik.
Zo moeder, zo dochter...??
quote:Wie is wie dan ???
Op zondag 14 december 2003 16:18 schreef Mes het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]Ik heb niet zo gauw een foto van Jerney met bril, maar beide hebben ze dezelfde wezenloze blik.
Zo moeder, zo dochter...??
quote:Nee, serieus, ik zou het wel met haar willen doen als ik in het heil van seks zonder liefde geloofde!
Op zondag 14 december 2003 15:55 schreef Theomaster het volgende:
Ssstttt, ja ik zou het haar wel willen geven.....
quote:precies...over tien jaar mag ze door naar de tweede rond. In die tussentijd is ze al tien keer bij de plastisch chirurg geweest, heeft ze iedere dag zangles gehad en heeft ze een perfect wit kunstgebit laten aanmeten.
Op zaterdag 13 december 2003 22:05 schreef mat_herben het volgende:
ze kan steeds beter zingen!
quote:Dat mens heeft een bord voor d'r kop waar je een brontosaurusburger op zou opdienen voor Fred Flintstone.
Op zondag 14 december 2003 19:40 schreef danino het volgende:
-edit- link weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 14-12-2003 19:55]
Toch knap dat je dat lukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |