haha super film
Echt briljant gewoon, ook nog met dat dansje erbij
Kerel: "blabla... ons ma..."
Jury: "Wie???"
Kerel: "Uh... mijn moeder"
Henk-Jan: "Nou, mijn moeder is het niet!"
hoe heette dat liedje btw? wes - alane ofzo? wil het origineel wel ff horen..
quote:Ja zo heette dat en het klonk er eigenlijk nog best wel naar ook nog.
Op zaterdag 13 december 2003 22:57 schreef Raz0r81 het volgende:
geniaal! meer kan ik er niet over zeggenhoe heette dat liedje btw? wes - alane ofzo? wil het origineel wel ff horen..
quote:Héééé, was dat niet die kerel uit dat ene topic, die ene maat was van... die geen zin had om z'n school af te maken, omdat hij dacht dat hij zulke goeie strips kon tekenen?!?
Op zaterdag 13 december 2003 22:56 schreef Bierkameel het volgende:
http://www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl/
Dit is zn website
quote:Ja.
Op zaterdag 13 december 2003 22:59 schreef P-Style het volgende:[..]
Héééé, was dat niet die kerel uit dat ene topic, die ene maat was van... die geen zin had om z'n school af te maken, omdat hij dacht dat hij zulke goeie strips kon tekenen?!?
quote:Jep, een goeie vriend van mij. Hij doet graag cabaret en het tekenen van strips.
Op zaterdag 13 december 2003 22:59 schreef P-Style het volgende:[..]
Héééé, was dat niet die kerel uit dat ene topic, die ene maat was van... die geen zin had om z'n school af te maken, omdat hij dacht dat hij zulke goeie strips kon tekenen?!?
quote:Haha helemaal op het laast he dat was echt super
Op zondag 14 december 2003 11:44 schreef amaranta het volgende:
vooral bij dat stukje als hij zo omhoog kijkt en dan:
eehee emrioiruweweVET VET VET
VET VET VET
Wil dat filmpje nog even terugzien, maar ik ben niet van plan om er voor te dokken. Iemand nog een link naar een site waar die filmpjes nog te bekijken zijn?
quote:same here...
Op zondag 14 december 2003 12:03 schreef Addicted_To_DonnE het volgende:
Die gozer was echt lauWil dat filmpje nog even terugzien, maar ik ben niet van plan om er voor te dokken. Iemand nog een link naar een site waar die filmpjes nog te bekijken zijn?
quote:Idd, een perfecte combinatie van Guido (uit hard en zielig) en het liedje Trui (uit trui
Op zaterdag 13 december 2003 22:22 schreef BrianMay het volgende:
Net Hans Teeuwen!
Leerling van mij
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:35 schreef Patch het volgende:
Mark =Leerling van mij
quote:owh jawel hoor.
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef benchMarc het volgende:[..]
Mark zit niet meer op school.
quote:whahaha...geweldig die strips ook!!
Op zondag 14 december 2003 12:32 schreef benchMarc het volgende:
Link: http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2003/week50/vrijdag_wes.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmvWat strips:
[afbeelding]
Als ie nou niet zo erg Hans Teeuwen probeert te imiteren kan hij serieus nog wel es een grote caberetier worden. De potentie is er
quote:Ja daar in sterksel idd, maar daar volgt hij toch verder geen lessen?
Op zondag 14 december 2003 12:44 schreef Patch het volgende:[..]
owh jawel hoor.
School voor Hoogbegaafden
quote:Ik geef daar geen les meer, dus wat de laatste ontwikkelingen zijn weet ik niet, maar vorig jaar kreeg ie gewoon lessen hoor.
Op zondag 14 december 2003 12:45 schreef benchMarc het volgende:[..]
Ja daar in sterksel idd, maar daar volgt hij toch verder geen lessen?
En hij retourneerde toen deze:
Denk wel dat we nog meer van hem gaan horen Of het nou in stripvorm of cabaret zal zijn.
quote:ligt die school vlak bij Kempenhaege ofzoiets? De moeder van een vriend van me werkt daar ook en toen zij verhuisden hebben ze een tijd op het terrein daar gewoond. Echt een groot complex daar
Op zondag 14 december 2003 13:06 schreef Patch het volgende:
Ben toch best wel een beetje trots op hem
Hij zegt altijd dat ie door mij met tekenen en cabaret is begonnen
''Ik dacht als ik een zonnebril op zet ben ik ook stoer''
Ahhh vond m cool
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:03 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]"Mijn ouders zijn geen negers"
en op het laatste als ie dan omhoog kijk en dan iets zegt
meesterlijk!
Mark
quote:lekker precies ben jij dan.. weet et niet precies maar hij zei iets van "mijn ouders zijn gewoon nederlands.. ze zijn ook geen negers ofzo"
Op zondag 14 december 2003 15:17 schreef Patch het volgende:
Om precies te zijn, zei hij: "mijn ouders zijn geen neger"
quote:Dat zegt hij toch ook...
Op zondag 14 december 2003 16:06 schreef CraZaay het volgende:
Het is "ons mam" en niet "ons ma"
quote:Sommige users hier niet
Op zondag 14 december 2003 16:18 schreef benchMarc het volgende:[..]
Dat zegt hij toch ook...
quote:Ow ja... P-style en N1nj4. Kun je aan zien dat 't geen brabanders zijn
Op zondag 14 december 2003 16:22 schreef Ez3 het volgende:[..]
Sommige users hier niet
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:27 schreef benchMarc het volgende:[..]
Ow ja... P-style en N1nj4. Kun je aan zien dat 't geen brabanders zijn
Maar helaas zoals hij al zei: 'Mijn ouders zijn geen neger.'
Maar goed 'Ons Mam had vanavond friet gemaakt'.
Geweldige gast, Fanclub oprichten voor hem!
quote:Ik stem voor!
Op zondag 14 december 2003 16:55 schreef Theomaster het volgende:
Kan trouwens moeiteloos mee in de verfilming van het leven van Shaka Zulu. Fantastische Afrikaanse klanken.Maar helaas zoals hij al zei: 'Mijn ouders zijn geen neger.'
Maar goed 'Ons Mam had vanavond friet gemaakt'.
Geweldige gast, Fanclub oprichten voor hem!
quote:Kutfilmpje, zie je net van dat friet niet
Op zondag 14 december 2003 12:32 schreef benchMarc het volgende:
Link: http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2003/week50/vrijdag_wes.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmvWat strips:
[afbeelding]
quote:Idd
Op zondag 14 december 2003 18:13 schreef Geqxon het volgende:[..]
Kutfilmpje, zie je net van dat friet niet
quote:das best lief
Op zondag 14 december 2003 15:49 schreef Duiveltja het volgende:
Onze held zonder bril
[afbeelding]
quote:ik ook!!
Op zondag 14 december 2003 17:03 schreef BrianMay het volgende:[..]
Ik stem voor!
Gewoon een topgast. Verrweg de coolste tot nu toe!
Maat van mij denkt het ver te kunnen schoppen...
van amper 2 weken geleden, toen was iedereen heel wat minder positief over hem
quote:Die poll is nog redelijk positief hoor
Op zondag 14 december 2003 21:43 schreef DonStefano het volgende:
En dit gaat dus gewoon over dezelfde kerel:Maat van mij denkt het ver te kunnen schoppen...
van amper 2 weken geleden, toen was iedereen heel wat minder positief over hem
dat interview met 'm van te voren was ook top. Over hoe stoer hij die bril vond
quote:Uit de randstad uiteraard
Op zondag 14 december 2003 16:27 schreef benchMarc het volgende:[..]
Ow ja... P-style en N1nj4. Kun je aan zien dat 't geen brabanders zijn
Wat was mark kicke zeg, echt keigaaf, heb alleen maar in een deuk gelegen zaterdag
quote:Je komt uit de randstad en zegt KEI-gaaf?!
Op maandag 15 december 2003 10:10 schreef N1nj4 het volgende:[..]
Uit de randstad uiteraard
Wat was mark kicke zeg, echt keigaaf, heb alleen maar in een deuk gelegen zaterdag
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:23 schreef P-Style het volgende:[..]
Je komt uit de randstad en zegt KEI-gaaf?!
quote:Wie ben jij dan precies? Zal het hem wel es vragen
Op maandag 15 december 2003 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoor vandaag dat die gast bij mij op school heeft gezeten.
quote:Hij kent mij vast niet, want ik herkende hem ook niet, maar ik zit op het Sint Willibrord Gymnasium.
Op maandag 15 december 2003 15:54 schreef benchMarc het volgende:
Wie ben jij dan precies? Zal het hem wel es vragen
Ook ik vond het grappig maar wel jammer dat op het digitale filmpje 't einde niet helemaal staat.
enfin, de groeten
quote:beetje hans teeuwen rip off qua dans.
Op zaterdag 13 december 2003 21:52 schreef MLO2 het volgende:
Die gast met die zonnebril
staan slechte grappen in dat inleidende stukje Mark
quote:hij kijkt niet alleen mee, hij is ook geregistreerd op Fok
Op dinsdag 16 december 2003 18:30 schreef Xrenity het volgende:
hij kijkt mee
check zn hoofdpage maarstaan slechte grappen in dat inleidende stukje Mark
quote:Cool! En hij gebruikt nog plaatjes van Fok!kers ook!
Op dinsdag 16 december 2003 18:30 schreef Xrenity het volgende:
hij kijkt mee
check zn hoofdpage maarstaan slechte grappen in dat inleidende stukje Mark
Geniaal.
-edit: linkjes naar mp3's mogen niet lieverd .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-12-2003 21:41]
quote:maak er anders ff wma van.
Op woensdag 17 december 2003 21:38 schreef -Mk- het volgende:
Een "mix" van WES en Mark doorelkaar (gemaakt door mij):
-edit: linkjes naar mp3's mogen niet lieverd
.
quote:Belachelijk dat hij mee doet
Op donderdag 18 december 2003 22:29 schreef Ruuud het volgende:
Die jongen met die zonnebril is dus m'n broer
en hij is vandaag gebeld om net zoals vorig jaar
met de 10 slechtse of meest opvallendse een plaatje op te nemen
je zult hem dus ongetwijfeld nog wel tegen komen
joejoe groeten
quote:Hij zal het wel neit voor niks doen (cash, cash, cash)
Op donderdag 18 december 2003 22:45 schreef tonks het volgende:[..]
Belachelijk dat hij mee doet
Hij is toch niet een van de "Idols Losers"?! Integenstelling tot randdebielen als Claudia of Kevin kwam Mark alleen maar bij Idols om een beetje te klote. Volgens mij kan hij veel beter alleen doorgaan, denk dat em dat ook moet lukken....
quote:Nou ja, ik denk dat het niet om de losers gaat, maar meer om mensen die gewoon het grappigst waren. En omdat ze die toch een naam moeten geven is het losers.
Op vrijdag 19 december 2003 15:09 schreef DonStefano het volgende:
Ik snap 't niet....Hij is toch niet een van de "Idols Losers"?! Integenstelling tot randdebielen als Claudia of Kevin kwam Mark alleen maar bij Idols om een beetje te klote. Volgens mij kan hij veel beter alleen doorgaan, denk dat em dat ook moet lukken....
Ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje weer zie (hoe dom eigenlijk, want het is gewoon een aandachttrekker) maar toch....
quote:Lol, zit jij hier ook al
Op donderdag 18 december 2003 22:29 schreef Ruuud het volgende:
Die jongen met die zonnebril is dus m'n broer
en hij is vandaag gebeld om net zoals vorig jaar
met de 10 slechtse of meest opvallendse een plaatje op te nemen
je zult hem dus ongetwijfeld nog wel tegen komen
joejoe groeten
hoeist?
quote:bron
Kansloos, maar wel gelachen!De opvallendste afvallers van Idols II
De auditierondes van de tweede Idols-serie zitten er weer bijna op. Vanavond is het nog één keer genieten van valse uithalen, fantasieloze danspasjes en schrikbarende verkleedpartijen door kansloze kandidaten. We hebben er met z'n allen hartelijk om gelachen, maar hoe hebben de deelnemers zelfde audities ervaren? Newz sprak een aantal opvallende afvallers.
MARK (19)
MARK (19): kreeg de voltallige jury aan het lachen met zijn Wes-imitatie en het speciaal ingestudeerde dansje dat daarbij hoorde. 'Dress to Impress' deed hij met zijn zonnebril.
Hoe was het om jezelf terug te zien?"Schitterend. Ik ben met vrienden voor de buis gaan zitten en we hebben met z'n allen keihard gelachen. Het was ook niet mijn bedoeling om een verpletterende indruk te maken met mijn stem, ik wilde gewoon iets grappigs laten zien en dat is gelukt."
Leukste reactie?"Ik heb er heel veel gehad. Ben vaak op straat herkend, dus dat is wel lachen. Maar de leukste reactie kwam van een vriend, Toon, die heel droog zei: 'Ik vond het leuk'. Te gek toch?"
Minst leuke reactie?
"Iemand die zei 'ik vond het niet leuk'."
Wil je nog steeds beroemd worden?"Ja, maar als striptekenaar. Dat is mijn passie. Ik ben bezig met een stripboek en wil me binnenkort ook gaan richten op tijdschriften en kranten. Kijken of dat lukt. Voorlopig zijn mijn strips alleen nog te zien op mijn site www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl. Mag dat erbij?"
Fuck, fuck, fuck, / Mother, mother fuck, / Mother, mother fuck, fuck / Mother fuck, mother fuck, / Noich noich noich, / 1, 2, 1, 2, 3, 4, / Noich, noich noich / Smokin' weed, smokin' wizz, / Doin' coke, drinkin' beers, / Drinkin' beers, beers, beers, / Rollin' fattys, smokin' blunts, / Who smokes the blunts? / We smoke the blunts. / Rollin' blunts and smokin'...
quote:Die liedjes heb ik ook allemaal geluisterd. Echt heeeeel erg droog. Vooral 'Heerlijke verse thee'.
Op zondag 11 januari 2004 17:02 schreef ilona-scuderia het volgende:Op www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl staan nog een aantal hele droge nummers van hem, waaronder een Alane remix van z'n auditie (te beluisteren via http://www.djjelle.tk/ )
Kijk maar bij "Mijn Liederen" (liederen? dat zal ons mam wel bedacht hebben)
en ik vond hem de enige 'normale' tussen dat groepje in de Gelredome.
Die andere cartoons zijn ook erg lachen!
quote:Bron: Eindhovens Dagblad
OMERENAAR MARK VAN EIJK BN'ER NA IDOLS-OPTREDEN
'Humor is áltijd goed, ik kan niet zonder'Door ROB DE BRUYN
Zaterdag 17 januari, Een zonnebril, een bar slechte vertolking van een lied van de Zuid-Afrikaanse zanger Wes en... twee zinnetjes: 'Yessss, vanavond eten we friet! Maar ik ben niet door'. En zo werd Mark van Eijk uit Someren een bekende Nederlander. Dankzij Idols dus. Dankzíj ja, want de aandacht die hij nu heeft vindt hij maar wat handig om zijn doel te bereiken: een bekend striptekenaar worden. 'Ik moet het ijzer smeden nu het heet is.'
* Mark van Eijk, 'die met die zonnebril', rechtsonder een van zijn cartoons.
(Foto Ton van de Meulenhof)Nee, hij kan niet meer even rustig in een café staan zonder dat er mensen naar hem toe komen en over Idols beginnen. Hij is onderwerp van vele chatbox-gesprekken op internet. En het aantal hits op zijn eigen website is van ongeveer vier- é vijfhonderd per dag gegaan naar vijftienhonderd. Maar nee, vervelend vindt Mark van Eijk het niet om een bekende Nederlander te zijn. Juist niet. Het komt de negentienjarige Somerenaar goed van pas.
Van Eijk wíl bekend worden, als striptekenaar. Dat staat los van zijn Idols-optreden, verzekert hij. 'Ik wilde gewoon iets lolligs doen op tv, meer niet. Ik had niet eens verwacht dat het zou lukken. Maar goed, ik heb nou wel de kans er gebruik van te maken.'
Van Eijk (19) zit op het Centrum voor Creatief Leren in Sterksel, een school voor hoogbegaafden. In het reguliere onderwijs kon hij maar niet aarden. Gymnasium, mavo, havo, het maakte niet uit; overal die regeltjes. Die hij juist niet kon gebruiken. 'Als ik een idee in mijn hoofd krijg, moet ik er meteen iets mee doen, meteen.' Het botste. 'Ik heb echt váááák op de gang gestaan in mijn leven, ik werd er elke week wel een paar keer uitgezet.' Hij kon niet anders, en wilde dat niet eens. 'Het normale onderwijs is maar saai. Het is gewoon állemaal níet interessant. ...Ik praat voor mezelf, hè. Als anderen er gelukkig mee zijn, oké, maar voor mij alsjeblieft niet. Naar de universiteit gaan en niks met mijn ideeën doen, dat zou zonde zijn. Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik interessant vind. Op dit moment is dat cartoons en strips tekenen.'
Hoe het dan werkt? 'Ik krijg ideeën en zet die heel snel om in een cartoon, zonder er eerst over na te denken. Het gebeurt gewoon.'
Humor, het heeft altijd te maken met humor. 'Ik kan niet zonder. Humor is áltijd goed, er is altijd vraag naar.' Zijn cartoons draaien vooral om woordgrappen. Ze zijn leuk, dat vindt niet alleen hijzelf, maar ook zijn omgeving. En, volgens de poll, het merendeel van de bezoekers van zijn website (http://www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl).
De site is een vergaarbak van allerlei ideeën: liedjes, foto's, filmpjes. Om lekker te lezen: cursus Hoe word ik irritant?, zomaar een voorbeeld. Of de rubriek Alle vrouwen met een 'r' in hun naam hebben een dikke bibs. En zijn cartoons en strips staan erop. Humor dus. Mark: 'Ja, er zijn grenzen voor mij. Niks op mijn site is kwetsend, vind ik. Het is wel uitlokkerij, want ik wil weten hoe mensen reageren op absurde dingen.'
quote:Volgens mij wel ja.... zonde...
Op zondag 25 januari 2004 11:47 schreef vosss het volgende:
site van hem uit de lucht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |