quote:Ja, daar hou ik wel van
Op zaterdag 17 januari 2004 22:44 schreef CJ het volgende:[..]
En dominant is goed?
quote:Ok.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, daar hou ik wel van
.
quote:Zijn haar zit leuk.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:40 schreef CJ het volgende:
[afbeelding]Op deze foto vind ik 'm er niet echt byzonder uit zien, maar toch heeft hij wel iets wat me trekt. Het zal zijn mooie kaaklijn wel zijn.
quote:DUS?!?
Op zondag 18 januari 2004 17:42 schreef Dizer het volgende:
Sorry, niks lulligs bedoeld of zo, maar als Ron gaat winnen dan hebben we weer een homosexuele zanger/idol erbij.
Ik wil pics van Ron en z'n tweelingbroer. ![]()
En het liefst in van die strakke turnpakjes waar de spieren er zo mooi uit komen.
quote:Jij bent echt 24/7 met mooie kerels bezig.
Op donderdag 22 januari 2004 14:05 schreef CJ het volgende:
** schop **Ik wil pics van Ron en z'n tweelingbroer.
En het liefst in van die strakke turnpakjes waar de spieren er zo mooi uit komen.
![]()
quote:Ik?
Op donderdag 22 januari 2004 14:07 schreef schatje het volgende:[..]
Jij bent echt 24/7 met mooie kerels bezig.
Maar uhmm... Jij zou toch ook best wel zo'n goodlooking tweeling met onbloot bovenlijf (of misschien wel meer?) willen zien? ![]()
Dus ik roep bij deze iedereen op die pics heeft van Ron om ze hier te posten.
Ik heb wel ergens een heel klein fototje... ff zoeke
quote:Oh.. oooh... je maakt me wel heel erg nieuwsgierig.
Op donderdag 22 januari 2004 18:14 schreef Joyce4Rick het volgende:
Die broer is echt SUPERlekker!!Ik heb wel ergens een heel klein fototje... ff zoeke
* CJ wacht gespannen af
.
.
.
.
![]()
Gevonden op het internet:

Ron krijgt er van mij weer wat puntjes bij. ![]()
Dus als die tweelingbroer nog lekkerder is... dan wil ik daar ook wel eens wat fotootjes van zien.
Maar ik vond die eerste foto waar hij zo'n XXX shirt met lange mouwen draagt en z'n rechtertepel er een beetje doorheen steekt eigenlijk mooier.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:01 schreef CJ het volgende:
Ja, die's mooi.Maar ik vond die eerste foto waar hij zo'n XXX shirt met lange mouwen draagt en z'n rechtertepel er een beetje doorheen steekt eigenlijk mooier.
quote:http://www.livejournal.com/~krijnonline/
Trouwens als we dan eens even kijken naar de score aan homo's in de nieuwe lichting van idols, dan kunnen we onze borst nat maken! Neem nou Ron Link.
Die knul ken ik al jaren uit de gay-scene. En uit de thermos (homo sauna, waar hij zelfs voor op de poster ging). Hoe dan ook, die blijkt sinds zijn doorstoot naar de theaterronde ineens homo-af te zijn. Al zijn profielen zijn verdwenen... Oh well. Hij is ineens BI-seksueel. Het moet toch niet gekker worden! Is BI-seksueel dan minder erg dan homo zijn? *zucht* Kan hij ook zijn coming out beleven in 2004!Dikke kus allemaal en prettige feestdagen!
Krijn
xxx
Toch wel een beetje een afknapper aangezien ik het niet zo op homo sauna's enzo heb. ![]()
Maar goed, hij blijft lekker.
Eens zien wat ik nog meer kan vinden over Ron.
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:15 schreef CJ het volgende:
[afbeelding].
.
.
.Gevonden op het internet:
Ron krijgt er van mij weer wat puntjes bij.
Dus als die tweelingbroer nog lekkerder is... dan wil ik daar ook wel eens wat fotootjes van zien.
quote:Als je de LJ van Krijn hebt doorgekeken, heb je ook vast de niet-zo-aangeklede Ron Link gezien. Moet eerlijk zeggen dat hij niet het lichaam heeft dat ik verwachte van iemand die zes jaar geturned heeft. Beetje iel, zeg maar.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:40 schreef CJ het volgende:Ik heb weer wat gevonden op een site:
[..]http://www.livejournal.com/~krijnonline/
Toch wel een beetje een afknapper aangezien ik het niet zo op homo sauna's enzo heb.
Maar goed, hij blijft lekker.
Eens zien wat ik nog meer kan vinden over Ron.
http://www.livejournal.com/~krijnonline/36777.html
Maarja, ziet er nog steeds best goed uit.
quote:tis wel een hele kleine foto
Op vrijdag 23 januari 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |