Iemand die hier ervaring mee heeft?
quote:Nee, hoe krijg je die dingen eigenlijk?
Op zaterdag 13 december 2003 19:23 schreef AlienHunteR het volgende:
Keb nou al een paar dagen last van aambeien..het doet gvd echt pijn. Kan wel janken als ik weer moet schijten. Vooral nadat je hebt... en dan ergens zitten niet normaal, net of je reet vlam vat.Iemand die hier ervaring mee heeft?
quote:Keihard persen tijdens het schijten. En dat voor een langere tijd.
Op zaterdag 13 december 2003 19:25 schreef Joenes het volgende:[..]
Nee, hoe krijg je die dingen eigenlijk?
Je zal het moeten uitzitten
quote:vraag ik me ook af
Op zaterdag 13 december 2003 19:25 schreef Joenes het volgende:[..]
Nee, hoe krijg je die dingen eigenlijk?
quote:Hmm, voortaan toch maar alles rustig z'n eigen gangetje laten gaan.
Op zaterdag 13 december 2003 19:26 schreef Bioslock het volgende:[..]
Keihard persen tijdens het schijten. En dat voor een langere tijd.
quote:Niet dat ik er fysiek ervaring mee heb.
Op zaterdag 13 december 2003 19:27 schreef LostFormat het volgende:[..]
Hmm, voortaan toch maar alles rustig z'n eigen gangetje laten gaan.
quote:Met de komende kerst en oud&nieuw vlak voor de deur... (volendam enschede) Ik zou zeggen impregneren die reet...
net of je reet vlam vat.Iemand die hier ervaring mee heeft?
[brandweervoorschrift]
quote:En dan gaan ze het onderzoeken, eraanzitten enzo? Dan nog liever daar beneden een ontsteking.
Op zaterdag 13 december 2003 19:29 schreef Megumi het volgende:
Eens naar de dokter gaan. Kan ook aan andere dingen liggen heb ik eens op tv gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door AlienHunteR op 13-12-2003 19:35]
quote:*yuk* Ik kijk liever andere dingen op tv dan een ander zijn aambeien
Op zaterdag 13 december 2003 19:29 schreef Megumi het volgende:
Eens naar de dokter gaan. Kan ook aan andere dingen liggen heb ik eens op tv gezien.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:27 schreef tvlxd het volgende:
Als het aan de titel lag, was aambeien een bezigheid!
[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 13-12-2003 19:36]
quote:Denk voordat je iets zegt man. Daar ben ik 4 weken geleden voor geopereerd en dat mogen ze niet hechten en dus is het iedere avond een nieuw steriel gaasje met zout erin doen. Tenzij je dat lekker vindt maar dat raad ik echt niemand aan
Op zaterdag 13 december 2003 19:30 schreef AlienHunteR het volgende:[..]
Dan nog liever daar beneden een ontsteking.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:38 schreef Bob-B het volgende:
en wat vooral goed helpt (van zekere personen vernomen) is heel veel kiwi's eten.
quote:als je niet te gek eet hoef je misschien 1x in 5 dagen echt te schijten, dus op zich hoef je daar niet zo vaak last van te hebben?
Keb nou al een paar dagen last van aambeien..het doet gvd echt pijn. Kan wel janken als ik weer moet schijten. Vooral nadat je hebt... en dan ergens zitten niet normaal, net of je reet vlam vat.
wat zijn het precies trouwens
quote:die hebben dan toch niet van die dingen groeien daar... normaal gesproken doet schijten toch geen pijn?
Ik vraag me dan ook altijd af, als schijten al pijn doet..hoe kunnen sommige vrouwen of mannen dan in godsnaam een piemel naar binnen krijgen..
Waardoor komt het?
Aambeien ontstaan door een hoge druk in de anus en omgeving. Deze hoge druk kan vooral ontstaan door hard persen bij de ontlasting of bij een bevalling. Ook langdurig hoesten zorgt voor druk
quote:Kijk es ff [hierop]
Keb nou al een paar dagen last van aambeien..het doet gvd echt pijn. Kan wel janken als ik weer moet schijten. Vooral nadat je hebt... en dan ergens zitten niet normaal, net of je reet vlam vat.Iemand die hier ervaring mee heeft?
quote:Of niet.
Op zaterdag 13 december 2003 19:43 schreef Duder het volgende:
Foto's!!
quote:vantevoren nog een warme bad klaarmaken.. hoewel dat voor de aambeien zelf niet goed is. ik bedoel het is geen geneesmiddel, een bad.
Op zaterdag 13 december 2003 19:23 schreef AlienHunteR het volgende:Kan wel janken als ik weer moet schijten.
ze hebben er tegenwoordig pilletjes tegen dacht ik?
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:26 schreef Eronymus het volgende:
nope geen ervaring mee....Je zal het moeten uitzitten
quote:Dus wel vezels! (zie http://nhg.artsennet.nl/index.asp?s=1639)
Op zaterdag 13 december 2003 19:38 schreef Bob-B het volgende:
Nappy, juist geen vezels. Eerder laxerende dingen, denk aan ontbijtkoek en wat vooral goed helpt (van zekere personen vernomen) is heel veel kiwi's eten.
U kunt ervoor zorgen dat de ontlasting zacht is: drink veel, zorg voor lichaamsbeweging en gebruik vezelrijke voeding. Bruin brood, zemelen, groente en vruchten bevatten veel vezels. Die vezels trekken vocht aan en zorgen ervoor dat de ontlasting zacht blijft. Ga bij aandrang direct naar het toilet; ophouden maakt de ontlasting hard. Kracht zetten is eigenlijk nooit goed, de ontlasting moet rustig passeren.
quote:Vocht en toiletpapier gaan uitstekend samen.
Op zaterdag 13 december 2003 19:35 schreef Ablaze het volgende:
Vochtig toiletpapier gebruiken.
Oja, nog een tip niet teveel pittige dingen eten...(pepers, sambal e.d )
quote:koop sperti bij de drogist verzacht enorm
Op zaterdag 13 december 2003 19:39 schreef AlienHunteR het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af, als schijten al pijn doet..hoe kunnen sommige vrouwen of mannen dan in godsnaam een piemel naar binnen krijgen..
quote:probeer is cavity, dat is een soort foom en dat neemt al het vocht op uit de wond, en met erin doen en eruit halen doet het geen zeer, omdat er een soort gel inzit!! heb daar ook een gat gehad voor een half jaar
Op zaterdag 13 december 2003 19:35 schreef Tha_T het volgende:[..]
Denk voordat je iets zegt man. Daar ben ik 4 weken geleden voor geopereerd en dat mogen ze niet hechten en dus is het iedere avond een nieuw steriel gaasje met zout erin doen. Tenzij je dat lekker vindt maar dat raad ik echt niemand aan
quote:wat je ermee kan doen ensow? uhmmm Creatief met aambeien zo klinkt dat! Aambeipiercing?
Op zaterdag 13 december 2003 19:44 schreef LoggedIn het volgende:
btw.. hier staat wat info over wat je ermee kan doen enzow... misschien de moeite waard om eens te lezen
Je zit dan op je werk met het volgende dilemma :
Je moet schijten, maar je weet tegelijkertijd dat het pijn gaat doen,
dus je houd het op, maar als je dat doet wordt je ontlasting alleen maar
harder en zal het nog pijnlijker worden.
Dan ga je toch maar naar de wc, en als je klaar bent met je stoelgang,
dan voelt het inderdaad aan alsof je kont in de brand staat. Je kunt dan
amper zelfs lopen en als je dan ook nog gaat zitten durf je amper nog
te bewegen. Probleem bij aambeien is ook heel vaak dat er ontlasting
aan blijft hangen (jaja onsmakelijk), en dit gaat dan ontzettend prikken,
aangezien je het met toiletpapier nooit helemaal schoon krijgt. Soms
gebruik je wel een halve tot drie kwart rol om je kont schoon te krijgen.
Aan de TS :Ik weet zelf ook wat het is om aambeien te hebben, die
pijn die je dan hebt, het gevoel van immobiliteit, de constante pijn.
De oplossing ? Tijdig naar de wc gaan, en als je dat thuis gedaan hebt,
ga gelijk daarna onder de douche en reinig je kont goed, ook van
binnen. Tip : Eet GEEN (borrel)nootjes.
Dit klinkt misschien onsmakelijk allemaal maar ik hoop dat de TS hier
wat aan heeft.
quote:En dan elke keer weer met tegenzin je anus schoonmaken met wat toiletpapier. Au.
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef Novae het volgende:
TS: Ik weet waar je over praat : Ik heb het zelf namelijk ook.Je zit dan op je werk met het volgende dilemma :
Je moet schijten, maar je weet tegelijkertijd dat het pijn gaat doen,
dus je houd het op, maar als je dat doet wordt je ontlasting alleen maar
harder en zal het nog pijnlijker worden.
Dan ga je toch maar naar de wc, en als je klaar bent met je stoelgang,
dan voelt het inderdaad aan alsof je kont in de brand staat. Je kunt dan
te bewegen. Probleem bij aambeien is ook heel vaak dat er ontlasting
aan blijft hangen (jaja onsmakelijk), en dit gaat dan ontzettend prikken,
aangezien je het met toiletpapier nooit helemaal schoon krijgt. Soms
gebruik je wel een halve tot drie kwart rol om je kont schoon te krijgen.Aan de TS :Ik weet zelf ook wat het is om aambeien te hebben, die
pijn die je dan hebt, het gevoel van immobiliteit, de constante pijn.
De oplossing ? Tijdig naar de wc gaan, en als je dat thuis gedaan hebt,
ga gelijk daarna onder de douche en reinig je kont goed, ook van
binnen. Tip : Eet GEEN (borrel)nootjes.Dit klinkt misschien onsmakelijk allemaal maar ik hoop dat de TS hier
wat aan heeft.
Kan ook door bepaalde anale activiteiten komen geloof ik
quote:Nee, aambeien zijn eigenlijk een soort van gezwollen bloedvaten die weer gestold zijn, en die bij te harde ontlasting weer open kunnen gaan.
Op maandag 15 december 2003 21:23 schreef Manweth het volgende:
aambeien zijn is toch dat je een stuk van je darm mee naar buiten geperst hebt of zo?Kan ook door bepaalde anale activiteiten komen geloof ik
quote:
Kan wel janken als ik weer moet schijten.
ontopic
nee, wel lullig, naar de dokter denk ik he krijg je zalfje
quote:Apotheek ook wel.
Op dinsdag 16 december 2003 08:11 schreef rickywilliams het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
ontopic
nee, wel lullig, naar de dokter denk ik he
krijg je zalfje
quote:huilie
Op dinsdag 16 december 2003 18:45 schreef tntkiller het volgende:
en ik heb net gegeten en moet zonodig dit hele topic doorlezen![]()
![]()
quote:een lichaam ziet er van binnenuit helemaal niet lekker uit. geloof me. ooit een koeienlong gezien? en een varkensdarm?
Op dinsdag 16 december 2003 18:45 schreef tntkiller het volgende:
en ik heb net gegeten en moet zonodig dit hele topic doorlezen![]()
![]()
ik bedoel als je daar al misselijk van wordt... zielig hoor.
die aambeien zien er echt niet erger uit dan de gemiddelde met cholesterol dichtgeslibte slagader... daar denk je toch ook niet aan, aan hoe dat eruit ziet, als iemand over hartpijn klaagt?
en als jij nou pijn in je zij hebt, denk je dan ook meteen aan hoe je darmen er van binnenuit uitzien? ik bedoel kom op...
quote:Agreed. Doch je wil al helemaal niet weten hoe het ruikt! Ben ik effe blij dat ik niet op OK's werk. Dan smeer ik inderdaad liever iemands aambeien in met een zalfje...
Op dinsdag 16 december 2003 23:01 schreef Sessy het volgende:[..]
een lichaam ziet er van binnenuit helemaal niet lekker uit. geloof me. ooit een koeienlong gezien? en een varkensdarm?
<knip>
quote:geen idee... ontbindend vlees ruikt in ieder geval een beetje zoetig na een dag of 2 bij kamertemperatuur... tegen de tijd dat een dier trouwens week wordt en er allerlei vocht uitloopt, durf ik het echter niet meer vast te pakken zonder handschoenen... zelfs nog met handschoenen blijft het goor. Aan de ribben vastpakken gaat nog, maar de buik...
Op dinsdag 16 december 2003 23:04 schreef Nuek het volgende:[..]
Agreed. Doch je wil al helemaal niet weten hoe het ruikt!
begin je al misselijk te worden tnt?
quote:Een keer in de vijf dagen schijten? Over het algemeen is het toch gewoon elke dag? Tenminste, dat merk ik bij mijn omgeving. Ikzelf heb soms een keer in de twee dagen, maar ook meestal elke dag.
Op zaterdag 13 december 2003 19:40 schreef LoggedIn het volgende:[..]
als je niet te gek eet hoef je misschien 1x in 5 dagen echt te schijten, dus op zich hoef je daar niet zo vaak last van te hebben?
Ontopic:
Het lijkt me erg vervelend om aambeien te hebben. Ik zou inderdaad de wijze raad van de anderen opvolgen en zalf gaan halen oid.
hmm dan heb ik een lichte vorm ofzowquote:Je kunt dan
te bewegen.
das ook mooi fout daardoor kreeg ik ze....want ik druk nooit bij ut schijten het valt er altijd wel uit...ik lees op de plee en zodoende zit ik er te lang op waardoor ik ze kreegquote:Op maandag 28 juni 2004 14:27 schreef RemCOW het volgende:
Shit, het is een oud topic!
Ben blij dat ik altijd ruim mijn tijd neem bij het schijten.
en daar maken ze dan ZETPILLEN vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:21 schreef Oldbie het volgende:
[afbeelding]
ja dat is ook wel zo als je ze nog nooit hebt gehad lijkt me...maar kan zijn dat je er dan gevoeliger voor bent..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms, maar als je er eenmaal last van hebt gehad is de kans groot dat je er ooit nog eens last van krijgt.
whehe das best goorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef viezerdt het volgende:
Site met info over aambeien. Niet geschikt voor de tere kinderziel staan namelijk fotos bij.
Niet geschikt voor de tere kinderziel staan namelijk fotos bij
http://www.drwullink.nl/aambeien.html
en dit was cker vlak voor de zomervakantie?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:41 schreef MissX het volgende:
-heel verhaal-
Damn... Dat zijn wel heel extreme gevallen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef viezerdt het volgende:
Site met info over aambeien. Niet geschikt voor de tere kinderziel staan namelijk fotos bij.
http://www.drwullink.nl/aambeien.html
>> Onzinquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Aambeien-humor topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |