abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15383906
Deel 1 : Leuke meid, beetje hulp nodig plz
Deel 2 : Neverending love [leuke meid deel 2]

Ik had belooft dat ik nog nieuws zou brengen als het wat was geworden, of juist niet, of iets anders.
Nou de afgelopen 2 weken is het verliefdheidsgevoel zo erg minder geworden dat het van mij kant niet echt meer zal komen.
Ten tweede lijkt het erop dat ze weg is bij ons, zijn nieuwe cassere's in de plaats gekomen hoorde ik via via en heb haar niet gezien vandaag.

Wel weet ik dat er nog genoeg meiden zijn, zo ook vandaag. Ik was opeens zo bijdehand vandaag dat ik haast gewoon nummers aan meiden gingen vragen (bijna gedaan!!!).
D'r liep op een gegeven moment ook een leuke meid rond (je houdt je ogen open ), stond steeds af en toe te kijken, en toen ze met haar ouders de kerstboom kwam laten inpakken, ging ik gewoon kijken en keken we elkaar recht in de ogen aan, ze keek ook asociaal geintresseerd naar mij. Bijna voor mij het moment op nummer te vragen, maarja het zijn maar klanten hé, dus die zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer zien.

Ach ja, mijn meid komt nog wel, wanneer weten we nog niet..

Groetjes cb_17

zaterdag 13 december 2003 @ 18:49:47 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15384068
Sick basterd
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_15384362
ja uhhh kerel als ze jou ook zo "Asociaal" aankijkt dan zeg je toch gewoon iets of whatever ...
pi_15384383
Sjongejongejonge, te triest ....

Had het gewoon lekker laten doodbloeden, dat topic.
Nu weer zo'n kansloos topic

Waarschijnlijk was je blij dat een meisje naar je keek en moest je dat even kwijt bij je "vrienden"............

[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 13-12-2003 19:25]

pi_15384391
Tsskk
hopelijk werk je nie in onze supermarkt..
zucht
pi_15384409
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:04 schreef Kraai het volgende:
ja uhhh kerel als ze jou ook zo "Asociaal" aankijkt dan zeg je toch gewoon iets of whatever ...
Durft hij never, daar is genoeg over geschreven hier op Fok!
Liever langs de kant staan kijken hoe de anderen spelen, altijd veilig.
Val je tenminste nooit......

pi_15384556
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:05 schreef R34L-SIcK het volgende:
Sjongejongejonge, te triest ....

Had het gewoon lekker laten doodbloeden, dat topic.
Nu weer zo'n kansloos topic

pi_15385431
De titel klopt niet
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_15385464
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 18:43 schreef cb_17 het volgende:
Deel 1 : Leuke meid, beetje hulp nodig plz
Deel 2 : Neverending love [leuke meid deel 2]

Ik had belooft dat ik nog nieuws zou brengen als het wat was geworden, of juist niet, of iets anders.
Nou de afgelopen 2 weken is het verliefdheidsgevoel zo erg minder geworden dat het van mij kant niet echt meer zal komen.
Ten tweede lijkt het erop dat ze weg is bij ons, zijn nieuwe cassere's in de plaats gekomen hoorde ik via via en heb haar niet gezien vandaag.

Wel weet ik dat er nog genoeg meiden zijn, zo ook vandaag. Ik was opeens zo bijdehand vandaag dat ik haast gewoon nummers aan meiden gingen vragen (bijna gedaan!!!).
D'r liep op een gegeven moment ook een leuke meid rond (je houdt je ogen open ), stond steeds af en toe te kijken, en toen ze met haar ouders de kerstboom kwam laten inpakken, ging ik gewoon kijken en keken we elkaar recht in de ogen aan, ze keek ook asociaal geintresseerd naar mij. Bijna voor mij het moment op nummer te vragen, maarja het zijn maar klanten hé, dus die zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer zien.

Ach ja, mijn meid komt nog wel, wanneer weten we nog niet..

Groetjes cb_17

Je bedoelt dat je je onzekerheid nog steeds niet de baas bent en maar als excuus gebruikt dat je haar niet meer leuk vindt. En om iemands nummer vragen als je wordt aangekeken lijkt mij nou niet echt de manier waarop je tewerk moet gaan. Maargoed, je hebt het niet gedaan en zal ook wel blijven bij 'ik wou het nu echt doen maar toen kwam er weer nèt iets tussen!'

[Dit bericht is gewijzigd door rexi op 13-12-2003 19:51]

pi_15385482
oeps dit ging fout
pi_15385508
het begint op een life-log te lijken deze topic reeks
pi_15385728
Niet vreemd dat je het erg verliefde gevoel wat kwijt bent nadat je haar twee weken niet meer hebt gezien. Als je haar weer ziet denk je er heel anders over. Wees gewoon een man en laat op zijn minst blijken dat je haar leuk vind en niet als smoes verzinnen dat je haar niet meer leuk vind zodat je niets meer hoeft te proberen Op deze manier kom je nooit aan een vriendin hoor.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')