Een korte samenvatting van deel 1:
"Het begon allemaal toen er een leuke meid bij ons kwam werken bij de kassa's. Ik was gelijk gek van haar om het zo maar een beetje te noemen.
Aangezien ik het moeilijk vond om contact te leggen, heb ik een kleine beetje hulp gevraagd.
Dit liep uit tot een wekelijkse update hoe het ermee stond, of ik al wat had ondernomen enzo. Ondertussen ben ik van plan om a.s zaterdag te vragen of ze wat met me wilt drinken naar werktijd in de kantine."
Ik open deel 2 omdat vele topic volgers van deel 1 het leuk zouden vinden hoe het afloopt.
of loop ik nou al te veel vooruit op de zaken??
quote:Jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit
Op dinsdag 18 november 2003 22:02 schreef Harmonius het volgende:
heb je al condooms gekocht?
Steef
Het schiet al op jonge!!
Nog een paar daagjes
"Vanmiddag om 6 uur belde een collega vanaf de kantine, kassa 3 is bezet. Ik zeg ja en, hij zegt met jouw dream-meid. Ik verschoot gelijk van kleur dat ik wist dat ze er was. Nou avond ging snel om, 9 uur.
Ik naar de kassa, en gelijk erbij staan. M'n handen tintelden echt helemaal niet normaal.
Eerst was zo'n gozer (jaar of 20) met haar aan het praten, die was van de beveiliging om de bij de kassa's te staan. Op een gegeven moment ging hij op haar toonbank zitten, en keek ik snel de andere kant op, zo jaloers ben ik, ik ken d'r niks aan doen.
Toen hij wegging nam ik snel z'n plaats in, en zat ik dichterbij haar dan ik ooit in m'n levensdagen had kunnen dromen. Ik kon d'r wel zoenen
Toen begon ze te lachen en beetje praten, kwamen er nog klanten aan die persé bij haar moesten afrekenen.
Ook een stel verliefde klanten zo te zien, hand in hand en lachend naar elkaar.
Tja ik kan op dit moment alleen naar maar dromen om zo met haar te kunnen lopen ooit.
Nou die waren klaar, liepen we met z'n 2e naar kantoor (er liep nog 1 iemand stuk achter ons) en begon ik.
Moet je zaterdag ook werken? Ja zei ze, en zondag ook. Owh ik ook zaterdag maar zondag niet.
Moet je zaterdag tot 6 uur, toen zei ze iets in de zin van tot 10 voor 6 , en nog iets met school zei ze, begreep het niet helemaal en verstond het ook niet goed.
Maar toen waren we al bij het kantoor waar alleen het kassapersoneel naar binnen mag. Helaas,
Toen was het dus al afgelopen, erg jammer, was net goed op dreef.
Ik zie haar dus zaterdag weer, en kan ik pas zien wat ze bedoeld en of ze tot 10 voor 6 moet werken, wat ik overigens vreemd vind. Ik heb dus weer niet kunnen vragen of ze wat wilde drinken, dan zaterdag maar als ze toch tot 6 uur moet. Ik zal proberen zaterdag als ze wel gewoon tot 6 werkt wat vlotter te zijn en het gelijk vragen
Zondag werkt ze ook, alleen ik niet
Ik heb al vrij genomen, omdat ik iets anders wil doen wat ik ook niet wil missen, en waar andere mensen zich ook al op verheugen dat ik kom.
Best klote dus, want die jaloezie speelt ook weer op dat iemand anders haar zondag naar het kantoor begeleid en misschien ook wel probeert te versieren, je weet maar nooit.
Iemand met nog tips, of reacties. alles is welkom. Ik voel me namelijk erg klote weer na dit, want m'n geduld word zeker op de proef gesteld. En baal ervan dat het dit keer goed ging, maar alleen geen tijd had om het te vragen.
En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 19-11-2003 22:09]
Maar toch, slecht nieuws wil ik dit niet noemen. Zaterdag gaat dit dus weer verder? Tot die tijd zullen wij je natuurlijk steunen, zeker nu je mijn titel gebruikt hebt
Editje:
quote:Zoiets is een stuk orgineler als het geen valentijnsdag is, helaas is daar een stuk meer lef voor nodig:
En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
neem een roos mee, loop met der mee, vraag of ze even iets vast wilt houden terwijl jij je veters strikt of wat dan ook
Zomaar een ingeving.
Je kan er toch zelf Valentijnsdag van maken als je dat wilt? Stuur je een anoniem kaartje naar haar kassa ofzo..
Gelukkig heb je haar weer even gezien, en don't worry, het is zo weer zaterdag!
Sterkte en succes!
Marjolein
quote:Hej joh, het is elke dag valentijnsdag als jij dat wil. Als je zo tot over je oren bent en genoeg hebt van het hoofsverliefd zijn en eindelijk actie wil maar niet durft, stuur haar een kaartje, zeg dat je je in de datum hebt vergist (dat het nog lang geen 14 februari is) maar dat je het zo zonden vind om er stof op te laten komen.....
Op woensdag 19 november 2003 21:57 schreef cb_17 het volgende:En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
Het leven is te leuk om dit soort fijne dingen voorbij te laten gaan.
Ook Robin Hood heeft wel eens mis geschoten dus stap over de drempel en probeer het gewoon..... succes
Dat is wat bij me opkomt. Volgens mij zit je je enorm op te fokken over die dame. Je hoeft niks te plannen, wacht gewoon het juiste moment af, wanneer dat ook moge zijn. Die dames hebben het zo door als je een vooraf ingestudeerde line langs je stembanden perst en volgens mij staat dat weinig sexy. Bovendien lijkt het me zinvol dat je je iets realistischer opstelt en haar nog even van dat torenhoge voetstuk haalt. Je kent haar nauwelijks dus ze is gewoon een leuk meisje dat je beter wilt leren kennen. Als dat lukt kun je haar altijd nog op een voetstuk zetten en dat hoeft niet vanzelfsprekend te zijn, want...
...The chase is better than the catch.
Jeee het blijft ook spannend he zo!
Hopelijk lukt het je aankomende zaterdag allemaal..
Good luck!
Hm kan je haar misschien niet iets voor Sinterklaas geven ofzo, een kleinigheidje..
..dan is de hint iig duidelijk denk ik..
quote:Hoe raadt je het
Op donderdag 20 november 2003 21:56 schreef _OehOe_Loenatik_ het volgende:
HOOFSVERLIEFD
quote:zei je dat vorige week ook niet..??
Op donderdag 20 november 2003 22:21 schreef cb_17 het volgende:[..]
Hoe raadt je het
![]()
![]()
Morgen weer werken, maar dan is ze er niet. Zaterdag pas. En dan vraag ik het gewoon.
quote:ja ik weet het.. Maar om nu de hele week te gaan zeggen het lukt me niet met vragen heeft ook geen effect lijkt me. Ik zeg het maar zo ik ga het proberen te vragen, en ga niks beloven dat het lukt want daar stel ik alleen maar mensen mee teleur als het niet lukt.
Op donderdag 20 november 2003 22:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
zei je dat vorige week ook niet..??
En de week daarvoor..??
quote:Het belangrijkste is dat je jezelf niet teleursteld hoor
Op donderdag 20 november 2003 22:36 schreef cb_17 het volgende:[..]
ja ik weet het.. Maar om nu de hele week te gaan zeggen het lukt me niet met vragen heeft ook geen effect lijkt me. Ik zeg het maar zo ik ga het proberen te vragen, en ga niks beloven dat het lukt want daar stel ik alleen maar mensen mee teleur als het niet lukt.
quote:Ik zie mijn "Leuke" collega zaterdag ook weer...
Op donderdag 20 november 2003 22:21 schreef cb_17 het volgende:[..]
Hoe raadt je het
![]()
![]()
Morgen weer werken, maar dan is ze er niet. Zaterdag pas. En dan vraag ik het gewoon.
May the force be with you!
greetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |