quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:23 schreef Romanov82 het volgende:
Haal ik gisteravond een pakje camel medium uit de automaat, krijg ik een pakje camel orange in handen! Het lijkt ook net of er een beetje sinaasappelsmaak in zit, maar dat zal wel de associatie zijn. Sigaretjes ter ere van Catharina-Amalia
Wat voelt dát fout aan zeg!
quote:Behoorlijk, ja.
Op zaterdag 13 december 2003 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou...laten we een baby eens gaan associeren met sigaretten.Wat voelt dát fout aan zeg!
En ze moeten van m'n Luckies afblijven.
quote:Jah idd ook mijn eerste gedachte.
Nou...laten we een baby eens gaan associeren met sigaretten.Wat voelt dát fout aan zeg!
Kom we gaan ff zuigen aan Amailia .
quote:Mwoah. Beetje relativeren moet kunnen. Op het moment dat ik oranje sigaretten uit de muur trek, associeer ik dat niet meteen met baby's in het algemeen. Gewoon grappig, beetje meeliften op de hype. Ik Neem het ze niet kwalijk.
[Dit bericht is gewijzigd door QOnline op 13-12-2003 15:39]
quote:Doen we wel
Op zaterdag 13 december 2003 15:31 schreef QOnline het volgende:[..]
...Neem het ze niet kwalijk.
quote:Je mag er ik voor denken. Of nee wacht, ik edit wel ff.
Op zaterdag 13 december 2003 15:33 schreef WiXX het volgende:[..]
Doen we wel
quote:Wat???
Op zaterdag 13 december 2003 15:27 schreef shmoopy het volgende:En ze moeten van m'n Luckies afblijven.
Ik vind het een slecht idee trouwens.
quote:Is dat echt zo??
Op zaterdag 13 december 2003 15:23 schreef Romanov82 het volgende:
Haal ik gisteravond een pakje camel medium uit de automaat, krijg ik een pakje camel orange in handen! Het lijkt ook net of er een beetje sinaasappelsmaak in zit, maar dat zal wel de associatie zijn. Sigaretjes ter ere van Catharina-Amalia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |