Afgelopen zomer was het in Stockholm beter dan in Nederland qua weer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:00 schreef Repeat het volgende:
Plannen aan het maken voor de zomer, lijkt me wel leuk en eens wat anders
Maar is het daar in juli wel een beetje chill weer? Lekker zonnetje, 25+ graden etc?
En het allerbelangrijkste misschien nog wel; is het nou echt zo duur? Drinken, biertje, eten etc?
Geen idee of je er nog iets aan hebt, maar ik zie je post nu pas.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik zie ook dat ik niet op maandag hoef te vertrekken, maar ik kan ook op zondag voor dezelfde prijs gaan. Dan heb ik echt 2x een volle dag in Stockholm. Ik denk dat ik dat maar ga doen. Carnaval is toch kut in Eindhoven.
Ik moet nog wel kiezen welke hostel ik wil nemen: de boot, de gevangenis of gewoon City Backpackers. Wordt waarschijnlijk de laatste, want ze hebben een actie lopen in de winter voor 20 EUR dorm bedden.
Maar dan heb je iig nog een raamquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef piepster het volgende:
In de gevangenis hadden we een kamer met een raam. Het is niet groot, maar dat komt doordat het een gevangenis is geweest. De tralies zitten er nog voor. Het raam kon overigens wel open.
Op de boot was ons raam een patrijspoort.
Waarom niet? Toch iets wat je tegenviel dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben sinds vannacht terug van het weekend Stockholm. We hebben veel zon gezien (bij een graad of 8 overdag); het bleek extreem warm te zijn. Er lag geen ijs en daar was men erg verbaasd over. Leuke straatjes en huizen; grappig al dat water en de vele lunchtentjes...gewoon gezellig weekend dusZou er echter niet zo heel snel weer naar toe gaan...
Nou...tegenvallen...ik weet het niet... Komt misschien omdat mijn laatste vakanties totaal anders waren en in dat opzicht lijkt Zweden gewoon meer op Nederlandquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch iets wat je tegenviel dan?
Goed dat je dat zegt (wist ik niet), maar toevallig waren we al van plan om zo ongeveer de 25e tot de 28e Juni te gaan, dus dan zitten we na dat weekend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het weekend rond Midzomernacht Stockholm leeg loopt en veel gesloten is.
De dagen rond Midzomernacht is het best gezellig op straat en in de parken. Ik was er drie jaar terug rond die tijd. (zie hier )quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef TuuT het volgende:
ai, ik had juist expres mijn Stockholm reisje rond Midzomernacht gepland, omdat ik in een paar gidsjes had gelezen dat het dan heel gezellig is..maar een ander gidsje vertelde weer het tegenovergestelde...
maar ik zit er zeg maar van 20 juni en dan 10 dagen lang, dus sowieso dagen genoeg, maar ik ben nu toch wel benieuwd of die hele week dan alles gesloten is, en wat ik dan juist het beste kan doen in deze periode/rond Midzomernacht? Iemand hier die rond die tijd dus al eens in Stockholm is geweest en ervaringen kan delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |