26&27december wordt er een punk marathon georganiseerd waar 60 bands optreden in een tijd van 24 uur.
Meer info @ http://home.deds.nl/~zine/world/world.html
Hier de flyers (incl bands).
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-12-2003 12:52]
quote:7 uur s'ochtends
Op zondag 14 december 2003 18:10 schreef Ixnay het volgende:
Als ik m'n rijbewijs haal vrijdag komen we misschien wel ff kijken.
Hoe laat speelt The Excessum?
quote:In deze regio zitten veel bands.
Op zondag 14 december 2003 21:03 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom in zo'n uithoek als Venlo?
kweenie of ik kom, denk dat ik kom als jullie een x in ehv zijn..
xD
J.
quote:Dan zul je veel publiek hebben!!
Op zondag 14 december 2003 19:47 schreef crN het volgende:[..]
7 uur s'ochtends
quote:Denk ik wel ja, er worden nooit van dit soort festivals gegeven, het is maar 1 keer en er zijn een paar sponsoren dus dat zit wel goed.
Op maandag 15 december 2003 11:16 schreef Ixnay het volgende:[..]
Dan zul je veel publiek hebben!!
quote:oftewel jij komt ook
Op maandag 15 december 2003 17:25 schreef NRK het volgende:er zullen vast drugs-gasten zijn die met theezakjes onder de ogen over de grond rollen
[Dit bericht is gewijzigd door Nitro_YE op 15-12-2003 17:57]
quote:alsof je dat zelf niet zal doen willem...
Op maandag 15 december 2003 17:25 schreef NRK het volgende:7 uur smorgens idd, ik weet niet of et uber druk zal zijn, maar er zullen vast drugs-gasten zijn die met theezakjes onder de ogen over de grond rollen
quote:Wat een punkband dan.
Op maandag 15 december 2003 21:37 schreef crN het volgende:
Nah, we roken niet en gebruiken geen drugs.
Even voor de duidelijkheid: NIET serieus nemen als eerst in het Offspring topic
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 15-12-2003 22:07]
quote:Ja, op Deconstruction sprak ik zo'n ventje uit Amersfoort en die had het trots over z'n local punkband genaamd Five Years Later.
Op maandag 15 december 2003 22:06 schreef slampamper het volgende:
ik ken toch echt veel bands niet.. maar de paar die ik er wel van ken zijn zeker de moeite waard..
vooral five years later is een aanbeveling
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:01 schreef Ixnay het volgende:[..]
Wat een punkband dan.
Even voor de duidelijkheid: NIET serieus nemen als eerst in het Offspring topic
nou nog een goedkope manier vinden om daar te komen
quote:Liftend is wel een avontuur. Zeker op 2e kerstdag.
Op dinsdag 16 december 2003 01:03 schreef Mtijn het volgende:
Jongens, het maakt niet uit welke bands er spelen, het gaat erom dat het punk is en dat er moshpits zijn.nou nog een goedkope manier vinden om daar te komen
quote:Goed voorstel! (maar ik ga niet alleen!)
Op dinsdag 16 december 2003 11:30 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Liftend is wel een avontuur. Zeker op 2e kerstdag.
quote:Was best leuk
Op zondag 28 december 2003 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe is het afgelopen?
Jammer dat er niemand mocht soundchecken, was erg slecht voor t geluid...
oke het was wel redelijk georganiseerd
Werd best goed ontvangen bij het publiek. De band voor ons stond met z'n 4en (5 man eigenlijk, drummer achter) te beuken op 10 bij 10 cm, terwijl ik met crN gewoon genoeg ruimte had, en maar 1 gitaar was wel geinig met Bro hymn! Ik zei dat sommige het leuk vonden, en sommige het haten. Best veel mensen gingen mee zingen + springen. Leuk optreden!
quote:Met 1 gitaar en zonder basgitaar?
Op maandag 29 december 2003 09:19 schreef NRK het volgende:
Ik vind het wel goed georganiseerd. Geluid was wel oke, idd, maar ik baalde ervan dat mijn versterker geen distortion had!! En zelf gebruik ik niet van die plastic-sound pedaaltjes dus moest ik maar zonder gitaar.Werd best goed ontvangen bij het publiek. De band voor ons stond met z'n 4en (5 man eigenlijk, drummer achter) te beuken op 10 bij 10 cm, terwijl ik met crN gewoon genoeg ruimte had, en maar 1 gitaar
was wel geinig met Bro hymn! Ik zei dat sommige het leuk vonden, en sommige het haten. Best veel mensen gingen mee zingen + springen. Leuk optreden!
![]()
quote:Hoe laat waren jullie? Ik weet helemaal nix over iemand die Bro Hymn speelden en ik had graag meegezongen
Op maandag 29 december 2003 09:19 schreef NRK het volgende:
Ik vind het wel goed georganiseerd. Geluid was wel oke, idd, maar ik baalde ervan dat mijn versterker geen distortion had!! En zelf gebruik ik niet van die plastic-sound pedaaltjes dus moest ik maar zonder gitaar.Werd best goed ontvangen bij het publiek. De band voor ons stond met z'n 4en (5 man eigenlijk, drummer achter) te beuken op 10 bij 10 cm, terwijl ik met crN gewoon genoeg ruimte had, en maar 1 gitaar
was wel geinig met Bro hymn! Ik zei dat sommige het leuk vonden, en sommige het haten. Best veel mensen gingen mee zingen + springen. Leuk optreden!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |