abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:45:47 #26
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_15464808
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:39 schreef Webcrowler het volgende:
bij de brug ben ik in dat gebouwtje gaan zitten (daar staat een machine gun in) vlak naast het kanon

Je blijft dus gewoon in dat gebrouwje zitten en blijft schieten naar de overkant, zodra de message in het scherm komt, dat er een tank aan komt, ren je naar het kanon toe en schiet je je kanon af naar de tank.

ik heb het in een keer gehaald

volgns mij is dit een andere (eerdere) brug...
pi_15464829
Huh ik kwam die auto niet uit?
Straks nog ff proberen .
pi_15464837
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 20:45 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

volgns mij is dit een andere (eerdere) brug...

Dat verklaart veel .
  dinsdag 16 december 2003 @ 21:23:37 #29
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15465735
Bij die brug waar je met je snipergeweer je maat dekking moet geven heb ik vantevoren nog een panzerfaust bewaard door met de Bren wat poppetjes neer te knallen. Zodra je over de brug gaat schiet je die panzerfaust op de truck en met wat geluk raak je em en heb je al wat targets verminderd. Nu moet je met je snipergeweer zo goed mogelijk de eerste die vooraan de brug op komt neerknallen en dan de eerstvolgende. Laat ze niet oversteken! Zodra ze dat doen richten een paar van die soldaten op je sergeant en is het afgelopen.
The Internets, I needs it..
pi_15468863
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bij die brug waar je met je snipergeweer je maat dekking moet geven heb ik vantevoren nog een panzerfaust bewaard door met de Bren wat poppetjes neer te knallen. Zodra je over de brug gaat schiet je die panzerfaust op de truck en met wat geluk raak je em en heb je al wat targets verminderd. Nu moet je met je snipergeweer zo goed mogelijk de eerste die vooraan de brug op komt neerknallen en dan de eerstvolgende. Laat ze niet oversteken! Zodra ze dat doen richten een paar van die soldaten op je sergeant en is het afgelopen.

Nu zit ik op die kutboot .

woensdag 17 december 2003 @ 00:03:14 #31
36043 Inspiration
flame attraction
pi_15470611
Spel is redelijk simpel en kort.
Denk in 4 uur uitgespeeld op het 2e niveau.

Als je eenmaal de AI door hebt, is het makkelijk en zonder dood te gaan te doen. Wapens zijn hetzelfde als in MoHAA en RTCW.

Mocht je niet zo makkelijk langs een tank of andere stelling kunnen komen, wachten tot ze herladen en/of een korte omweg zoeken om zo achter of aan de zijkant van de stelling te komen, kom je het hele spel mee door.

woensdag 17 december 2003 @ 00:53:40 #32
6290 Dr_Crouton
pi_15471942
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nu zit ik op die kutboot .

Ik ook, speel het spel opnieuw op een hoger niveau dan Regular, ben alleen weer vergeten of ik nou level 3 of 4 speel.
Je bent bijna bij de Russische campagne. Die is leuk in het begin.
pi_15474148
Het had zo'n verschrikkelijk goed spel kunnen zijn maar de verneukte AI zorgt ervoor dat het gewoon shit is geworden. Het is te makkelijk en nou ja ooit iemand achter zijn eigen granaat zien aanrennen ?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_15484051
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:44 schreef hardcorekabouter het volgende:
hoi, ik heb het spel nu ook, alleen ik krijg het niet geinstalleerd, heel bizar.
Ik installeer eerst met cd1, dan na een tijdje vraagt de installer om cd2, die installeert ie ook dan, en dan vraagt ie weer om cd1. En daarna welke cd ik er ook indoe, hij doet niks als ik op OK klik.
Iemand het zelfde probleem/oplossing?
alvast bedankt!
Installeer cd 1 en annuleer dan de install..

Kopieer dan de pk3 bestnaden van cd 2 naar de map op je hd waar die bestanden al staan... en klaar ben je..

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_15485672
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik ook, speel het spel opnieuw op een hoger niveau dan Regular, ben alleen weer vergeten of ik nou level 3 of 4 speel.

Damn, ik loop nu al tig keer die trappen op en af, waar moet ik zijn?
Die punt op mn richtingsrondje sta ik telkens op, maar t zijn tig trappen boven/onder elkaar .
Waar moet ik heen? .
  woensdag 17 december 2003 @ 16:37:52 #36
6290 Dr_Crouton
pi_15486741
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Damn, ik loop nu al tig keer die trappen op en af, waar moet ik zijn?
Die punt op mn richtingsrondje sta ik telkens op, maar t zijn tig trappen boven/onder elkaar .
Waar moet ik heen? .

Als je Red Square bedoelt: ga helemaal naar boven en de gang in tot aan het eind naar rechts. Pas op, om elke hoek loert wel een Duitser.
Vergeet die Duitsers die aan de overkant op jou in het trappenhuis schieten, die kan je later wel afmaken met een speciaal geweer.
pi_15493001
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Daar ben ik nu geloof ik.
Best moeilijk als je net aankomt met die boot.
Je krijgt trouwens geen gun van die gast, en de rest wel? .
pi_15495530
Ik vind het echt een superbruut spel!!
Wie wil er af en toe een potje gamen op mn private server?
Add me maar effe: rens67@hotmail.com
Op de public servers heb ik vaak problemen, vandaar (nee geen serial problemen)

hardcorekabouter: ze moeten in dezelfde drive he. normaal pakt ie automatisch de drive waar ie in zit maar bij cod moet je wel wisselen.

woensdag 17 december 2003 @ 22:55:06 #39
6290 Dr_Crouton
pi_15497779
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Daar ben ik nu geloof ik.
Best moeilijk als je net aankomt met die boot.
Je krijgt trouwens geen gun van die gast, en de rest wel? .

Je moet de film Enemy At The Gates gezien hebben om het te begrijpen.
De Russen hadden een schaarste aan materiaal aan het begin van de oorlog, eentje kreeg daarom een geweer en de andere kreeg wat munitie en moest achter degene met het geweer lopen en het oppakken als die voorste sneuvelde. Nou ja, jij vangt in de haven nog steeds bot en moet eerst iemand opzoeken en wachten tot de volgende ronde waar je op Red Square van de grond kan oprapen.
pi_15498167
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Je moet de film Enemy At The Gates gezien hebben om het te begrijpen.
De Russen hadden een schaarste aan materiaal aan het begin van de oorlog, eentje kreeg daarom een geweer en de andere kreeg wat munitie en moest achter degene met het geweer lopen en het oppakken als die voorste sneuvelde. Nou ja, jij vangt in de haven nog steeds bot en moet eerst iemand opzoeken en wachten tot de volgende ronde waar je op Red Square van de grond kan oprapen.

dat is echt gay, moet je naar een auto rennen op zijn teken.
Ik werd steeds doodgeschoten wat ik ook deed
uiteindelijk lukte het wel, geen idee waarom.
pi_15498323
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:04 schreef Armin het volgende:

[..]

Ja dat lukt me nog wel, maar daarna vooral, die soldaatjes van jou leger blijven maar komen, en je wordt sowieso afgeknalt, ook al ga ik ergens in een hoekje liggen .
  donderdag 18 december 2003 @ 00:26:41 #42
6290 Dr_Crouton
pi_15500884
quote:

[..]

Bij mijn weten ben ik nog geen een keer neergeknald toen hij het teken gaf om te rennen. Ik ging dan ook niet gebukt, maar gewoon rechtop rennen. Is sowieso sneller. Daarna wel even duiken als je er bent, anders word je alsnog gedood.
pi_15501064
quote:

[..]

mij lukte het gewoon in 1x hahah
ik kan het spel zelf niet draaien....heb een P3, 866mhz, nvidia tnt2pro (16mb ding)
ik heb het spel een paar keer bij iemand anders gespeeld..vooral level 1 is mooi..in het begin is alles muisstil...je zet die beacon aan en je hoort vliegtuigen, alarm, bominslagen,geweer vuur, huizen vliegen in de fik.
echt zo mooi gemaakt....ik vond Deus Ex mijn persoonlijk nr1 spel..maar deze komt héél dicht bij die plaats
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 18 december 2003 @ 10:15:05 #44
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15505668
Ik zit nu in die flat met zes verdiepingen waar ik contact moest leggen met een officier. Dan zegt hij dat de tanks er aan komen en ik ze met het anti-tank geweer moet tegenhouden. Dus ik zoek me de touwtering naar zo'n geweer, en als ik er eindelijk 1 gevonden heb is er geen tank te bekennen. Wel aan de andere kant van het huis, maar omdat ik dat geweer niet kan oppakken schiet dat niet op.

Iemand nog tips voor dat huis? (de Duitsers zijn uit de weg geruimd, moet nu dus tegen die tanks en infanterie schieten)

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 18 december 2003 @ 12:23:50 #45
36043 Inspiration
flame attraction
pi_15509039
Er zijn 2 van die guns... een op de 2e verdieping de ene kant op en de ander zit op de 3e verdieping in tegenovergestelde richting.

Je moet een keer of 3 wisselen van positie omdat de tanks (uiteraard) om en om aan de andere kant komen. Stuk of 6 in totaal volgens mij.

donderdag 18 december 2003 @ 12:42:35 #46
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15509633
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:23 schreef Inspiration het volgende:
Er zijn 2 van die guns... een op de 2e verdieping de ene kant op en de ander zit op de 3e verdieping in tegenovergestelde richting.

Je moet een keer of 3 wisselen van positie omdat de tanks (uiteraard) om en om aan de andere kant komen. Stuk of 6 in totaal volgens mij.

Mooi, bedankt voor de tip . Ga ik het vanaaf maar eens even uitspelen. En daarna...multi-play!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15518096
damn, dit spel is echt geil

alleen ik heb hem dus wel in twee dagen uitgespeeld, komt er ook nog een vervolg ofzo ?

donderdag 18 december 2003 @ 17:48:47 #48
6290 Dr_Crouton
pi_15519125
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
damn, dit spel is echt geil

alleen ik heb hem dus wel in twee dagen uitgespeeld, komt er ook nog een vervolg ofzo ?

Speel em op hardcore.
Volgens mij wordt het hoe moeilijker, hoe dodelijker een schot is van de AI. Kijk dan maar eens of je het in twee dagen uit kan spelen.
pi_15522237
ik heb hem ook bijna uitgespeeld, het gaat idd erg snel. Ik ben nu weer de russen en Berlin ligt al in puin, zal wel eenalaatste level ofzo zijn.
Vanavond maar potje multiplayeren... de nadruk ligt wel erg op sniperen met multiplayer dus zal wel snel gaan vervelen maarja
pi_15550427
ff een heel vaag probleem, ik heb CoD hier orgineel liggen..

De CD-Key is vallid als ik bij options verify druk, maar join ik een server bijv van gameservers.net dat krijg ik de melding dat ie fout is iemand hier een oplossing voor?

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')