abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 december 2003 @ 13:53:57 #51
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_15427325
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:29 schreef N1nj4 het volgende:
Een collega vertelde vanavond een verhaal over iets dat tijdens voetballen was gebeurd.

Een van zijn team genootjes maakt een sliding en begint hard te schreeuwen, hij had pijn. Hij kon niet opstaan en toevallig stond er een arts mee te kijken. Deze kwam het veld opgelopen en constateerde na een beetje voelen dat zijn linkerbeen uit de kom was geschoten, bij zijn heup. Tijdens het voelen schreeuwde de stakker al hard... Enfin de arts zegt iets in de trend van "dit doet even pijn"...

De arts pakt m stevig bij zijn been vast en geeft een harde ruk aan zijn been.
Zijn been schiet terug in de kom en die gozer geeft een keiharde gil en zijn ogen rollen naar achter. Hij was flauwgevallen, en kwam niet meer bij.

Wat blijkt, een van zijn ballen was het gewricht binnen gegleden voordat zijn been werd teruggezet

*rilt (op werk met 5 gasten op de naborrel in een slappe lach gelegen )


Het zou me niets verbazen als dit een broodje aap is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 15 december 2003 @ 14:01:08 #52
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15427494
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:29 schreef N1nj4 het volgende:
Een collega vertelde vanavond een verhaal over iets dat tijdens voetballen was gebeurd.

Een van zijn team genootjes maakt een sliding en begint hard te schreeuwen, hij had pijn. Hij kon niet opstaan en toevallig stond er een arts mee te kijken. Deze kwam het veld opgelopen en constateerde na een beetje voelen dat zijn linkerbeen uit de kom was geschoten, bij zijn heup. Tijdens het voelen schreeuwde de stakker al hard... Enfin de arts zegt iets in de trend van "dit doet even pijn"...

De arts pakt m stevig bij zijn been vast en geeft een harde ruk aan zijn been.
Zijn been schiet terug in de kom en die gozer geeft een keiharde gil en zijn ogen rollen naar achter. Hij was flauwgevallen, en kwam niet meer bij.

Wat blijkt, een van zijn ballen was het gewricht binnen gegleden voordat zijn been werd teruggezet

*rilt (op werk met 5 gasten op de naborrel in een slappe lach gelegen )


Broodje Aap of niet...

ARGH!!

pi_15427529
Z'n ballen waren zeker nog niet ingedaald . Kom op, je ballen hangen in je zak, niet tegen je heupgewricht aan.
  maandag 15 december 2003 @ 14:05:19 #54
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15427582
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:43 schreef ShadowGirl het volgende:
lol doet me denken aan mijn broertje.. mijn moeder las altijd de prive en story en daar staan dan van die reclames in voor borstvergroting.. met een voor en na foto van een stel kleine en grote tieten...
heeft hij die oude bladen uit de krantenbak gevist, die plaatjes uitgeknipt en boven zijn bed gehangen
kom ik savonds zijn kamer binnen om iets te pakken, ligt hij daar in vol ornaat zich af te rukken ... met een story in zn hand en plaatjes aan de muur
gelukkig is de rest van de familie wel redelijk normaal
*lacht hardop*
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  maandag 15 december 2003 @ 14:08:02 #55
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15427629
wel een keer met gym...
eindelijk een keer baseball...
ik moest aangooien.. de eerste bal die ik aangooiede, was ook de eerste van die gym les.. sloeg een klasgenoot van hem precies raak en recht in me zaakje... kben gelijk maar gaan douchen, en direct op de trein naar huis gestapt..
deed redelijk zeer eigenlijk en viel bijna flauw!!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15433019
vriendinnetje en ik waren aan het sexen.. ik wilde over haar borsten gana spuiten terwijl zij me aftrok.. maja dat ging een beetje hard en hoog *flats* tegen het behang achter mijn bed aan gelukkig net over het hoofdje van men meisje
  maandag 15 december 2003 @ 17:46:40 #57
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_15433226
Schiet me er net nog een binnen.

Stond een keer gezellig met mn vriendin onder de douche.
Toen ik dr wou optillen (wat normaal overigens altijd goed gaat), gleed ik uit, probeerde nog een poging te ondernemen om de douche vast te grijpen, dat mislukte, toen probeerde ik het douche gordijn, dat lukte wel maar had geen nut. Klapte met mn rug vol op de wasbak,trok het douchegordijn kapot, kwam op de grond terrechten kreeg toen nog mijn vriendin boven op me.
Believe me...That Hurts
Kon een paar uur moeilijk ademhalen en heb zelfs nog even overwogen om even langs het ziekenhuis te gaan.

Vriendin later: "Ik had helemaal nergens last van "
Ik: "Nee dat kan kloppen, ik heb je val gebroken "

Kunnen er nog regelmatig in een deuk van liggen..

pi_15433409
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:29 schreef N1nj4 het volgende:
Een collega vertelde vanavond een verhaal over iets dat tijdens voetballen was gebeurd.

Een van zijn team genootjes maakt een sliding en begint hard te schreeuwen, hij had pijn. Hij kon niet opstaan en toevallig stond er een arts mee te kijken. Deze kwam het veld opgelopen en constateerde na een beetje voelen dat zijn linkerbeen uit de kom was geschoten, bij zijn heup. Tijdens het voelen schreeuwde de stakker al hard... Enfin de arts zegt iets in de trend van "dit doet even pijn"...

De arts pakt m stevig bij zijn been vast en geeft een harde ruk aan zijn been.
Zijn been schiet terug in de kom en die gozer geeft een keiharde gil en zijn ogen rollen naar achter. Hij was flauwgevallen, en kwam niet meer bij.

Wat blijkt, een van zijn ballen was het gewricht binnen gegleden voordat zijn been werd teruggezet

*rilt (op werk met 5 gasten op de naborrel in een slappe lach gelegen )


AUCH
  maandag 15 december 2003 @ 17:56:22 #59
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15433454
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef RicXDesign het volgende:
Schiet me er net nog een binnen.

Stond een keer gezellig met mn vriendin onder de douche.
Toen ik dr wou optillen (wat normaal overigens altijd goed gaat), gleed ik uit, probeerde nog een poging te ondernemen om de douche vast te grijpen, dat mislukte, toen probeerde ik het douche gordijn, dat lukte wel maar had geen nut.


Auuuuwwww...maar goed dat je stengel niet afgebroken is!
  dinsdag 16 december 2003 @ 02:11:34 #60
77458 cojones
dus.........
pi_15446574
Ok aangezien ik helemaal nieuw ben in deze forum en moet zeggen dak me helemaal kapot heb gelachen om andere blunders moet ik maar meteen met een knaller binnen komen:

blunders:

1- Kan natuurlijk niet uitblijven en zal de meeste wel een paar keer zijn overkomen, na een half uur wurmen en klote bij je eerste keer sex, eindelijk je pielemuiter erin, 3 hale en ja hoor je pa, ma en je broer opeens je kamer binnenstormend dat je geslaagd bent voor je havo.... Beetje zuur als je op je bed ligt zonder dekens en naakt...

2- In een geile bui met me ex-vriendin de douche in gedoken, ze was altijd redelijk luidruchtig en hield zich altijd netjes in. Maar op klaarlichte dag waar er normaal toch niemand thuis was mocht zei zich lekker laten gaan. Oftewel een kreun echo kon door het hele huis bemerkt worden, na het douchen in je boxertje naar beneden om een broodje te smeren en ja hoor--> ehm... goedemiddig "schoon"vader.... wat zegt u?? nee hoor er was niks aan de hand, ze heeft zich verbrand aan de thee....:X

dronkenschaps blunders:

1- Na een avondje stappen gezellig in de costa in Spanje na een flink bakkie bier en de nodige tequilla`s wezen nudie zwemmen met een paar vrienden.. Ik bleef iets te lang hangen en na een tijdje kwam ik erachter dat mijn vrienden me kleren hebben meegenomen op de boulevard... Beetje zuur dak me kleren pas na een kwartier achtervolgen over de halve boulevard pas terug kreeg...

2- We zijn een keer met een groep goede vrienden van mij al om 4 uur begonnen met drinken wat voor ons niet de traditie was dus vandaar deze blunder van een maat van me. Na een HELEBOEL aantal biertjes was het reeds al 8 a 9 uur maar de impressie lag bij 12 uur bij de meesten van ons. Zo ook bij een vriend van mij die bij thuiskomst naar boven is gerend, vervolgens een goede HP tape heeft gezocht en zich beneden heeft gesettled. Nadat de band in de video zat, zijn broek op de knieen en de afstandsbediening in zijn handen klonk de stem van zijn moeder naast em op de bank: Ehm wat denk je wel niet te doen?? we waren een film aan het volgen

pi_15446805
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:11 schreef cojones het volgende:

2- We zijn een keer met een groep goede vrienden van mij al om 4 uur begonnen met drinken wat voor ons niet de traditie was dus vandaar deze blunder van een maat van me. Na een HELEBOEL aantal biertjes was het reeds al 8 a 9 uur maar de impressie lag bij 12 uur bij de meesten van ons. Zo ook bij een vriend van mij die bij thuiskomst naar boven is gerend, vervolgens een goede HP tape heeft gezocht en zich beneden heeft gesettled. Nadat de band in de video zat, zijn broek op de knieen en de afstandsbediening in zijn handen klonk de stem van zijn moeder naast em op de bank: Ehm wat denk je wel niet te doen?? we waren een film aan het volgen


Dit meen je niet
If Matrix was here, he'd laugh too
  dinsdag 16 december 2003 @ 08:29:21 #62
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15447445
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:23 schreef jamsen het volgende:
Toen ik 12 was:

Mijn moeder vroeg me, waar ik al die washandjes toch voor nodig had, die rond mijn bed lagen

Oepsss ehh jaa, hmmm daarna maar tissues gebruikt..


Mijn moeder vond het nogal verdacht dat me broertje wilde dat er schapen bij hem op de kamer bleven slapen..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 16 december 2003 @ 08:34:48 #63
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15447507
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 18:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn vriend lachte even hard met mijn schoonouders mee helaas
maar eerlijk als het andersom geweest zou zijn...
ik denk dat ik ook zou gaan lachen
jah tuurlijik, dat je vriend zijn vibo vergeet op te bergen..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 16 december 2003 @ 08:44:52 #64
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15447632
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef RicXDesign het volgende:
Schiet me er net nog een binnen.

Stond een keer gezellig met mn vriendin onder de douche.
Toen ik dr wou optillen (wat normaal overigens altijd goed gaat), gleed ik uit, probeerde nog een poging te ondernemen om de douche vast te grijpen, dat mislukte, toen probeerde ik het douche gordijn, dat lukte wel maar had geen nut. Klapte met mn rug vol op de wasbak,trok het douchegordijn kapot, kwam op de grond terrechten kreeg toen nog mijn vriendin boven op me.
Believe me...That Hurts
Kon een paar uur moeilijk ademhalen en heb zelfs nog even overwogen om even langs het ziekenhuis te gaan.

Vriendin later: "Ik had helemaal nergens last van "
Ik: "Nee dat kan kloppen, ik heb je val gebroken "

Kunnen er nog regelmatig in een deuk van liggen..


Beter dat je zwans er nog niet in zat...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:10:17 #65
41334 Sjtefan
Ik ben niet gek...
pi_15467031
Naja, dan ken ik ook nie achterblijven natuurlijk

Met me allereerste vriendin na wat "vrijen met de broek aan" (in het volle licht, note this detail) me laten ontvallen dat ik grote, roze (vleeskleurige) tepels niet mooi vind en dat ik liever wat kleinere, bruine heb. Na, je voelt um al, zij had dus supergrote, vleeskleurige tepels en tepelhoven, en tijdens het vrijen had ik dus gezegd dat ze "de mooiste tepels van de wereld had"

Zelfde vriendin: we zijn inmiddels wat verder... had ik d'r net gevingerd en heb ik jeuk onder m'n neus, en krab me met de vinger waar ik d'r net mee gevingerd heb. Zeg ik "oeh, wat stinkt m'n vinger"

Zelfde vriendin, laatste blunder, we zijn nóg wat verder: knoop en rits open van haar broek, slipje ook al wat naar beneden... Ik al kussend met me hoofd naar beneden, kus ik haar daar, zeg ik ineens "sjees, het lijkt wel prikkeldraad". Ze schoor zich helemaal niet van beneden (i.v.m. exceem) en d'r schaamhaar was nogal hard, stevig en lang uitgevallen, en dat prikte behoorlijk

Op het moment zelf was het niet echt subtiel te noemen en was ik d'r ook nie blij mee, maar toen de verkering uit raakte en toen ik later m'n huidige vriendin leerde kennen kon ik d'r wel om lachen

... ik ben een vliegtuig
  woensdag 17 december 2003 @ 00:27:48 #66
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_15471413
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:10 schreef Sjtefan het volgende:

Zelfde vriendin, laatste blunder, we zijn nóg wat verder: knoop en rits open van haar broek, slipje ook al wat naar beneden... Ik al kussend met me hoofd naar beneden, kus ik haar daar, zeg ik ineens "sjees, het lijkt wel prikkeldraad". Ze schoor zich helemaal niet van beneden (i.v.m. exceem) en d'r schaamhaar was nogal hard, stevig en lang uitgevallen, en dat prikte behoorlijk


Jij likte liever aan die exceem?:W
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  woensdag 17 december 2003 @ 07:15:23 #67
41334 Sjtefan
Ik ben niet gek...
pi_15473891
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:27 schreef Paperclipjes het volgende:
Jij likte liever aan die exceem?:W
Sja, ik kwam d'r later pas achter dat ze dat daar ook had aangezien het niet de meest voorkomende plek is
... ik ben een vliegtuig
pi_15473938
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:40 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat heeft dit met de daad of zelfbevrediging te maken???

Nu echt ontopic mensen....


Sinds wanneer moet het hier om blunders rond de daad en seks gaan? Een nieuwe policy ofzo? Vroeger stonden hier gewoon blunders in van jongens die op de stang van hun fiets zaten ipv op hun zadel ofzo. Dat was pas fun, altijd gieren.
Topics over betrapt worden terwijl je aan het masturberen bent, bestaan al volgens mij. UTFS zou ik zo zeggen (maar die werkt dan weer niet) Maar als moderator mag je toch wel weten welke topics er in je forum leven...
  woensdag 17 december 2003 @ 08:43:27 #69
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15474409
Kdacht dat dat verhaal van gym toch redelijk serieus was..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15477201
quote:
Op woensdag 17 december 2003 07:35 schreef leonieke het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet het hier om blunders rond de daad en seks gaan? Een nieuwe policy ofzo? Vroeger stonden hier gewoon blunders in van jongens die op de stang van hun fiets zaten ipv op hun zadel ofzo. Dat was pas fun, altijd gieren.
Topics over betrapt worden terwijl je aan het masturberen bent, bestaan al volgens mij. UTFS zou ik zo zeggen (maar die werkt dan weer niet) Maar als moderator mag je toch wel weten welke topics er in je forum leven...


Beetje oud nieuws lieverd, daar zijn we allang uit...
Zie hoe de topic verder gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15480662
quote:
Op woensdag 17 december 2003 11:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Beetje oud nieuws lieverd, daar zijn we allang uit...
Zie hoe de topic verder gaat...


Dan moet de topictitel veranderd worden eh.. du'uh... btw, ik ben niemands lieverd, dus moet je er ook niet lekker sarcastisch over doen
  woensdag 17 december 2003 @ 18:46:59 #72
45530 Mistix
Twenty Something
pi_15490031
ach ja. was 12 en zat te wieksen in de badkuip met de deur wagenweid open omdat er toch niemand thuis was. ineenkeer stormt er iemand de trap op. mn zus op de overloop...
zei:''WAT DOE JE?!!!!''
ik: ''emmm... schoonmaken???''
  woensdag 17 december 2003 @ 19:18:50 #73
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15490808
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:46 schreef Mistix het volgende:
ach ja. was 12 en zat te wieksen in de badkuip met de deur wagenweid open omdat er toch niemand thuis was. ineenkeer stormt er iemand de trap op. mn zus op de overloop...
zei:''WAT DOE JE?!!!!''
ik: ''emmm... schoonmaken???''
"I wasnt masturbating, i was cleaning it when it went off"
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_15492299
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:14 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dan moet de topictitel veranderd worden eh.. du'uh... btw, ik ben niemands lieverd, dus moet je er ook niet lekker sarcastisch over doen


Rustig.....

Ik noem zo goed als iedereen lieverd, daar bedoel ik niets mee, voel je niet zo aangevallen want ik ben veelste lui om mensen aan te vallen
Serieus, het spijt me als het sarcastisch overkomt, is niet zo bedoeld.

De topictitel is me prima zo....

En als je nog wat hebt dan weet je de goede topic voor commentaar wel te vinden he.

Goed, we gaan weer ontopic!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15499726
twee blunders van bekenden van me:

1. staat met zijn vriendin in de douche en ze besluit hem maar te
beklimmen in staande toestand. ze springt op hem en zoekt houvast
bij de douchestang. die valt meteen uit zijn verzet en ze valt heikard
achterover de douche uit.

2. is net klaar met zijn vriendin en denk dat het wel een
leuke grap zou zijn; staat op, kleed zich aan en legt 100 gulden
op haar nachtkastje. vriendin was erg boos. grap pakte niet zo leuk uit.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')