Hij's er nog trots op ook dat hij de meeste contract niet uitdientquote:Op woensdag 7 november 2007 03:13 schreef rubbereend het volgende:
en als het moet loopt hij halverwege zn contract weg, dus belemmeringen zijn er ook niet
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:55 schreef MaxPower het volgende:
Ik zag in de videohoogtepunten al witte zakdoekjes bij Valencia![]()
quote:Muur moet Koeman meer rust geven bij Valencia
19/01/2008 12:25
De opdringerige Spaanse pers is Ronald Koeman nu al een doorn in het oog. Om meer rust te bewaren rond zijn selectie heeft de trainer opdracht gegeven een muur te laten bouwen rond het trainingscomplex van Valencia. In december 1997 liet Valencia de door clubeigenaar Paco Roig opgetrokken muur, die dezelfde functie had, nog neerhalen.
'Door de massale aandacht lijkt het er wel op of ik elke dag iets verkeerd doe', tekenden de Spaanse media op uit de mond van Koeman. 'Als ik uit de auto of de kleedkamer stap, heb ik meteen acht cameraploegen voor mijn neus staan.'
Sinds de entree van Koeman in Valencia is het geen moment rustig geweest rond de club. De resultaten vallen tegen en de Nederlandse oefenmeester zorgde zelf voor onrust door de gewaardeerde spelers David Albelda, Miguel Angel Angulo en Santiago Cañizares uit de selectie te zetten.
Het valt nog te bezien of Koeman zich populair maakt door het trainingscomplex van Valencia af te schermen voor de pers en de aanhang. In zijn tijd als coach van Barcelona onderhield ook Louis van Gaal een moeizame relatie met de pers. Het leidde alleen maar tot een nog negatievere beeldvorming.
quote:David Silva en David Villa willen komende zomer bij Valencia vertrekken, indien Ronald Koeman aanblijft als trainer. (Diverse Spaanse media)
we dachten al niet dat hij de kerst od de Carnaval zou halen..........................quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:26 schreef Chadi het volgende:
Die overleeft het seizoen niet.
Als de trein komt...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:31 schreef SaferSephy het volgende:
Ik voer al jaren campagne voor het afnemen van zijn trainers diploma. Die kerel maakt alles kapot waar hij ook terecht komt.
Zwaar overschatte en ronduit incapabele trainer. Waarom hij naar Valencia mocht is mij nog altijd een mysterie.
Helemaal mee eens. De keuze voor Koeman is werkelijk onbegrijpelijk. Koeman is alleen een goede coach als hij kan voortboorduren op dat wat zijn voorganger heeft neer gezet. Zodra een elftal vedettes kent of er onrust bij de club ontstaat, is Koeman machteloos. Valencia was (en is) één grote buil van ellende, en zij halen uitgerekend de slechtste crisismanager van Europa: Ronald Koeman.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:31 schreef SaferSephy het volgende:
Ik voer al jaren campagne voor het afnemen van zijn trainers diploma. Die kerel maakt alles kapot waar hij ook terecht komt.
Zwaar overschatte en ronduit incapabele trainer. Waarom hij naar Valencia mocht is mij nog altijd een mysterie.
Dankzij Adriaanse en Beenhakker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Blijft de best presterende Ajax-trainer van de laatste jaren, hoe je het ook wendt of keert.
Koeman was wel degene die jou bij Ajax terug bij de A-selectie haalde Jan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:20 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De keuze voor Koeman is werkelijk onbegrijpelijk. Koeman is alleen een goede coach als hij kan voortboorduren op dat wat zijn voorganger heeft neer gezet. Zodra een elftal vedettes kent of er onrust bij de club ontstaat, is Koeman machteloos. Valencia was (en is) één grote buil van ellende, en zij halen uitgerekend de slechtste crisismanager van Europa: Ronald Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |