Hoho, het heeft hem toch minstens een half seizoen gekost!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Die man is in staat om potentieel goede spelers en ploegen in recordtempo de vernieling in te helpen. Opzich ook een gave.
Dat verdient ie sowieso....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Hij verdient een smack on the head, als PV vanavond weer punten verspeeld.
Dat was het ook tegen Sparta... (Voor jullie ook geloof ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ronald het vandaag gemanaged heeft
Overigens zou het een schande zijn, mocht psv vanavond niet de drie punten pakken.
Sparta vind ik een heel stuk beter dan Heracles. Maar uiteraard hadden we daar allebei gewoon moeten winnen ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was het ook tegen Sparta... (Voor jullie ook geloof ik)
Ik wil hem er wel naartoe brengenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef cultheld het volgende:
Laten we het hopen.
Samen met van Basten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
Koeman gaat naar Barca
PSV wordt met Koeman alleen kampioen zolang Ajax en AZ zelf ook niet constant spelen. In mijn ogen kan PSV met de huidige selectie niet meer groeien en moeten ze pakken wat ze kunnen pakken. Ajax daarintegen zal steeds een moeilijkere kluif voor PSV worden. (en dat uit de mond van een PSV supporterquote:Op zondag 18 februari 2007 09:11 schreef MrSASO het volgende:
Ontopic: PSV heeft alleen een mindere periode nu, ze worden gewoon kampioen en Koeman mag van mij gewoon blijven.
Dan ga ik mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik wil hem er wel naartoe brengen
Eerst maar eens zien of die titel er überhaupt wel komt. Koetje heeft zelf de voorwaarden gecreëerd om die titel om zeep te helpen en daar is hij de afgelopen weken wonderwel in geslaagd. De voorsprong mag dit weekend dan weer gegroeid zijn, PSV gaat dit seizoen echt nog wel meer dan 5 punten laten liggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef DeVinger het volgende:
En dan zul je zien, gaat hij naar Barca op basis van de titel die eigenlijk op het conto van Hiddink geschreven mag worden, gaat hij het daar verneuken...
AZ en Ajax gaan er minstens zoveel laten liggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of die titel er überhaupt wel komt. Koetje heeft zelf de voorwaarden gecreëerd om die titel om zeep te helpen en daar is hij de afgelopen weken wonderwel in geslaagd. De voorsprong mag dit weekend dan weer gegroeid zijn, PSV gaat dit seizoen echt nog wel meer dan 5 punten laten liggen.
Ja aan wie liggen de resultaten meestal?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:53 schreef DeVinger het volgende:
Aan wie lag dat toentertijd?
Ik verwacht idd niet dat die alles zullen winnen, ik wil alleen maar zeggen dat de titelstrijd nog lang niet beslist isquote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
AZ en Ajax gaan er minstens zoveel laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |