En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
quote:Heel mooi schreeuwen
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Nou ja, zingen. Tis meestal meer schreeuwen.
quote:Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Nou ja, zingen. Tis meestal meer schreeuwen.
quote:Maak er maar 2 stemmen van.
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
Laag zingen lukt hem , hoog schreeuwen lukt hem maar de rest echt niet.
as je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke
volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer
quote:Ik zei ook meestal. En ja, ik heb ook CDs van Guns 'n' Roses thuis liggen hoor.
Op vrijdag 12 december 2003 10:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
quote:Mike Patton (FNM, Mister Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
En voor de rest, Axl leeft op een dieet van johnny Walker en sigaretten. Dat heeft zeker uitwerking op je stem.
quote:haha, dat dacht ik ook net! daar is axl een mietje bij
Op vrijdag 12 december 2003 10:40 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Mike Patton (FNM, Mr Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.
Hij KAN (kon) heel erg goed zingen, ook heel zuiver. Het is trouwens wel duidelijk merkbaar dat Axl zn stem zeker heeft geleden onder al die jaren "schreeuwen"
Maar idd, tis iig uniek, en je houd er van of je haat het. Een middenweg heb ik bij hem nog nooit van gehoord.
* -username- is er iig gek op, heerlijke muziek!
quote:Graag zelfs. Ik heb hier wel 2 boeken over GNR maar de een is een soort plaatjesboek en de ander een slecht naar het Nederlands vertaald, semi fotoboek.
Op vrijdag 12 december 2003 10:33 schreef enfermidade het volgende:
as je het boek over hun gelezen hebt van die journalist die met ze mee gereist is zul je zien dat ie niet zong maar heel zn keel elke avond schraalschreeuwde
die man heeft echt geluk gehad dat ie nu nog kan zingenas je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke
volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer
Go Axl Go Axl
ISBN 0283061863
ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.
in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-12-2003 13:15]
quote:Dat boek heb ik, die van mick wall
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef enfermidade het volgende:
volgens mij was het :ISBN 0283061863
ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.
in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall
[afbeelding]
quote:Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??
Op vrijdag 12 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat boek heb ik, die van mick wall
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??
Ik heb hem jaren geleden bij de free record shop gehaald, toen ie net uit was.
quote:ik vind hem beter zingen dan Bruce
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
quote:Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
quote:Eigenlijk alleen Mr. Doctor kan beter zingen. Maar ik ben het met je eens.
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef OutKast het volgende:[..]
Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.
quote:Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor
Op vrijdag 12 december 2003 15:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik vind hem beter zingen dan Bruce
quote:Nee, ik ben niet doof, axl zingt beter dan bruce en brian bij elkaar :d
Op vrijdag 12 december 2003 15:44 schreef Djaser het volgende:[..]
Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor
quote:Okee okee jij zin, hij zingt beter, maar hij kan niet zuiver zingen en Bruce en Adrian wel maar toch zingt hij beter. Zo goed
Op vrijdag 12 december 2003 15:47 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nee, ik ben niet doof, axl zingt beter dan bruce en brian bij elkaar :d
quote:Celine Dion zingt ook zuiver. Als dat een voorwaarde is....
Op vrijdag 12 december 2003 15:55 schreef Djaser het volgende:[..]
Okee okee jij zin, hij zingt beter, maar hij kan niet zuiver zingen en Bruce en Adrian wel maar toch zingt hij beter. Zo goed
En van het podium aflopen zodat een heel stadion vernield word, is goed voor zn zelfvertrouwen enzo
quote:Goh volgens mij staat Axl niet echt op vriendelijke voet met Mick wall getuige de lyrics van get in the ring:
Op vrijdag 12 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat boek heb ik, die van mick wall
And that goes for all you punks in the press
That want to start shit by printin' lies instead of the things we said
That means you
Andy Secher at Hit Parader
Circus Magazine
Mick Wall at Kerrang
Bob Guccione Jr. at Spin,
What you pissed off cuz your dad gets more pussy than you?
Fuck you
Suck my fuckin' dick
quote:Als je het boek had gelezen, dan had je geweten dat mick wall hier heel erg over verbaasd was, het boek werd namelijk na de release van UYI 1 en 2 uitgebracht.
Op vrijdag 12 december 2003 21:09 schreef ullie het volgende:[..]
Goh volgens mij staat Axl niet echt op vriendelijke voet met Mick wall getuige de lyrics van get in the ring:
That means you
Circus Magazine
Mick Wall at Kerrang
Fuck you
Suck my fuckin' dick
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:05 schreef BrianMay het volgende:
Axl kan gewoon niet zingen
dat hij een wereld beroemde band zit, en dat het vet klinkt wil niet zeggen dat het een goede zanger is, right?
quote:Hij zingt super goed. Nee dus het is niet zo.
Op zaterdag 13 december 2003 15:27 schreef BrianMay het volgende:
tja, tis toch zo.dat hij een wereld beroemde band zit, en dat het vet klinkt wil niet zeggen dat het een goede zanger is, right?
quote:een goede zanger zijn, heeft ook te maken met de beheersing van je stem, en hoe je je stem gebruikt
Op zaterdag 13 december 2003 15:28 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hij zingt super goed. Nee dus het is niet zo.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:29 schreef giovan het volgende:
Mike Patton
Maar ieder zo z'n smaak, dat moet je respecteren, ik vind Mr. Doctor ook beter zingen, maar axl's stem is gewoon heel bijzonder qua klank.
quote:in het boek is vooral slash degene waar de fatsoenlijke interviews vanaf komen, wat overigens bijna altijd was, zodra ze geinterviewd werden
Op vrijdag 12 december 2003 21:09 schreef ullie het volgende:[..]
Goh volgens mij staat Axl niet echt op vriendelijke voet met Mick wall getuige de lyrics van get in the ring:
That means you
Circus Magazine
Mick Wall at Kerrang
Fuck you
Suck my fuckin' dick
quote:Axl geeft er ook een mooi interview, waarin ie ook verteld over one in a million.
Op maandag 15 december 2003 09:07 schreef enfermidade het volgende:[..]
in het boek is vooral slash degene waar de fatsoenlijke interviews vanaf komen, wat overigens bijna altijd was, zodra ze geinterviewd werden
<------
quote:Hoi Rena
Op maandag 15 december 2003 10:32 schreef rena het volgende:
Het is gewoon inderdaad een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik Axl geweldig zingen, maar andere mensen zullen het verschrikkelijk vinden. Hij zingt in zowat elk nummer anders, en dat is juist zo ontzettend gaaf<------
Axl's zang is geweldig.
quote:Haa pro_jeex
Op maandag 15 december 2003 10:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hoi Rena
![]()
Axl's zang is geweldig.
Jij hebt smaak
quote:Weet ik
Op maandag 15 december 2003 10:42 schreef rena het volgende:[..]
Haa pro_jeex
![]()
![]()
Jij hebt smaak
Jij ook
quote:Weet ik
Op maandag 15 december 2003 10:50 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Weet ik
Jij ook
Want ik denk dat het allemaal wel meeviel, en dat veel dingen echt onwijs zijn overdreven of zelfs verzonnen om zo lekker veel publiciteit te krijgen...
Want hij was degene die niet echt verslaafd was aan iets maar gewoon heel veel wilde bereiken en dat de rest het allemaal wel best vond. Dus dat het daarom ook botste...wat denken jullie?
quote:Axl nergens verslaafd aan? Nou hij was verslaafd aan heroine en heeft ook wel een overdosis gehad (liedje coma gaat daar over).
Op maandag 15 december 2003 13:06 schreef OutKast het volgende:
Denken jullie nou ook dat hij zo'n asshole was als iedereen zei, of dat dat gewoon publiciteitstunten waren?Want ik denk dat het allemaal wel meeviel, en dat veel dingen echt onwijs zijn overdreven of zelfs verzonnen om zo lekker veel publiciteit te krijgen...
Want hij was degene die niet echt verslaafd was aan iets maar gewoon heel veel wilde bereiken en dat de rest het allemaal wel best vond. Dus dat het daarom ook botste...wat denken jullie?
Izzy was degene met het brein die alles heeft uitgedokterd om het zo maar te zeggen. Axl maakte zich altijd druk om copyrights enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 15-12-2003 13:54]
quote:Je zal het nooit echt weten. Dingen die je hoort of leest in de media hoeven ook niet altijd waar te zijn. Sommige journalisten vinden het ook leuk om negatieve dingen over zulke mensen te schrijven.
Op maandag 15 december 2003 13:46 schreef BrianMay het volgende:
volgensmij is het echt zo'n asshole
quote:volgens mij was ie er 1
Op maandag 15 december 2003 13:46 schreef BrianMay het volgende:
volgensmij is het echt zo'n asshole
quote:zoiets heet toch een anagram
Op maandag 15 december 2003 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Acroniem...
Axl Rose <=> Oral Sex...
quote:Dat bedoel ik, hoofdje was er niet helemaal bij
Op maandag 15 december 2003 13:51 schreef pro_jeex het volgende:[..]
zoiets heet toch een anagram
quote:William
Op maandag 15 december 2003 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Dat bedoel ik, hoofdje was er niet helemaal bij
Correctie wordt gewaardeerd
WAR
quote:de naam axl heeft ie gekregen nav een band waar hij in zong, genaamd axl.
Op maandag 15 december 2003 13:59 schreef rena het volgende:
Is het nou toeval of heeft hij het expres zo gedaan?
Grappig is dat ze guns n roses eerst aids wilden noemen
quote:Klopt, de andere naam was Heads of Amazone
Op maandag 15 december 2003 14:03 schreef rena het volgende:en ze hadden nog meer van die ehh 'aparte' namen, ik weet niet meer welke, maar ze waren wel heftig.
quote:niks, daarom hebben ze het ook genomen.
Op maandag 15 december 2003 14:09 schreef rena het volgende:
Wat er shockend aan de naam guns n' roses is?
quote:Toch waren Izzy en Slash op een gegeven moment de zwaarste junks. Heroine enz.. Het was uitgerekend Axl die toen tijdens een show (het wil me even niet te binnen schieten waar die show was en welke datum) aan iedereen kenbaar maakte dat die er zat van was en dat die zou stoppen als ze niet gingen afkicken. Als die dat toen niet had gedaan was gnr veel te vroeg ten onder gegaan. Was tijdens t nummer mr brownstone. En toen aan t einbd van de show zei die nog een keer dat dit wel eens de laatste show zou kunnen zijn ooit.
Op maandag 15 december 2003 13:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Axl nergens verslaafd aan? Nou hij was verslaafd aan heroine en heeft ook wel een overdosis gehad (liedje coma gaat daar over).
Izzy was degene met het brein die alles heeft uitgedokterd om het zo maar te zeggen. Axl maakte zich altijd druk om copyrights enzo.
Ben t er overigens wel mee eens dat Izzy idd voor een groot deel het brein was. Die krijgt echt niet de credits die die verdient om t maar zo te zeggen.
quote:Ik weet wel dat hij vroeger verslaafd was aan alcohol, maar heroine weet ik niets van. Ik weet wel dat Izzy inderdaad degene was die de boel bij elkaar hield.
Op maandag 15 december 2003 13:45 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Axl nergens verslaafd aan? Nou hij was verslaafd aan heroine en heeft ook wel een overdosis gehad (liedje coma gaat daar over).
Maar van wat ik heb gelezen gaat het nummer Coma over Slash's heroine verslaving en z'n overdosis die hem bijna het leven heeft gekost?
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:11 schreef OutKast het volgende:[..]
Ik weet wel dat hij vroeger verslaafd was aan alcohol, maar heroine weet ik niets van. Ik weet wel dat Izzy inderdaad degene was die de boel bij elkaar hield.
Maar van wat ik heb gelezen gaat het nummer Coma over Slash's heroine verslaving en z'n overdosis die hem bijna het leven heeft gekost?
http://www.heretodaygonetohell.com/articles/showarticle.php?articleid=5
quote:Ik heb ook meerdere interviews waar hij dit verteld. Het kostte Axl bijna z'n leven.
One of the songs Guns will be performing live is the 12-minute opus "Coma." A winding, whirling, haunting, slashing adventure into the mind of an overdose victim, the song tells the true story of Axl's past overindulgence. The track is truly spectacular in its grandeur and intensity. While laying down vocals for "Coma" (and other songs during the period of recording at The Record Plant in Hollywood), Axl physically moved his bed into the studio. He also had a punching bag brought in, as well as two pinball machines - Kiss and Elton John.
quote:Het staat in dit boek (dat het over Slash gaat):
Op maandag 15 december 2003 15:19 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dan heb je dat fout gelezen.
http://www.heretodaygonetohell.com/articles/showarticle.php?articleid=5
[..]Ik heb ook meerdere interviews waar hij dit verteld. Het kostte Axl bijna z'n leven.
- De Successtory van Guns N Roses van Mark Putterford.
Het staat er echt, of het waar is weet ik natuurlijk niet.
quote:Ik geloof je wel, maar dan heeft hij het fout.
Op maandag 15 december 2003 15:42 schreef OutKast het volgende:[..]
Het staat in dit boek (dat het over Slash gaat):
- De Successtory van Guns N Roses van Mark Putterford.
Het staat er echt, of het waar is weet ik natuurlijk niet.
quote:Ja ik denk het wel dan. Het is zowiezo een beetje een flutboek, dus het zou wel logisch zijn als het niet klopt.
Op maandag 15 december 2003 16:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik geloof je wel, maar dan heeft hij het fout.
quote:Ik ben al heel wat jaren (al zeker vanaf 1987) intensief guns n roses fan en weet er best wel veel van af.
Op maandag 15 december 2003 16:36 schreef OutKast het volgende:[..]
Ja ik denk het wel dan. Het is zowiezo een beetje een flutboek, dus het zou wel logisch zijn als het niet klopt.
quote:Ik ook. Mijn eerste single ooit was "Paradise City" en die was nog op vinyl, ik was toen 10 jaar oud ofzo denk ik. Daarna gelijk mijn eerste album gekregen van m'n ouders "Appetite For Destruction" en daarna "GNR Lies" zelf gekocht op tape. Die hoes met die vrouw erin en die stoere foto's van de bandleden vond ik zo ontzettend fascinerend.
Op maandag 15 december 2003 17:18 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben al heel wat jaren (al zeker vanaf 1987) intensief guns n roses fan en weet er best wel veel van af.
Al van jongs af aan
Dus mijn jeugd idolen waren absoluut GNR. Misschien dat ik het daarom zo erg vindt dat ze niets meer samen doen.
quote:Mijn eerste guns n roses was de lp van appetite for destruction met de banned cover, ik heb hem nog steeds
Op dinsdag 16 december 2003 09:43 schreef OutKast het volgende:[..]
Ik ook. Mijn eerste single ooit was "Paradise City" en die was nog op vinyl, ik was toen 10 jaar oud ofzo denk ik. Daarna gelijk mijn eerste album gekregen van m'n ouders "Appetite For Destruction" en daarna "GNR Lies" zelf gekocht op tape. Die hoes met die vrouw erin en die stoere foto's van de bandleden vond ik zo ontzettend fascinerend.
Dus mijn jeugd idolen waren absoluut GNR. Misschien dat ik het daarom zo erg vindt dat ze niets meer samen doen.
quote:Da's wel blitz want die werd geloof ik in Amerika al heel snel uit de handel genomen. Ik ben inmiddels lweer bij mijn 2e versie van Appetite omdat de eerste helemaal versleten was. Maar wel op cd
Op dinsdag 16 december 2003 10:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Mijn eerste guns n roses was de lp van appetite for destruction met de banned cover, ik heb hem nog steeds
Ik heb die single op vinyl nog wel bij mijn ouders liggen maar voor de rest heb ik geen oud materiaal ofzo. Wel jammer eigenlijk, maar ik was te jong om te beseffen hoe cool het zou zijn als ik later allemaal singles etc zou hebben.
quote:Ik heb de Amerikaanse lp
Op dinsdag 16 december 2003 11:13 schreef OutKast het volgende:Da's wel blitz want die werd geloof ik in Amerika al heel snel uit de handel genomen. Ik ben inmiddels lweer bij mijn 2e versie van Appetite omdat de eerste helemaal versleten was. Maar wel op cd
quote:Ik heb heel veel vinyl singeltjes maar ook de cd singles he he.
Ik heb die single op vinyl nog wel bij mijn ouders liggen maar voor de rest heb ik geen oud materiaal ofzo. Wel jammer eigenlijk, maar ik was te jong om te beseffen hoe cool het zou zijn als ik later allemaal singles etc zou hebben.
quote:Ik ben best wel jaloers.
Op dinsdag 16 december 2003 11:56 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb de Amerikaanse lp
[..]Ik heb heel veel vinyl singeltjes maar ook de cd singles he he.
IK heb een deel nooit weggedaan, de rest heb ik op eBay enzo gekocht.
Ik heb wel een of andere demo gevonden via Kazaa, ik weet niet of het GNR is maar het is wel Axl die over een soort Regae-achtig fout jaren tachtig beat heenzingt. Vraag me af of er daar nog meer van is?
quote:Leuk icoon
Op dinsdag 16 december 2003 12:49 schreef OutKast het volgende:[..]
Ik ben best wel jaloers.
Zeker nu ik de laatste maanden bijna niets anders dan GNR draai....
Ik heb wel een of andere demo gevonden via Kazaa, ik weet niet of het GNR is maar het is wel Axl die over een soort Regae-achtig fout jaren tachtig beat heenzingt. Vraag me af of er daar nog meer van is?
quote:Just Another Sunday heet het, en het is echt heel slecht. Met van die foute Italo-beat samples. En het lijkt ook alsof het allemaal niet echt klopt....
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Leuk icoon
Ik heb alle demo nummers van guns n roses, dit nummer klinkt wel bekend, lijkt wel 1 van de latere demo song's na '93 die klinken zoals jij omschrijft
quote:Klopt, dat is echt een dom nummer
Op dinsdag 16 december 2003 13:37 schreef OutKast het volgende:[..]
Just Another Sunday heet het, en het is echt heel slecht. Met van die foute Italo-beat samples. En het lijkt ook alsof het allemaal niet echt klopt....
quote:Maar van wanneer is tie dan?? Ik hoop echt dat hetvan lang, lang geleden is....
Op dinsdag 16 december 2003 13:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Klopt, dat is echt een dom nummer
Ik heb hem wel ergens op tape staan.
quote:Het is een cover zover ik weet, hij komt voor het eerst voor op een bootleg in 1993 en daar staan alleen maar covertracks op en heet ook guns n roses - covers...
Op dinsdag 16 december 2003 14:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Maar van wanneer is tie dan?? Ik hoop echt dat hetvan lang, lang geleden is....
http://www.mygnr.com/demo/demo.html
zijn geen hele nummers maar wel aardig als je ze niet kent.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 16-12-2003 14:49]
quote:Mhmm, ik hoop dat de bootleg in '93 gereleased is maar dat het materiaal veel ouder is anders zou het echt slecht zijn. Het klinkt eerder als Axl toen 'ie 18 was op z'n kamer met een karaoke tape ofzo.....
Op dinsdag 16 december 2003 14:42 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het is een cover zover ik weet, hij komt voor het eerst voor op een bootleg in 1993 en daar staan alleen maar covertracks op en heet ook guns n roses - covers...
http://www.mygnr.com/demo/demo.html
zijn geen hele nummers maar wel aardig als je ze niet kent.
quote:Uiteraard zijn die nummers ouder, maar toen dook het nummer op. Ik kon laatst een demo kopen van Hollywood Rose, van de toemalige bassist, ik had er geen poen voor. Die demo was uit 1985
Op dinsdag 16 december 2003 17:40 schreef OutKast het volgende:[..]
Mhmm, ik hoop dat de bootleg in '93 gereleased is maar dat het materiaal veel ouder is anders zou het echt slecht zijn. Het klinkt eerder als Axl toen 'ie 18 was op z'n kamer met een karaoke tape ofzo.....
quote:Serieus??? Dat is toch een van die broers ofzo? Ik weet niet meer precies hoe dat zat..... maar waar ken je hem van of waar ontmoette je hem dan?? Wel jammer, was het zo duur dan? Ik heb weleens gelezen dat het 1e nummer wat GNR ooit schreef "Don't Cry" is... niet slecht.... Ben benieuwd welke nummers nog van andere bands komen die in het GNR reportoire zitten...
Op dinsdag 16 december 2003 18:00 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Uiteraard zijn die nummers ouder, maar toen dook het nummer op. Ik kon laatst een demo kopen van Hollywood Rose, van de toemalige bassist, ik had er geen poen voor. Die demo was uit 1985
quote:Via eBay heb ik contact gezocht
Op dinsdag 16 december 2003 18:07 schreef OutKast het volgende:[..]
Serieus??? Dat is toch een van die broers ofzo? Ik weet niet meer precies hoe dat zat..... maar waar ken je hem van of waar ontmoette je hem dan?? Wel jammer, was het zo duur dan? Ik heb weleens gelezen dat het 1e nummer wat GNR ooit schreef "Don't Cry" is... niet slecht.... Ben benieuwd welke nummers nog van andere bands komen die in het GNR reportoire zitten...
Begin jaren 80, foto hollywood rose
quote:bron: http://www.heretodaygonetohell.com/history/history88.php
January, 1988 - The band entered Rumbo Studios with producer Mike Clink to record a couple of acoustic songs ("Patience", "Used To Love Her", "One In A Million", "Cornchucker" and a reworking of "You're Crazy"). These songs were intended to be used as B-sides or possibly an EP.
Iemand trouwens die dit nummer ook heeft / kent? Ben er erg benieuwd naar...
quote:Ik ken het nummer persoonlijk niet
Op woensdag 17 december 2003 10:43 schreef OutKast het volgende:
Mmm, "Cornchucker" heb ik nog nooit van gehoord....Zal wel niet zo goed zijn geweest anders was ie wel gereleased (hoop ik).....maar eigenlijk vindt ik die EP (de acoustische tracks dan) een van de beste GNR releases...Appetite For Destruction blijft mijn favoriet maar daarna toch wel "Lies"
One in a Million
quote:One In A Million is denk ik zo'n beetje een van de beste nummers die ik ken.... pfff die kan ik nog steeds ontzettend veel draaien zonder hem zat te worden...
Op woensdag 17 december 2003 11:02 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ken het nummer persoonlijk niet
's ff uitzoeken.One in a Million
![]()
quote:Ja vooral die live versie
Op woensdag 17 december 2003 11:04 schreef OutKast het volgende:[..]
One In A Million is denk ik zo'n beetje een van de beste nummers die ik ken.... pfff die kan ik nog steeds ontzettend veel draaien zonder hem zat te worden...
Shadow Of Your Love (studio of live, ze zijn er alle 2)
Come Together (Lennon cover live gedaan samen met Bruce Springsteen)
We Will Rock You (Axl & Queen live)
Bohemian Rhapsody (Axl Rose, Elton John & Queen live)
Always On The Run (lenny kravitz cover, Lenny Kravitz & Guns n Roses live)
Mama Kin & Train Kept A Rollin' (aerosmith covers, Steven Tyler, Joe Perry & Guns n Roses live)
Wild Horses & Honky Tonk Woman (stones covers, al dan niet gedaan met Ron Woods live)
Dust In The Wind (Kansas cover live)
Dead Flowers (stones cover live)
Patience / Imagine (John Lennon cover live)
Free Fallin (Axl Rose & Tom Petty op de VMA van ik meen 1991 of 1992 live)
Heartbreak Hotel (elvis cover, de studio versie van G n R of een live versie al dan niet met Tom Petty)
Salt Of The Earth (stones cover, door de stones, Axl & Izzy, live)
Jumpin Jack Flash (stones cover, live acoustisch of gewoon live, ik twijfel even of er ook een studio opname van is)
November Rain (acoustische gitaar versie, live, echt SUPER, alternatieve tekst)
Bring It Back Home (unreleased van de UYI sessions)
Crash Diet (unreleased van de UYI sessions)
Whole Lotta Rosie (live AC/DC cover)
The Avengers (live)\
Dance The Night Away (live)
Somewhere over the rainbow (wizard of oz cover, guitar only, live)
Blues Jam (live)
Instrumental Jam dacht van de Lies sessions)
Lucy In The Shy With Diamonds (beatles live cover)
Let It Be (beatles live cover)
Hotel California (Eagles live cover)
Perfect Crime (instrumentale versie)
Locomotive (live)
White Christmas (studio opname)
Voodoo Chile (hendrix cover, vrij algemeen)
verder wat nieuwe tracks die tegenwoordig gespeeld worden en hopelijk ooit op Chinese Demoracy komen:
Chinese Democracy
Silkworms
Rhiad & Bedoins / Oaklahoma
Oh My God
Madagascar
The Blues
Iemand nog meer tips voor me?
[Dit bericht is gewijzigd door -username- op 17-12-2003 12:31]
quote:Zo da's niet verkeerd....een aantal dingen heb ik wel maar het merendeel wist ik niet eens dat het er was....heb je dat allemaal via Kazaa??
Op woensdag 17 december 2003 12:14 schreef -username- het volgende:Mega Impressive Lijst
En zo kan ik wel even doorgaan
quote:IK heb een studio versie van Jumpin Jack Flash en een live uitvoering en ik heb een november rain versie demo alleen maar piano en zang.
Op woensdag 17 december 2003 12:14 schreef -username- het volgende:
als we dan toch gaan praten over zeldzaamheden zoals die ene live versie van One In A Million (absoluut geweldig idd) van G n' R, hier een aantal die ik wel ken en heb:Jumpin Jack Flash (stones cover, live acoustisch of gewoon live, ik twijfel even of er ook een studio opname van is)
quote:Klopt dat concert heb ik op video en cd.
Op woensdag 17 december 2003 12:28 schreef -username- het volgende:
Dit is een selectie zeldzaamheden van mn bootleg collectie. Die tracks met aerosmith en met kravitz bijvoorbeeld komen van Live In Paris 1992.En zo kan ik wel even doorgaan
quote:Op de Forty Licks cd staat het nummer, en zover ik me kan herinneren klinkt het niet echt live, dus denk dat het studio opname is.
Op woensdag 17 december 2003 12:14 schreef -username- het volgende:
Jumpin Jack Flash (stones cover, live acoustisch of gewoon live, ik twijfel even of er ook een studio opname van is)
quote:Die ken ik niet, waar heb je die gevonden?
quote:Op practice for destruction staat ie live, komt uit hetzelfde optreden als de nummers van live like a suicide.
Op woensdag 17 december 2003 12:34 schreef PS het volgende:[..]
Op de Forty Licks cd staat het nummer, en zover ik me kan herinneren klinkt het niet echt live, dus denk dat het studio opname is.
Hij staat er ook als studio versie op die cd (2 x dus)
quote:Klopt, die heb ik ook
Op woensdag 17 december 2003 12:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Op practice for destruction staat ie live, komt uit hetzelfde optreden als de nummers van live like a suicide.
Forty Licks heeft t niks mee nodig. Das een stones verzamel album. Dit gaat over Guns n Roses bootleg materiaal
Waar ik t weg heb? zoals pro_jeex al zegt...ruilen, uitwisselen, ook wel een paar van nieuwsgroepen of via Emule als complete albums
quote:ARGH! die bedoel ik, niet gitaar, piano!
Op woensdag 17 december 2003 12:31 schreef pro_jeex het volgende:
en ik heb een november rain versie demo alleen maar piano en zang.
Ik heb er nog wel meer maar moet ik thuis ff kijken
*zichzelf wakker schud*
quote:Ik heb ook 1 met gitaar, accoustisch, dus het had gekund hoor
Op woensdag 17 december 2003 12:47 schreef -username- het volgende:[..]
ARGH! die bedoel ik, niet gitaar, piano!
*zichzelf wakker schud*
Only Woman Bleed (cover van alice cooper, bijna altijd gespeeld als intor van knocking on heavens door)
Down On The Farm (live op farm aid 1993)
Coma (live, alleen uitgebracht op de japanse editie van Live Era)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb trouwens even een check gedaan. De nummers waar ik GEEN live versie van heb en die wel zijn uitgebracht zijn:
Anything Goes
Back Off Bitch
The Garden
Garden Of Eden
Don't Damn Me
Bad Apples
Get In The Ring
Shotgun Blues
Breakdown
My World
Since I Don't Have You
New Rose
Human Being
Raw Power
Ain't It Fun
Buick Makane
Hair Of The Dog
Black Leather
You can't put your arms around a memory
I Don't Care About You
Iemand die weet of deze uberhaupt ooit live zijn uitgevoerd? Ken je ze live? Heb je ze live?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
En even ter bespreking een ander raar beestje dan even:
Escape To Paris
Dit is de b-kant van de Sympathy For The Devil single. Sympathy For The Devil is uiteraard een cover van de Rolling Stones klassieker die in 1994 gecoverd is en daarna verschenen als single en op de soundtrack van de film Interview With A Vampire.
Alleen dit is dus een stukje orchestrale muziek zonder zang waar guns n roses zelf geen ene zak mee te maken heeft krijg ik de indruk Weet iemand er meer over?
quote:IK heb die single van sympathy en ik vind er geen reet aan.
Op woensdag 17 december 2003 23:54 schreef -username- het volgende:
paar andere leuke rariteiten:Only Woman Bleed (cover van alice cooper, bijna altijd gespeeld als intor van knocking on heavens door)
Down On The Farm (live op farm aid 1993)
Coma (live, alleen uitgebracht op de japanse editie van Live Era)-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb trouwens even een check gedaan. De nummers waar ik GEEN live versie van heb en die wel zijn uitgebracht zijn:
Anything Goes
Back Off Bitch
The Garden
Garden Of Eden
Don't Damn Me
Bad Apples
Get In The Ring
Shotgun Blues
Breakdown
My World
Since I Don't Have You
New Rose
Human Being
Raw Power
Ain't It Fun
Buick Makane
Hair Of The Dog
Black Leather
You can't put your arms around a memory
I Don't Care About YouIemand die weet of deze uberhaupt ooit live zijn uitgevoerd? Ken je ze live? Heb je ze live?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
En even ter bespreking een ander raar beestje dan even:
Escape To Paris
Dit is de b-kant van de Sympathy For The Devil single. Sympathy For The Devil is uiteraard een cover van de Rolling Stones klassieker die in 1994 gecoverd is en daarna verschenen als single en op de soundtrack van de film Interview With A Vampire.Alleen dit is dus een stukje orchestrale muziek zonder zang waar guns n roses zelf geen ene zak mee te maken heeft krijg ik de indruk
Weet iemand er meer over?
quote:Vooral shotgun blues, heb ik nu op staan (dit is de rehearsal, maar ik heb hem ook live
Op donderdag 18 december 2003 09:23 schreef -username- het volgende:
*kwijlt*
Hier trouwens een link naar een site met vreselijk veel titels van niet gereleaste nummers en klive covers. Ook met de bijbehorende info: http://hem.passagen.se/snoqalf/songs.html
en alle video's: http://hem.passagen.se/snoqalf/m-videos.html#lald
Een aantal heb ik ook nog nooit gezien
Elders op de site staat dat er ook 1 moet zijn van Locomotive
Maar ik dacht wel dat er ook video's waren van Ain't It Fun en Sympathy For The Devil
http://hem.passagen.se/snoqalf/m-videos.html#lald
[Dit bericht is gewijzigd door -username- op 18-12-2003 12:00]
quote:Inderdaad
Op vrijdag 12 december 2003 10:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
Axl
quote:Tja, Axl is helaas wel manisch depressief, dus ik geloof beslist dat hij een moeilijke man is.
Op maandag 15 december 2003 13:06 schreef OutKast het volgende:
Denken jullie nou ook dat hij zo'n asshole was als iedereen zei, of dat dat gewoon publiciteitstunten waren?Want ik denk dat het allemaal wel meeviel, en dat veel dingen echt onwijs zijn overdreven of zelfs verzonnen om zo lekker veel publiciteit te krijgen...
quote:Mm, ik wist niet dat hij manisch was. Ik weet wel dat hij therapie heeft gehad om met z'n juegd om te leren gaan. Die was niet zo leuk geloof ik.
Op donderdag 18 december 2003 21:51 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Tja, Axl is helaas wel manisch depressief, dus ik geloof beslist dat hij een moeilijke man is.
Is hij nooit echt verslaafd geweest?Ik dacht van wel juist
Wel leuke Photoshop's heb je op je site met Axl
quote:Thanks, ja die foto's zijn mijn trots en glorie: sommigen denken dat ik Axl echt heb ontmoet
Op donderdag 18 december 2003 22:34 schreef OutKast het volgende:[..]
Mm, ik wist niet dat hij manisch was. Ik weet wel dat hij therapie heeft gehad om met z'n juegd om te leren gaan. Die was niet zo leuk geloof ik.
Wel leuke Photoshop's heb je op je site met Axl
Zijn manisch depressiviteit heeft hij in intervieuws vaak aangehaald, het staat ook ergens op internet.
Ik heb hier drie demonummers uit 1981 op MP3; Anything Goes, Reckless Life en Shadow of your Love.
Klinken nog erg goed ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |