abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15350727
Het concert van Nickelback was echt super gister, alleen is er een probleem. Ik had express geen foto's gemaakt, omdat het concert op de HMH.nl site zou worden uitgezonden. Helaas heeft Nickelback hiervoor geen toestemming gegeven en is het concert grotendeels online uitgezonden zonder geluid! Daar heb ik dus niks aan. Is er hier iemand die toevallig WEL foto's heeft gemaakt??
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:10:55 #2
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_15351546
Nee helaas niet, alleen 2 met me telefoon waarop je niet meer ziet dan wat lampen enzo
Het was inderdaad erg leuk gister, maar een beetje hetzelfde als vorig jaar helaas....
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_15351754
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:10 schreef Hells_Angel het volgende:
Nee helaas niet, alleen 2 met me telefoon waarop je niet meer ziet dan wat lampen enzo
Het was inderdaad erg leuk gister, maar een beetje hetzelfde als vorig jaar helaas....
He das jammer, ik zag inderdaad veel mensen met de telefooncam bezig, dat is inderdaad niet super kwaliteit. Echt jammer dat de HMH niet dat concert op internet heeft kunnen zetten!
pi_15355337
ok heeft er iemand hier toevallig een emailadres van de heineken music hall, ik moet effe bij ze klagen, omdat ze het nickelback concert via webcast niet op internet hebben laten staan! Ik heb gehoord dat Nickelback niet opgenomen wilde worden en dat ze alleen beelden hebben laten zien via de webcast.
Op zich was er geluid tot en met 'Someday".
Dat vind ik goed genoeg, maar waarom laten ze het dan niet effe op de site staan? Daarom heb ik uberhaupt geen foto's gemaakt, achteraf gezien dus wel spijt van!
Als iemand toevallig foto's heeft gemaakt, zou die dat dan misschien naar mij kunnen mailen? Aangezien de band dr een jaar tussenuit gaat en ze dus een hele tijd geen concerten meer gaan geven, heb ik toch nog een aandenken!
pi_15355378
Lekker handig, vergeet ik nog mn email adres!
naoual_worlds@hotmail.com
alvast bedankt guyz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')