¤ 2,30 voor een pilsje (tenminste daar moest het op lijken) in het Gelredome!
Zoals drummer en oprichter van de band Lars Ulrich afgelopen zaterdag in het volledig uitverkochte Gelredome al aankondigde: op maandag 21 juni komt Metallica terug naar Nederland voor een optreden in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop begint zaterdag 20 december om 10.00 uur.
Op de langste dag van volgend jaar staat Metallica op het podium dat op de lange kant in de ArenA wordt geplaatst. De mega-metal-act is tegen die tijd al ruim een jaar op wereldtournee. Na het Gelredome (hun grootste concert ooit in Nederland) en hun optreden op Fields Of Rock, is de komst van Metallica naar de ArenA wederom een bewijs van de enorme populariteit van de band in ons land.
Deze week is de limited edition boxset Metallica - Live, Sh*t, Binge & Purge uitgekomen. Dit is een boxset van twee DVD's en drie cd's met hierop live-opnamen uit Seattle (1989), San Diego (1992) en Mexico City (1993). De opnamen zijn voor het eerst verkrijgbaar op DVD. Op 12 januari komt de derde single van het album St.Anger uit, getiteld The Unnamed Feeling. Net als de vorige twee singles verschijnt ook The Unnamed Feeling in drie verschillende versies, waarbij er nu live opnames van juni 2003 (Parijs) als bonustracks zijn toegevoegd.
Metallica + Slipknot + support act
Amsterdam ArenA, Amsterdam Z.O.
Maandag 21 juni 2004
Entree: Euro 46,- / Euro 44,- / Euro 42,- / Euro 40,- / Euro 38,- (excl. servicekosten)
Aanvang: 18.30 uur
Kaartverkoop begint zaterdag 20 december door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250(45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen
quote:Is al 2 keer eerder gepost...
Op vrijdag 12 december 2003 09:52 schreef deliberator het volgende:
**knip**
Njah, als het doorgaat en ze ook op Graspop spelen, zie ik ze 2 keer in 1 week
quote:jah ook zoiets vaags, je koopt die kaarten voor 10 euro, terwijl je er maar 9,20 van uit kan geven! ( 4 biertjes dus ) echt wel ASOciaal.
Op vrijdag 12 december 2003 09:24 schreef bassieVL het volgende:
de kaartjes worden echt belachelijk duur tegenwoordig. Je wordt aan alle kanten genaaid.¤ 2,30 voor een pilsje (tenminste daar moest het op lijken) in het Gelredome!
Ik heb maar 2 biertjes kunnen kopen, dus heb nog wat op die kaart staan, geld die kaart ook voor andere evenementen ofzo??
quote:er staat een datum op die kaart. tot die tijd kun je hem gebruiken. overigens had je je bijna lege kaart ook in een automaat kunnen stoppen. dan kreeg je het geld wat er nog op stond terug
Op vrijdag 12 december 2003 20:56 schreef metallicattim het volgende:[..]
jah ook zoiets vaags, je koopt die kaarten voor 10 euro, terwijl je er maar 9,20 van uit kan geven! ( 4 biertjes dus ) echt wel ASOciaal.
Ik heb maar 2 biertjes kunnen kopen, dus heb nog wat op die kaart staan, geld die kaart ook voor andere evenementen ofzo??
quote:ghehe daar kom je nu mee
Op vrijdag 12 december 2003 21:35 schreef ongekend41 het volgende:[..]
er staat een datum op die kaart. tot die tijd kun je hem gebruiken. overigens had je je bijna lege kaart ook in een automaat kunnen stoppen. dan kreeg je het geld wat er nog op stond terug
quote:Uitverkocht? Ik zag nog een heel vak leeg
Zoals drummer en oprichter van de band Lars Ulrich afgelopen zaterdag in het volledig uitverkochte Gelredome
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iemand al video/geluid opnamen ?
Op metontour staat nogsteeds niks namelijk..
quote:
MetOnTour (12/13/2003 1:28 PM)
Talk about being out of touch. Damn, I have not been able to get online for a day, how will we all survive? Finally, back online here in Erfurt, GERMANY, sitting backstage at the Messehalle.To sum up yesterday - A travel day!
In other news, I got the video from the Arnhem show ready to roll, just need to get some fast connection to upload. The video is approx 13 minutes long, a little fun here and there. I keep you guys updated...MOT
Ik vond dit:
Geluid k#t, show minimaal, want ze hadden aangekondigd dat dit het grootste concert van de europese tour zou worden, dus verwachtte ik een show zoals bijv. Cunning Stunts (dvd) met als voorbeeld een gitaarsolo, een destruction scene, hoefde niet hetzelfde te zijn, maar iets in die geest...
Geluidsregeling was bagger, want het effect op de gitaar werd tot 2 keer toe te laat ingeschakeld door de geluidsmensen. Dat vond ik amateur-achtig. Voor een band als metallica mag dat niet gebeuren.
Oude nummers spelen kunnen ze nog wel, en dan hebben ze wel nummers gespeeld die ze als routine live spelen, maarja dat hadden we op Fields of Rock wel al een keer meegemaakt, alhoewel ik dit het minste vond meewegen in mijn negatieve ervaring..
Last but not least:
Geldredome is drie keer niks! Punt 1: Dranken en eten te laten betalen met pasjes, pak dan consumptie bonnen, is tenminste geen geldkloppen!! Punt 2 : veel te veel galm
Kijken of ze het in de ArenA beter kunnen, met het dak open hopelijk, anders zit er diezelfde galm in!!
ben trouwens blijer met mijn Dream Theater kaartje voor 18 jan.
quote:de laatste tijd ze altijd rond die lengte, veel backstage gedoe en zo. En dan maar een half liedje ofzo.
Op zaterdag 13 december 2003 15:54 schreef metallicattim het volgende:
![]()
heftig!!! 13 min!
quote:Mwah... Volgens mij heeft Mojo dat er zelf van gemaakt om reclame mee te maken. En dan alleen gebasseerd op bezoekersaantallen, dus niet qua show.
Op zaterdag 13 december 2003 16:57 schreef Ibanez het volgende:ze hadden aangekondigd dat dit het grootste concert van de europese tour zou worden
Ik heb trouwens nog verslag van t concert op mn site staan.
quote:Jah ik neem 21 juni ook zon bord mee, jaymz can I play on your guitar?
Op zondag 14 december 2003 18:55 schreef metalbazzz het volgende:
de interactie in Duitsland gisteren was wat uitgebreider:
Mag ik ook maybe het podium op
quote:dan heb je dat verkeerd begrepen
Op zondag 14 december 2003 19:15 schreef danko het volgende:
Heej,
weet iemand hoe ik aan de live cd/dvd van 6 december in gelredome kan komen.
als die er is tenminste maar ik heb begrepen dat ze van ieder concert een live-cd uitbrengen.
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:59 schreef metallicattim het volgende:
je bent niet de enige
Zijn die d'r dan al? Bootlegs van 't Gelredome?
Vaag overigens dat de vvk naar a.s. zaterdag verplaatst is. En dat er nog steeds sprake is van verschillende prijzen. € 51,- in het ene en € 46,- in 't andere geval, toenmalige bronnen (Site van Arena v.s. site v.d. Ticketservice).
Is in ieder geval (al)weer duurder als dit jaar...
Enfin kan nu wel zelluf zaterdag in de rij gaan staan da's wel weer een voordeel.
Metallica rocks the world
quote:Nou nee hoor.
Op zondag 14 december 2003 23:59 schreef Captain-America het volgende:Vaag overigens dat de vvk naar a.s. zaterdag verplaatst is.
quote:Dat zijn waarschijnlijk verschillende rangen, dus verschillende prijzen.
En dat er nog steeds sprake is van verschillende prijzen. € 51,- in het ene en € 46,- in 't andere geval
Overigens is er voor dat concert ook al een topic: Metallica - 21 juni 2004 - Amsterdam Arena
quote:hmm stond ook bij de l-ingang maar heb niets gezien, gekregen...
Op woensdag 17 december 2003 13:47 schreef Iggy het volgende:
Okay we moeten dus hier verder. Wat betreft dat cd'tje van Godsmack.
Wij moesten bij ingang L naar binnen. Daar stond een of andere muts promo cd'tjes uit te delen van Godsmack. Staan 3 nummertjes op, ik weet zo niet precies hoe die nummers heten maar ze kwamen me wel bekend voor. (van het stappen enzo)
maar we het nu toch over godsmack hebbe: wie weet de setlist van godsmack in het voorprogamma van metallica op 6 dec...
valt het tenminste op...
Is het nog wat?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:47 schreef Iggy het volgende:
[Grote Knip]bij ingang L naar binnen. Daar stond een of andere muts promo cd'tjes uit te delen van Godsmack. [Knip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |