Iemand nog tips die ik kan gebruiken om te leren fluiten?
quote:Hou op met het demoniseren van mijn persoon
*kan nie fluiten roflolllllllllllllllllllllll
Stelt dat je nu gerust?
quote:Ik kan niet met mijn vingers "knippen"...
Op donderdag 11 december 2003 23:57 schreef sanniejj het volgende:
Conclussie: oefenen, oefenen, oefenen.
Sterkte
quote:Ja is ga het wel weer is even proberen. Heb btw. zelf ook een (ex)politiehond maar die luisterd altijd wel naar mijn geschreeuw
Op vrijdag 12 december 2003 00:10 schreef mantamanta het volgende:
mijn vriend kon ook niet fluiten.
Vrij lastig als een vriendin krijgt met een hond.
Hij kon het een heeeel klein beetje, en dan heeel zacht. Maar meestal kwam er niet veel meer uit dan vvvvvvvvvvvVVVvvvvv
Door veel te oefenen, kan hij nu, heel lief zacht fluiten, maar, de inmiddels twee honden reageren er redelijk op.Conclussie: oefenen, oefenen, oefenen.
Sterkte
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FFffffffffJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat kan ik weer wel heel goed
Op vrijdag 12 december 2003 00:10 schreef LennyKravitz het volgende:[..]
Ik kan niet met mijn vingers "knippen"...
"When I snap my fingers" is niet aan mij besteed...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hahahahah daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.. maar neemt niet weg dat het onwijs komisch zal klinken
Op vrijdag 12 december 2003 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je het eenmaal kan, is het leuk om een 'rollende errrrrr' te doen tijdens het fluiten. Dan bedoel ik niet echt het uitspreken ervan, maar wel dat je met je keel heel erg vibreert (net als met gorgelen).
quote:Zo klink je dus als een vogeltje
Op vrijdag 12 december 2003 00:15 schreef sanniejj het volgende:[..]
hahahahah daar kan ik me nou echt niets bij voorstellen.. maar neemt niet weg dat het onwijs komisch zal klinken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Cavia's piepen, niet fluiten.
Op vrijdag 12 december 2003 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia's fluiten ook...
quote:Heel hard klappen zit er niet in?
Op vrijdag 12 december 2003 02:06 schreef Henno het volgende:
Ik kan het niet en het boeit me geen flikkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.alleen moet je wel een niet intimiderend alternatief zien te vinden voor als een mooie vrouw passeertJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan alleen niet op me vingers fluiten, zonder is echt simpel.
maar tis niet gek hoor, ken wel meerdere mensen die niet kunnen fluiten..
mijn moeder zei altijd dat je van korstjes ging fluiten (van je boterham, wel te verstaan)
quote:Ik dacht dat mijn moeder de enige was die dat altijd zei!
Op vrijdag 12 december 2003 09:27 schreef Xilantof het volgende:mijn moeder zei altijd dat je van korstjes ging fluiten (van je boterham, wel te verstaan)
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 09:31 schreef Merson het volgende:[..]
Ik dacht dat mijn moeder de enige was die dat altijd zei!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Cavia's maken allerlei soorten geluiden, ook een soort fluiten. Op cavia.pagina.nl staan allerlei pagina's met caviagepiep en gefluit, FYI
Op vrijdag 12 december 2003 04:23 schreef JimBanner het volgende:[..]
Cavia's piepen, niet fluiten.
Doe maar net alsof je een dwergpiemeltje aan het pijpen bent, maar dan ipv zuigen moet je blazen.
Success gegarandeerd
quote:Zuigen gaat ook hoor (geen dwergpiemeltje dan, maar lucht).
Op vrijdag 12 december 2003 11:49 schreef -Electra- het volgende:
Fluit maar raak voor een Knaak.Doe maar net alsof je een dwergpiemeltje aan het pijpen bent, maar dan ipv zuigen moet je blazen.
Success gegarandeerd
quote:uhuh
Op vrijdag 12 december 2003 09:28 schreef Fixxxer het volgende:
een vriend van mij (19 jaar) kan ook niet fluiten.
And I'm damn proud of it.
Ik heb in 1.5 uur leren fluiten toen ik klein was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop