gezien mijn FOKverleden zou je me ervaringsdeskundige kunnen noemen....
quote:Kan ik me niet voorstellen, zo'n Croma is een heel stuk kleiner als een 9000 of 164, maar het zou kunnen
Op zondag 14 december 2003 09:43 schreef DIJK het volgende:[..]
Croma & 9000 hadden toch hetzelfde onderstel? (net als de 164) dat dacht ik in ieder geval.
quote:Je bent en te laat, en je doet het in het verkeerde topic
Op zondag 14 december 2003 09:47 schreef Oversight het volgende:
Oversight stelt zich beschikbaar.....gezien mijn FOKverleden zou je me ervaringsdeskundige kunnen noemen....
Misschien maak je nog een kans als je mailt, al denk ik het niet want de inschrijving sloot gisteren om 16u
quote:Ik dacht t wel. Het was in het kader van zo'n europees samenwerkingsidee. Dr was ook nog een Lancia bij.
Op zondag 14 december 2003 09:49 schreef PeuRac het volgende:[..]
Kan ik me niet voorstellen, zo'n Croma is een heel stuk kleiner als een 9000 of 164, maar het zou kunnen
quote:De Dedra of Kappa zeker.
Op zondag 14 december 2003 09:52 schreef DIJK het volgende:[..]
Ik dacht t wel. Het was in het kader van zo'n europees samenwerkingsidee. Dr was ook nog een Lancia bij.
Moet eigenlijk zo'n Buyers guide voor die auto vinden, of een club/liefhebbers site
quote:Ik heb t opgezocht.. T was de Thema. 164, 9000, Thema en de Croma.
Op zondag 14 december 2003 10:01 schreef PeuRac het volgende:[..]
De Dedra of Kappa zeker.
Moet eigenlijk zo'n Buyers guide voor die auto vinden, of een club/liefhebbers site
Heb net gelezen dat het idd een samenwerkingsverband is, maar dat is alleen met de carrosserie en onderstel, de motor, versnellingsbak enz horen daar niet bij. Dat is dus wel allemaal Fiat.
Ik hoef voor de carosserie niet bang te zijn dus, roesten zal hij niet (veel iig) doen. Maar het gaat me dus vooral om de motor en bak, wat zijn de problemen daarmee, en andere karakteristieke dingen (electrisch oid)
quote:Ik ben bang dat je die zelfde 1000 euri binnen een kwartaal al aan onderhoud, vaste lasten etc.. kwijt bent... Reken maar dat het geen goedkope auto is om te rijden. Fiat techniek is bagger. (vergelijk het met alfa)
Op zondag 14 december 2003 12:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb minder als 1000 euri te besteden, dus zo'n croma is een mooie oplossing.Heb net gelezen dat het idd een samenwerkingsverband is, maar dat is alleen met de carrosserie en onderstel, de motor, versnellingsbak enz horen daar niet bij. Dat is dus wel allemaal Fiat.
Ik hoef voor de carosserie niet bang te zijn dus, roesten zal hij niet (veel iig) doen. Maar het gaat me dus vooral om de motor en bak, wat zijn de problemen daarmee, en andere karakteristieke dingen (electrisch oid)
quote:Wie hebben allemaal gesolliciteerd??
Op zondag 14 december 2003 09:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je bent en te laat, en je doet het in het verkeerde topic
Misschien maak je nog een kans als je mailt, al denk ik het niet want de inschrijving sloot gisteren om 16u
quote:Met mijn Alfa heb ik nooit iets gehad, was een perfecte auto. De gewone slijtage onderdelen moeste natuurlijk vervangen worden, maar het viel mijn 200% mee. Natuurlijk kan ik een mazzel auto hebben gehad.
Op zondag 14 december 2003 14:01 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ik ben bang dat je die zelfde 1000 euri binnen een kwartaal al aan onderhoud, vaste lasten etc.. kwijt bent... Reken maar dat het geen goedkope auto is om te rijden. Fiat techniek is bagger. (vergelijk het met alfa)
Daarom wil ik nu ook veel info over die type's en vooral die motor
quote:Geen idee, moet je de FA's vragen
Op zondag 14 december 2003 15:30 schreef MutZ het volgende:[..]
Wie hebben allemaal gesolliciteerd??
quote:ik niet
Op zondag 14 december 2003 15:30 schreef MutZ het volgende:[..]
Wie hebben allemaal gesolliciteerd??
PeuRac die aukje gaat gewoon vriendinnen op me af sturen om te vragen wat ik van de foto vond
En ik was druk bezich. Is ze boos. Want ze geloofde me niet whehehe
Maar tegen die vriendin gezegt dat ik die foto in en in triest vind whehehe.
Ze kent jou overgens ook
Marjelarendsen of zo iets
quote:Ze was weer vaag vandaag over de sms, Marjel ken ik alleen via MSN via Aukje, zit bij haar in de klas oid
Op zondag 14 december 2003 15:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik niet
PeuRac die aukje gaat gewoon vriendinnen op me af sturen om te vragen wat ik van de foto vondEn ik was druk bezich. Is ze boos. Want ze geloofde me niet whehehe
Maar tegen die vriendin gezegt dat ik die foto in en in triest vind whehehe.Ze kent jou overgens ook
Marjelarendsen of zo iets
quote:Van de week effe de grond in stampen.
Op zondag 14 december 2003 16:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ze was weer vaag vandaag over de sms, Marjel ken ik alleen via MSN via Aukje, zit bij haar in de klas oid
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Van de week effe de grond in stampen.
Gho leuke zwart haar heb je. En lief neusje zeg. Jammer van dat trolletje naast je van het volk van laaf
quote:IS toch niet zo hard
Op zondag 14 december 2003 16:28 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Nee idd
Op zondag 14 december 2003 16:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
IS toch niet zo hard
Ze vroeg nog aan me wanneer je nou eindelijk eens begon
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:10 schreef ThaFreak het volgende:
damm ben nu pas wakker
quote:ik heb wel wat beters te doen
Op zondag 14 december 2003 17:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee idd
Ze vroeg nog aan me wanneer je nou eindelijk eens begon
quote:ik wou een beetje uitslapen dus had de wekker uitgedaan....
Op zondag 14 december 2003 17:12 schreef PeuRac het volgende:[..]
anders zet je ff een wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |