[Dit bericht is gewijzigd door Litman op 11-12-2003 22:00]
quote:Redenen zijn gemakkelijk te verzinnen: mensen die gekwetst, misbruikt, mishandeld zijn of simpelweg mensen die om wat voor reden dan ook niet lastig gevallen willen worden.
Op donderdag 11 december 2003 21:51 schreef Ronhui het volgende:
Waarom onderbouw je zelf die stelling niet?
quote:Maar dat kunnen te dunne mensen ook hebben, mensen met een haviksneus enz enz.
Op donderdag 11 december 2003 21:54 schreef Tragedy het volgende:
Uit angst om gekwetst te worden he.
k begrijp de stelling en die reden van die stelling eigenlijk niet. zeker niet zonder onderbouwing
ik ben ook niet de dunste, en ik heb ook veel te veel vrienden/kenissen, dus dat is echt niet waar, en ik ben echt niet gezelliger dan als ik dunner was geweest hoor... zoiets heet persoonlijkheid..
quote:dikke mensen zijn inderdaad nooit gezellig: iedereen denkt altijd: waarom ben je zo dik en waarom doe je er niets aan loser! (althans dat zijn mijn gedachten)
Op donderdag 11 december 2003 21:55 schreef Minisuisse het volgende:
Dikke mensen zijn gezellig
quote:
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:58 schreef Litman het volgende:dikke mensen zijn inderdaad nooit gezellig: iedereen denkt altijd: waarom ben je zo dik en waarom doe je er niets aan loser! (althans dat zijn mijn gedachten)
quote:Dan denk ik dat er iets met jou aan de hand is. Het zijn gewoon vooroordelen
Op donderdag 11 december 2003 21:58 schreef Litman het volgende:[..]
dikke mensen zijn inderdaad nooit gezellig: iedereen denkt altijd: waarom ben je zo dik en waarom doe je er niets aan loser! (althans dat zijn mijn gedachten)
Een collega van me is aardig dik, heeft een speciale stoel nodig, maar brengt zeker gezelligheid in de groep. En daarintegen ken ik genoeg "slanke" mensen die gewoon niet gezellig zijn!
quote:Kneus. Zal ik ook maar niet onderbouwen.
dikke mensen zijn inderdaad nooit gezellig: iedereen denkt altijd: waarom ben je zo dik en waarom doe je er niets aan loser! (althans dat zijn mijn gedachten)
[Dit bericht is gewijzigd door Wekko op 11-12-2003 22:02]
quote:waar slaat dat nou weer op
Op donderdag 11 december 2003 22:02 schreef MikeyMo het volgende:
dokken mensen zoeken wel contact... fysiek contact met eten![]()
quote:Het is al lang kinderbedtijd geweest hoor!
Op donderdag 11 december 2003 22:02 schreef MikeyMo het volgende:
dokken mensen zoeken wel contact... fysiek contact met eten![]()
Zoals Pollewopje zegt, dit heeft te maken met persoonlijkheid, niet met gewicht.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:51 schreef Ronhui het volgende:
Waarom onderbouw je zelf die stelling niet?
quote:Geen idee waarom, maar hij vraagt om een onderbebouwing, dus wel zelf doen, he?
Op donderdag 11 december 2003 21:50 schreef Litman het volgende:
[....] om redenen die ik hier graag hoor?
Ook zie ik vaak meiden die helemaal geobsedeerd zijn door hun gewicht, ze zitten zichzelf helemaal te verpesten dankzij die modebeelden.
Ze moeten zelf niets van aantrekken van die onzin. Bovendien vallen mannen tegenwoordig meer op 'gezette' vrouwen heb ik me ooit eens laten vertellen... En bij mij klopt dat ook wel.
Ik weet natuurlijk niet of dit andersom is... dames?
Ik ben vroeger ook dik geweest. Maar ik werd al zwaar geboren als baby. Op de echo dachten ze zelfs dat ik een tweeling was . In mijn puberteit is dit heel erg verminderd. Dat heb ik zelf ook nog wat extra gestimuleerd. Ben nog steeds wel te zwaar, alleen een stuk minder erg.
Ik denk niet dat je snel mensen zult vinden die er voor kiezen om dik te worden. Ook al vreten ze het zelf aan, dan nog is het een psychische afwijking. Voor zulke mensen is eten vaak de enige troost. Dat heb ik gelukkig nooit gehad, ik eet juist (te) weinig (al me hele leven). En toch dik zijn. Eten kan een verslaving zijn. Vergelijk het met al die mensen die niet kunnen stoppen met roken...
Als je overigens echt heel erg te dik bent dan is het bijna onmogelijk om af te vallen. Hoe moet je gaan sporten met zo een buik die in de weg zit?
quote:Deze dikkerd schopt je het licht uit je ogen wanneer wij een keer face to face staan.
quote:Of eenzaam. Tenminste, als ik denk aan een eenzaam iemand is dat in m'n gedachte een dik iemand. Maar ik vind dat altijd heel erg zielig, ook als je iemand alleen in een restaurant ziet zitten. Dat vind ik niet prettig.
quote:Ja... gezellig dik of feestelijk mollig
Toch begrijp ik dit Topic niet helemaal
quote:Volgens mij heb jij te weinig zonlicht gezien de laatste tijd...
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven) concludeer ik enkel dat dikke mensen zich zeer slecht hebben aangepast, voor wat betreft hun kans op reproductie.
Veel dikkerds zullen zich hier niet echt bewust van zijn, maar in evolutionair opzicht zijn dikkerds geen interessante paringspartners. Mijn vraag is dan ook heeft de evolutietheorie gelijk m.a.w. zitten er aan dikke mensen steekjes los, die maken dat ze dik (en dus onaantrekkelijk) zijn. Of heb ik ongelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |