abonnement Unibet Coolblue
pi_15426230
quote:
Op maandag 15 december 2003 08:16 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ze hebben een miljoen bezoekers en dit is wat je ziet:

[afbeelding]


Ik vind het eigenlijk niet veel aan
Delivered without an information leaflet
pi_15434170
Oeioeioeioeioei..
Wat een eng ding zeg. Ik hoop maar dat er inderdaad een sok overheen zit.. Anders mag hij er weleens mee onder de zonnebank zeg..

Brrrrr

Pom.. Pom.. Tiedom..
  woensdag 17 december 2003 @ 12:59:51 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15480249
quote:
Fans Williams klagen over nep-penis.

Duizenden Duitse fans hebben de officiele Robbie Williams home page gebombardeerd met klachten omdat Robbie naar hun mening zijn belofte niet is nagekomen.

De site beloofde dat wanneer 1 miljoen fans de pagina zouden bezoeken, een naaktfoto van Robbie Williams zichtbaar zou worden. De site-bezoekers waren vreselijk teleurgesteld toen ze zagen dat Robbie op de foto niet zijn echte geslachtsdeel toonde, maar een nep-penis voorhield.

Celebrity fotograaf Grainger Duke zegt: "De penis is op de foto een stuk witter gemaakt, maar je kunt duidelijk zien dat het hier om een fake-exemplaar gaat. Je kunt hieruit wel de conclusie trekken dat zijn echte geslachtsdeel aanzienlijk kleiner moet zijn dan de penis op de foto, gezien hij in het model verstopt zit."

De website www.robbiewilliams.de heeft met de actie wel veel nieuwe bezoekers binnengehaald die nog steeds inloggen.


Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15556570
Ik weet het niet zo bij deze man. Hij mag doen en laten wat hij wilt, maar volgens mij wil niemand weten wat hij met zijn sexleven doet. Volgens mij n**kt hij alles wat los en vast zit. Mannelijk of vrouwelijk.... volgens mij maakt het hem niets uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')