quote:lycos is toch niet gratis joh!
Op donderdag 11 december 2003 13:07 schreef rbman het volgende:
www.smscity.nl
www.hotsms.com
www.lycos.nl
8 credits inderdaad, en voor 1 smsje heb je 3 credits nodig.
Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden;
Vroeger waren er acties waarbij je, als je bij de eerste 500 inzenders zat, gratis Ben-simkaarten met ¤ 21,- beltegoed kon krijgen. Op deze simkaarten (waarvan ik er toendertijd een aantal ontving omdat ik bij de eerste 500 zat) heb ik een account bij sms.ac. Zodoende kan ik dus aardig vaak gratis smsen per dag en heb ik geen last van ongevraagde smsjes, omdat ik de (lege) simkaarten tóch niet meer gebruik...
En het mooie van sms.ac is: ze komen allemaal aan.. (op een heeeeeel enkele keer na dan..), je kan nagaan of je smsje is afgeleverd en al je verzonden smsjes van de afgelopen 3 maanden worden bewaard. Bovendien kan de ontvanger op BEANTWOORDEN klikken, waarna dit smsje, naast het feit dat dit afgeleverd wordt op je mobiel, ook wordt opgeslagen in een inbox op internet, gedurende 3 maanden. Je eigen nummer wordt niet vermeld als afzender, hetgeen ook een voordeel kan zijn
quote:Nu nog even het vetgedrukte verwijderen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:49 schreef jeoren het volgende:
' www.sms.ac
Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden;Vroeger waren er acties waarbij je, als je bij de eerste 500 inzenders zat, gratis Ben-simkaarten met ¤ 21,- beltegoed kon krijgen. Op deze simkaarten (waarvan ik er toendertijd een aantal ontving omdat ik bij de eerste 500 zat) heb ik een account bij sms.ac. Zodoende kan ik dus aardig vaak gratis smsen per dag en heb ik geen last van ongevraagde smsjes, omdat ik de (lege) simkaarten tóch niet meer gebruik...
En het mooie van sms.ac is: ze komen allemaal aan.. (op een heeeeeel enkele keer na dan..), je kan nagaan of je smsje is afgeleverd en al je verzonden smsjes van de afgelopen 3 maanden worden bewaard. Bovendien kan de ontvanger op BEANTWOORDEN klikken, waarna dit smsje, naast het feit dat dit afgeleverd wordt op je mobiel, ook wordt opgeslagen in een inbox op internet, gedurende 3 maanden. Je eigen nummer wordt niet vermeld als afzender, hetgeen ook een voordeel kan zijn
![]()
![]()
quote:
Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. [knipje]
quote:
dit deze het nog steeds en kent iemand nog meer van dit soort programmas?quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:42 schreef 2Mini het volgende:
Stond al een tijdje geleden op de Fok!weblog.
http://weblog.fok.nl/blog/3250
Ik heb het toen ooit gebruikt, het werkte en er zat geen spy bij. Maar ik had het laatst van me peecee af gehaald omdat ik genoeg had aan de smsjes van vodafone. Nu is me abbo verlopen, mijn nummer dus ook, en kan ik geen smsjes meer sturen via vodafone. Tijd om dat ding weer eens te proberen...
volgens mij kan dat nergens meerquote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef janimie het volgende:
wat zijn smscredits van sms.ac, wat kun je ermee ?
en waar zijn nog sites waar je gratis smsjes kunt verzenden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |