abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:48:18 #26
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_16291719
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:07 schreef rbman het volgende:
www.smscity.nl
www.hotsms.com
www.lycos.nl
lycos is toch niet gratis joh!
I'm running out of time
pi_16349580
http://www.1smsje.nl/ werkt prima en je hebt geen mobiel nodig
pi_16943810
' www.sms.ac

8 credits inderdaad, en voor 1 smsje heb je 3 credits nodig.
Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden;

Vroeger waren er acties waarbij je, als je bij de eerste 500 inzenders zat, gratis Ben-simkaarten met ¤ 21,- beltegoed kon krijgen. Op deze simkaarten (waarvan ik er toendertijd een aantal ontving omdat ik bij de eerste 500 zat) heb ik een account bij sms.ac. Zodoende kan ik dus aardig vaak gratis smsen per dag en heb ik geen last van ongevraagde smsjes, omdat ik de (lege) simkaarten tóch niet meer gebruik...

En het mooie van sms.ac is: ze komen allemaal aan.. (op een heeeeeel enkele keer na dan..), je kan nagaan of je smsje is afgeleverd en al je verzonden smsjes van de afgelopen 3 maanden worden bewaard. Bovendien kan de ontvanger op BEANTWOORDEN klikken, waarna dit smsje, naast het feit dat dit afgeleverd wordt op je mobiel, ook wordt opgeslagen in een inbox op internet, gedurende 3 maanden. Je eigen nummer wordt niet vermeld als afzender, hetgeen ook een voordeel kan zijn

pi_16951173
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:49 schreef jeoren het volgende:
' www.sms.ac

Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden;

Vroeger waren er acties waarbij je, als je bij de eerste 500 inzenders zat, gratis Ben-simkaarten met ¤ 21,- beltegoed kon krijgen. Op deze simkaarten (waarvan ik er toendertijd een aantal ontving omdat ik bij de eerste 500 zat) heb ik een account bij sms.ac. Zodoende kan ik dus aardig vaak gratis smsen per dag en heb ik geen last van ongevraagde smsjes, omdat ik de (lege) simkaarten tóch niet meer gebruik...

En het mooie van sms.ac is: ze komen allemaal aan.. (op een heeeeeel enkele keer na dan..), je kan nagaan of je smsje is afgeleverd en al je verzonden smsjes van de afgelopen 3 maanden worden bewaard. Bovendien kan de ontvanger op BEANTWOORDEN klikken, waarna dit smsje, naast het feit dat dit afgeleverd wordt op je mobiel, ook wordt opgeslagen in een inbox op internet, gedurende 3 maanden. Je eigen nummer wordt niet vermeld als afzender, hetgeen ook een voordeel kan zijn

Nu nog even het vetgedrukte verwijderen
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_19311896
Dat donderse www.sms.ac doet ook alsof het gek is. Geen bericht komt meer aan..

Kent iemand nog andere sites, behalve smscity, hotsms, lycos, oddessey, icq en hi....?

pi_19313520
www.fonica.nl is een nieuwe, wel OK
pi_19355993
www.catchup.nl --> eerste 32 smsjes gratis, en het leuke is, als je meer telefoonnummers hebt, meldt je die ook aan, en dan maak je de credits van die nummers over naar één centraal account (das mogelijk)... ook zitten er geen reclameboodschappen onder + je eigen nummer als afzender...
  donderdag 2 december 2004 @ 20:40:07 #33
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_23727424
Via Vodafoon kun je sinds kort trouwens 5 standaard sms' jes gratis versturen!
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:42:24 #35
30560 2Mini
Official Logo
pi_23732909
Stond al een tijdje geleden op de Fok!weblog.

http://weblog.fok.nl/blog/3250

Ik heb het toen ooit gebruikt, het werkte en er zat geen spy bij. Maar ik had het laatst van me peecee af gehaald omdat ik genoeg had aan de smsjes van vodafone. Nu is me abbo verlopen, mijn nummer dus ook, en kan ik geen smsjes meer sturen via vodafone. Tijd om dat ding weer eens te proberen...
Camera 1... 1!
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:13:17 #36
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_23734806
waarom moet smssen gratis ? ik sms voor 6ct wat boeit mij die 6ct nou... ja sorry hoor
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_23737546
www.hi.nl

daar kun je ook als je geen hi hebt 2 gratis smsjes per dag sturen
(en inderdaad 15 per week als je wel lid bent)
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:23:12 #38
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_23752209
lang leve orange
WOKNOK
pi_23752302
[url]http://www.sms.ac[/ur]/ Zeven gratis sms'jes per dag.

quote:

Maar pas op: soms krijg je ongevraagd een smsje met 25 extra credits naar je mobiel gestuurd.. dit smsje kost je ¤ 1,10... ik voelde me flink genomen.. [knipje]

Voor zover ik weet klopt dit niet (meer). Het heeft mij iig nog nooit een cent gekocht.

quote:

Klopt. Erg handig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23752357
maar een paar cent is ook niet gratis dus sommige gaan hier al niet op ..
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:50:48 #41
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_27508151
is die HotSMS.com echt gratis? of zit er ergens een addertje onder het gras dat straks mijn beltegoed helemaal wegzuigt? mensen hier ervaring mee???
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_27844467
tvp - ik sms veel en vooral gratis dus erg handige topic

[ Bericht 95% gewijzigd door janimie op 11-06-2005 22:01:52 ]
pi_27844877
ik gebruik sms.ac, handig smsen , alleen niet zoveel tekens, maar ze komen wel ALTIJD aan en altijd genoeg credits. Alleen krijg ik soms ongevraagde smsjes en ik vraag me nog steeds af of dit me geld kost :S
pi_27845336
ik krijg noot ongevraagde smsjes en ja het schijnt geld te kosten. Bij message preferences heb ik van de 14 vinken alleen deze aangevinkt:

"Notify me via SMS when I win an auction.*
Notify me via SMS when I have been outbid.*
Notify me via SMS when my auctions are ending.*
Notify me via SMS when new members join my club.*
Notify me via SMS when new clubs are created.*
No, I would not like to receive Blind Dates via SMS."

En ik heb maar 8 mensen in de 'friends'-list toegelaten

mmm hier kun je zien wat alles zou kunnen kosten:http://www.sms.ac/smsCredits.asp
iemand die een sms op z'n gsm ontvangt via sms.ac betaald er dus voor ???
pi_27847239
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:42 schreef 2Mini het volgende:
Stond al een tijdje geleden op de Fok!weblog.

http://weblog.fok.nl/blog/3250

Ik heb het toen ooit gebruikt, het werkte en er zat geen spy bij. Maar ik had het laatst van me peecee af gehaald omdat ik genoeg had aan de smsjes van vodafone. Nu is me abbo verlopen, mijn nummer dus ook, en kan ik geen smsjes meer sturen via vodafone. Tijd om dat ding weer eens te proberen...
dit deze het nog steeds en kent iemand nog meer van dit soort programmas?
pi_28105743
wat zijn smscredits van sms.ac, wat kun je ermee ?

en waar zijn nog sites waar je gratis smsjes kunt verzenden.
pi_28106317
Mensen uit je Hotmail adresboek spammen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:23:12 #48
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28106344
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef janimie het volgende:
wat zijn smscredits van sms.ac, wat kun je ermee ?

en waar zijn nog sites waar je gratis smsjes kunt verzenden.
volgens mij kan dat nergens meer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_28200939
hallo mensen waar vind je het adressen boek in de vernieuwde www.sms.ac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')