Even verderop staan vier jetski's, klaar voor gebruik. Andere strandartikelen, zoals vliegers, strandballen, frisbee's en noem mar op, liggen in een houten kist die naast de jetski's staat.
De ideale plek voor een ontspannen middag aan het strand
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 25-06-2001 12:39]
quote:meestal is niet altijd....
Op dinsdag 19 juni 2001 17:34 schreef superbam het volgende:
hmmm, jammer alleen dat ik aan de stand van de zon kan zien dat t al 17:30 geweest is.....
meestal druk ik dan op een paar knoppen...
* Een houten tafel verschijnt als uit het niets en raakt rijkelijk beladen met schalen brood, vlees, salades en kannen drinken. Vooral de overbekende regenboogcocktail is ruim aanwezig
Rbc-tje Superbam??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 19-06-2001 17:50]
Pak wat je hebben wilt LD!! Ow willen jullie de BBQ vast aansteken??
tja wat Equi kan kan ik ook
hmm heerlijk zo'n vodkaatje lemon
Gandalf blijf bij die vis weg!!
Ow ow het is soms net een klein kind
* Equilan komt omhoog en schenkt zichzelf nog een cocktail in. Ze pakt wat stokbrood en een bordje salade en geeft het aan LD.
Hier alsjeblieft ook nog wat te drinken erbij??
hee lekkere salade dankje .hmm heerlijk genieten van de laatste resten zonneschijn van vandaag ..
* Lord Dreamer laat met een groots gebaar een paar mooi sierlijke tuinfakkels verschijnen .. zo dat is voor als het donkerder wordt
en kijkt of er nog een fles Sangria ergens koud staat..
Voor op de bbq jongens!
Hallo allemaal, is er nog wat over voor me?
* Lord Dreamer draaid even de karbonaatjes om hmm zien er al aardig uit.. iemand die fles sangria al gevonden ?
Maar, ik rook eten?
Is er al wat klaar??
Of moet ik 't zelf maken?
Helemaal voor jou!
Mag ik ook een glaasje?
aub Wilgje een glaasje koude sangria .. hmmmm heerlijk is dat
En nog presentatie gegeven aan 2 leraren, en die waren helemaal onder de indruk
En tenslotte is Beer nu ook in 't echte leven on-the-road.
Want heb vandaag me rijbewijs gehaald
Thanks Wilgje, dat je alvast lekker kippetje erop gooit voor me
Nu kun je met de auto naar de meeting komen!!!!
Kippetje duurt ff voor die klaar is, dus neem een glaasje vant een of ander.
En ja, dat schoolwerk van jullie, als dat niet op het laaste moment gedaan wordt zou dat echt iets nieuws zijn toch?
* Dagobert legt nog wat saté op de BQQ en pakt nog wat salade
Ja, is niks nieuws he, dat alles op 't laatst afmoet.
Maja.. that's life on college
Maar 'tis gelukt, en daar gaat 't uiteindelijk om!
Ik hoop alleen wel dat me kippetje zo klaar is,
want wil wel effe graag dit alles met m'n vrouwtje vieren natuurlijk
[irl] Beer moet zo alweer weg!! Tot vanavond! [/irl]
De zee brengt het lichaam al wiegend naar de kust toe.
* Equilan laat haar jurk over haar hoofd glijden en heeft daaronder een prachtige bikini aan.
Heb jij je zwemspullen wel bij je Dago?? Zeg wat ruikt het hier raar trouwens...
* De wind trekt even aan en een geur, niet te harden zo smerig treft Equilan vol in haar neus.
Bah!! Gatverdarrie dit is niet gewoon hoor Dagobert wat heb jij gegeten gisteren joh??
* De elfengodin rent naar het water toe en wil erin duiken als ze het lijk ziet drijven.... ze slaakt een ijselijke gil en draait zich om naar Dagobert.
Dagobert kijk!!
Dago het is... het is... *hijgt Equilan* het is wel een lijk!!
* Dagobert helpt Equilan het strand op, alwaar zij snel haar jurk weer aandoet.
We moeten iemand waarschuwen... ren jij naar het dorp?? Ik zal... * Zoekend kijkt Equilan om zich heen en ze pakt een grote tak die op het strand ligt. Met een van walging vertrokken gezicht draait ze zich om naar de zee.... dat lijk uit het water halen.
Ze doet een paar passen opzij en neemt een flinke teug frisse lucht. De godin geeft zichzelf een oppepper. "komop tanden op elkaar, het is maar een lichaam."
Snel loopt ze naar het lijk toe, pakt de arm en gooit die achter zich op het strand. Dan stapt ze om het lijk heen en duwt het met de stok richting het strand. Zo gaat het beter.
Als het lijk eenmaal veilig voor de golven op het strand ligt zucht ze diep. Al die tijd heeft ze haar adem ingehouden. Equilan loopt enkele tientallen meters langs de golven en gooit dan haar jurk uit. Ze duikt het water in en pakt handen vol zand om zichzelf helemaal schoon te schrobben, ze voelt zich zo smerig na dat gesjor aan het lijk!! De godin spreekt een reinigingsspreuk uit en loopt dan het strand weer op. Ze laat zich drogen in de zon, pakt haat jurk en loopt weer richting het lijk. Equilan hoopt dat Dagobert snel weer terug komt.
Zal ik je helpen?
Heb jij enig idee wat we kunnen/moeten doen Ardeum??
Ruim jij ondertussen het rest van de troep een beetje op?
* Ardeum loopt met het lijk in zijn handen richting het ziekenhuis.
Zie je me niet door die zonnebrand in je ogen?
* Jojogirl rent het water in en begint richting Isla Mozzarella te zwemmen.
Ff lekker afkoelen, wat een hitte hier
* superbam rent het water in en duikt Jojogirl achterna....
Wil je helemaal naar dat eiland zwemmen??
* om er vervolgens vandoor te spurten.
* superbam zet de achtervolging in, maar heeft al snel door dat Jojo niet meer in te halen is en zwemt weer langzaam verder...
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 03-07-2001 13:41]
Ik ga weer terug hoor Jojo, dit is Vroks tuin, weetjewel
* Dagobert gaat er dan ook maar lekker bij liggen.
stelletje slaapkoppen, wakker worden
ik ga ranja zuipen
* Jojogirl gaat er maar naast liggen en valt in no-time ook lekker in slaap.
Wakker worden Jojo....
Ik wil nu(!) de beloofde massage...
Als ze terugkomt op Isla Mozzarella, ligt Superbam nog heerlijk te slapen.
Voorzichtig rolt ze hem op z'n buik, doet wat lekker geurende massage-olie op haar handen en begint hem langzaam te masseren.
erop...
Zullen we maar gewoon naar het eiland teruggaan? Ik weet eik niet of Vork wel zo blij is met ons verblijf op zijn eilandje.
* superbam rent de golven in en begint als een idioot terug te zwemmen en nee, je haalt hem niet meer in...
Wie het laatst terug op t strand is moet boven
* Jojogirl duikt onder water en begint als een speer te zwemmen. Doordat ze onder water zit ziet Superbam lekker niet hoe hard ze gaat. Als ze weer bovenkomt blijkt dat ze hem bijna ingehaald heeft. Gelukkig moeten ze nog een stukje naar de kust, zodat ze nog tijd heeft om hem in te halen.
* superbam staat Jojo op het strand al op te wachten met een extra handdoek voor haar in de hand...
Maar wat ik me nu pas bedenk. Toen ik die massagespullen ging ophalen had ik het bootje meegenomen. Dat ding ligt nu dus nog op Isla Mozarella.
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 14:18 schreef Jojogirl het volgende:
OK, ik slaap dus wel op zolder vanavond
quote:Ow.., en nu?
Maar wat ik me nu pas bedenk. Toen ik die massagespullen ging ophalen had ik het bootje meegenomen. Dat ding ligt nu dus nog op Isla Mozarella.
quote:Zwemmen?
Op donderdag 12 juli 2001 14:22 schreef superbam het volgende:[..]
dat dacht je
[..]Ow.., en nu?
Of laten liggen en later een keer ophalen?
Misschien even wat ranja halen en daarna naar de villa? Kan ik meteen mijn gewonnen potje zwemmen vieren
quote:Is goed. Die ranja wil je bij Pluis halen neem ik aan?
Op donderdag 12 juli 2001 14:56 schreef superbam het volgende:
Ik stel voor dat we de boot later een keer ophalen - misschien neemt Vork het ding wel een keer mee -Misschien even wat ranja halen en daarna naar de villa? Kan ik meteen mijn gewonnen potje zwemmen vieren
Eh... Jojo, is er onlangs op het eiland een nieuw restaurant geopend waar je veel gegeten hebt?
Wie is de dader?
* kasper probeert zich in te houden maar slaagt daar niet zo goed in
't is lekker rustig op het strand.
Kijk uit Jojo, het water kan nog aan de koude kant zijn.
Jojo, je moet een beetje aan de baby denken.
Ga maar lekker in deze strandstoel liggen.
Eh... ja, ik liep van de week toevallig langs de haven op het vastenland en toen zag ik superbam van de boot stappen. Ik dacht: superbam van eiland = Jojo alleen.
Dit leek mij een goede aanleiding voor een korte vakantie op het eiland.
Dat geldt ook voor mij Jojo. Ik had je al zo lang niet meer gezien dus ik dacht: kom op, ik heb toch 2 dagen vrij, laat ik Jojo weer eens opzoeken.
Maar vertel eens, hoe gaat het met je op het vasteland?
"Ja goedemiddag u spreekt met Dr. Kasper. Ik wilde graag een plaatje aanvragen voor het mooiste meisje van de wereld. doe maar iets romantisch"
* kasper verbergt snel zijn telefoon en zet de radio wat harder
Het gaat goed op het vastenland Jojo. alleen met de liefde wil het niet lukken.
* kasper hoort eindelijk zijn verzoekje op de radio en zet 'm nog iets harder
Nee niet allemaal, de rest wil je enkel voor de sex.
* Jojogirl vindt het wel erg jammer voor Kasper dat het zo slecht gaat met z'n liefdesleven.
Hey! Ik kom toch niet ongelegen
* BlackAngel schudt haar tas uit boven het zand legt haar badhanddoek uit en sprint in een dolle bui naar zee
* Jojogirl vist flesje zonnebrandolie uit haar tas en geeft het aan kasper.
Zeg hebben jullie zin in een muziekje?? Ik heb mijn radio mee
*duwt radiootje uit**duwt BA's radiootje aan*
Ja stukken harder, nu kan ik die presentatrice tenminste ook horen praten en weet ik tenminste wie wat aanvraagt.
en ziet black angel er bij zitten
HOOOOI !!!
smirnoff ice???
[Dit bericht is gewijzigd door appelsientje op 27-07-2001 14:49]
Ja hallo, ik heb net ook al gebeld maar ik wil graag nogmaals een plaatje aanvragen. Doe deze keer maar: Meisjes met rode haren van Ronnie Tober.
en springt gauw het water in
Lalala meisjes lalalala
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |