abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2001 @ 15:41:24 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1051021
quote:
AMSTERDAM - Marc Kalmann, de joodse inwoner van de Haagse Schilderswijk die zegt dat hij wordt geterroriseerd door Marokkaanse jongeren, wil Nederland verlaten.

Hij zegt van plan te zijn nog deze week asiel aan te vragen bij de Israëlische ambassade. ''Om de Nederlandse autoriteiten, die niets doen om te voorkomen dat ik hier wordt vervolgd, in verlegenheid te brengen.''

Aanleiding is een incident, afgelopen zaterdag, waarbij hij zou zijn bekogeld met bakstenen. ''Als ze me hadden geraakt was ik dood geweest,'' aldus Kalmann vanmorgen. Op zijn aanwijzing zijn twee jongens aangehouden, maar die werden na verhoor naar huis gestuurd wegens gebrek aan bewijs. Volgens de politie ging het om twee jongens van niet-Marokkaanse afkomst, die zichzelf hadden gemeld toen ze hoorden dat ze werden gezocht.

Kalmann beschuldigt de politie ervan dat zij geen bescherming biedt. De politie bezweert echter dat de man 'zeer intensieve' beveiliging krijgt van agenten in burger, maar dat Kalmann zich niet altijd aan de afspraak houdt om het bureau te bellen als hij zijn woning verlaat.

Kalmann: ''Ik ben officier geweest in het Israëlische leger en ik kan ruiken of ik wordt gevolgd of niet. En dat gebeurt niet.''

De joodse man, voormalig docent aan een universiteit in Georgia (VS), zegt een pistool te hebben gekocht om zichzelf te verdedigen. Als hij opnieuw wordt bedreigd, zal hij er niet voor terugschrikken het wapen te gebruiken, verzekert hij. Op de vraag of de politie het wapen in beslag zal nemen, antwoordde een woordvoerder: ''Mijnheer Kalmann heeft wel meer van dergelijke verhalen. Hij zou ook een knokploeg optrommelen.''

Het begint wel erg vreemd te klinken eigenlijk.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1051032
Stinken zijn achtervolgers dan zo erg???
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 19 juni 2001 @ 15:45:06 #3
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1051045
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 15:41 schreef links234 het volgende:
Een bewapende ex-officier die zijn achtervolgers kan RUIKEN??? Waar hebben we het hier over? Een joodse herder?
Het wordt ook wel een beetje een wild-west verhaal nu.
Trouwens: alsof je in Israël NIET met stenen wordt bekogeld...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 15:45:57 #4
10188 links234
pi_1051054
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 15:45 schreef Ringo het volgende:
alsof je in Israël NIET met stenen wordt bekogeld...
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 19 juni 2001 @ 16:24:16 #5
10188 links234
pi_1051296
En omhoog:

De laatste stenengooiers waren trouwens geen marokkanen.

dinsdag 19 juni 2001 @ 16:32:32 #6
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1051346
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:24 schreef links234 het volgende:
En omhoog:

De laatste stenengooiers waren trouwens geen marokkanen.

Nee, dat waren palestijnen
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1051511
En sinds wanneer moeten Israelische burgers politiek asiel vragen in Israel?
  dinsdag 19 juni 2001 @ 16:55:21 #8
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1051528
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:54 schreef HiZ het volgende:
Sinds Nederland de uitwassen van Marroko moet opvangen
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 19 juni 2001 @ 16:55:23 #9
10188 links234
pi_1051529
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:54 schreef HiZ het volgende:
Dat bedoel ik dus met vaag. Hij is trouwens amerikaan.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 17:10:52 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1051623
Als Jood ben je niet automatisch Israelisch staatsburger.

Overigens heb ik dit geval nu al een paar weken gevolgd en begin toch een beetje te geloven dat Kalmann een beetje last van paranoïde achtervolgingswaanzin heeft.

Er zal ongetwijfeld een grond van waarheid in zijn verhalen zitten, maar bij de laatste paar incidenten lijken mij de zaken door hem wat uit het verband gerukt.

Wat natuurlijk niet goedpraat dat de buurtbewoners zo'n man gewoon niet mogen lastig vallen.

Overigens doet mij dit verhaal heel in de verte denken aan de (naar later bleek) door hemzelf in scene gezette ontvoering van Jules Croiset, enige jaren geleden, tijdens alle ophef over een stuk van Fassbinder.

Soms kan je als Jood ook te veel in een slachtoffer-rol kruipen

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 juni 2001 @ 17:11:46 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1051630
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 17:10 schreef golfer het volgende:
Dat kan iedereen, dus ik zie niet in waarom een jood niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 17:13:53 #12
10188 links234
pi_1051641
quote:
Als Jood ben je niet automatisch Israelisch staatsburger.

Overigens heb ik dit geval nu al een paar weken gevolgd en begin toch een beetje te geloven dat Kalmann een beetje last van paranoïde achtervolgingswaanzin heeft.

[...]

Overigens doet mij dit verhaal heel in de verte denken aan de (naar later bleek) door hemzelf in scene gezette ontvoering van Jules Croiset, enige jaren geleden, tijdens alle ophef over een stuk van Fassbinder.

idd. Een beetje vreemd vind ik het allemaal wel.
pi_1052105
Goede actie! Die zogenaamd tolerante Nederlandse samenleving staat mooi voor lul. Hopelijk gebruikt iemand dit incidentje om de problemen eindelijk eens bij de wortel aan te pakken.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 18:26:29 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1052128
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 18:20 schreef Aernout het volgende:
Goede actie! Die zogenaamd tolerante Nederlandse samenleving staat mooi voor lul. Hopelijk gebruikt iemand dit incidentje om de problemen eindelijk eens bij de wortel aan te pakken.
Ja, en in België komen dit soort incidenten natuurlijk nooit voor en daarom ben jij daar natuurlijk gaan wonen?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 juni 2001 @ 18:35:19 #15
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1052154
quote:
Verklaar je nader.
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  dinsdag 19 juni 2001 @ 19:06:24 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1052266
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 18:35 schreef aa het volgende:

Verklaar je nader.

Wat ik daarmee bedoel, is dat je het Joods-zijn niet moet gebruiken om jezelf extra zielig of zo te vinden, vanwege bijvoorbeeld de geschiedenis.
Ik hou er in ieder geval niet van om mijzelf in een slachtofferrol te zien.

Wat niets afdoet aan het feit dat ik vind dat bewoners uit een buurt een andere buurtbewoner met rust moet laten, ongeacht de achtergrond: Nederlands, Joods, Chinees of whatever.

Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 juni 2001 @ 20:28:45 #17
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1052618
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 19:06 schreef golfer het volgende:

[..]

..

never mind.
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_1052656
Als Jood ben je niet automatisch Israelisch staatsburger, maar er bestaat wel een wet in Israel die regelt dat je als Jood automatisch toegang hebt tot Israel. Dus zelfs als hij geen Israelisch staatsburger is blijft de asylaanvraag onzinnig.

Maar deze meneer beweert in het Israelische leger te hebben gezeten. En ik kan je verzekeren dat hij dan wel Israelisch staatsburger is ook.

pi_1052680
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 18:35 schreef aa het volgende:

[..]

Verklaar je nader.

Een mooit voorbeeld hiervan is de Croiset affaire in verband met het toneel stuk De stad, de dood ..(en nog iets) waarbij meneer Croiset een complete antisemitische ontvoeringsactie tegen zichzelf in scene zette om een daad te stellen tegen het anti semitisme.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 20:40:57 #20
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1052687
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 20:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

Een mooit voorbeeld hiervan is de Croiset affaire in verband met het toneel stuk De stad, de dood ..(en nog iets) waarbij meneer Croiset een complete antisemitische ontvoeringsactie tegen zichzelf in scene zette om een daad te stellen tegen het anti semitisme.

Daar doelde ik niet op.
  woensdag 20 juni 2001 @ 01:33:09 #21
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1054355
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 20:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, het gedrag van 1 persoon is representatief voor de hele groep.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 20 juni 2001 @ 01:34:26 #22
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1054357
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 15:41 schreef links234 het volgende:

[..]

Omdat het nu niet over marokkanen gaat klinkt het ineens vreemd?
Selectieve twijfel ineens?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1055361
Heb je gezien hoe oud die man is. Waarom laten ze hem niet met rust, marokaan of geen marokaan.

Gewoon terug sturen naar Marokko ook al zijn het nederlandse jongeren. Gelijke behandeling.

woensdag 20 juni 2001 @ 11:21:12 #24
10188 links234
pi_1055379
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 01:34 schreef evert het volgende:

[..]

Omdat het nu niet over marokkanen gaat klinkt het ineens vreemd?
Selectieve twijfel ineens?

nee. Lees dat artikeltje maar even.
  woensdag 20 juni 2001 @ 11:25:00 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_1055407
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:19 schreef Flexer het volgende:
Gewoon terug sturen naar Marokko ook al zijn het nederlandse jongeren. Gelijke behandeling.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1055445
Links, welke kranten pik je dit op? Is dit de daklozenkrant of de paddopaper? Kompleet surreeel! Dus die vent loopt voortdurend de politie te flessen,.. Hij kon het verschil marrokaan/ niet-marrokaan niet ruiken? Ja, dat word het tijd het land te verlaten...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 20 juni 2001 @ 11:37:10 #27
10188 links234
pi_1055476
Wat ik wel zeker weet is dat die man zijn problemen veel groter maakt door direct alles naar de pers door te spelen.
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:20:11 #28
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1058090
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 20:34 schreef HiZ het volgende:
Maar deze meneer beweert in het Israelische leger te hebben gezeten. En ik kan je verzekeren dat hij dan wel Israelisch staatsburger is ook.
Nee hoor dat hoeft niet, hij zou het wel kunnen aavragen en het krijgen maar hij hoeft niet perse de Israelische nationaliteit te hebben

Laat die man die vervelende Marokaantjes maar af schieten en naar Israel vluchten, Israel mag hem dan niet uitleveren

Eindelijk iemand die wat doet tegen dat tuig

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1059260
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:20 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft niet, hij zou het wel kunnen aavragen en het krijgen maar hij hoeft niet perse de Israelische nationaliteit te hebben

Laat die man die vervelende Marokaantjes maar af schieten en naar Israel vluchten, Israel mag hem dan niet uitleveren

Tuurlijk, het Israelische leger zit vol met dienstplichtigen die geen Israeli zijn. Helemaal logisch.
  woensdag 20 juni 2001 @ 23:41:20 #30
8502 BAZZA
pi_1059576
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 22:37 schreef HiZ het volgende:

[..]

Tuurlijk, het Israelische leger zit vol met dienstplichtigen die geen Israeli zijn. Helemaal logisch.

Die man heeft waarschijndelijk gevochten in het Israeliche leger net na de stichting van de staat Israel
en in dat leger hebben ook een flink aantal Christenen (waaronder Nederlanders) en Druden (soort nomaden) gevochten waardoor ze automatisch recht hebben op Israelich staatsburgerschap en het kan zijn dat hij dat nooit heeft aangevraagd maar dat nu alsnog kan wat hij zowiezo zou kunnen aangezien hij Joods is
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:22:08 #31
10188 links234
pi_1060499
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 23:41 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Die man heeft waarschijndelijk gevochten in het Israeliche leger net na de stichting van de staat Israel

Da's knap, de staat israel werd in 1948 gesticht en de man is 53.
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:34:50 #32
3542 Gia
User under construction
pi_1060548
Wat doet het ertoe of hij wel of niet een Israeli is.
Hij kan toch als Israeli geboren zijn en later Amerikaans staatsburger zijn geworden. Misschien moet je daar ook wel, net als hier nu, je eigen nationaliteit opgeven om Amerikaan te worden.

Die welles/nietes-discussie heeft geen zin. Hij wil nu Israeli worden en daar gaat het om.
En gelijk heeft hij. Ik hoop alleen dat hij er eerst nog een paar opruimt voordat hij gaat.

donderdag 21 juni 2001 @ 10:39:20 #33
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_1060809
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 09:34 schreef Gia het volgende:
En gelijk heeft hij. Ik hoop alleen dat hij er eerst nog een paar opruimt voordat hij gaat.
Die christelijke normen en waarden van tegenwoordig ook. Laat onze lieve heer ( en je kinderen ) het niet horen Gia. ( Want ik neem aan dat je het niet over de hondedrollen hebt die daar wellicht op de stoep liggen.)

Oog om oog tand om tand kwam toch uit het Oude Testament? Waar is het " heb uw naaste lief " gebleven?

donderdag 21 juni 2001 @ 10:49:17 #34
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1060863
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 10:39 schreef Zusje het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand kwam toch uit het Oude Testament? Waar is het " heb uw naaste lief " gebleven?

Vraag dat ook maar aan die marrokanen
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1061090
Als je Amerikaan wordt hoef je je oude staatsburgerschap niet op te geven, dus ook dat gaat niet op. En het lijk mij niet dat hij in welke oorlog dan ook voor Yom Kippur betrokken kan zijn geweest. En zijn staatsburgerschap maakt wel degelijk wat uit, één van zijn beweringen is dat hij asiel gaat aanvragen in Israel.
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:24:43 #36
8502 BAZZA
pi_1062070
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 13:24 schreef HiZ het volgende:
Als je Amerikaan wordt hoef je je oude staatsburgerschap niet op te geven, dus ook dat gaat niet op. En het lijk mij niet dat hij in welke oorlog dan ook voor Yom Kippur betrokken kan zijn geweest. En zijn staatsburgerschap maakt wel degelijk wat uit, één van zijn beweringen is dat hij asiel gaat aanvragen in Israel.
Iedere Jood kan asiel aanvragen in Israel

"de wet op de terugkeer" heet dat

donderdag 21 juni 2001 @ 16:34:08 #37
10188 links234
pi_1062125
Zo zie je maar wat er gebeurt als je met pijpekrullen en een hoed en lange jas en keppel rondloopt. Hij had zich maar moeten aanpassen aan de algemeen in nederland geldende kledingnormen en waarden.

Dan was het niemand opgevallen dat hij joods was. Maar ja, een amerikaan hè. Het blijft toch een onaangepaste buitenlander. Grote bek, maar integreren ho maar.

pi_1062144
Hee links, heb je gisteren niet de docu op ned3 gezien over postville(leukle naam trouwens). Ging over Chassistische joden die een invasie pleegden in dat boerengat in Iowa, alleen namen ze zoveel economische vooruitgang mee.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:40:23 #39
10188 links234
pi_1062168
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:37 schreef Party-pooper het volgende:
Hee links, heb je gisteren niet de docu op ned3 gezien over postville(leukle naam trouwens). Ging over Chassistische joden die een invasie pleegden in dat boerengat in Iowa, alleen namen ze zoveel economische vooruitgang mee.
Vind je het gek? Het is toch algemeen bekend dat ze allemaal stinkend rijke communistische diamanthandelaars en bankdirecteuren zijn.

En nee, ik heb dat programma niet gezien. Na een dagje forummen had ik behoefte aan _echte_ kroegpraat.

donderdag 21 juni 2001 @ 16:43:21 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1062183
Chassidische is het overigens, maar dit terzijde en offtopic,en komen we nu weer met z'n allen een keer ontopic?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 juni 2001 @ 00:56:46 #41
8502 BAZZA
pi_1065000
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:34 schreef links234 het volgende:
Zo zie je maar wat er gebeurt als je met pijpekrullen en een hoed en lange jas en keppel rondloopt. Hij had zich maar moeten aanpassen aan de algemeen in nederland geldende kledingnormen en waarden.

Dan was het niemand opgevallen dat hij joods was. Maar ja, een amerikaan hè. Het blijft toch een onaangepaste buitenlander. Grote bek, maar integreren ho maar.

Hij had alleen maar een kepeltje op hoor

Of mag dat soms niet oh grote machtige commie dictator in spe ?

vrijdag 22 juni 2001 @ 01:17:25 #42
272 R@b
No-nonsens
pi_1065058
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:34 schreef links234 het volgende:

Lullig dat ie dan net op zijn gezicht wordt geslagen door Marokkanen.

Overigens heb ik op een foto in de krant geen pijpekrullen gezien bij hem. Alleen een kepeltje.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 10 september 2001 @ 12:25:35 #43
10188 links234
pi_1600503
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 01:17 schreef R@b het volgende:

[..]

Lullig dat ie dan net op zijn gezicht wordt geslagen door Marokkanen.

Overigens heb ik op een foto in de krant geen pijpekrullen gezien bij hem. Alleen een kepeltje.

De man had zo bij Groenlinks gekund, we zijn er lekker ingetuind. Nemen we allemaal onze beledigingen naar de marokkaanse medemens weer terug? Het zou enkele figuren sieren dat te doen.

http://www.parool.nl/996233997267.html
http://www.parool.nl/995967245516.html
http://www.haagschecourant.nl/CDA/regioportal/1,2078,2325__688016_,00.html

maandag 10 september 2001 @ 18:37:06 #44
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603604
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 00:56 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Hij had alleen maar een kepeltje op hoor

Of mag dat soms niet oh grote machtige commie dictator in spe ?

Dat mag ! Net zoals moslims hoofddoeken mogen dragen.
Sharon is ook een oorlogsmisdadiger die voor het gerecht moet
  maandag 10 september 2001 @ 18:41:42 #45
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603645
Wat kan ik me toch ergeren als mensen als Marc Kalmann die dingen roepen die niet gebeurt zijn. Als jood in Nederland geniet je eenmaal privilegges. Maar die hoef je niet te misbruiken.

Als iemand van een andere religie echt bedreigd wordt heeft hij/zij het er naar gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door F1-2001 op 10-09-2001 18:48]

maandag 10 september 2001 @ 18:42:58 #46
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603653
quote:

[..]

Wat mij betreft mogen die marokkanen zulke vervelende joodjes kapotschieten. En dan vluchten naar Afghanistan, de Taliban zal ze ook niet uitleveren

Deze post is alleen maar om aan te tonen dat uitspraken van Bazzaaaa goed worden gekeurt. Ben benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden.

[Dit bericht is gewijzigd door F1-2001 op 10-09-2001 19:03]

maandag 10 september 2001 @ 18:45:15 #47
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603674
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 10:49 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Vraag dat ook maar aan die marrokanen

Als je op de hoogte was van de feiten dan wist je dat deze jood alles uit zijn duim heeft gezogen Hij hoeft maar wat te roepen en de media gelooft het. Zelfs zonder bewijzen.
  maandag 10 september 2001 @ 18:55:07 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1603762
quote:
Op maandag 10 september 2001 18:42 schreef F1-2001 het volgende:

Wat mij betreft mogen die marokkanen zulke vervelende joodjes kapotschieten. En dan vluchten naar Afghanistan, de Taliban zal ze ook niet uitleveren

Wat heb jij toch tegen Joden?

Wat hebben ze jou misdaan dat jij elke post waarin je dat woord gebruikt moet voorzien van een semi-anti-semitische opmerking voorzien van smileys?

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 september 2001 @ 18:59:38 #49
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603800
quote:
Op maandag 10 september 2001 18:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat heb jij toch tegen Joden?

Wat hebben ze jou misdaan dat jij elke post waarin je dat woord gebruikt moet voorzien van een semi-anti-semitische opmerking voorzien van smileys?

Heb niks tegen ze. Maar iedereeen behandelt ze hier alsof ze lievertjes zijn. Over arabieren en moslims mag je alles zeggen. Maar zodra je een feit over joden naar boven brengt ben je opeens een anti-semiet. Kijk eens naar Bazzaa en R@B. Die doen pas erge uitspraken over moslims en arabieren. Waarom meet jij in twee maten???
  maandag 10 september 2001 @ 19:05:29 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1603856
quote:
Op maandag 10 september 2001 18:59 schreef F1-2001 het volgende:

Heb niks tegen ze. Maar iedereeen behandelt ze hier alsof ze lievertjes zijn. Over arabieren en moslims mag je alles zeggen. Maar zodra je een feit over joden naar boven brengt ben je opeens een anti-semiet. Kijk eens naar Bazzaa en R@B. Die doen pas erge uitspraken over moslims en arabieren. Waarom meet jij in twee maten???

Ik meet slechts met 1 maat: racistische en discriminerende opmerkingen worden door mij aangepakt, ook die van andere users.

En feiten over de politiek van Israël, zijn nog geen feiten over Joden in het algemeen.

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 september 2001 @ 19:08:39 #51
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603882
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik meet slechts met 1 maat: racistische en discriminerende opmerkingen worden door mij aangepakt, ook die van andere users.

En feiten over de politiek van Israël, zijn nog geen feiten over Joden in het algemeen.

Waarom spreek jij Bazza en R@B hier niet over aan??? Maar mij wel????? Met ander woorden , als zij weer anti -marokkanen, moslims etc. opmerkingen maken zit jij daar niet zo mee.

PS.

Die Kalmann figuur heeft het ernaar gemaakt met zijn valse beschuldigingen naar de Marokkaanse gemeenschap. Als het een moslim was die zoiets zou hebben gedaan was het net zo een kut-streek!

maandag 10 september 2001 @ 19:15:10 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1603929
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:08 schreef F1-2001 het volgende:

Waarom spreek jij Bazza en R@B hier niet over aan??? Maar mij wel????? Met ander woorden , als zij weer anti -marokkanen, moslims etc. opmerkingen maken zit jij daar niet zo mee.

PS.

Die Kalmann figuur heeft het ernaar gemaakt met zijn valse beschuldigingen naar de Marokkaanse gemeenschap. Als het een moslim was die zoiets zou hebben gedaan was het net zo een kut-streek!

1.
Het zou je sieren eens de hele thread door te lezen, dan zie je dat ik al vrij snel mijn bedenkingen heb ge-uit over het waarheidsgehalte van de aanteigingen van deze man.

2. De beide door jou genoemde users worden door mij net zo goed op de vingers getikt bij racistische opmerkingen.
Alleen maken zij die niet.
Het feit dat ze iets tegen (fundamentele) moslims hebben, maakt ze nog geen racist.

Voor verdere vragen omtrent mijn modereren kan je in feedback terecht of mailen naar golfer@fokzine.net
En nu weer ontopic!

edit-foutje in mailadres-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-09-2001 19:26]

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 september 2001 @ 19:18:48 #53
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603953
quote:

[..]

Zeg hier dan ook wat van.
  maandag 10 september 2001 @ 19:20:19 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1603966
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:15 schreef golfer het volgende:

Voor verdere vragen omtrent mijn modereren kan je in feedback terecht of mailen naar golfer@fokzine.net
edit-foutje in mailadres-edit
En nu weer ontopic!

!!!

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-09-2001 19:27]

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 10 september 2001 @ 19:21:56 #55
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603972
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:20 schreef golfer het volgende:

[..]

!!!

OK
  maandag 10 september 2001 @ 19:22:05 #56
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1603973
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:20 schreef golfer het volgende:

[..]

!!!

OK
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:57:43 #57
272 R@b
No-nonsens
pi_1607828
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:08 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Waarom spreek jij R@B hier niet over aan???

Met ander woorden , als zij weer anti -marokkanen, moslims etc. opmerkingen maken zit jij daar niet zo mee.

Kom dan godverdomme bij allah nog aan toe eens met een voorbeeld van een post van mij die anti-Marokkaan, -moslim is en die door Golfer verwijderd had moeten zijn En anders mail je hem maar: Rob@fokzine.net
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:27:42 #58
8502 BAZZA
pi_1608004
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:18 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Zeg hier dan ook wat van.

Waarom zou hij

ik doel op die vervelende Marokkantjes die mensen lastig vallen, wat is daar Racistisch aan

ik heb niks tegen alle Marokkanen hoor.

dinsdag 11 september 2001 @ 07:03:15 #59
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1608356
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 01:27 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Waarom zou hij

ik doel op die vervelende Marokkantjes die mensen lastig vallen, wat is daar Racistisch aan

ik heb niks tegen alle Marokkanen hoor.

Dat bedoelde ik ook met mijn post. Maar die is gelijk racistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')