Maar toch kan ik ze nooit laten liggen.
En jullie?
Zeepjes, badschuim, tandenborstel, schoenpoets, naaizetje (ben ik persoonlijk erg fan van! Altijd gemakkelijk om in je tas te hebben. Een knoop beslist altijd weg te lopen net voor een sollicitatie); alles gaat mee! Wat ik me afvraag: Is dit iets typisch Nederlands?
Ik schaam me er best voor maar ik een hotel in Berlijn hadden ze zulke mooie flesjes met badschuim dat ik steeds mijn flesje ergens anders neer ging leggen, net voordat de schoonmaakster kwam, zodat ze weer een nieuwe neer zou leggen.
quote:Jij gaat thuis op vakantie?
Op woensdag 10 december 2003 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd meenemen. Lekker handig op vakantievooral die kleine flesjes shampoo en badschuim en zo
.
quote:Heh hoezo? Nee ik neem die flesjes en zeepjes mee naar huis en als ik ga kamperen dan gebruik ik die dingen. Is dat raar of zo dan?
Op woensdag 10 december 2003 21:17 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Jij gaat thuis op vakantie?
quote:'k dacht dat je die dingen altijd kreeg als je op vakantie gaat... zou toch raar zijn om ze dan te bewaren voor als je op vakantie gaat, natuurlijk.
Op woensdag 10 december 2003 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Heh hoezo? Nee ik neem die flesjes en zeepjes mee naar huis en als ik ga kamperen dan gebruik ik die dingen. Is dat raar of zo dan?
Er zijn rond de zomer altijd wel van die pakketjes met alle soorten doucheschuim/shampoo in kleine flesjes te vinden.
oa van Fa en Andrelon.
quote:Zeg, ben je nou Nederlander of nie!!
Op woensdag 10 december 2003 21:11 schreef Tokay het volgende:
Ik neem die dingen uit hotelbadkamers altijd mee (zeepjes, flesjes shampoo/badschuim...), maar eenmaal thuis gooi ik ze in een mandje en doe er weinig mee.Maar toch kan ik ze nooit laten liggen.
En jullie?
quote:jij neemt zekker de wc rol mee als aandenken ofzo ?
Op woensdag 10 december 2003 21:24 schreef mat_herben het volgende:
ik kom nooit in hotels,ik campeer
quote:Ja, ik moet ze volkomen dwangmatig meenemen. Alleen gebruik ik ze verder nooit.
Op woensdag 10 december 2003 21:11 schreef Tokay het volgende:
Ik neem die dingen uit hotelbadkamers altijd mee (zeepjes, flesjes shampoo/badschuim...), maar eenmaal thuis gooi ik ze in een mandje en doe er weinig mee.Maar toch kan ik ze nooit laten liggen.
En jullie?
quote:Typisch Belgische reactie, altijd protsen met het geld dat ze in werkelijkheid niet hebben.
Op donderdag 11 december 2003 02:07 schreef Boogje het volgende:
Typisch Hollands topic lol
Ik werk in Brussel in het hotel en in het weekend komen er vele hollanders over de vloer...sommige vallen best mee, maar als je echt het goedkoopste drankje bij je eten wil, mogen ze van mij maar al te rap terugkeren...
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 11-12-2003 13:04]
quote:meestal moet je op de camping je eigen wcpapier meenemen hoor!
Op donderdag 11 december 2003 10:23 schreef -chefke- het volgende:[..]
jij neemt zekker de wc rol mee als aandenken ofzo ?
of een pleebril ?
Ontopic: Als ik in een hotel ben neem ik ze mee, simpelweg omdat ze anders toch weggegooid worden. Tenminste, ze horen weggegooid te worden...
quote:en onder tussen de hele minibar "opdrinken" op de baas zijn kosten
Op donderdag 11 december 2003 02:14 schreef Pietverdriet het volgende:
voor me werk tijdelang in Hotels gewoond, een na het ander, Ik neem die dingen altijd mee (in 4-5-6 sterren hotels heb je soms de meest gedesignde ellende) en verpats ze dan op Ebay, zijn verzamelaars van. Als je op de executive etage zit, of een suite hebt (gratis upgrades voor vaste gasten) dan heb je niet alleen zeepjes en shampoo, maar ook thee en dat soort ellende.
Een mooi setje levert soms wel 15-20 euro op, das de moeite.
quote:Mijn baas is gek, dat betaald ie echt niet.
Op donderdag 11 december 2003 13:12 schreef deathwishx5 het volgende:[..]
en onder tussen de hele minibar "opdrinken" op de baas zijn kosten
quote:Wat is een naaizetje?
Op woensdag 10 december 2003 21:21 schreef Qwie het volgende:
Altijd en ja ik verzamel die naaizetjes:) die van het hilton zijn het leukst!
on topic: meestal neem ik het niet mee want ik vind wat er ligt niet altijd even prettig, ik heb thuis altijd bepaalde merken en andere merken vind ik al snel niet fijn. Maar een naaisetje ofzo zou ik denk ik wel meenemen, dat is wel geinig.
quote:Nix
Op donderdag 11 december 2003 19:15 schreef Arthur_Shawcross het volgende:
wat moet je met die troep zeg.
quote:Mja
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
Er zijn rond de zomer altijd wel van die pakketjes met alle soorten doucheschuim/shampoo in kleine flesjes te vinden.
oa van Fa en Andrelon.
quote:Da's echt een rasechte nederlander
Op donderdag 11 december 2003 13:56 schreef Duckman het volgende:
Het is dat de TV en het bad niet in mijn reistas passen, anders zou ik die ook nog meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |