Maar toch kan ik ze nooit laten liggen.
En jullie?
Zeepjes, badschuim, tandenborstel, schoenpoets, naaizetje (ben ik persoonlijk erg fan van! Altijd gemakkelijk om in je tas te hebben. Een knoop beslist altijd weg te lopen net voor een sollicitatie); alles gaat mee! Wat ik me afvraag: Is dit iets typisch Nederlands?
Ik schaam me er best voor maar ik een hotel in Berlijn hadden ze zulke mooie flesjes met badschuim dat ik steeds mijn flesje ergens anders neer ging leggen, net voordat de schoonmaakster kwam, zodat ze weer een nieuwe neer zou leggen.
quote:Jij gaat thuis op vakantie?
Op woensdag 10 december 2003 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd meenemen. Lekker handig op vakantievooral die kleine flesjes shampoo en badschuim en zo
.
quote:Heh hoezo? Nee ik neem die flesjes en zeepjes mee naar huis en als ik ga kamperen dan gebruik ik die dingen. Is dat raar of zo dan?
Op woensdag 10 december 2003 21:17 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Jij gaat thuis op vakantie?
quote:'k dacht dat je die dingen altijd kreeg als je op vakantie gaat... zou toch raar zijn om ze dan te bewaren voor als je op vakantie gaat, natuurlijk.
Op woensdag 10 december 2003 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Heh hoezo? Nee ik neem die flesjes en zeepjes mee naar huis en als ik ga kamperen dan gebruik ik die dingen. Is dat raar of zo dan?
Er zijn rond de zomer altijd wel van die pakketjes met alle soorten doucheschuim/shampoo in kleine flesjes te vinden.
oa van Fa en Andrelon.
quote:Zeg, ben je nou Nederlander of nie!!
Op woensdag 10 december 2003 21:11 schreef Tokay het volgende:
Ik neem die dingen uit hotelbadkamers altijd mee (zeepjes, flesjes shampoo/badschuim...), maar eenmaal thuis gooi ik ze in een mandje en doe er weinig mee.Maar toch kan ik ze nooit laten liggen.
En jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |