abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15328907
Hé een trance topic, da's leuk
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:23 schreef Linz het volgende:
Heeft iemand de Global DVD van Paul van Dyk?

Tomaz misschien?

Ik heb 'm

Absolute aanrader als je van relaxte trance houdt en nog niet de vorige cd's van m hebt (want t is een compilatie van nummers die al op andere cd's van m hebben gestaan). De beelden op de dvd zijn niet echt spectaculair, gewoon wel leuk. Ik heb een tijdje geleden een review ervan geschreven, die staat hier

pi_15329698
ASOT 127 vandaag De ASOT van vanavond zal bestaan uit de eerste twee uur van Armin's set in Asta van enkele weken terug. Verwacht dus niet al te veel nieuwe tracks.

Schema

20:00 - 22:00 Armin van Buuren - Live At Asta 28-11-2003

Streams

ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps

pi_15330071
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:48 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]

Ik heb 'm

Absolute aanrader als je van relaxte trance houdt en nog niet de vorige cd's van m hebt (want t is een compilatie van nummers die al op andere cd's van m hebben gestaan). De beelden op de dvd zijn niet echt spectaculair, gewoon wel leuk. Ik heb een tijdje geleden een review ervan geschreven, die staat hier

Ik probeer 'm al een tijdje te downen (wat ik niet voor elkaar krijg) om te kijken of ie de moeite waard is, maar heb 'm nu maar gewoon besteld. Uiteraard ook weer 2 t-shirtjes erbij

PvD heerst! Btw, heb ook een filmpje live @ Nature one. Van Viva ofzo. Erg vet ook! (zeker als je erbij was)

pi_15330246
Ik neem Jackson mee naar de meeting:

Aanwezig op de Innercity meet:
- Tomaz
- m-kay
- MarkzMan_X
- Swopfile
- dj_dutchy
- marciemarcs
- Jackson
- Linz ? (Bevestiging?)
- ...?

Rotzakken die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- ...?

donderdag 11 december 2003 @ 14:49:17 #30
46511 Linz
held der helden
pi_15330388
quote:
[..]

Ik heb 'm

cool, handige review en leuke site overigens, heb hem gelijk maar ge bookmarked
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15330391
Pisnicht, lullo, rotzak Wat is het volgende dat ik naar mijn hoofd gesmeten krijg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 december 2003 @ 14:51:03 #32
46511 Linz
held der helden
pi_15330432
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:43 schreef Tomaz het volgende:
Ik neem Jackson mee naar de meeting:

- Tomaz
- m-kay
- MarkzMan_X
- Swopfile
- dj_dutchy
- marciemarcs
- Jackson
- Linz ? (Bevestiging?)
- ...?

Rotzakken die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- ...?

ah ja sorry jongens, ik denk niet dat ik naar de meeting kom.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15330801
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:34 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ik probeer 'm al een tijdje te downen (wat ik niet voor elkaar krijg) om te kijken of ie de moeite waard is, maar heb 'm nu maar gewoon besteld. Uiteraard ook weer 2 t-shirtjes erbij

PvD heerst! Btw, heb ook een filmpje live @ Nature one. Van Viva ofzo. Erg vet ook! (zeker als je erbij was)

Als je Paul van Dyk vind heersen dan is het maar goed dat je m besteld hebt want dan is ie meer dan de moeite waard , wat voor t-shirts heb je erbij trouwens?

Ik ga m voor het eerst zien op Innercity, ben heel erg benieuwd

pi_15330863
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Als je Paul van Dyk vind heersen dan is het maar goed dat je m besteld hebt want dan is ie meer dan de moeite waard , wat voor t-shirts heb je erbij trouwens?

Ben je ook op de meet?
pi_15331506
ff vraagje... waar precies meeten we??
pi_15333364
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:08 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ben je ook op de meet?

Tegen de tijd dat Gielen draait ben ik al zo vaag als een banaan dus dan vergeet ik het toch

Ben rond die tijd ergens in de main voor Vaeth of in de Sao Paulo voor Varela, twee namen die ik ook graag wel eens zou willen zien en eigenlijk zo min mogelijk van wil missen

pi_15333557
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Ja, ben echt Paul-fan. Heb 1 shirt erbij besteld (er was niet veel nieuw spul in de shop). Heb nu 2 vandit shirts en 1 paul van dyk shirt. Oh, en een keychain

En om nog maar 's even te patsen :
Dit jaar Paul live gezien op Qontact, Nature One, Mysteryland en @ club Panama! Dus IC wordt de 5e keer!

pi_15333800
- Tomaz
- m-kay
- MarkzMan_X
- Swopfile
- dj_dutchy
- marciemarcs
- Jackson
- ...?

Kuttekopjes die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- Linz
- pulsar2kx
- ...?

Het lijkt mij het handigst dat we met z'n allen afspreken op een bepaald tijdstip helemaal links vooraan. Zodra we dan compleet zijn kunnen we met de groep naar de bar lopen

Tijdstip volgt dus nog en als iedereen binnenkort vast neerzet wat ie aantrekt moet 't goedkomen. Markzman en m-kay gaan samen en ik herken Markzman wel dus denk dat 't geen problemen gaat opleveren. Niet dat ik jullie zo graag wil zien , maar even kennismaken is toch leuk!

pi_15334774
quote:
[..]
Jij ook al hier
Net binnen gehaald vandaag Paul van Dyk @ Global DJ Broadcast 1-12-2003

01. Marcos - Red Bullet (Musikman Remix)
02. Terry Bones & Fred Baker pres. Water Planet - Introspection (John Askew Remix) (Paul van Dyk Re-Edit)
03. Agnelli & Nelson pres. Ultra - Nothing (Paul van Dyk Rework)
04. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
05. Jaron Inc. - Overflow
06. Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel Tech Mix)
07. Sunset Drive - Does It Really Matter (Dub Mix)
08. Scott Bond vs Solarstone - Naked Angel
09. ID
10. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
11. Paul Van Dyk - Time Of Our Lives (Paul van Dyk Club Mix)
12. Marcel Woods - Time Is Running Out

En vanavond natuurlijk weer ASOT

pi_15334891
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:46 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ja, ben echt Paul-fan. Heb 1 shirt erbij besteld (er was niet veel nieuw spul in de shop). Heb nu 2 vandit shirts en 1 paul van dyk shirt. Oh, en een keychain

En om nog maar 's even te patsen :
Dit jaar Paul live gezien op Qontact, Nature One, Mysteryland en @ club Panama! Dus IC wordt de 5e keer!

Heb ook ff gekeken in de PvD shop, zitten zeker leuke shirts bij. Kan alleen niet vinden hoe je allemaal kan betalen. Ik zie dat je met creditcard kan betalen, maar is dit echt de enige mogelijkheid? Heb namelijk geen creditcard

Hoi Black-Hole

pi_15335197
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:35 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Heb ook ff gekeken in de PvD shop, zitten zeker leuke shirts bij. Kan alleen niet vinden hoe je allemaal kan betalen. Ik zie dat je met creditcard kan betalen, maar is dit echt de enige mogelijkheid? Heb namelijk geen creditcard

Hoi Black-Hole

Ik geloof dat je ook gewoon vooraf kan betalen hoor.
pi_15336876
Op innercity loop ik gewoon rond met een bordje "FOK! Nerds hier verzamelen" in de buurt van de linkerhoek van de Hollandhal (kaartje komt in het weekend, hier kan ik namelijk geen plaatjes bewerken op deze compy 486).

Hier trouwens nog een release voor de IC-gangers:
Don_Diablo_-_Useless-(ID-T7007405)-Vinyl-2003

De Ricky Fobis remix is namelijk de themesong van 1 van de zalen die IC te bieden heeft!

pi_15336907
kennen jullie dj tatana - soul cry (matrix rmx) al??? dies echt
pi_15337219
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:07 schreef marciemarcs het volgende:
kennen jullie dj tatana - soul cry (matrix rmx) al??? dies echt
DJ_Tatana-Soul_Cry__Incl_Mystery_Remix-Promo-Vinyl-2003 .
  donderdag 11 december 2003 @ 19:25:14 #45
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15337307
Dit is misschien een beetje ouwe koeien uit de sloot halen en niet relevant in dit trens topic maar..

Weet iemand wat het nummer was die je altijd bij de AXE Nightguide hoorde (Het programma op V8 met die interviews, dus niet dat party agenda commercial geval) Ik zit nu een set van Laidback Luke te luisteren, en daar komt ie in voor.

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15337593
Iemand een idee hoe die nieuwe van Mike Koglin en Jono Grant heet?

Ik vind hem echt

Hier is een sample.

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 11-12-2003 19:43]

pi_15337648
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:25 schreef UniversalNation het volgende:
Dit is misschien een beetje ouwe koeien uit de sloot halen en niet relevant in dit trens topic maar..

Weet iemand wat het nummer was die je altijd bij de AXE Nightguide hoorde (Het programma op V8 met die interviews, dus niet dat party agenda commercial geval) Ik zit nu een set van Laidback Luke te luisteren, en daar komt ie in voor.

Daar zijn toch maar iets van 2 afleveringen van geweest?
  donderdag 11 december 2003 @ 19:42:13 #48
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15337779
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:37 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Daar zijn toch maar iets van 2 afleveringen van geweest?

Ik heb ze allemaal gezien, het waren er een stuk of 8
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15338603
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:42 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal gezien, (...)

Nou stoer hoor .

Ik heb ooit eentje gezien met Erick E die verteld dat een van z'n favo nummers Daft Punk - Alive is. En dat is zeer zeker een goed nummer. Jammergenoeg is ie nagenoeg compleet geript door Remy met z'n nummer "Bang!".

pi_15338734
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Jantjeuh het volgende:
Iemand een idee hoe die nieuwe van Mike Koglin en Jono Grant heet?

Ik vind hem echt

Hier is een sample.

Ja dat nummer is echt , ben ook al aan het zoeken geweest maar helaas nog geen titel gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')