quote:Ik heb 'm
Op woensdag 10 december 2003 20:23 schreef Linz het volgende:
Heeft iemand de Global DVD van Paul van Dyk?Tomaz misschien?
Absolute aanrader als je van relaxte trance houdt en nog niet de vorige cd's van m hebt (want t is een compilatie van nummers die al op andere cd's van m hebben gestaan). De beelden op de dvd zijn niet echt spectaculair, gewoon wel leuk. Ik heb een tijdje geleden een review ervan geschreven, die staat hier
Schema
20:00 - 22:00 Armin van Buuren - Live At Asta 28-11-2003
Streams
ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps
quote:Ik probeer 'm al een tijdje te downen (wat ik niet voor elkaar krijg) om te kijken of ie de moeite waard is, maar heb 'm nu maar gewoon besteld. Uiteraard ook weer 2 t-shirtjes erbij
Op donderdag 11 december 2003 13:48 schreef pulsar2kx het volgende:
Hé een trance topic, da's leuk
[..]Ik heb 'm
Absolute aanrader als je van relaxte trance houdt en nog niet de vorige cd's van m hebt (want t is een compilatie van nummers die al op andere cd's van m hebben gestaan). De beelden op de dvd zijn niet echt spectaculair, gewoon wel leuk. Ik heb een tijdje geleden een review ervan geschreven, die staat hier
PvD heerst! Btw, heb ook een filmpje live @ Nature one. Van Viva ofzo. Erg vet ook! (zeker als je erbij was)
Aanwezig op de Innercity meet:
- Tomaz
- m-kay
- MarkzMan_X
- Swopfile
- dj_dutchy
- marciemarcs
- Jackson
- Linz ? (Bevestiging?)
- ...?
Rotzakken die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- ...?
quote:cool, handige review en leuke site overigens, heb hem gelijk maar ge bookmarked
[..]Ik heb 'm
quote:ah ja sorry jongens, ik denk niet dat ik naar de meeting kom.
Op donderdag 11 december 2003 14:43 schreef Tomaz het volgende:
Ik neem Jackson mee naar de meeting:
Aanwezig op de Innercity meet:
- Tomaz
- m-kay
- MarkzMan_X
- Swopfile
- dj_dutchy
- marciemarcs
- Jackson
- Linz ? (Bevestiging?)
- ...?
Rotzakken die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- ...?
quote:Als je Paul van Dyk vind heersen dan is het maar goed dat je m besteld hebt want dan is ie meer dan de moeite waard
Op donderdag 11 december 2003 14:34 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ik probeer 'm al een tijdje te downen (wat ik niet voor elkaar krijg) om te kijken of ie de moeite waard is, maar heb 'm nu maar gewoon besteld. Uiteraard ook weer 2 t-shirtjes erbij
PvD heerst! Btw, heb ook een filmpje live @ Nature one. Van Viva ofzo. Erg vet ook! (zeker als je erbij was)
Ik ga m voor het eerst zien op Innercity, ben heel erg benieuwd
quote:Ben je ook op de meet?
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef pulsar2kx het volgende:[..]
Als je Paul van Dyk vind heersen dan is het maar goed dat je m besteld hebt want dan is ie meer dan de moeite waard
, wat voor t-shirts heb je erbij trouwens?
quote:Tegen de tijd dat Gielen draait ben ik al zo vaag als een banaan dus dan vergeet ik het toch
Op donderdag 11 december 2003 15:08 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ben je ook op de meet?
Ben rond die tijd ergens in de main voor Vaeth of in de Sao Paulo voor Varela, twee namen die ik ook graag wel eens zou willen zien en eigenlijk zo min mogelijk van wil missen
quote:Ja, ben echt Paul-fan. Heb 1 shirt erbij besteld (er was niet veel nieuw spul in de shop). Heb nu 2 vandit shirts en 1 paul van dyk shirt. Oh, en een keychain
Op donderdag 11 december 2003 15:05 schreef pulsar2kx het volgende:[..]
Als je Paul van Dyk vind heersen dan is het maar goed dat je m besteld hebt want dan is ie meer dan de moeite waard
, wat voor t-shirts heb je erbij trouwens?
En om nog maar 's even te patsen :
Dit jaar Paul live gezien op Qontact, Nature One, Mysteryland en @ club Panama! Dus IC wordt de 5e keer!
Kuttekopjes die wel naar IC gaan, maar niet gaan meeten:
- Notorious_Roy
- Linz
- pulsar2kx
- ...?
Het lijkt mij het handigst dat we met z'n allen afspreken op een bepaald tijdstip helemaal links vooraan. Zodra we dan compleet zijn kunnen we met de groep naar de bar lopen
Tijdstip volgt dus nog en als iedereen binnenkort vast neerzet wat ie aantrekt moet 't goedkomen. Markzman en m-kay gaan samen en ik herken Markzman wel dus denk dat 't geen problemen gaat opleveren. Niet dat ik jullie zo graag wil zien , maar even kennismaken is toch leuk!
quote:Jij ook al hier
[..]
01. Marcos - Red Bullet (Musikman Remix)
02. Terry Bones & Fred Baker pres. Water Planet - Introspection (John Askew Remix) (Paul van Dyk Re-Edit)
03. Agnelli & Nelson pres. Ultra - Nothing (Paul van Dyk Rework)
04. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
05. Jaron Inc. - Overflow
06. Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel Tech Mix)
07. Sunset Drive - Does It Really Matter (Dub Mix)
08. Scott Bond vs Solarstone - Naked Angel
09. ID
10. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
11. Paul Van Dyk - Time Of Our Lives (Paul van Dyk Club Mix)
12. Marcel Woods - Time Is Running Out
En vanavond natuurlijk weer ASOT
quote:Heb ook ff gekeken in de PvD shop, zitten zeker leuke shirts bij. Kan alleen niet vinden hoe je allemaal kan betalen. Ik zie dat je met creditcard kan betalen, maar is dit echt de enige mogelijkheid? Heb namelijk geen creditcard
Op donderdag 11 december 2003 16:46 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ja, ben echt Paul-fan. Heb 1 shirt erbij besteld (er was niet veel nieuw spul in de shop). Heb nu 2 vandit shirts en 1 paul van dyk shirt. Oh, en een keychain
En om nog maar 's even te patsen
:
Dit jaar Paul live gezien op Qontact, Nature One, Mysteryland en @ club Panama! Dus IC wordt de 5e keer!
Hoi Black-Hole
quote:Ik geloof dat je ook gewoon vooraf kan betalen hoor.
Op donderdag 11 december 2003 17:35 schreef pulsar2kx het volgende:[..]
Heb ook ff gekeken in de PvD shop, zitten zeker leuke shirts bij. Kan alleen niet vinden hoe je allemaal kan betalen. Ik zie dat je met creditcard kan betalen, maar is dit echt de enige mogelijkheid? Heb namelijk geen creditcard
Hoi Black-Hole
Hier trouwens nog een release voor de IC-gangers:
Don_Diablo_-_Useless-(ID-T7007405)-Vinyl-2003
De Ricky Fobis remix is namelijk de themesong van 1 van de zalen die IC te bieden heeft!
quote:DJ_Tatana-Soul_Cry__Incl_Mystery_Remix-Promo-Vinyl-2003
Op donderdag 11 december 2003 19:07 schreef marciemarcs het volgende:
kennen jullie dj tatana - soul cry (matrix rmx) al??? dies echt
Weet iemand wat het nummer was die je altijd bij de AXE Nightguide hoorde (Het programma op V8 met die interviews, dus niet dat party agenda commercial geval) Ik zit nu een set van Laidback Luke te luisteren, en daar komt ie in voor.
Ik vind hem echt
Hier is een sample.
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 11-12-2003 19:43]
quote:Daar zijn toch maar iets van 2 afleveringen van geweest?
Op donderdag 11 december 2003 19:25 schreef UniversalNation het volgende:
Dit is misschien een beetje ouwe koeien uit de sloot halen en niet relevant in dit trens topic maar..Weet iemand wat het nummer was die je altijd bij de AXE Nightguide hoorde (Het programma op V8 met die interviews, dus niet dat party agenda commercial geval) Ik zit nu een set van Laidback Luke te luisteren, en daar komt ie in voor.
quote:Ik heb ze allemaal gezien, het waren er een stuk of 8
Op donderdag 11 december 2003 19:37 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Daar zijn toch maar iets van 2 afleveringen van geweest?
quote:Nou stoer hoor
Op donderdag 11 december 2003 19:42 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Ik heb ze allemaal gezien, (...)
Ik heb ooit eentje gezien met Erick E die verteld dat een van z'n favo nummers Daft Punk - Alive is. En dat is zeer zeker een goed nummer. Jammergenoeg is ie nagenoeg compleet geript door Remy met z'n nummer "Bang!".
quote:Ja dat nummer is echt
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Jantjeuh het volgende:
Iemand een idee hoe die nieuwe van Mike Koglin en Jono Grant heet?Ik vind hem echt
Hier is een sample.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |