Veel aangename muziek blijft van ons verstoken. Dit fenomeen komt voort uit het feit dat de meeste bands ons onbekend blijven. Bij deze zou ik graag een forum openen waar een ieder een band kan aanprijzen of afkraken. Dit moet dan wel een 'onbekende' band zijn.
Voorbeeld: FORCE10
Het betreft hier een groepje echte Nederrockers, zij spelen met supergitarist Luuk Franssen.
http://groups.msn.com/LuukFranssenFanclub/
Ontzettend goed ensemble, komen binnenkort met een nieuwe cd!
quote:Denk je dat dat er komt?
Bij deze zou ik graag een forum openen waar een ieder een band kan aanprijzen of afkraken.
Het is altijd plezierig om nieuwe muziek te leren kennen!
quote:Bespeur ik daar enige vorm van sarcasme?
Op woensdag 10 december 2003 15:58 schreef veldmuis het volgende:[..]
Denk je dat dat er komt?
FLUKE:
Progressive house/big beat pioniers, wordt ook wel (onterecht) vergeleken met die andere band Underworld. Toch schijnen veel mensen deze gasten pas te kennen na het nummer 'Zion' in the Matrix Reloaded (de dans-scene). Fijne muziek, naar mijn mening beter dan die 'andere' band. Gek dat de laatste CD 'Puppy' (1 van DE cd's van dit jaar) maar in zo'n beperkte oplage is verschenen...
Fijne officiele site: www.flukenet.info
Fijne on-officiele site: www.global-trance.co.uk/fluke.html
[Dit bericht is gewijzigd door PDOA op 10-12-2003 16:14]
Als je even wilt luisteren naar een paar nummers ga dan naar www.threedaysgrace.com en klik op audio/video en je kan dan kiezen uit een aantal heerlijke nummers.
Spelen ook op de XBox game AMPED2. Goeie snowboard muziek...
Maar mijn mening is toch over het algemeen dat wat echt goed is toch wel ergens terecht komt. De echt goede bands krijgen vanzelf steeds meer publiek en zo belanden ze ook bij een platenmaatschappij etc. Ik heb nog nooit supergoede bands gehoord die niet óf binnenkort een contract kregen / erop konden rekenen, óf al een contract hadden.
quote:volgens mij was het Muziek forum daar al voor, toch?
Op woensdag 10 december 2003 15:57 schreef RigorMortis het volgende:
Muziekliefhebbers,Veel aangename muziek blijft van ons verstoken. Dit fenomeen komt voort uit het feit dat de meeste bands ons onbekend blijven. Bij deze zou ik graag een forum openen waar een ieder een band kan aanprijzen of afkraken. Dit moet dan wel een 'onbekende' band zijn.
check: chill before serving
ze hebben nu even de band in de ijskast gezet, even afkoelen (chillen? )
quote:Oh kijk, dat is dit forum. Probleem opgelost.
Op woensdag 10 december 2003 15:57 schreef RigorMortis het volgende:
Bij deze zou ik graag een forum openen waar een ieder een band kan aanprijzen of afkraken.
De muziek van Supersilent zit ergens tussen elektronica en jazz in, daarbij elementen van ambient en noise combinerend. De band blijft ten alle tijde emotioneel terughoudend en de welhaast stoïcijnse benaderingswijze met haar kille precisie zorgt voor een sinistere edge.
Ze tredens as vrijdag op in Rotterdam in Slaakhuiis. Fans van Sigur Rós, Gospeed You Black Emperor, Can, A Silver Mount Zion, Popol Vuh en King Crimson moeten dit ook in hun agenda zetten. ( wormweb )
check uit:
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:30 schreef Children_of_Bodom het volgende:
Crimson Moonlight!
Blackmetal uit Zweden, echt geweldig!
www.crimsonmoonlight.com
quote:Lekkere muziek idd.
Op woensdag 10 december 2003 18:38 schreef achterop23 het volgende:
Chill Before Serving. Ze stonden 2 jaartjes (of 3?!?) geleden in de finale van de Grote Prijs van Nederland in de Melkweg (winnaar Face Tomorrow).check: chill before serving
ze hebben nu even de band in de ijskast gezet, even afkoelen (chillen?
)
quote:Haha, sukkel
Op woensdag 10 december 2003 16:02 schreef RigorMortis het volgende:
Ik hoop van wel!
quote:anders doe je gewoon ff vriendelijk
Op donderdag 8 januari 2004 20:51 schreef teknomist het volgende:[..]
Haha, sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |