abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15296092
GEWELDIG!!!!
Beter kan ik het niet uitdrukken...
Ik ben afgelopen zondag naar het 1e van de 4 afscheidsconcerten van de Poema's geweest in de HMH. Natuurlijk geweldige nummers, niet echt het zogenaamde easy-listening, maar echt nummers met inhoud. Met als absolute topper natuurlijk: "Niet kan mij nog stoppen".
En dan het nummer "Stil in mij" van Van Dik Hout. Dat nummer heb je niet gehoord als je het niet 1 keer live heb meegemaakt. Het deed me denken aan het nummer "We will Rock you" live tijdens het Freddy Mercuri Tribute. Ook de HMH was een uitstekende locatie hiervoor. Ik was er nog nooit geweest, maar het is een heel gezellige, knusse locatie.
Ik heb alleen 1 minpuntje. Bij de opening speelde ze een nummer die ik nog niet eerder had gehoord. Volgens mij is de titel: "Ik ben een POEMA meneer!" Het grote nadeel hieraan is:
IK KAN DIT NUMMER NERGENS VINDEN!!! Dit nummer staat wat mij betreft naast mijn eerder genoemde Poema topper.

Wie heeft enig idee waar dit nummer te kopen/downloaden is? Ik weet, downloaden mag niet aangezien je dan weer van die artiesten met die ritsen genaaid in de mond kweekt, maar geloof me als dit nummer te koop is ben ik de eerste die in de winkel staat om hem te kopen.!

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_15296333
Bel de Poema's op ofzo
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')