Het tekent je.
Ajax landskampioen.
Utrecht....
Mja...
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Vond de scheids slecht, maar naar beide kanten.
dat kan je toch niet menen
quote:Tuurlijk is het bij andere wedstrijden ook zo, maar het gaat nu ff om deze wedstrijd.
Op dinsdag 9 december 2003 23:24 schreef AirRaid het volgende:[..]
alsof het na andere wedstrijden niet zo is
quote:Waarom niet?
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef ASSpirine het volgende:[..]
quote:die scheids heeft goed gefloten dus
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef ASSpirine het volgende:[..]
quote:Die prijs wordt toch pas in mei verdeeld..??
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax landskampioen.
quote:Yep alsof er niet nagepraat mag worden.
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Tuurlijk is het bij andere wedstrijden ook zo, maar het gaat nu ff om deze wedstrijd.
quote:Ik heb de grensrechters niet op 1 foutje kunnen betrappen
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Biggs het volgende:
Scheids floot goed. Grensrechter was slecht.
quote:op welke fouten heb je hem weten te betrappen?
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Je laat ook nooit blijken voor welke club je bent, alsof je jezelf ervoor schaamt ofzo. Hoeft niet hoor Frenkie! Zeg het maar gerust.
Op dinsdag 9 december 2003 23:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Newbie
quote:niet zeiken dan
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Tuurlijk is het bij andere wedstrijden ook zo
quote:En daarbij geef ik om me cluppie, niet om de prijzen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die prijs wordt toch pas in mei verdeeld..??
quote:Welke prijs wordt er nog voor jullie verdeeld?
quote:Tsja maar ze hebben nu al een marge zeg dat ze van Roda winnen van 4 punten op PSV en al een end op Feyenoord en de rest
quote:Napraten vind ik wat anders dan 'X is een kutclub, forza Y'.
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef Biggs het volgende:[..]
Yep alsof er niet nagepraat mag worden.
quote:Wat zeik je dan over helemaal niets. Jij weet echt niet waar je het over hebt he...
En daarbij geef ik om me cluppie, niet om de prijzen.
quote:Meerdere fouten. Doelpunt van VDV was geeeen buitenspel voor zover ik kon zien.
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ik heb de grensrechters niet op 1 foutje kunnen betrappen
quote:Ieder VBL-er weet het
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef Qi het volgende:[..]
Je laat ook nooit blijken voor welke club je bent, alsof je jezelf ervoor schaamt ofzo. Hoeft niet hoor Frenkie! Zeg het maar gerust.
quote:Zonder prijzen uiteindelijk weinig cluppie.
En daarbij geef ik om me cluppie, niet om de prijzen.
quote:Was wel buitenspel/
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Biggs het volgende:[..]
Meerdere fouten. Doelpunt van VDV was geeeen buitenspel voor zover ik kon zien.
quote:Yoeeeetreckt!
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef Qi het volgende:[..]
Je laat ook nooit blijken voor welke club je bent, alsof je jezelf ervoor schaamt ofzo. Hoeft niet hoor Frenkie! Zeg het maar gerust.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je vanavond bent weggespeeld? Is het zo moeilijk om toe te geven dat dit Ajax tekort komt op Europees niveau?
quote:Mee eens
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Napraten vind ik wat anders dan 'X is een kutclub, forza Y'.
quote:doe rustig, er kan nog veel gebeuren na de winterstop
Jammer die titelHet tekent je.
Ajax landskampioen.
Utrecht....
Mja...
quote:Uh die link volg ik niet helemaal
Op dinsdag 9 december 2003 23:26 schreef AirRaid het volgende:[..]
niet zeiken dan
quote:Whoei vier punten, met nog een onderling duel te gaan.. whoei
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Bartoli het volgende:[..]
Tsja maar ze hebben nu al een marge zeg dat ze van Roda winnen van 4 punten op PSV en al een end op Feyenoord en de rest
quote:met een ajax-hart zeg je dat natuurlijk
maar zelfs vele ajacieden zijn het met me eens dat ze goed floten
quote:Dus? Mag ik er als Ajacied zoals elke psv'er nog steeds denkt niet van uit gaan dat Ajax de landstitel niet haalt?
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
doe rustig, er kan nog veel gebeuren na de winterstop
quote:idd was zeker buitenspel en waar Ibrahimovic ging liggen in de 16 was Schwalbe al had die voor mij als ajax fan wel de stip op gemogen maar als ik neutraal kijk was het een schwalbe
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Was wel buitenspel/
quote:Volgens mij was het net wel buitenspel, maar dat wil ik nog wel een keer terugzien en dan kan ik rustig kijken.
quote:Kom hier al een tijdje hoor, heb, als ik eens naar mijn postaantal kijk en een schatting maak, zo'n 2300 reacties in VBL. Maareh, welke club supporter je nou? Nogmaals, schaam je niet.
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ieder VBL-er weet het
Nou ja behalve de newbies dan..
quote:Vraag dat aan oma die voor me zit. Of aan Ashley haar kleindochter
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Frasier het volgende:[..]
Zonder prijzen uiteindelijk weinig cluppie.
quote:Ik zag er geen buitenspel in.
Op dinsdag 9 december 2003 23:28 schreef ASSpirine het volgende:[..]
met een ajax-hart zeg je dat natuurlijk
maar zelfs vele ajacieden zijn het met me eens dat ze goed floten
quote:Ik geloof dat dat al een paar keer gezegd is en dat de uitspraak die jij noemt al van twee topics geleden is. Je bent al een tijdje aan het posten dus dat had je kunnen zien.
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Voor de goede orde, voor het Nederlandse voetbal vind ik het jammer dat Ajax eruit ligt. Maar waar ik me mateloos aan irriteer is de arrogantie van de ajacieden hier ..... 'UEFA is troostprijs' , 'wij hebben 453x de Europacup I gewonnen' '7x niet naar de 2e ronde' etc.Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je vanavond bent weggespeeld? Is het zo moeilijk om toe te geven dat dit Ajax tekort komt op Europees niveau?
quote:Mja.. fuknoord kan weer terugvallen naar het rechterrijtje
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
doe rustig, er kan nog veel gebeuren na de winterstop
quote:Ach, gaan we op die toer.
Jammer die titelHet tekent je.
Ajax landskampioen.
Utrecht....
Mja...
Nee, stelletje hypocrieten. Opeens is die uefa cup niks meer dan.
note: ik spreek nu over meerdere ajacieden in het topic!
quote:ja en dat onderling duel verliezen ze iig niet met dit team als ze hen al op 2-2 kunnen houden moet dat op ze minst nog een keer kunnen Frenkie
Op dinsdag 9 december 2003 23:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
Whoei vier punten, met nog een onderling duel te gaan.. whoei
quote:Het was wel buitenspel.
quote:De eerste keer dat ik het met jou eens ben zeg. Dat dat nog gebeurt zeg.
Op dinsdag 9 december 2003 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Ik geloof dat ik meerdere malen heb toegegeven dat Ajax zeer slecht was, dat Club Brugge beter was en dat Ajax verdiend heeft verloren. Kijk, wel mijn reacties lezen natuurlijk.
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je vanavond bent weggespeeld? Is het zo moeilijk om toe te geven dat dit Ajax tekort komt op Europees niveau?
quote:Als Zlatan niet zo theatraal was gevallen had ik het nog wel willen zien. Het was een overtreding, maar die valpartij...
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Bartoli het volgende:[..]
idd was zeker buitenspel en waar Ibrahimovic ging liggen in de 16 was Schwalbe al had die voor mij als ajax fan wel de stip op gemogen maar als ik neutraal kijk was het een schwalbe
quote:Oost-Indisch blind heet dat
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Qi het volgende:[..]
Ik geloof dat ik meerdere malen heb toegegeven dat Ajax zeer slecht was, dat Club Brugge beter was en dat Ajax verdiend heeft verloren. Kijk, wel mijn reacties lezen natuurlijk.
quote:Waarom posten mensen dan nog steeds van die zielige reacties???
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik geloof dat dat al een paar keer gezegd is en dat de uitspraak die jij noemt al van twee topics geleden is. Je bent al een tijdje aan het posten dus dat had je kunnen zien.
quote:Kijk 1tje die het gewoon toegeeft deze keer
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Qi het volgende:[..]
Ik geloof dat ik meerdere malen heb toegegeven dat Ajax zeer slecht was, dat Club Brugge beter was en dat Ajax verdiend heeft verloren. Kijk, wel mijn reacties lezen natuurlijk.
quote:hoezo?
Op dinsdag 9 december 2003 23:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Jammer, de titel slaat nergens op trouwens.
het betekend dat ajax helemaal geen europees voetbal meer heeft
enne, ik weet overigens zelf ook niet voor wie Frenkie supportert
Ik dnek PSV
quote:Van der Vaart stond al achter de verdediging op het moment dat de bal zijn richting uit geschopt werd. In de herhaling was het overduidelijk te zien.
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Biggs het volgende:
Ik zag er geen buitenspel in.
quote:Ik neem aan de je die schuifpartij van Sonck en die verdediger bedoelde? Mja, zelfs in de herhaling was het lastig te zien wie de bal nu echt als laatste raakte.
Ook nog een keer een onterechte hoekschop voor ajax gegevven.
Als het geven van een discutabele corner het ergste is wat het arbitrale trio in een wedstrijd heeft gedaan, dan hebben ze gewoon een hele goede wedstrijd gefloten, punt uit.
quote:Waarom quote je mij dan?
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Skwish het volgende:[..]
Ach, gaan we op die toer.
Het denk mij terug aan al die 'ajax wint gewoon dik' opmerkingen en als Ajax terecht verliest... gaat men kankeren op al die anti-ajax opmerkingen wat gewoon bij elke club gebeurd.
Nee, stelletje hypocrieten. Opeens is die uefa cup niks meer dan.
note: ik spreek nu over meerdere ajacieden in het topic!
quote:Dat vervaagd uiteindelijk wel. Oma heeft niet zo lang meer tenslotte
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vraag dat aan oma die voor me zit. Of aan Ashley haar kleindochter
quote:Zit tenminste nog wat humor in
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Frenkie het volgende:
zo een betere titelzo en nu ga ik jullie alleen laten, mijn lol is leuk geweest!
quote:dat bedoel ik maar goed met dat schot vlak voordat die gewisseld werd had die ook meer mee motten doen
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als Zlatan niet zo theatraal was gevallen had ik het nog wel willen zien. Het was een overtreding, maar die valpartij...
quote:Zlatan is gewoon een dikke eikel dattie die ene bal in de 2e helft overschoot, anders sta je met 1-2 voor en krijg je een hele andere situatie.
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als Zlatan niet zo theatraal was gevallen had ik het nog wel willen zien. Het was een overtreding, maar die valpartij...
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef valek het volgende:[..]
De eerste keer dat ik het met jou eens ben zeg. Dat dat nog gebeurt zeg.
quote:Over de UEFA Cup?
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Eilanden het volgende:[..]
Waarom posten mensen dan nog steeds van die zielige reacties???
Das al een tijdje terug hoor...
quote:Wonnen ze niet ooit met 2-0 van Brugge..
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja en dat onderling duel verliezen ze iig niet met dit team als ze hen al op 2-2 kunnen houden moet dat op ze minst nog een keer kunnen Frenkie
Wellicht dat nu het tegenovergestelde gebeurt.
*Hart onder riem stekend bij alle ajacieden
quote:<--- en weer eentje die het toegeeft
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Skwish het volgende:[..]
Kijk 1tje die het gewoon toegeeft deze keer
Gôh, dat zijn er al twee
(Ziet per ongeluk 9 van de 10 Ajacieden over het hoofd die het ook hebben toegegeven. Die verdomde oogkleppen toch ook hè? )
quote:Die hadden veel liever in de championsleague gebleven hoor. Dit is ook voor hun een troostprijs.
Op dinsdag 9 december 2003 23:30 schreef Eibertje het volgende:
Zonde voor Het nederlands voetbal..Maar masterlijk voor Brugge..
ik walg alleen van het beleid dat ze in een selectie vna 25 man maar iets van 6 a 7 nederlanders hebben zitten en de rest alleen maar import is
en spelers die ze niet meer kunnen gebruiken gooien ze zomaar aan de kant boukarie speelde vorig seizoen goed en nu moet hij wijken voor de mindere soetaers, die volgend seizoen toch op zijn beurt mag oprotten
nu zal iedereen wel gaan zeiken maar er is geen jeugd in nederland die het niveau aankan.
dit zijn dan wel weer dezelfde zeikerds die het nederlands elftal weer te oud vinden en zeggen dat er meer jeugd in moet
quote:Ik las net ergens oogkleppen...
quote:Lastig om een TT pagina te quoten hier he?
Op dinsdag 9 december 2003 23:32 schreef F-Lo het volgende:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 09-12-2003 23:37]
quote:moment van nuance
Op dinsdag 9 december 2003 23:29 schreef Skwish het volgende:Ach, gaan we op die toer.
Het denk mij terug aan al die 'ajax wint gewoon dik' opmerkingen en als Ajax terecht verliest... gaat men kankeren op al die anti-ajax opmerkingen wat gewoon bij elke club gebeurd.
Het is direct na de wedstrijd en dan reageer je fel als je team verloren hebt. Een aantal mensen strooien nu extra veel zout in de wonden en dat is ook weer logisch. Uitdelen en incasseren en morgen weer verder leven. Hoort erbij en verder niet te moeilijk over doen
quote:u zei?
Op dinsdag 9 december 2003 23:34 schreef twi het volgende:[..]
Lastig om een TT pagina te quoten hier he?
quote:Maar kijk naar heel Nederland dan heb je dat hetzelfde!!! Feyenoord, Psv, Roda noem ze maar op allemaal hetzelfde meer buitenlanders dan Nederlanders.
Op dinsdag 9 december 2003 23:33 schreef AirRaid het volgende:
Effe voor de mensen die dadelijk gaan denken dat ik helemaal anti ajax ben dat is dus niet zo,ik walg alleen van het beleid dat ze in een selectie vna 25 man maar iets van 6 a 7 nederlanders hebben zitten en de rest alleen maar import is
en spelers die ze niet meer kunnen gebruiken gooien ze zomaar aan de kant boukarie speelde vorig seizoen goed en nu moet hij wijken voor de mindere soetaers, die volgend seizoen toch op zijn beurt mag oprotten
nu zal iedereen wel gaan zeiken maar er is geen jeugd in nederland die het niveau aankan.
dit zijn dan wel weer dezelfde zeikerds die het nederlands elftal weer te oud vinden en zeggen dat er meer jeugd in moet
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:34 schreef twi het volgende:[..]
Lastig om een TT pagina te quoten hier he?
Geweldig!
quote:Behalve Utrecht, want die hebben zooooooooooooooooveel eigen jeugd
Op dinsdag 9 december 2003 23:34 schreef Bartoli het volgende:[..]
Maar kijk naar heel Nederland dan heb je dat hetzelfde!!! Feyenoord, Psv, Roda noem ze maar op allemaal hetzelfde meer buitenlanders dan Nederlanders.
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 09-12-2003 23:35]
quote:Inderdaad gewoon verder gaan. De schaal staat namelijk te wachten
Op dinsdag 9 december 2003 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
moment van nuance
Het is direct na de wedstrijd en dan reageer je fel als je team verloren hebt. Een aantal mensen strooien nu extra veel zout in de wonden en dat is ook weer logisch. Uitdelen en incasseren en morgen weer verder leven. Hoort erbij en verder niet te moeilijk over doen
quote:Ach.. dan was het een redelijke wedstrijd . Maar ik was er echt van overtuigd dat het gee buitenspel was. Dan is het een heel ander verhaal lijkt mij. Ik had het trouwens alleen over de grensrechter. de scheids floot zeer goed.
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Leshy het volgende:[..]
Van der Vaart stond al achter de verdediging op het moment dat de bal zijn richting uit geschopt werd. In de herhaling was het overduidelijk te zien.
[..]Ik neem aan de je die schuifpartij van Sonck en die verdediger bedoelde? Mja, zelfs in de herhaling was het lastig te zien wie de bal nu echt als laatste raakte.
Als het geven van een discutabele corner het ergste is wat het arbitrale trio in een wedstrijd heeft gedaan, dan hebben ze gewoon een hele goede wedstrijd gefloten, punt uit.
En we denken dat we die vreugde maar eens met jullie willen delen
Dus, koekje van eigen deeg
quote:Daar walg ik zelf ook van
Op dinsdag 9 december 2003 23:33 schreef AirRaid het volgende:
Effe voor de mensen die dadelijk gaan denken dat ik helemaal anti ajax ben dat is dus niet zo,ik walg alleen van het beleid dat ze in een selectie vna 25 man maar iets van 6 a 7 nederlanders hebben zitten en de rest alleen maar import is
Ik vind ook dat Ajax veel te veel buitenlanders in de selectie heeft zitten (niets tegen buitenlanders hoor), kijk zo'n mix als in 1995 was in orde, maar tegenwoordig...
Natuurlijk zijn Galásek, Sonck etc allemaal prima spelers, alleen ik denk dan 'jammer dat ze geen Nederlander zijn', als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Als ik de eerste elf van Feyenoord en PSV zie, dan zie ik behoorlijk wat Nederlanders. Zeker 7 of 8
Op dinsdag 9 december 2003 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Behalve Utrecht, want die hebben zooooooooooooooooveel eigen jeugd
quote:ja Ajax heeft er dan 5 dat zijn er net 1 a 2 minder what's the difference op een selectie van 25 is dat niet veel t.o.v vroeger 3 buitenlanders op 25.
Op dinsdag 9 december 2003 23:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als ik de eerste elf van Feyenoord en PSV zie, dan zie ik behoorlijk wat Nederlanders. Zeker 7 of 8
quote:<--- ook meerdere malen toegegeven
quote:feyenoord en psv hebben tenmisnte nog wat nederlanders
Op dinsdag 9 december 2003 23:34 schreef Bartoli het volgende:[..]
Maar kijk naar heel Nederland dan heb je dat hetzelfde!!! Feyenoord, Psv, Roda noem ze maar op allemaal hetzelfde meer buitenlanders dan Nederlanders.
(en nu niet meteen gaan zeike dat ze europees nix voorstellen)
quote:Moeten we dan maar Nederlandse middelmaat opstellen? We kunnen totaal met niemand mee, maar we zijn wel een Hollandsch team!
Op dinsdag 9 december 2003 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind ook dat Ajax veel te veel buitenlanders in de selectie heeft zitten (niets tegen buitenlanders hoor), kijk zo'n mix als in 1995 was in orde, maar tegenwoordig...
quote:Ik vond hem veel fluiten, te veel. Zowel naar Brugge toe als naar Ajax toe. Veel warrige dingen. Expliciet voorbeeld: het moment dat Zlatan ligt en Ajax wil doorvoetballen. Hij fluit af. Het is toch geen derde elftal van een zondagvierdeklasser dat speelt?
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Leshy het volgende:
quote:Ajax ook.
Op dinsdag 9 december 2003 23:38 schreef AirRaid het volgende:[..]
feyenoord en psv hebben tenmisnte nog wat nederlanders
De commentator had gelijk, hij kan briljant spelen, maar af en toe ook zo klungelig.
Met zo'n wisselvallig speler schiet je niet veel op vind ik
quote:5..??
Op dinsdag 9 december 2003 23:37 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja Ajax heeft er dan 5 dat zijn er net 1 a 2 minder what's the difference op een selectie van 25 is dat niet veel t.o.v vroeger 3 buitenlanders op 25.
Van der Vaart, Sneijder, Heitinga en heel soms De Jong. Wie mis ik...??
quote:Zou Kezman morgen zijn laaste doelpunt voor PSV maken?
Op dinsdag 9 december 2003 23:36 schreef ASSpirine het volgende:
Wij PSV'ers hebben ermee leren leven dat voor de winterstop ook grapjes over ons worden gemaakt
ach je overwintert iig europees
quote:Maar ook de topvoetballers die Ajax heeft?
quote:Kijk maar op teletekst.
Op dinsdag 9 december 2003 23:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb het gemist, was het een leuk avondje?
quote:Ik snap je bedoeling.
Op dinsdag 9 december 2003 23:38 schreef Leshy het volgende:[..]
Moeten we dan maar Nederlandse middelmaat opstellen? We kunnen totaal met niemand mee, maar we zijn wel een Hollandsch team!
Maar ik zou dan gewoon in de jeugdopleiding al vaker en beter op zoek gaan naar Nederlands talent (die zijn er genoeg), in plaats van - sorry hoor - iemand uit Ghana.
quote:zeg ik dat dan dat ze niks voorstellen. Feyenoord dit jaar sowieso niet.
En Ajax heeft ook wel Nederlanders alleen die stellen ze niet op en dat is bij PSV en Feyenooit ook het geval
quote:Juist omdat 'ie op zo'n moment wél de kans heeft die bal erin te jassen. Dat 'ie het niet doet is jammer (en best stom), maar dat is de enige kans die Ajax eigenlijk in de 2e helft heeft gehad. En die creëerde hij ZELF.
Op dinsdag 9 december 2003 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zlaten, waarom hebben ze hem zolang op het veld laten staan?
Verloor de bal altijd zo knullig, neemt hijde bal eindelijk eens goed aan en heeft een enorma kans om de 1-2 te maken schiet hij em ver de tribune in...De commentator had gelijk, hij kan briljant spelen, maar af en toe ook zo klungelig.
Met zo'n wisselvallig speler schiet je niet veel op vind ik
quote:er hoeft niet meteen een team zoals is 95 te staan maar wat meer eigen jongens zou ajax toch wat meer tint geven dan nu
Op dinsdag 9 december 2003 23:36 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Daar walg ik zelf ook van
Natuurlijk zijn Galásek, Sonck etc allemaal prima spelers, alleen ik denk dan 'jammer dat ze geen Nederlander zijn', als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Allemaal van het niveau Schreuder, De Nooijer ja...
Op dinsdag 9 december 2003 23:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
5..??
quote:Sikora natuurlijk.
5..??
quote:dat vroeg ik niet
Op dinsdag 9 december 2003 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Allemaal van het niveau Schreuder, De Nooijer ja...
quote:ik hoop het wel
Op dinsdag 9 december 2003 23:39 schreef Pharkus het volgende:[..]
Zou Kezman morgen zijn laaste doelpunt voor PSV maken?
(en de eerste in de cl dit jaar)ach je overwintert iig europees
quote:Daar zit wel even wat klasseverschil tussen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Allemaal van het niveau Schreuder, De Nooijer ja...
quote:Sikora (soms).
5..??
quote:Heel soms de Jong, De jong speelt nog wel behoorlijk vaak hoor.
5..??
Maar goed bij het 2e van Ajax heb je er ook lopen die wel eens op de bank zitten.
quote:Zoals? Willems? Piqué? Splinter? Knopper? Turpijn?
Op dinsdag 9 december 2003 23:40 schreef AirRaid het volgende:[..]
er hoeft niet meteen een team zoals is 95 te staan maar wat meer eigen jongens zou ajax toch wat meer tint geven dan nu
Hoogvliegers!
quote:En waar gaat het hier over? Over de kwaliteit van je elftal toch?
Op dinsdag 9 december 2003 23:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat vroeg ik niet
Ik zit de hele tijd te bedenken welke godenzoon ik mis ja
quote:Ik bedoel ook niet in de trend van wereldspelers, maar de verhouding Nederland/buitenland
Op dinsdag 9 december 2003 23:40 schreef AirRaid het volgende:[..]
er hoeft niet meteen een team zoals is 95 te staan maar wat meer eigen jongens zou ajax toch wat meer tint geven dan nu
Ik ben het met je eens dat een Nederlands Ajax meer uitstraling heeft dan een buitenlands Ajax.
quote:Ik weet niet waarom knopper mislukt is. In zijn ajax tijd vond ik hem goed. Scoorde altijd veel.
Op dinsdag 9 december 2003 23:42 schreef twi het volgende:[..]
Zoals? Willems? Piqué? Splinter? Knopper? Turpijn?
Hoogvliegers!
quote:Hij is de beste uit deze lijst en was altijd wel voorstander van 'm. Maarja, uiteindelijk toch mislukt.
Op dinsdag 9 december 2003 23:43 schreef Biggs het volgende:
Ik weet niet waarom knopper mislukt is. In zijn ajax tijd vond ik hem goed. Scoorde altijd veel.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:42 schreef twi het volgende:[..]
Zoals? Willems? Piqué? Splinter? Knopper? Turpijn?
Hoogvliegers!
quote:Kapot gegaan na een zware blessure door een trainer die het niet aandurfde hem in het diepe te gooien.
Op dinsdag 9 december 2003 23:43 schreef Biggs het volgende:[..]
Ik weet niet waarom knopper mislukt is. In zijn ajax tijd vond ik hem goed. Scoorde altijd veel.
quote:Gezien de Ajax-opleiding, denk ik dat je qua jeugd-talent al zo'n beetje bij de beste club van Nederland zit op dat gebied. Vergeet niet dat Nederland maar 16 miljoen inwoners heeft, en voetbal hier minder leeft dan in sommige andere landen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
Maar ik zou dan gewoon in de jeugdopleiding al vaker en beter op zoek gaan naar Nederlands talent (die zijn er genoeg), in plaats van - sorry hoor - iemand uit Ghana.
quote:maar weer redelijk herrezen bij heereveen
Op dinsdag 9 december 2003 23:44 schreef twi het volgende:[..]
Hij is de beste uit deze lijst en was altijd wel voorstander van 'm. Maarja, uiteindelijk toch mislukt.
quote:Adriaanse?
Op dinsdag 9 december 2003 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Kapot gegaan na een zware blessure door een trainer die het niet aandurfde hem in het diepe te gooien.
quote:Maar zal nooit een topper worden.
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
maar weer redelijk herrezen bij heereveen
quote:Meest gespeelde sport in NL.
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef Leshy het volgende:[..]
Gezien de Ajax-opleiding, denk ik dat je qua jeugd-talent al zo'n beetje bij de beste club van Nederland zit op dat gebied. Vergeet niet dat Nederland maar 16 miljoen inwoners heeft, en voetbal hier minder leeft dan in sommige andere landen.
quote:Ik weet, ik weet, en daarom is het ook zo moeilijk.
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef Leshy het volgende:[..]
Gezien de Ajax-opleiding, denk ik dat je qua jeugd-talent al zo'n beetje bij de beste club van Nederland zit op dat gebied. Vergeet niet dat Nederland maar 16 miljoen inwoners heeft, en voetbal hier minder leeft dan in sommige andere landen.
quote:Mee eens. Hij had best wel talent.
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Koeman was had ik Van der Gun ook nooit weg gedaan. Vond hem altijd wel goed spelen, beetje in de schaduw van Van der Vaart, maar is jammerlijk nooit doorgebroken bij Ajax. Heel jammer, want ik had het echt een topper zien worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX
quote:Ja, dus
Op dinsdag 9 december 2003 23:46 schreef Biggs het volgende:
Meest gespeelde sport in NL.
quote:Sibon ook! Topprestatie
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
maar weer redelijk herrezen bij heereveen
quote:Sikora verdient in imo. ook veel meer speeltijd. Speelt met veeel passie.
Op dinsdag 9 december 2003 23:45 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Koeman was had ik Van der Gun ook nooit weg gedaan. Vond hem altijd wel goed spelen, beetje in de schaduw van Van der Vaart, maar is jammerlijk nooit doorgebroken bij Ajax. Heel jammer, want ik had het echt een topper zien worden.
quote:Dus leeft het ook erg in Nederland en dus kan er ook genoeg talent komen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:47 schreef Leshy het volgende:[..]
Ja, dus
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:47 schreef Doc het volgende:
Godenzonen zitten altijd in de hemelAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX
quote:In een vijver zwemmen minder vissen dan in de zee
Op dinsdag 9 december 2003 23:46 schreef Biggs het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 09-12-2003 23:49]
PSV zal punten verspillen door het europees voetbal
dus de titel voor jullie zal al wat zekerder zijn
maarjah, we kunnen nog altijd hopen van niet
en nu maar hopen dat PSV punten bijeen sprokkelt voor het Nederlands voetbal
quote:Hij probeerde denk ik alleen duidelijk te maken dat voetbal hier echt wel behoorlijk leeft hoor. Je vind bijna geen land ter wereld waar op, bij wijze van spreken, bijna iedere vierkante kilometer wel een voetbalveldje te vinden is.
Op dinsdag 9 december 2003 23:47 schreef Leshy het volgende:[..]
Ja, dus
quote:Ik wens ze veel succes
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef ASSpirine het volgende:en nu maar hopen dat PSV punten bijeen sprokkelt voor het Nederlands voetbal
quote:Jep ik wens ze ook alle succes van de wereld toe.
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik wens ze veel succes
quote:Maar niet teveel.
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef Frasier het volgende:[..]
Ik wens ze veel succes
Wat een anti-successupporters zitten er hier trouwens zeg. Iedereen is weer weg
quote:en in ons vijvertje vissen de grote hengelaars ook nog eens, vdv doet het nu leuk in de zomer staat er weer grote hengelaars voor vijver.
Op dinsdag 9 december 2003 23:48 schreef twi het volgende:[..]
In een vijver zwemmen minder vissen dan in de zee
quote:hoor ik daarbij?
Op dinsdag 9 december 2003 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor een heeeeeel select aantal mensen hoop ik dat psv morgen zijn missie volbrengt. Voor de rest absoluut niet.
quote:ja dan moet die toch een afkoopsom betalen om weg te kunnen aangezien zijn contract niet na dit seizoen afloopt geloof ik
Op dinsdag 9 december 2003 23:50 schreef Pharkus het volgende:[..]
en in ons vijvertje vissen de grote hengelaars ook nog eens, vdv doet het nu leuk in de zomer staat er weer grote hengelaars voor vijver.
quote:Het draait om die andere punten
Op dinsdag 9 december 2003 23:50 schreef twi het volgende:[..]
Maar niet teveel.
quote:zie het vorige topic in deze reeks (beetje aan het eind). Ik ga het niet blijven herhalen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:50 schreef twi het volgende:[..]
Maar niet teveel.
Wat een anti-successupporters zitten er hier trouwens zeg. Iedereen is weer weg
quote:Door je objectieve en serieuze benaderingen van vandaag wel...
Op dinsdag 9 december 2003 23:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
hoor ik daarbij?
quote:Ja, maar of dat over een populatie van 16 miljoen is of 200 miljoen (brazillie) verschilt nogal he knuppel
Op dinsdag 9 december 2003 23:46 schreef Biggs het volgende:[..]
We hebben gewoon slappe jeugdopleidingen op togenblik, bij iedere club, let's face it!
quote:een verlate debiel
Op dinsdag 9 december 2003 23:52 schreef craziest het volgende:
Wat waren ze weer slecht. Het was dat je hoopte dat er een wonder zou gebeuren waardoor er de hele wedstrijd wel een bepaalde spanning op zat waardoor je weer niet altijd doorhad naar wat voor een drama je zat te kijken maar het was niet om aan te zien.
Zit je in een poultje waar de nummer 17 van Spanje 2 word. Zit je in een poultje waarin Brugge al lichtjaren achter staat op anderlecht en nog haal je maar 6 punten uit 6 wedstrijden. Het is een schande voor het Nederlands voetbal.
Wat wel mooi was om te zien was het realiteitsbesef van de ajax aanhang. Alles of niets terwijl elke ajaxied wist dat alles er bij lange na niet in zat en ze dus schreeuwde om een goal van Brugge zodat de vernedering ten einde was
Je bent te laat droplul. Was je bij je geboorte zeker ook.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:52 schreef craziest het volgende:Zit je in een poultje waar de nummer 17 van Spanje 2 word. Zit je in een poultje waarin Brugge al lichtjaren achter staat op anderlecht en nog haal je maar 6 punten uit 6 wedstrijden. Het is een schande voor het Nederlands voetbal.
er zijn geen zwakkere ploegen meer waarvan je zegt daar winnen we ff gemakkelijk van.
quote:Tja laat ze maar. Ik denk dat mensen van zichzelf maar al te goed weten of ze successupporter zijn of niet, dat hoeft iemand anders niet voor te kauwen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:53 schreef Qi het volgende:
Wat wel leuk om te zien is dat Ajax supporters vaak voor successupporters worden uitgemaakt, terwijl hier bijna iedere Ajax supporter van VBL te vinden is, ook na een dramatisch verlies. Toen Teplice Feyenoord uitschakelde zag je niemand in het daarvoor bestemde topic, vrijwel alle Feyenoord supporters waren afwezig, terwijl ze nu weer wél vrolijk mee lopen te schreeuwen dat Ajax is uitgeschakeld.
quote:Shit, ik had moeten proveceren, I knew it
Op dinsdag 9 december 2003 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:Door je objectieve en serieuze benaderingen van vandaag wel...
quote:Daarom haat ik die kutkakkerlakken ook zo verschrikkelijk
Wat wel leuk om te zien is dat Ajax supporters vaak voor successupporters worden uitgemaakt, terwijl hier bijna iedere Ajax supporter van VBL te vinden is, ook na een dramatisch verlies. Toen Teplice Feyenoord uitschakelde zag je niemand in het daarvoor bestemde topic, vrijwel alle Feyenoord supporters waren afwezig, terwijl ze nu weer wél vrolijk mee lopen te schreeuwen dat Ajax is uitgeschakeld.
quote:tsja,zit wel iets van waarheid in.
Ik was er wel gewoon toen FC Den Bosch dit jaar in de eerste ronde van de UEFA Cup werd uitgeschakeld door Barca
Ik hou van mijn Ajax
quote:het ging er om dat er minder nederlandse voetballers meer voetbalden bij nederlandse clubs, ik vind het niet zo gek als goede talenten verkocht worden dat er dan minder goede voetballers in nederland over blijven.
Op dinsdag 9 december 2003 23:51 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja dan moet die toch een afkoopsom betalen om weg te kunnen aangezien zijn contract niet na dit seizoen afloopt geloof ik
quote:Deze mag van mij in een apart topic sticky geplaatst worden, en deel uitmaken van de OP van de officiële Ajax-topiques
quote:Deze moet eigenlijk ergens sticky ofzo...
quote:Ik hou met je mee
Op dinsdag 9 december 2003 23:55 schreef Doc het volgende:
Wat is Ajax toch een mooie club.Ik hou van mijn Ajax
quote:
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:56 schreef twi het volgende:[..]
Deze mag van mij in een apart topic sticky geplaatst worden, en deel uitmaken van de OP van de officiële Ajax-topiques
quote:Zelfs/Juist nu
quote:Je kunt het overdrijven hoor
Laten we er godverdegodver even lekker ziek van zijn. Nu dringt het nog niet echt door, maar ik zal morgen echt een sik van hier tot Vigo hebben
Maargoed, in de verte heb je natuurlijk toch gelijk Nou vooruit:
AJAX! (mét hoofdletters)
quote:Natuurlijk is voetbal hier ook volkssport nummer één. Maar als je kijkt naar de passie waarmee voetbal wordt beleefd in landen als Argentinië, Brazilië, Engeland, Spanje en Italië, dan vind ik Nederland toch van een heel wat lagere klasse.
Op dinsdag 9 december 2003 23:49 schreef Qi het volgende:
Hij probeerde denk ik alleen duidelijk te maken dat voetbal hier echt wel behoorlijk leeft hoor. Je vind bijna geen land ter wereld waar op, bij wijze van spreken, bijna iedere vierkante kilometer wel een voetbalveldje te vinden is.
quote:
We posten gewoon dit hele godvertegen tering topic vol met hoe mooi en geweldig Ajax wel niet is.
Een Ajacied houdt nooit z'n bek.
AJAX FOREVER!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 09-12-2003 23:59]
quote:nee omdat je zei dat de grotere clubs VDV weg gingen vissen bij Ajax of was jij dat niet?
Op dinsdag 9 december 2003 23:56 schreef Pharkus het volgende:[..]
het ging er om dat er minder nederlandse voetballers meer voetbalden bij nederlandse clubs, ik vind het niet zo gek als goede talenten verkocht worden dat er dan minder goede voetballers in nederland over blijven.
daar was me antwoord op gebaseerd
Dus ik moet daarvan uitgaan, dat het mogelijk is
Maar aangezien depor uit tegen monaco (8-3) en tegen AEK Athene (1-1 toch?) eindigde, put ik daar ook al moed uit
quote:Dat jezelf keer op keer een wanprestatie op de mat legt wil niet zeggen dat er geen zwakke ploegen meer zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 23:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja dus?
er zijn geen zwakkere ploegen meer waarvan je zegt daar winnen we ff gemakkelijk van.
quote:
quote:[kopt in modus]
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef Doc het volgende:[..]
We posten gewoon dit hele godvertegen tering topic vol met hoe mooi en gheweldig Ajax wel niet is.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef craziest het volgende:[..]
Dat jezelf keer op keer een wanprestatie op de mat legt wil niet zeggen dat er geen zwakke ploegen meer zijn.
Ik dacht toen ik van te voren de poul zag mooi ajax kan zich mooi op de competite richten want hier lopen ze met 4 vingers in de neus doorheen. Het stokoude milaan, het lachertje Celta en een ploeg als Brugge wat vergelijkbaar is met een FC Twente of Utrecht
quote:
lachertje
quote:Niet dus
Op dinsdag 9 december 2003 23:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
[kopt in modus]
Dan is dit de laatste post geweest
[kopt in modus]
Ajax Amsterdam Ole Oleeeeeeeeeeeeee!
quote:Dan onderschat jij toch het voetbal, Milaan is sterk, Celta mag dan wel 17e staan maar een club die 17e staat in Spanje isnet zo goed als de nummer 5/6 in Nederland en Brugge is beter dan Twente of Utrecht
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef craziest het volgende:[..]
Dat jezelf keer op keer een wanprestatie op de mat legt wil niet zeggen dat er geen zwakke ploegen meer zijn.
Ik dacht toen ik van te voren de poul zag mooi ajax kan zich mooi op de competite richten want hier lopen ze met 4 vingers in de neus doorheen. Het stokoude milaan, het lachertje Celta en een ploeg als Brugge wat vergelijkbaar is met een FC Twente of Utrecht
quote:Ik quote 'm ook maar even
Zo en nu ga ik eindelijk verder met schilderen
quote:En daar ging het dus fout.
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef craziest het volgende:
Ik dacht
Baggerwedstrijd neergezet tegen een gepassioneerde Belgische ploeg, jammer maar helaas. Volgend jaar zijn we terug
Zit er nog een redelijke marge tussen Nederland en het land daaronder bij de UEFA coëffienten, of hoeven we ons nog geen zorgen te maken over ene extra plekje minder bij de UEFA cup Zal nog wel niet...
quote:ja dat zal het altijd zijn ieder jaar opnieuw totdat het wel een keer lukt
Op woensdag 10 december 2003 00:01 schreef AirRaid het volgende:
laten we afsluiten met volgend jaar weer een kans en dan hopen dat het beter gaat
quote:Die Cup van volgend jaar is al zo goed als binnen
Op woensdag 10 december 2003 00:01 schreef AirRaid het volgende:
laten we afsluiten met volgend jaar weer een kans en dan hopen dat het beter gaat
quote:Ben je mal. Ik laat me niet door die zeikerds op m'n kop zitten die willen dat ik nederig doe en geen grote bek meer heb.
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef twi het volgende:[..]
Je kunt het overdrijven hoor
Laten we er godverdegodver even lekker ziek van zijn.
Fuck ze.
AJAX!
quote:Wat is daar mis mee?
Op woensdag 10 december 2003 00:02 schreef craziest het volgende:
Niemand ook die zich geergd heeft aan Sonck?
Ik als echte ajaxied wel.
Twee keer na een achterstand staat die wat dom te lachen met zijn mede Belgen.
quote:Echte Ajacieden weten hoe ze het moeten spellen.
quote:Tieft op.
quote:That is the spirit, Doc.
Op woensdag 10 december 2003 00:03 schreef Doc het volgende:Ben je mal. Ik laat me niet door die zeikerds op m'n kop zitten die willen dat ik nederig doe en geen grote bek meer heb.
Fuck ze.
AJAX!
AJAX!!!!!
quote:Ik doe het ook niet voor die huilies, ik doe het voor mezelf!
Op woensdag 10 december 2003 00:03 schreef Doc het volgende:[..]
Ben je mal. Ik laat me niet door die zeikerds op m'n kop zitten die willen dat ik nederig doe en geen grote bek meer heb.
Fuck ze.
AJAX!
?
Waar is mijn vorige post
Als voorschot op de CL die we volgend jaar winnen.
Proost, golfer!
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:03 schreef Leshy het volgende:[..]
Echte Ajacieden weten hoe ze het moeten spellen.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:04 schreef golfer het volgende:[..]
That is the spirit, Doc.
AJAX!!!!!
quote:Jij bent geen Ajacied, jij bent een lamp.
quote:een "echte" ajaCied weet tenminste hoe hij ajaCied schrijft
quote:Geniet er van
Op woensdag 10 december 2003 00:05 schreef Doc het volgende:
Weet je wat. Ik ga gewoon effe gek doen. Ik pak een JD-tje.Als voorschot op de CL die we volgend jaar winnen.
Proost, golfer!
quote:Hij bedoelt het goed (al kan hij niet spellen
Op woensdag 10 december 2003 00:05 schreef twi het volgende:[..]
Jij bent geen Ajacied, jij bent een lamp.
quote:Proost, mate!
Op woensdag 10 december 2003 00:05 schreef Doc het volgende:
Weet je wat. Ik ga gewoon effe gek doen. Ik pak een JD-tje.Als voorschot op de CL die we volgend jaar winnen.
Proost, golfer!
Neem ik 12 jaar oude Glenfiddigh op jouw gezondheid en de komende overwinningen van ons cluppie.
quote:Vast een paar paginaas terug te vinden. Dit topic gaat hard. Omdat we allemaal van Ajax houden.
Op woensdag 10 december 2003 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
AJAX?
Waar is mijn vorige post
iemand ook gehoord?
iedere keer dat hij de bal raakte gefluit
vond ik wel grappig
quote:*proest*
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef Doc het volgende:[..]
Vast een paar paginaas terug te vinden. Dit topic gaat hard. Omdat we allemaal van Ajax houden.
quote:Het grappigste vond ik in Amsterdam en vond ik vanavond hoe hij zijn voetn heeft laten spreken en alle domme Bruggenaren hun mond heeft gesnoerd.
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef ASSpirine het volgende:
WESLEY JANET! WESLEY JANET! WESLEY, WESLEY JANET!iemand ook gehoord?
iedere keer dat hij de bal raakte gefluitvond ik wel grappig
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef DutchGooner het volgende:[..]
*proest*
Ja toch, niet dan?
AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
quote:Jij gaat ook nog wel overstag
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef DutchGooner het volgende:[..]
*proest*
zeg ik weltruste
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:09 schreef Doc het volgende:[..]
Ja toch, niet dan?
AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
Wie weet winnen we zondag weer van Utrecht en is iedereen deze catastrofe snel weer vergeten.
quote:jij maakt geen vrienden
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef Frasier het volgende:[..]
Jij gaat ook nog wel overstag
quote:Trusten Sandman
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Met een daverende "AAAAAAAAAJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXX"zeg ik weltruste
quote:Welterusten
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Met een daverende "AAAAAAAAAJJJJJJJJAAAAAAAAAXXXXXXX"zeg ik weltruste
quote:Shit dat was wel me bedoeling
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij maakt geen vrienden
quote:was idd wel mooie wraakactie van hem
Op woensdag 10 december 2003 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het grappigste vond ik in Amsterdam en vond ik vanavond hoe hij zijn voetn heeft laten spreken en alle domme Bruggenaren hun mond heeft gesnoerd.
Wesley, wesley, wat doe je toch
Het is Nota bene een Belg die een Belgische ploeg uitschakelt (De Belgen zagen er toen al geen heil meer in)
quote:kan het niet laten
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef craziest het volgende:
championsleugeau
hoe zei U?
quote:Nee, je kunt het niet meer bijsturen jochie. Zeker niet met zo'n blunder van een zin erin. Je bent Lobont niet
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef craziest het volgende:
Maar ook zo'n debacel heeft altijd weer zijn leuke kanten. De opmerking vooraf dat het goed was voor dit jonge ajax om zulke wedstrijden te spelen terwijl het merendeel nooit meer championsleugeau zal spelen. Ik hou daar wel van dat blufpoker.Wie weet winnen we zondag weer van Utrecht en is iedereen deze catastrofe snel weer vergeten.
quote:maar dat lukt je vooralsnog niet
Op woensdag 10 december 2003 00:11 schreef Frasier het volgende:[..]
Shit dat was wel me bedoeling
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
![]()
Kijk DAT is nou precies de bedoeling. Ajax verliest en JIJ zit met een zuur gezicht!
Een echte Ajacied houdt nooit z'n bek: AAAAAAAAAAAAAAJAX!
quote:Doe is lief.
Op woensdag 10 december 2003 00:12 schreef Bartoli het volgende:[..]
maar dat lukt je vooralsnog niet
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 10-12-2003 00:14]
quote:Homoseksuele Voetballers [deel 2]
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef ASSpirine het volgende:
WESLEY JANET! WESLEY JANET! WESLEY, WESLEY JANET!iemand ook gehoord?
iedere keer dat hij de bal raakte gefluitvond ik wel grappig
quote:Meer in de zin van:
Op woensdag 10 december 2003 00:14 schreef Bartoli het volgende:[..]
ok
![]()
Probeer niet door elke matige posting je "image" te verhogen.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:13 schreef Doc het volgende:[..]
Kijk DAT is nou precies de bedoeling. Ajax verliest en JIJ zit met een zuur gezicht!
Een echte Ajacied houdt nooit z'n bek: AAAAAAAAAAAAAAJAX!
Maar deze jongen gaat dadelijk lekker slapen met een big smile op zijn gezicht denkend aan Arsenal morgen die ondanks de zeeeeeeeeer slechte start gewoon de groep als winnaar gaat afsluiten.
En we kijken al uit naar morgen vanwege die vele grootbekken bij mij op het werk,zowel ajax als Besiktas supporters
quote:probeer ik helemaal niet maar dat probeer jij en craziest en nog een paar andere wel
Op woensdag 10 december 2003 00:16 schreef Frasier het volgende:[..]
Meer in de zin van:
Probeer niet door elke matige posting je "image" te verhogen.
quote:Zei een echte die-hard?
Op woensdag 10 december 2003 00:17 schreef Bartoli het volgende:[..]
probeer ik helemaal niet maar dat probeer jij en craziest en nog een paar andere wel
quote:Ik heb nog steeds een grote bek hoor
Op woensdag 10 december 2003 00:15 schreef raptorix het volgende:
Overigens vind ik sommige ajaxieden in dit topic wel heel erge zeikerds, altijd grote bek dit, grote bek dat, en als topic titel beetje ludiek verbouwt wordt gaan huilen. Jonge Jonge, grow up.
En hoor je mij huilen?
No fucking way. Waarom zou ik ook? Ik hou namelijk van de mooiste club van Nederland: AJAX!
quote:Weet je wat zeiken is? Zeggen dat Ajacieden hier successupporters zijn, om er daarna achter te komen dat elke Ajacied op FOK! STUK VOOR STUK hier blijven om elke zuig-opmerking van anti-Ajacieden uit te horen. En dan nóg commentaar hebben! Dát is pas zeiken!
Op woensdag 10 december 2003 00:15 schreef raptorix het volgende:
Overigens vind ik sommige ajaxieden in dit topic wel heel erge zeikerds, altijd grote bek dit, grote bek dat, en als topic titel beetje ludiek verbouwt wordt gaan huilen. Jonge Jonge, grow up.
AJAX!!!!!!!
Ajax hup, rood-witte schaaaaaaare. Dappere strijders, fier en koennnn! Geen club die ons - kan evenaaaren, rood en wit wordt kampioen!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 10-12-2003 00:19]
quote:precies
Op woensdag 10 december 2003 00:18 schreef Frasier het volgende:[..]
Zei een echte die-hard?
quote:En wie ben jij om zo te oordelen?
Op woensdag 10 december 2003 00:19 schreef Bartoli het volgende:[..]
precies
quote:uh Doc,je begint nu echt vervelend te worden
Op woensdag 10 december 2003 00:19 schreef Doc het volgende:[..]
No fucking way. Waarom zou ik ook? Ik hou namelijk van de mooiste club van Nederland: AJAX!
quote:Een Ajacied slaapt altijd met een big smile op z'n gezicht
Op woensdag 10 december 2003 00:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Maar deze jongen gaat dadelijk lekker slapen met een big smile op zijn gezicht denkend aan Arsenal morgen die ondanks de zeeeeeeeeer slechte start gewoon de groep als winnaar gaat afsluiten.
En we kijken al uit naar morgen vanwege die vele grootbekken bij mij op het werk,zowel ajax als Besiktas supporters
Waarom ook niet. Het is ALTIJD een goed gevoel om van zo'n mooie club te mogen houden.
quote:laat ik het zo zeggen wie ben jij omdat zo te zeggen maar goed denk maar over me wat je denken wil.
Op woensdag 10 december 2003 00:19 schreef Frasier het volgende:[..]
En wie ben jij om zo te oordelen?
quote:*zucht*
Op woensdag 10 december 2003 00:20 schreef Doc het volgende:[..]
Een Ajacied slaapt altijd met een big smile op z'n gezicht
Waarom ook niet. Het is ALTIJD een goed gevoel om van zo'n mooie club te mogen houden.
en we liggen een klein beetje dubbel nu
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
uh Doc,je begint nu echt vervelend te worden
Dat is de bedoeling ook.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
*zucht*
en we liggen een klein beetje dubbel nu
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-12-2003 00:23]
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:19 schreef twi het volgende:[..]
Weet je wat zeiken is? Zeggen dat Ajacieden hier successupporters zijn, om er daarna achter te komen dat elke Ajacied op FOK! STUK VOOR STUK hier blijven om elke zuig-opmerking van anti-Ajacieden uit te horen. En dan nóg commentaar hebben! Dát is pas zeiken!
AJAX!!!!!!!
Ajax hup, rood-witte schaaaaaaare. Dappere strijders, fier en koennnn! Geen club die ons - kan evenaaaren, rood en wit wordt kampioen!!!!
quote:Verbeelde arrogantie.
Op woensdag 10 december 2003 00:21 schreef Bartoli het volgende:[..]
laat ik het zo zeggen wie ben jij omdat zo te zeggen maar goed denk maar over me wat je denken wil.
Laat iedereen in ze waarde. Hoe iemand Ajax steunt is compleet aan hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 10-12-2003 00:23]
quote:Sterkte in deze moeilijke tijd dan
Op woensdag 10 december 2003 00:22 schreef Doc het volgende:[..]
en och is het zo
quote:De wedstrijd is afgelopen. Ajax heeft verloren. En toch zijn ze hier. Allemaal. Stuk voor stuk.
Op woensdag 10 december 2003 00:22 schreef raptorix het volgende:[..]
je weet dat de wedstrijd inmiddels afgelopen is
Of gaat teletekst daar niet zo snel?
Ajacieden tot het bittere end!
quote:Zo is het Twi.
Op woensdag 10 december 2003 00:19 schreef twi het volgende:Weet je wat zeiken is? Zeggen dat Ajacieden hier successupporters zijn, om er daarna achter te komen dat elke Ajacied op FOK! STUK VOOR STUK hier blijven om elke zuig-opmerking van anti-Ajacieden uit te horen. En dan nóg commentaar hebben! Dát is pas zeiken!
AJAX!!!!!!!
AJAX!!!!!!!
we drinken de gifbeker met een smile op ons gezicht helemaal leeg.
quote:Mooie pingel he! Zo als Sonck die erin schoot, kan geen Nederlander het beter!
Op woensdag 10 december 2003 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,de hoogtepunten nu op NL 2
(Behalve misschien van der Vaart, Sneijder, de Jong, Sikora, Stekelenburg, Heitinga en Boschker)
quote:dan heeft ie pech.
Op woensdag 10 december 2003 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
volgens doet doc expres zo zodat alles niet-ajacieden weggaan
IK ZAL HET LANGER DAN HEM VOLHOUDEN
quote:ja hoor je me dat zeggen ik reageer alleen maar op reacties die dan nergens opslaan in andersmans ogen (en niet alleen die van mezelf)
Op woensdag 10 december 2003 00:22 schreef Frasier het volgende:[..]
Verbeelde arrogantie.
Laat iedereen in ze waarde. Hoe iemand Ajax steunt is compleet aan hem.
quote:Verdomme, moeten we toch UEFA spelen
Op woensdag 10 december 2003 00:24 schreef raptorix het volgende:
Ik hoor trouwens net van een vriend in milaan, dat Spaanse supporters een bom op het veld hebben gegooit waarbij de vierde official gewond is geraakt, dit zou betekenen dat Celta mogelijk uit de CL wordt gezet.
quote:zat er goed in.
Op woensdag 10 december 2003 00:25 schreef twi het volgende:[..]
Mooie pingel he! Zo als Sonck die erin schoot, kan geen Nederlander het beter!
quote:
Verdomme, moeten we toch UEFA spelen
quote:Ben benieuwd of we Chelloboy dat morgenavond ook zien doen.
Op woensdag 10 december 2003 00:24 schreef Doc het volgende:De wedstrijd is afgelopen. Ajax heeft verloren. En toch zijn ze hier. Allemaal. Stuk voor stuk.
Ajacieden tot het bittere end!
quote:beter dan niks
Verdomme, moeten we toch UEFA spelen
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:25 schreef twi het volgende:
(Behalve misschien van der Vaart, Sneijder, de Jong, Sikora, Stekelenburg, Heitinga en Boschker)
quote:Denk het niet. Doc en ik zullen hier zitten tot het bittere einde. Jij zou toch gaan slapen? Doei!
Op woensdag 10 december 2003 00:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan heeft ie pech.
IK ZAL HET LANGER DAN HEM VOLHOUDEN
(Gelukkig kan Mitea het wél tegen FCDB)
quote:Als die anti-Ajacieden denken dat ze met hun anti-Ajax geziek denken dat ik m'n bek hou hebben ze het mis.
Op woensdag 10 december 2003 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
volgens doet doc expres zo zodat alles niet-ajacieden weggaan
DAT is wat ik ze laat zien.
Hoe meer ze lopen te zeiken, hoe grotere bek ik heb.
Speciaal voor al die sukkeltjes die je hier nooit ziet, maar als Ajax verliest plots wel:
AJAX FOREVER!
quote:Liever niet, ik wil geen troostprijzen.
Op woensdag 10 december 2003 00:24 schreef raptorix het volgende:
Ik hoor trouwens net van een vriend in milaan, dat Spaanse supporters een bom op het veld hebben gegooit waarbij de vierde official gewond is geraakt, dit zou betekenen dat Celta mogelijk uit de CL wordt gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |