quote:Dat zijn de woorden van Allah (swt) Allah de AlMachtige dat komt uit de Koran, de woord van Allah
Op dinsdag 9 december 2003 21:28 schreef vosss het volgende:
hey hallo kutmoslim
[..]WAT is die hele allah zak nou eik??
quote:owja, en ik geloof niet, en al zeker niet in allah
Op dinsdag 9 december 2003 21:25 schreef AbuQatada het volgende:
Joden, Christenen, en andere niet-gelovigen zijn gewoon kleinkinderen van apen en zwijnene, uitschot van de menselijke ras, ratten van de wereldIslam de sleutel voor nu en voor later, Jihaad antwoord op de ongelovigen
Allaaaahu Akbar!!
quote:de "woorden" van allah!
Op dinsdag 9 december 2003 21:29 schreef AbuQatada het volgende:[..]
Dat zijn de woorden van Allah (swt) Allah de AlMachtige dat komt uit de Koran, de woord van Allah
Waren de woorden van allah ook: "sla iedereen hartstikke kapot die niet in mij geloof en neuk hun vrouwen en kinderen!"
Dacht het niet
quote:Ik hoop dat alles van jouw soort uitgeroeid wordt, ik zal persoonlijk meehelpen daaraan.
Op dinsdag 9 december 2003 21:25 schreef AbuQatada het volgende:
Joden, Christenen, en andere niet-gelovigen zijn gewoon kleinkinderen van apen en zwijnene, uitschot van de menselijke ras, ratten van de wereldIslam de sleutel voor nu en voor later, Jihaad antwoord op de ongelovigen
Allaaaahu Akbar!!
Ik kots op mensen zoals jij. Ik heb een joodse vriendin, en die vind het heel erg dat er nog steeds zoveel jodenhaat is. Ook ik, als niet religieuze christen, vind het echt ongeloofelijk walgelijk wat uitschot zoals jij allemaal lult. Flikker toch op man, Ga lekker je moeder neuken ofzo, maar eerst het varken haar in haar kont laten neuken eej, dan ben jij pas aan de beurt!
Ga daar maar popiejopie doen
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:30 schreef Tekno het volgende:[..]
Ga lekker je moeder neuken ofzo, maar eerst het varken haar in haar kont laten neuken eej, dan ben jij pas aan de beurt!
quote:hoi!
Ik hoop dat alles van jouw soort uitgeroeid wordt, ik zal persoonlijk meehelpen daaraan.
Ik kots op mensen zoals jij. Ik heb een joodse vriendin, en die vind het heel erg dat er nog steeds zoveel jodenhaat is. Ook ik, als niet religieuze christen, vind het echt ongeloofelijk walgelijk wat uitschot zoals jij allemaal lult. Flikker toch op man, Ga lekker je moeder neuken ofzo, maar eerst het varken haar in haar kont laten neuken eej, dan ben jij pas aan de beurt!
Je klinkt bijna hetzelfde
quote:Deze tekst is net zo fout als die van de TS vind ik...
Ik hoop dat alles van jouw soort uitgeroeid wordt, ik zal persoonlijk meehelpen daaraan.
quote:banaanvraag! ban!
Op dinsdag 9 december 2003 21:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik geloof nergens in
Alleen in een slotje en een Ban
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:31 schreef vosss het volgende:[..]
hoi!
Je klinkt bijna hetzelfde
quote:Gamma!
Op dinsdag 9 december 2003 21:31 schreef Spyder het volgende:[..]
Deze tekst is net zo fout als die van de TS vind ik...
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:32 schreef vosss het volgende:[..]
banaanvraag! ban!
quote:100 punten voor de post van de dag.
Op dinsdag 9 december 2003 21:30 schreef vosss het volgende:[..]
de "woorden" van allah!
Waren de woorden van allah ook: "sla iedereen hartstikke kapot die niet in mij geloof en neuk hun vrouwen en kinderen!"
Dacht het niet
quote:O, Allah reken af met deze kleinkinderen van apen en zwijnen..Ameen
Allaah (swt) zegt:
En bestrijdt hen totdat er geenfitnah (afgoderij) is en de godsdienst geheel voor Allah wordt (8:39)
zoals onze geliefde Profeet Mohammed aan de leiders schreef:
Accepteer de Islam en je zult veilig zijn en Allah zal je twee keer belonen
quote:je lult niet slecht
Op dinsdag 9 december 2003 21:34 schreef AbuQatada het volgende:[..]
O, Allah reken af met deze kleinkinderen van apen en zwijnen..Ameen
Allaah (swt) zegt:
En bestrijdt hen totdat er geenfitnah (afgoderij) is en de godsdienst geheel voor Allah wordt (8:39)
zoals onze geliefde Profeet Mohammed aan de leiders schreef:Accepteer de Islam en je zult veilig zijn en Allah zal je twee keer belonen
quote:Jij hebt b.t.w. ook wel een bijzonder toepasselijke usericon
Ik hoop maar dat dit een uitzondering op de regel is.. maar t komt mijn vertrouwen niet ten goede
owja en ik geloof niet, moet ik nu dood?
quote:Actie is reactie, klaar, punt uit.
Op dinsdag 9 december 2003 21:31 schreef Spyder het volgende:[..]
Deze tekst is net zo fout als die van de TS vind ik...
Als zo'n mongool als de topicstarter zo lult, moet ik dan heel lief gaan zeggen oftie misschien aub ergens anders kan gaan spelen? Mooi niet, als iemand jouw een klap voor je bek geeft, wat doe jij dan? Die persoon een aai geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |