Oeh! Dan heb ik je eenvoudigweg genegeerd...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef plunk het volgende:
(En voor de goede orde: ook vorig jaar heb ik de eindstreep gehaald.)
[..]
..
Ik heb het volbracht, met een dagje vertraging voor het oudjaarsdaghoofdstuk... Oudjaarsdag was een beetje te druk, ik moest een heleboel boodschappen doen & appelflappen bakken & salades maken & toen was er ook nog eens een heel leuk feestje. Helaas zonder bessen-appel, deze keer... Maar wel met twee andere Avonden-lezers, die zich echter niet op Fok! vertoond hebben. Voor zover ik weet. Of zijn jullie stiekem ook op ons feestje geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:11 schreef corc het volgende:
Ik ben benieuwd wie van de aangemeldden het gaan halen, voor de statistiek. En of er nog stiekeme stille lezers zijn, die niet posten maar toch gewoon braaf op schema liggen.
En dat studeert wiskunde. Wat ben je toch een vat tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef ASquare het volgende:
Oudjaarsdag was een beetje te druk, ik moest een heleboel boodschappen doen & appelflappen bakken & salades maken & toen was er ook nog eens een heel leuk feestje.
Ik zal van de week eens kijken of ik hem in de bibliotheek kan vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:27 schreef ASquare het volgende:
Lieve Avondenlezers van vorig jaar & andere Fok!kers,
Het is weer bijna zover: de laatste tien dagen van het jaar naderen. En daarmee de lamlendigheid, de saaiheid, de winter & de feestdagen. En: De Avonden. Lees dit jaar (wederom) De Avonden mee, elke dag een hoofdstuk & post je ervaringen op Fok! !
Ikzelf doe natuurlijk weer mee, het ziet ernaar uit dat ik de dagen rond Kerst bij mijn ouders ga doorbrengen; de perfecte situatie om Reves cynisme & Frits' humor nog beter te kunnen apprecieren. Wie nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |