abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15284206

En weer verder met dit fantastische spel..... een van de beste van Xbox vind ik

Officiele site:
http://:www.swkotor.com

Eerdere delen:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)

Features:
Immersive, action-packed Star Wars role-playing experience with customizable and evolving playable characters.

Choose from nine customizable characters to build your party of three adventurers, including humans, droids, Twi'leks, Wookiees and more.

Journey spans seven different worlds including Tatooine, Sith world of Korriban, Jedi Academy on Dantooine and Wookiee homeworld of Kashyyyk.

Build your party and upgrade your equipment in your own starship, the Ebon Hawk.

Fast paced mini-games -- such as racing swoop bikes, or manning turret guns.

Images:

pi_15284243
Mooie OP!
pi_15284393
sorry, maar voor de PC is ie gewoon kut..
pi_15284583
Hoezo is ie voor op de PC kut? alleen de gameplay is een beetje wennen...
The uproar of one hand clapping.
pi_15284637
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:51 schreef Morkje het volgende:
Hoezo is ie voor op de PC kut? alleen de gameplay is een beetje wennen...
nee het is gewoon kut..
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2003 @ 20:56:25 #6
16961 legacythe2nd
pi_15284748
Ik vind het spel voor de pc er heel mooi uit zien maar qua gameplay vindt ik het een bout spel

Maar ja ieder zijn eigen smaak natuurlijk he.

pi_15285041
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:53 schreef NullPointer het volgende:

[..]

nee het is gewoon kut..

Jah, maar als je het gewoon kut vind dan zuigt het voor de xbox ook, want alleen op de pc valt het op dat de gameplay kut is, op de xbox kan je dat gewoon verwachten.
The uproar of one hand clapping.
pi_15285063
Voor de XboX roeleert ie in ieder geval de wok uit!
pi_15286242
gameplay voor de xbox is gewoon goed, 1 van de weinige spellen die je echt uren achter elkaar kan spelen, zonder dat je hoeft na te denken welke knop je moet indrukken. Alles gaat zo instinctief eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15291206
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:05 schreef Morkje het volgende:

[..]

Jah, maar als je het gewoon kut vind dan zuigt het voor de xbox ook, want alleen op de pc valt het op dat de gameplay kut is, op de xbox kan je dat gewoon verwachten.

een spel mag zooooo mooi zijn, en zoooooooo'n geweldige verhaal hebben, super THX dolby shit audio erbij hebben, maar als de gameplay suckt, dan speel ik het niet..
  woensdag 10 december 2003 @ 09:45:40 #11
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_15294990
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:00 schreef NullPointer het volgende:

[..]

een spel mag zooooo mooi zijn, en zoooooooo'n geweldige verhaal hebben, super THX dolby shit audio erbij hebben, maar als de gameplay suckt, dan speel ik het niet..

Hij is echt wel goed speelbaar; de aanpassingen die ik heb gemaakt:
- MouseLook aan
- A+D config omgewisseld met Z+C
- Pause na 't einde van iedere ronde (bij Feedback)
Dan heb ik verder niks meer op gameplay aan te merken.
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  woensdag 10 december 2003 @ 15:51:34 #12
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_15304711
spoiler:
Calo Nord is de pijp uit, maar nu zit ik vast bij die terantateks (??) tijdens de laatste trial. Maken me steeds dood, zelfs als ik die stimpacks gebruik. Zit erover te denken om een cheatcode te gebruiken.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_15304765
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:51 schreef Rahl het volgende:
spoiler:
Calo Nord is de pijp uit, maar nu zit ik vast bij die terantateks (??) tijdens de laatste trial. Maken me steeds dood, zelfs als ik die stimpacks gebruik. Zit erover te denken om een cheatcode te gebruiken.

Fris m'n geheugen eens op over die terantateks?

En hoe is het nou gelukt bij Calo Nord?

woensdag 10 december 2003 @ 15:57:03 #14
51794 Rahl
pi_15304864
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:53 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Fris m'n geheugen eens op over die terantateks?

En hoe is het nou gelukt bij Calo Nord?

Eerst die schietende Sith doodmaken, dan de met het zwaard en dan calo zelf. (had geen teamleden meer toen).

spoiler:

Terantateks zijn van die beesten met hele grote tanden, ze kunnen tegen de meeste Force-powers en doen tussen de 15 en 30 damage per slag.
last.fm
  woensdag 10 december 2003 @ 16:06:52 #15
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_15305127
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:57 schreef Rahl het volgende:

[..]

Eerst die schietende Sith doodmaken, dan de met het zwaard en dan calo zelf. (had geen teamleden meer toen).

spoiler:

Terantateks zijn van die beesten met hele grote tanden, ze kunnen tegen de meeste Force-powers en doen tussen de 15 en 30 damage per slag.

spoiler:
er zit volgens mij ergens achterin een klein gangeteje aar jij wel in kan maar die beesten niet dus moet je daar met je blaster en force powers die beesten mollen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 10 december 2003 @ 16:08:56 #16
51794 Rahl
pi_15305166
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

spoiler:

er zit volgens mij ergens achterin een klein gangeteje aar jij wel in kan maar die beesten niet dus moet je daar met je blaster en force powers die beesten mollen.

Tnx, ik zal het eens proberen!
last.fm
  woensdag 10 december 2003 @ 16:14:48 #17
51794 Rahl
pi_15305304
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

spoiler:

Heb het gangetje niet gevonden, maar wel een lever en ben ze dus gewoon voorbijgerend
last.fm
  woensdag 10 december 2003 @ 18:49:33 #18
51794 Rahl
pi_15309054
Kan ik binnenkort ook uit de Jedi Order stappen en missies voor de Sith gaan doen?
last.fm
pi_15327918
Nergens te vinden dit spel.... ok, ben alleen nog in Media Markt wezen kijken, maar toch....

Koop het volgende week wel....

We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_15327975
he starwarskenners,

weet iemand van jullie wanneer die film uit komt???

life is one big gamble.....
  donderdag 11 december 2003 @ 15:46:50 #21
51794 Rahl
pi_15331826
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:08 schreef robbert_23 het volgende:
he starwarskenners,

weet iemand van jullie wanneer die film uit komt???

2005 ofzo
last.fm
pi_15335036
spoiler:
Waarom kan ik op Tatooine ineens geen pakjes van die Sand People meer vinden?
  donderdag 11 december 2003 @ 22:10:39 #23
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_15342219
Wie kan er hier een beetje pazaak spelen? ik heb helaas nog steeds geen match kunnen winnen. Dus iemand die weet waar ik de beste kaarten kan regelen?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_15342411
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:10 schreef jacco het volgende:
Wie kan er hier een beetje pazaak spelen? ik heb helaas nog steeds geen match kunnen winnen. Dus iemand die weet waar ik de beste kaarten kan regelen?
Ik kan er ook geen kloot van. . Maar ik probeer het wel de hele tijd.
pi_15358131
Dat laatste gevecht. .

spoiler:

Kun je er ook iets aan doen dat hij niet de hele tijd opnieuw health krijgt?
pi_15358474
Heerlijk spel is dit, ondanks dat de controls een beetje wennen zijn. Na een tijdje gaat het gewoon automatisch.
Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...
pi_15359599
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:23 schreef SuperUli het volgende:
Dat laatste gevecht. .

spoiler:

Kun je er ook iets aan doen dat hij niet de hele tijd opnieuw health krijgt?

Telkens dat kloterige laatste stuk....ik kom er maar niet doorheen. Hij houd telkens nog heel iets health over. .
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:44:45 #28
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_15360505
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:10 schreef jacco het volgende:
Helemaal geen match gewonnen?
Ik kan best winnen met die "starterdeck" die je van die ouwe vent krijgt.
Het is gewoon een soort van 21-en, maar dan 20.

Schat gewoon wat de kans is dat je bij de volgende kaart over de 20 heen gaat. Als je er nét een beetje onder zit, dan vul je aan tot 20 (of 19 of 18) met een kaart van je side deck.

Als je 18 of 19 hebt, kun je natuurlijk ook gokken dat je tegenspeler zich "kapot" speelt.

This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
pi_15361161
Uitgespeeld! .

In totaal 15 uur en 20 minuten over gedaan. Met redelijk veel sidequests. . Totaal light natuurlijk.

Nu maar een keertje compleet dark! .

pi_15366889
Zeikerds, op de pc speelt hij heerlijk!

Ik speel nu totaal dark, waha, is echt veel beter dan light, dat merk je al vrij snel als je je mede characters tegen mekaar gaat stoken enzo..

pi_15366961
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:13 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Telkens dat kloterige laatste stuk....ik kom er maar niet doorheen. Hij houd telkens nog heel iets health over. .

voor iedereen die moeite heeft met hem
spoiler:

Ik had best wel veel adhesive nades over en thermal detonators...zodra ik daar aankwam gewoon geknokt totdat hij zich ging healen zeg maar...toen heb ik Al!!!! die vastzittende jedis gekillt zodat hij niet meer kon drainen...toen adhesives gegooit zodat ie vast bleef staan...dan thermal ...adhesive thermal...blablalba bleef niet veel over toen heb ik em met me lightsaber geslacht..the end
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 13 december 2003 @ 08:49:03 #32
51794 Rahl
pi_15374297
OMFG!

(plottwist)

last.fm
  zaterdag 13 december 2003 @ 16:00:21 #33
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_15380138
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:07 schreef SuperUli het volgende:
Uitgespeeld! .

In totaal 15 uur en 20 minuten over gedaan. Met redelijk veel sidequests. . Totaal light natuurlijk.

Nu maar een keertje compleet dark! .

spoiler:
Neem dan die force power dat je leven opzuigt, dan kan je later hetzelfde als Malak doen, op het einde.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 13 december 2003 @ 17:18:12 #34
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_15381892
Heeft iemand die puzzel al opgelost. Die je in de Sith academy krijgt.

spoiler:

als je de laatste trial moet doen in de sith academy. Als je dan die tombe binnen gaat kan je rechts en dan kom die 2 terantateks tegen, die versla je en dan krijg je die 2 speciale granaten. Om naar die star map te gaan. Maar je kan ook links dan kom je bij 3 zuilen met die energy levels erop. Jij moet ze dan van de linker zuil naar de rechter zuil brengen. Maar dat kan maar op een bepaalde manier. en heb al alles geprobeerd imo. Maar krijg het dus niet voor elkaar.

Dus weet iemand dat hier?

pi_15382447
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 17:18 schreef jacco het volgende:
Heeft iemand die puzzel al opgelost. Die je in de Sith academy krijgt.

spoiler:

als je de laatste trial moet doen in de sith academy. Als je dan die tombe binnen gaat kan je rechts en dan kom die 2 terantateks tegen, die versla je en dan krijg je die 2 speciale granaten. Om naar die star map te gaan. Maar je kan ook links dan kom je bij 3 zuilen met die energy levels erop. Jij moet ze dan van de linker zuil naar de rechter zuil brengen. Maar dat kan maar op een bepaalde manier. en heb al alles geprobeerd imo. Maar krijg het dus niet voor elkaar.

Dus weet iemand dat hier?

spoiler:

Als ik het me goed herriner moeten die ringen van links naar rechts worden gebracht zonder dat je bepaalde combis maakt...er ligt geloof ik ergens een pad...of er word ergens uitgelegd waar ze wel en niet heenmogen....anyway er zit een computer naast die pilaren als je dat bedoeld...daarmee bestuur je ze...
  zaterdag 13 december 2003 @ 17:50:52 #36
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_15382748
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 17:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

spoiler:

Als ik het me goed herriner moeten die ringen van links naar rechts worden gebracht zonder dat je bepaalde combis maakt...er ligt geloof ik ergens een pad...of er word ergens uitgelegd waar ze wel en niet heenmogen....anyway er zit een computer naast die pilaren als je dat bedoeld...daarmee bestuur je ze...

Ja dat wist ik al maar het gaat mij juist om de manier waarop ik ze moet verschuiven. Dus weet wel hoe ik ze moet verschuiven maar niet in welke volgorde.
pi_15384946
hier de oplossing + beloning
spoiler:
Exit back out to the intesection. Head east and you'll be locked in a room with a computer and pillars. You have to move the systens from the right left pillar to the right pillar in a certain order. That order is as follows:

Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left to Right
Middle to Left
Middle to Right
Left to Middle
Right to Left
Middle to Left
Right to Middle
Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left ot Right
Middle to Right
Middle to Left
Right to Left
Middle to Right
Left to Middle
Left to Right
Middle to Right

When you accomplish this you can pass through the door. Here you will fight Wraids. Once you kill them, you'll find the Monument to Naga Sadow. Inside is Naga Sadow's Poison Blade. Go back to the intersection and head north to exit.

maak alleen geen fouten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_15394613
Fantastisch spel dit!! Beste dat ik ooit heb gespeeld. De verhaallijn is zo meeslepend dat je maar door en door blijft spelen. Heb em nu op maximum light uitgespeeld in 35uur. Nu nog een keertje dark als female en ook nog een keer alle quest proberen op te lossen. Ik heb nu dat space station bij yavin maar overgeslagen omdat ik z.s.m. de SF in wilde.
Heerlijk "die ene"plot twist. HK-47 is ook echt grappig. "No don't look at me i'm so ashamed". Wel jammer dat mission en zaalbar en canderous steeds nuttelozer worden naarmate je vordert in het spel. De rest van de party members heb je wat meer aan. (Bastila )

Alleen wel jammer dat het laatste gevecht een beetje saai is. Was me trouwens niet eens opgevallen dat je die jedi zelf kan doden zodat "hij"er geen health meer van kan halen. Dat maakt het dan wel weer wat spannender. Gelukkig is er al een KOTOR 2 in de maak, alleen wel weer jammer dat ie ook eerst op de xbox/andere console uit komt.

zondag 14 december 2003 @ 15:15:29 #39
51794 Rahl
pi_15403100
Heeft er iemand plaatjes van Darth Revan met cape en masker?? Kan het nergens vinden
last.fm
pi_15404774
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:15 schreef Rahl het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van Darth Revan met cape en masker?? Kan het nergens vinden

uit het revalation en revans death filmpje.

aan het einde van het revelation filmpje heb je wanneer je die op de livathan getriggerd wordt ook nog een stukje waarop revan op een plateau staat en dan z'n masker afdoet. Wanneer de revelation uit de movie list kiest zit dat stuk er er niet bij. Daar kun je nog wat Reven screens uit halen.

pi_15404902
quote:
Op zondag 14 december 2003 01:27 schreef Zyzyx het volgende:
Fantastisch spel dit!! Beste dat ik ooit heb gespeeld. De verhaallijn is zo meeslepend dat je maar door en door blijft spelen. Heb em nu op maximum light uitgespeeld in 35uur. Nu nog een keertje dark als female en ook nog een keer alle quest proberen op te lossen. Ik heb nu dat space station bij yavin maar overgeslagen omdat ik z.s.m. de SF in wilde.
Heerlijk "die ene"plot twist. HK-47 is ook echt grappig. "No don't look at me i'm so ashamed". Wel jammer dat mission en zaalbar en canderous steeds nuttelozer worden naarmate je vordert in het spel. De rest van de party members heb je wat meer aan. (Bastila )

Alleen wel jammer dat het laatste gevecht een beetje saai is. Was me trouwens niet eens opgevallen dat je die jedi zelf kan doden zodat "hij"er geen health meer van kan halen. Dat maakt het dan wel weer wat spannender. Gelukkig is er al een KOTOR 2 in de maak, alleen wel weer jammer dat ie ook eerst op de xbox/andere console uit komt.

en weet je wellicht ook wanneer die uitkomt?
  zondag 14 december 2003 @ 16:42:08 #42
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_15405352
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:29 schreef numero_uno het volgende:
hier de oplossing + beloning
spoiler:
Exit back out to the intesection. Head east and you'll be locked in a room with a computer and pillars. You have to move the systens from the right left pillar to the right pillar in a certain order. That order is as follows:

Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left to Right
Middle to Left
Middle to Right
Left to Middle
Right to Left
Middle to Left
Right to Middle
Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left ot Right
Middle to Right
Middle to Left
Right to Left
Middle to Right
Left to Middle
Left to Right
Middle to Right

When you accomplish this you can pass through the door. Here you will fight Wraids. Once you kill them, you'll find the Monument to Naga Sadow. Inside is Naga Sadow's Poison Blade. Go back to the intersection and head north to exit.

maak alleen geen fouten
Thanx numero_uno
  zondag 14 december 2003 @ 17:06:54 #43
51794 Rahl
pi_15405955
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:19 schreef Zyzyx het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
uit het revalation en revans death filmpje.

aan het einde van het revelation filmpje heb je wanneer je die op de livathan getriggerd wordt ook nog een stukje waarop revan op een plateau staat en dan z'n masker afdoet. Wanneer de revelation uit de movie list kiest zit dat stuk er er niet bij. Daar kun je nog wat Reven screens uit halen.

Tnx. Ik ben nu met light bezig, als daar weer ben zal ik wat screenies nemen.
last.fm
pi_15407565
Ik zit vast in de Sith-basis op Manaan.

spoiler:

De deur gaat maar niet open naar die 4 kamers die daar aan dat "kruispunt" liggen? .
  zondag 14 december 2003 @ 19:25:47 #45
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_15409374
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:13 schreef SuperUli het volgende:

spoiler:

De deur gaat maar niet open naar die 4 kamers die daar aan dat "kruispunt" liggen? .

Hmm ben nog niet echt vaak op Manaan geweest. Dus kan je helaas niet verder helpen.

spoiler:

Heb nu de starmap van Kashyyyk en Korriban. Zit nu op Tantooine maar ik krijg maar geen Hunters license om buiten de deur te komen iedreen verwijst me door naar de Czerka office maar die geven ze niet meer.
pi_15413798
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:25 schreef jacco het volgende:

[..]

Hmm ben nog niet echt vaak op Manaan geweest. Dus kan je helaas niet verder helpen.

spoiler:

Heb nu de starmap van Kashyyyk en Korriban. Zit nu op Tantooine maar ik krijg maar geen Hunters license om buiten de deur te komen iedreen verwijst me door naar de Czerka office maar die geven ze niet meer.

spoiler:
Blijven doorvragen, je krijgt namelijk een opdracht van ze. Van die vrou dus.
pi_15429116
quote:

spoiler:

pi_15429281
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:23 schreef taart het volgende:

[..]

en weet je wellicht ook wanneer die uitkomt?

Het is nog niet bevestigd maar hopenlijk eind 2004 begin 2005. PC versie zal dan waarschijnlijk weer een paar maanden na de xbox release verschijnen.

Bron IGN

KOTOR 2
No one can deny the significance of having Knights of the Old Republic exclusively (on consoles anyways) available for the Xbox. Not only is it one of the only RPGs for the big black behemoth, but it's one of the best RPGs to come out in recent memory on any console. And then there's the sales numbers. The game has not only experienced incredible sales, but it's also system-selling quality, consequently leading to increased Xbox sales, however minor. And sales numbers will only increase for the game once our PC version comes out!

A logical action to take after such success is to start planning the game's successor, and apparently, KOTOR 2 is under development. A few sources have already reported that the sequel has been greenlighted for a late 2004 or early 2005 release, and that the game's storyline - which is to take place many years after KOTOR's --will include a completely new cast of characters. But what few people are aware of is that the game is not being developed internally at BioWare, but in Orange County at Obsidian Entertainment. (At least that's what we hear.)

(...)

pi_15429468
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan:
spoiler:
ik begrijp niet precies waar je zit maar je kan in de de "presure control room" door die 2 deuren die naast elkaar staan "the room behind this door is filled with water" komen door met de controls naast de deur het water weg te pompen. Het is even puzzelen maar daar achter zit nog een heel deel van de basis.

Weet iemand trouwens hoe je die manaan quest van die jedi die ten onrechte in de holding cell zit kan starten? In het hotel verteld die man je erover maar verder dan dat kom ik er niet mee.

pi_15429628
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:23 schreef Zyzyx het volgende:

[..]

spoiler:

ik begrijp niet precies waar je zit maar je kan in de de "presure control room" door die 2 deuren die naast elkaar staan "the room behind this door is filled with water" komen door met de controls naast de deur het water weg te pompen. Het is even puzzelen maar daar achter zit nog een heel deel van de basis.

Weet iemand trouwens hoe je die manaan quest van die jedi die ten onrechte in de holding cell zit kan starten? In het hotel verteld die man je erover maar verder dan dat kom ik er niet mee.

spoiler:
Dan moet je eerst Jolee (kan je vinden op kashyyk) bij je hebben.
pi_15429630
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:23 schreef Zyzyx het volgende:

[..]

spoiler:

spoiler:
pi_15429645
Ik wil dus naar de training annex.

edit: verkeerde

Deze: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=567707

[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 15-12-2003 15:31]

pi_15429805
quote:

spoiler:

spoiler:

Op Manaan is ook een Kantina, daar kun je praten met iemand die je vraagt om de vermissing van kinderen te onderzoeken. Als je deze quest aanneemt gaat de deur open.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_15429823
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

spoiler:

Op Manaan is ook een Kantina, daar kun je praten met iemand die je vraagt om de vermissing van kinderen te onderzoeken. Als je deze quest aanneemt gaat de deur open.

Tnx! .

pi_15430429
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:28 schreef SuperUli het volgende:

[..]

spoiler:

bedankt
pi_15430480
Weet iemand misschien of Jar Jar Binks ook in KOTOR zit? Ik ben fan van hem en twijfel nu of ik dit spel ga kopen. Hij lijkt me erg tof.
  maandag 15 december 2003 @ 16:26:07 #57
51794 Rahl
pi_15431083
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:01 schreef Wedge het volgende:
Weet iemand misschien of Jar Jar Binks ook in KOTOR zit? Ik ben fan van hem en twijfel nu of ik dit spel ga kopen. Hij lijkt me erg tof.
Zit er niet in, speelt 4000 jaar voor zijn geboorte. En twijfel niet langer, hier zocht je naar.
last.fm
pi_15431438
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zit er niet in, speelt 4000 jaar voor zijn geboorte. En twijfel niet langer, hier zocht je naar.

Ja hij lijkt me echt heel tof. Maar jammer dat Jar Jar er dus niet inzit . Zitten Biggs of Wedge er dan wel in?
  maandag 15 december 2003 @ 17:37:09 #59
51794 Rahl
pi_15432960
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:38 schreef Wedge het volgende:

[..]

Ja hij lijkt me echt heel tof. Maar jammer dat Jar Jar er dus niet inzit . Zitten Biggs of Wedge er dan wel in?

Zelfde verhaal
4000 jaar voor Jar Jars geboorte, dus zeker 4000 jaar voor Wedge en Biggs.
last.fm
pi_15433889
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:37 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zelfde verhaal
4000 jaar voor Jar Jars geboorte, dus zeker 4000 jaar voor Wedge en Biggs.

Wedge is 4020 jaar....make up deed em jonger lijken
pi_15549311
ik ga het ook misschien overwegen om dit spel aan te schaffen het lijkt me zó tof
pi_15553804
Uitgespeeld! Wat een spel!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 21 december 2003 @ 16:16:53 #63
75779 cogito
ik kan jou wel zien
pi_15583152
uitgespeeld aan het einde was is zo light de hele room lichte op als ik binnenkwam. nu ga ik op de diep donker rode toer met mijn rode robot
(kill the meatbag )
  zondag 21 december 2003 @ 18:18:53 #64
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15586672
heb m ook uitgespeeld. had bijna 100% light side maar kwam nog wat tekort. ga nu opnieuw beginnen met de dark side
pi_15586674
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:16 schreef cogito het volgende:
uitgespeeld aan het einde was is zo light de hele room lichte op als ik binnenkwam. nu ga ik op de diep donker rode toer met mijn rode robot
(kill the meatbag )
ik had em dark uitgespeeld...hijs echt vetjes...
mensen die allebei de eindes willen zien maar toch geen zin hebben em 2 keer doortespelen

spoiler:

op het einde krijg je een gesprek met een bepaald persoon...die stelt je voor een keuze...diegene joinen...of niet....als je een van de 2 kiest krijg je een side verandering...je gaat dan van dark naar light of andersom....
pi_15610177
hooj!

Even een vraagje, wat is de speelduur van deze game gemiddeld? in uren?

Ik zit te denken om dit spel op de pc te kopen maar ik twijfel nog een beetje aangezien ik wel weer in ben voor een redelijk normale game zonder tegenvallende speelduur.

Bij voorbaat dank!

maandag 22 december 2003 @ 15:31:26 #67
51794 Rahl
pi_15611417
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:53 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hooj!

Ik zit te denken om dit spel op de pc te kopen maar ik twijfel nog een beetje aangezien ik wel weer in ben voor een redelijk normale game zonder tegenvallende speelduur.

Bij voorbaat dank!

Eerste keer duurde bij mij 18h, en ik had de meeste sidequests niet gedaan en er komt nog wat tijd bij van doodgaan/laden enz. bij.
last.fm
  maandag 22 december 2003 @ 15:38:34 #68
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_15611595
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:53 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hooj!

Ik zit nu op een uur of zestien en ben pas net op de derde planeet aangekomen. En er zijn geloof ik acht of negen planeten, dus ik kan nog wel even vooruit
  maandag 22 december 2003 @ 15:40:48 #69
15967 Frollo
pi_15611658
Heb ik ook nog een vraagje he. De 'major plot twist' waar iedereen het over heeft, is dat soms dat...

spoiler:

...Calo Nord nog leeft?

Gaarne alleen antwoorden met Ja of Nee
pi_15611784
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:40 schreef Frollo het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje he. De 'major plot twist' waar iedereen het over heeft, is dat soms dat...

spoiler:

...Calo Nord nog leeft?

Gaarne alleen antwoorden met Ja of Nee
Nee
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 22 december 2003 @ 15:46:49 #71
15967 Frollo
pi_15611847
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee
O gelukkig maar. Ik dacht al: is dat het nou?
Dan beschouwen we dit als een minor plot twist dus

tnx

maandag 22 december 2003 @ 16:02:03 #72
51794 Rahl
pi_15612307
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:46 schreef Frollo het volgende:

[..]

O gelukkig maar. Ik dacht al: is dat het nou?
Dan beschouwen we dit als een minor plot twist dus

tnx

Je slaat stijl achterover
last.fm
pi_15612549
yessssss! eindelijk weer een game met een normale speelduur!

thx allemaal

maandag 22 december 2003 @ 16:13:40 #74
51794 Rahl
pi_15612723
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:08 schreef HarrieDeHakker het volgende:
yessssss! eindelijk weer een game met een normale speelduur!

thx allemaal

Veel plezier
last.fm
  maandag 22 december 2003 @ 16:14:07 #75
15967 Frollo
pi_15612742
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:02 schreef Rahl het volgende:
Je slaat stijl achterover
Mooi, dat wordt dan een goedbestede kerstvakantie (nog 2 nachtjes slapen!).
Als ik mijn vriendin van de comp wegkrijg tenminste, want die is ook helemaal hooked aan Kotor (tot ons beider verbazing trouwens).
pi_15613798
maar is het nog wel waard om dit spel te kopen (want hij is al een poosje uit denk ik)
pi_15614406
Dark worden is leuk! .
  maandag 22 december 2003 @ 18:40:31 #78
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15616208
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:51 schreef taart het volgende:
maar is het nog wel waard om dit spel te kopen (want hij is al een poosje uit denk ik)
het is het zeker waard, voor mij wel tenminste
pi_15623669
thanx, nu gaat dat spel ook in mijn bezit, en het mooiste is dat het 1 van de top games is van 2004 en dat hij alleen voor xbox en pc uit is (die ik dus heb) en ik wou altijd al een star wars game dus dat is mooi meegenomen
  maandag 22 december 2003 @ 22:40:14 #80
63302 rockstah
New World Disorder
pi_15623959
ik vind het te irritant moeilijk
heb dus geen zin om het verder te spelen

cool ben ik he?

dinsdag 23 december 2003 @ 07:56:51 #81
51794 Rahl
pi_15630066
quote:
Op maandag 22 december 2003 22:40 schreef rockstah het volgende:
ik vind het te irritant moeilijk
heb dus geen zin om het verder te spelen

cool ben ik he?

JiJ r00lt!
last.fm
  dinsdag 23 december 2003 @ 09:42:02 #82
15967 Frollo
pi_15631074
Nog even een vraagje. Wordt de moeilijkheidsgraad van de vijanden aangepast aan je eigen level?

Ik vraag dit hierom: Na Dantooine heb je ineens de keuze uit een stuk of zeven planeten, die je in willekeurige volgorde kan bezoeken. Stel nu eens dat bijvoorbeeld op Kashyyk de makkelijkste vijanden zitten en op Tatooine de moeilijkste, ik zeg maar wat.
Aangezien ik natuurlijk van tevoren niet weet welke planeet het moeilijkst is, kan het dan gebeuren dat ik per ongeluk naar de zwaarste planeet reis? En dus na een tijdje gefrustreerd weer moet weggaan? Of wordt de moeilijkheidsgraad aangepast aan mijn eigen level, zodat ik op elke planeet altijd de uitdaging vind die op dat moment bij me past?

pi_15631456
Nou ja min of meer wel ja.
Stel je gaat eerst naar kashyyk en dan naar tatooine.
Dan zul je merken dat je op tatooine opeens tegen "holy warriors"- (die je random aanvallen op bepaalde punten) -vecht dan de standard elite warrior met een paar sand warriors die je tegen zou komen als je tatooine als eerst zou nemen.

En de kleding die je nodig hebt (van die sand people) kun je dan alleen nog maar verkrijgen door die sand warriors aan te vallen die de toegang naar het gebied waar de enclave in ligt aan te vallen. (ze zijn dan niet opeens meer met een oneindig aantal warriors)

Dus er is wel een verschil.

dinsdag 23 december 2003 @ 10:07:25 #84
15967 Frollo
pi_15631630
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 09:59 schreef Eru het volgende:
Nou ja min of meer wel ja.
Stel je gaat eerst naar kashyyk en dan naar tatooine.
Dan zul je merken dat je op tatooine opeens tegen "holy warriors"- (die je random aanvallen op bepaalde punten) -vecht dan de standard elite warrior met een paar sand warriors die je tegen zou komen als je tatooine als eerst zou nemen.
Ja kijk, dat is precies wat ik bedoel. Het wordt dus min of meer aangepast.
Tnx!
pi_15648205
Sith academy
spoiler:
Kun je ook in Uthar Wynn's kamer komen?
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:45:33 #86
51794 Rahl
pi_15648271
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:43 schreef SuperUli het volgende:
Sith academy
spoiler:
Kun je ook in Uthar Wynn's kamer komen?

spoiler:
geen idee, misschien als je hem vermoord hebt?
last.fm
pi_15648328
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:45 schreef Rahl het volgende:

[..]

spoiler:

geen idee, misschien als je hem vermoord hebt?

spoiler:
Nope, heb net hem en die Yuthura ofzo, afgemaakt. En nog steeds geeft ie locked aan
pi_15648333
Heeft iemand enig idee hoe je op manaan door die rechtzaak heen kan komen als je die onderwater missie "the dark way" hebt uitgevoerd?
Want zoals ik de antwoorden geef word ik telkens verbannen.....en ik moet nog een paar klusjes klaren daarzo..
JeeWeeJ be jammin! :D
  dinsdag 23 december 2003 @ 20:09:40 #89
51794 Rahl
pi_15648967
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef SuperUli het volgende:

[..]

spoiler:

Nope, heb net hem en die Yuthura ofzo, afgemaakt. En nog steeds geeft ie locked aan

Dan weet ik het ook niet
last.fm
pi_15649024
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef JeeWeeJ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je op manaan door die rechtzaak heen kan komen als je die onderwater missie "the dark way" hebt uitgevoerd?
Want zoals ik de antwoorden geef word ik telkens verbannen.....en ik moet nog een paar klusjes klaren daarzo..
Niet geloof ik...
pi_15649095
misschien dat er op www.gamefaqs.com een oplossing staat
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:52:49 #92
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_15654156
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:09 schreef Rahl het volgende:

[..]

Dan weet ik het ook niet

ik wel en er zijn 2 manieren:
1)spoiler:
met security tunnelers, je moet er naar binnen om daar het bewijs te vinden om Dustil Onasibal weg te krijgen bij de Sith (side quest, moejje gewoon telkens Carth meenemen uit je Ebon Hawk en dan komt er iemand over Dustil vertellen)

2)spoiler:
als je de Sith Academy binnen ben vertelt Yuthura je dat je Uthar moet vermoorden. daarna ga je naar Uthar en dan zeg je wat Yuthura van plan is, dan krijg je van hem een datapad dat je aan Adrenas kan geven om Yuthura's health, bij de laatste test te verminderen. je kan na dit gesprek ook terug gaan naar Yuthura om te vertellen wat Uthar van plan is. daarna krijg je van Yuthura het aanbod om iets in het bed te doen van Uthar te doen zodat zijn health bij de laatste proef minder is. en van Yuthura krijg je dan een sleutel van zn kamer.

en voor het Manaan probleem.
nee na je verbanning beland je in de Ebon Hawk en dan kan je op je Galaxy Map Manaan niet meer aanklikken, en kan je dus niet meer terug. om wel terug te keren moet je niet het gif in de ventilatoren doen maar de harvester opblazen. en dat moejje als volgt doen. stap voor stap
spoiler:

1) fill injector pod
2)transfer injector to container
3)fill injector pod
4)transfer injector to container
5)dump container pod
6)transfer injector to container
7)fill injector
8)transfer injector to container
9) BOEM!!!!!

ps: ajb Jacco

dinsdag 23 december 2003 @ 23:05:37 #93
24054 search64
Avec le grande
pi_15654620
spoiler:
Zit nu een beetje vast op Manaan. Kheb de rechtzaak gewonnen (als ik uit de Sith basis loop, maar weet niet wat ik nu moet doen, om die starmap te vinden.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  woensdag 24 december 2003 @ 00:36:45 #94
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15657180
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 23:05 schreef search64 het volgende:
spoiler:
Zit nu een beetje vast op Manaan. Kheb de rechtzaak gewonnen (als ik uit de Sith basis loop, maar weet niet wat ik nu moet doen, om die starmap te vinden.

spoiler:
je moet naar de republic base, kijk daar maar eens wat rond
  woensdag 24 december 2003 @ 19:43:19 #95
24054 search64
Avec le grande
pi_15677067
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:36 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

spoiler:

je moet naar de republic base, kijk daar maar eens wat rond

spoiler:
k, maar ik weet niet hoe ik die pas moet maken, met die getallenreeksen, nooit goed in geweest. De laatste twee snap ik niet.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_15680033
je hebt ook 2 andere manieren:
spoiler:
1. Je gaat naar die docking bay van de sith en gebruikt dat onderzeeërtje.
2. Je gaat die gevangene ff uithoren... dat vereist wat klooien maar is wel leuk.....als je van evil zijn houdt dan he??
pi_15686408
Ik ben in taris
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_15690216
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:52 schreef numero_uno het volgende:

[..]
en voor het Manaan probleem.
nee na je verbanning beland je in de Ebon Hawk en dan kan je op je Galaxy Map Manaan niet meer aanklikken, en kan je dus niet meer terug. om wel terug te keren moet je niet het gif in de ventilatoren doen maar de harvester opblazen. en dat moejje als volgt doen. stap voor stap
spoiler:

1) fill injector pod
2)transfer injector to container
3)fill injector pod
4)transfer injector to container
5)dump container pod
6)transfer injector to container
7)fill injector
8)transfer injector to container
9) BOEM!!!!!

ps: ajb Jacco

Je kan ook gewoon die gif oplossing gebruiken en niet verbannen worden door het volgende te doen:

spoiler:

Geef de volgende antwoorden in de rechtzaal:

1. Antwoord als eerste met ""the harvesting machinery released a toxin into the water.".
2. Wanneer ze vragen wat er gebeurd is met het station antwoord je: "It's not my fault! The harvester malfunctioned!"
3. Als ze vragen wat er met de machine is gebeurd antwoord je: "Okay, I did it. But you can't do anything to me - I know too much!"
4. Wanneer de rechters vertellen dat ze de Republic willen verbannen moet je antwoorden met: "If you ban us, I'll tell that the kolto is destroyed!"

Dan zullen ze in een hoek gedreven zijn en laten ze je gaan op de voorwaarde dat je tegen iedereen zwijgt over de kolto.

vrijdag 26 december 2003 @ 15:14:25 #99
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_15719172
Ik heb een vraag. Ik heb dit spel pas ook gekocht maar als ik een filmpje krijgt gaat deze vaak haperen. Dus ik hoor me xbox tijdens het filmpje laden, waardoor mijn filmpje op pause slaat, vervolgens na een paar seconde gaat deze weer verder, om dan weer even te pauzeren om te laden.

Dit vind ik zeer hinderlijk tijdens die filmpjes, legt dit gewoon aan het spel, en heeft iedereen er last van? Of legt dit gewoon aan mijn versie van het spel en moet ik hem ruilen? Of zit het gewoon in mijn xbox waar de cd-speler defect is ofzo?

Het spel is in de tijd dat ik hem nu heb gespeelt (uurtje of 7 a 8 ofzo, zit nu dat je van de 1e planeet af gaat) al 3x vast gelopen. Ik neem aan dat het dus aan mijn spel of xbox legt. Me cube had zoiets namelijk ook dat de cd speler opeens tijdens het laden even uitsloeg.

Nou wilde ik graag weten of meerdere mensen dit al gehad hebben, en of sommige mensen misschien een suggestie hebben waar dit aan kan leggen.

Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
pi_15777623
wtf??
ik start net kotor op en zie in het startscherm een RODE achtergrond (dat startscherm waar je malak ziet staan). Het ziet er niet uit als een bug,want het is wel getekend enzo..
iemand dit al eerder meegemaakt?
  zondag 28 december 2003 @ 21:44:36 #101
63302 rockstah
New World Disorder
pi_15777684
quote:
Op donderdag 25 december 2003 01:10 schreef peristilius het volgende:
Ik ben in taris
daar al?
pi_15783414
Vraagje over zo'n beetje het einde van de game (denk ik)

spoiler:

Heeft iemand enig idee hoe je in de Star Forge voorbij AL DIE apprentices en troopers moet komen??? Het zijn er gewoon teveel om allemaal af te slachten...
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
  maandag 29 december 2003 @ 13:49:08 #103
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_15794194
nee gewoon op hun in blijven beuken en doorlopen zodat je force points weer vollopen
pi_15794537
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:48 schreef Blanche_Fantasy het volgende:

spoiler:

Heeft iemand enig idee hoe je in de Star Forge voorbij AL DIE apprentices en troopers moet komen??? Het zijn er gewoon teveel om allemaal af te slachten...

1.teruggaan en levelen...
2.super veel mazzel hebben...

dat zijn de enige tips die ik voor je heb...
  maandag 29 december 2003 @ 14:08:10 #105
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_15794702
quote:
Op maandag 29 december 2003 00:48 schreef Blanche_Fantasy het volgende:

spoiler:

gewoon veel heal/medpacks/lifesupport packs gebruiken. kwam er wel in 1 keer doorheen vaak
  maandag 29 december 2003 @ 14:10:54 #106
32402 s0k
..............................
pi_15794768
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

1.teruggaan en levelen...
2.super veel mazzel hebben...

dat zijn de enige tips die ik voor je heb...

Levelen? Tegen die tijd ben je allang level 20 man.
..................................................................................................................................................
  maandag 29 december 2003 @ 20:42:47 #107
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15806117
Wat een vet spel! Heb er al ong. 44H op zitten, met vrijwel alle sidequests. (behalve Bendak Starkiller en Aiding Lashlow).

Probleem is wel, de karakters zijn nu zo sterk dat vrijwel elk gevecht een eitje is, zelfs tegen Malak zelf.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_15806598
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:10 schreef s0k het volgende:

[..]

Levelen? Tegen die tijd ben je allang level 20 man.

level 20 is laag!!
  maandag 29 december 2003 @ 22:08:58 #109
32402 s0k
pi_15808746
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

level 20 is laag!!

Da's het hoogste
..................................................................................................................................................
pi_15808845
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:08 schreef s0k het volgende:

[..]

Da's het hoogste

Wtf...ppl help me out here..
lvl 100 is het hoogst toch? level 20 zit je zo op als ik et me goed herriner
  maandag 29 december 2003 @ 22:51:51 #111
32402 s0k
pi_15809981
Jij hebt het zeker over die dingen als Persuade en Computeruse enzo? Die kunnen namelijk wel tot 100
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:21:19 #112
15660 chocolatemoeze
pi_15905537
level 20 is echt wel MAX. Meestal iets in de trant van van: Soldier level 8 + Jedi Guardian level 12.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:26:08 #113
15660 chocolatemoeze
pi_15905656
Zeg, ik ben nu dark-side aan het spelen. Heb Juhani afgemaakt, krijg je daar nog een nieuw teamlid voor, of speel ik nu met één karakter minder?

[freakmode]
Oh ja, één van de stemmen die ik herken in het spel is van die gast die ook Neelix speelt in Star Trek Voyager, zou dat kunnen?
[/freakmode]

pi_15906684
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:26 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zeg, ik ben nu dark-side aan het spelen. Heb Juhani afgemaakt, krijg je daar nog een nieuw teamlid voor, of speel ik nu met één karakter minder?

[freakmode]
Oh ja, één van de stemmen die ik herken in het spel is van die gast die ook Neelix speelt in Star Trek Voyager, zou dat kunnen?
[/freakmode]

Nope, je hebt 1 teamlid minder

En het is inderdaad Ethan Philips. Hier zie je ook een paar andere voice actors die aan dit project hebben meegewerkt: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/GI_voice.html

vrijdag 2 januari 2004 @ 19:14:55 #115
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_15906938
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:26 schreef chocolatemoeze het volgende:
die heb ik ook dood gemaakt ! (terwijl ik 'light' speel, maar ze wilde niet om !) Geen DS points voor gekregen verder...

GE-WEL-DIG spel overigens hoor...
Helemaal verslaafd :-) Nog niet uitgespeeld, maar als het zover is dan ook meteen nog een keer op de 'dark' tour haha

Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_15918733
Hoe maak je nou die stomme forge droids af? Er komen steeds maar weer nieuwe bij..
  zaterdag 3 januari 2004 @ 02:08:50 #117
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15919085
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:53 schreef Fuxl het volgende:
Hoe maak je nou die stomme forge droids af? Er komen steeds maar weer nieuwe bij..
spoiler:

je moet die computers die er naast staan hacken zeg maar...door er bij te staan en de exit battle mode knop in te drukken zodat je die computer kan selecteren...en dat bij al die unit uitpoepers
pi_15919172
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 02:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

spoiler:

je moet die computers die er naast staan hacken zeg maar...door er bij te staan en de exit battle mode knop in te drukken zodat je die computer kan selecteren...en dat bij al die unit uitpoepers

Waar zit de exit battle mode knop?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 02:43:50 #119
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15919673
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 02:13 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Waar zit de exit battle mode knop?

aangezien je em nu pas speelt heb je em op pc...kzou het je niet kunnen zeggen..pak je handleiding erbij zouk zeggen of probeer et een en ander
pi_15919850
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 02:43 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

aangezien je em nu pas speelt heb je em op pc...kzou het je niet kunnen zeggen..pak je handleiding erbij zouk zeggen of probeer et een en ander

Oh, jij hebt de PC versie. Ik zal effe in het boekje kijken of er zo'n knop bestaat. Alvast bedankt
  zaterdag 3 januari 2004 @ 03:00:45 #121
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15919945
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 02:54 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Oh, jij hebt de PC versie. Ik zal effe in het boekje kijken of er zo'n knop bestaat. Alvast bedankt

nope xbox...ik bedoelde omdat je em nu pas speelt dat je em op pc hebt...volgens mij was het anders de back toets op xbox
pi_15919988
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 03:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

nope xbox...ik bedoelde omdat je em nu pas speelt dat je em op pc hebt...volgens mij was het anders de back toets op xbox

Nee ik ben gewoon langzaam
Ik had 'm al bij de release
pi_15920357
Ik zie dat het spel nog steeds gespeeld wordt. Bij mij ligt het al een aantal maandjes stof te verzamelen om over een half jaar ofzo er weer fanatiek mee te beginnen.
pi_15922271
quote:
spoiler:
Je kan eigenlijk ook gewoon door die deur heen waar Malak in is gevlucht . Is een stuk makkelijker
  zaterdag 3 januari 2004 @ 11:40:51 #125
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_15923257
die zit toch gewoon op slot?
pi_15923446
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:40 schreef numero_uno het volgende:
die zit toch gewoon op slot?
spoiler:
Je kan die deur gewoon bashen. Probeer maar, werkte bij mij
  zaterdag 3 januari 2004 @ 15:49:02 #127
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_15929783
haha rielekst maar volgens mij gaat de orginele manier nog sneller dan dat
pi_15929823
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:49 schreef numero_uno het volgende:
spoiler:

Die forge droids zijn makkelijk, gewoon op die computers die bouwdingen uitschakelen.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:15:47 #129
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15930381
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:50 schreef SuperUli het volgende:

[..]

spoiler:

Die forge droids zijn makkelijk, gewoon op die computers die bouwdingen uitschakelen.

spoiler:

ja maar je moet wel uit battle mode en dat weten veel mensen niet
pi_15930865
quote:
spoiler:
Was eigenlijk met 2 of 3 flinke hengsten gebeurd
  zaterdag 24 januari 2004 @ 01:49:52 #131
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16536462
Ik heb hem nu ook voor de PC

Aan het begin even wennen maar net op dat feestje geweest van die Sith soldier.

Geweldig spel

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 25 januari 2004 @ 20:14:17 #132
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16576161
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
mij lijkt roque squadron 3 beter
Dit bericht heb ik in deel 1 gezet

Ik heb hem voor de PC en o, o o! was is hij goed!

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 26 januari 2004 @ 21:39:07 #133
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16609840

Ik heb nu net die davik verslagen en als ik op het schip wil loopt het spel vast. Dan word alles zwart en krijg ik dat bericht met: Rapport verzenden. Ik heb hem orgineel, patch geinstalled, nieuwste drivers en stuff, kan iemand mij please helpen?

pi_16610053
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:

Ik heb nu net die davik verslagen en als ik op het schip wil loopt het spel vast. Dan word alles zwart en krijg ik dat bericht met: Rapport verzenden. Ik heb hem orgineel, patch geinstalled, nieuwste drivers en stuff, kan iemand mij please helpen?

koop een xbox + kotor
maar naar dat het spel vastloopt, maar zitten er krassen op de cd?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 00:17:45 #135
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16729941
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:

da's klote zeg.. misschien kan je een safegame eerder nemen en hem opnieuw verslaan.
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  woensdag 14 april 2004 @ 20:49:58 #136
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18425857
Kotor is cool! Ik ben op aanraden van een vriend van mij ook begonnen maar hij is echt leuk!

[ Bericht 77% gewijzigd door engessa op 14-04-2004 21:51:13 ]
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:59:58 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18486728
Kan iemand me vertellen of de downloadable content PAL al werkt want ik kan echt niks vinden (XBOX)
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_18495673
Pffff, ik ben al 3x overnieuw begonnen en alle planeten gehaald behalve Manaan.. ik vind het zo'n saaie kutplaneet
  zaterdag 17 april 2004 @ 23:56:40 #139
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18502802
Ik vind Manaan een leuke planeet ;*
  zaterdag 24 april 2004 @ 08:31:59 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18648243
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand me vertellen of de downloadable content PAL al werkt want ik kan echt niks vinden (XBOX)
?
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:05:50 #141
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18660975
Scan van KOTOR 2 uit het Xbox topic

zondag 25 april 2004 @ 00:13:17 #142
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18664549
Die ga ik zeker weer voor de PC halen

Gaat hij ook online?
  zondag 25 april 2004 @ 08:24:16 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18667804
quote:
Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef HomerJ het volgende:
Die ga ik zeker weer voor de PC halen

Gaat hij ook online?
Denk het niet.... dit soort games zijn singleplayer RPG's maar je weet nooit... Wel DLC neem ik aan.
  zondag 25 april 2004 @ 11:15:48 #144
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18668905
quote:
Op zondag 25 april 2004 08:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wel DLC neem ik aan.
zeiden ze van het eerste deel ook
  zondag 25 april 2004 @ 13:24:19 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18670628
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:15 schreef HomerJ het volgende:

[..]

zeiden ze van het eerste deel ook
Ja dat is er al,.. PAL komt binnen een maand uit
  zondag 25 april 2004 @ 14:01:08 #146
15660 chocolatemoeze
pi_18671248
argh, KOTOR 2... willen ze me dood hebben?
pi_18731052
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:01 schreef chocolatemoeze het volgende:
argh, KOTOR 2... willen ze me dood hebben?
blijkbaar

sjiek spel man

me leven whaaaa
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:45:01 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18734297
Nog geen DLC ?
pi_18734596
Ik kan ook geen DLC vinden , die was er toch al?
Xbox Live: Anormius
  woensdag 28 april 2004 @ 00:00:05 #150
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18734610
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 23:59 schreef Mister_T het volgende:
Ik kan ook geen DLC vinden , die was er toch al?
Ja US maar nog niet PAL Zou rond april komen
pi_18735255
quote:
Op woensdag 28 april 2004 00:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja US maar nog niet PAL Zou rond april komen
Dan wachten we het nog ff af
Xbox Live: Anormius
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:33:46 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_18932308
Verdomd.. deel twee al.. Ben net aan deel 1 begonnen. wat een supercool spel is dit zeg! Was bezig met jedi Academy, en heb deze ook maar gekocht. Wist niet echt wat ik kon verwachten qua gameplay, maar hij is zeker super! Ben net begonnen (moet sewers in) maar hij begint veelbelovend..

( ja ja.. ik ontdek hem nu pas...sorry hoor
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 6 mei 2004 @ 16:03:11 #153
63302 rockstah
New World Disorder
pi_18933103
Ik vind alleen het vechten zo irritant.

echt zo van: ah! leuk! een paar sandpeoples!

ehm.. even kijken hoor, energy schields aan... ehm.. battle stimulant hier, stamina ding daar, mijntje, granaatje... zo.

laat ik nu maar eens gaan vechten. *loop op ze af*
ok ehm.. stun hem even, even heal, ehm.. NEE! JE MOET HEM AANVALLEN! *target veranderd*
kut! zij is bijna dood! *snel wil switchen* "party member killed''... KUT!

laat ik snel hem even een melee wapen geven *weer wil switchen* 'party member killed'

okee, snel weg hier. *burst of speed* *wegrend* *alle medpacks op gebruikt* *terug gaat* *aanvalt*

en dan ga ik dus weer dood. zo gaat het echt elke keer
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:06:27 #154
15967 Frollo
pi_18934522
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:03 schreef rockstah het volgende:
Ik vind alleen het vechten zo irritant.

echt zo van: ah! leuk! een paar sandpeoples!

ehm.. even kijken hoor, energy schields aan... ehm.. battle stimulant hier, stamina ding daar, mijntje, granaatje... zo.

laat ik nu maar eens gaan vechten. *loop op ze af*
ok ehm.. stun hem even, even heal, ehm.. NEE! JE MOET HEM AANVALLEN! *target veranderd*
kut! zij is bijna dood! *snel wil switchen* "party member killed''... KUT!

laat ik snel hem even een melee wapen geven *weer wil switchen* 'party member killed'

okee, snel weg hier. *burst of speed* *wegrend* *alle medpacks op gebruikt* *terug gaat* *aanvalt*

en dan ga ik dus weer dood. zo gaat het echt elke keer
Met de spatie (pc versie) kun je pauzeren om je teammembers orders te geven. Ook kun je orders queuen, zodat ze geen acties gaan ondernemen die jij niet wilt. En verder kun je bij de opties het een en ander aan zelfstandig gedrag uitzetten.
Op die manier gaat het vechten echt wel hoor.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:35:20 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18955558
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 17:06 schreef Frollo het volgende:

[..]

Met de spatie (pc versie) kun je pauzeren om je teammembers orders te geven. Ook kun je orders queuen, zodat ze geen acties gaan ondernemen die jij niet wilt. En verder kun je bij de opties het een en ander aan zelfstandig gedrag uitzetten.
Op die manier gaat het vechten echt wel hoor.
Pause zit ook in de Xbox versie... Prima tactische rust !

Nog niks bekend over de DLC ?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:20:29 #156
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_18967078
Ben nnu op tatooine. Valt mij in vergelijking met de vorige levels een beetje tegen. Heb er voor gekozen om de sandpeople maar handmatig uit te roeien nadat ik hun base in was gelopen verkleed, maar zonder translate droid.. is vast niet erg (?)
Moet zeggen dat je ZO veel bijdehante mensen tegen komt dat ik steeds meer naar de dark side neig.. maar ik weet me voorlopig nog in te houden..
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:24:38 #157
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18967182
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:20 schreef Cheiron het volgende:
Moet zeggen dat je ZO veel bijdehante mensen tegen komt dat ik steeds meer naar de dark side neig.. maar ik weet me voorlopig nog in te houden..
idd.

probeer anders eerst even het uit te spelen op light side, en als je klaar bent begin opnieuw en dan darkside, best mooi, als een oude man word bedreig door 2 schuldeiser. Slacht je die 2 ventjes af, hij is jouw dankbaar, slacht je hem vervolgens af
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:24:39 #158
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_18967183
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Pause zit ook in de Xbox versie... Prima tactische rust !

Nog niks bekend over de DLC ?
choco je doet download content...en dan heb je een planeet erbij...hij zei waarschijnlijk aleen updating the xbox live service
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:05:50 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18971584
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

choco je doet download content...en dan heb je een planeet erbij...hij zei waarschijnlijk aleen updating the xbox live service
Ja klopt,... hij installeerde wel in XboxLive wat maar meer niet. Ga je me nou vertellen dat die planeet er al bij zit

Je zou toch verwachten dat je die content in het spel zou vinden maar daar zegt die "No content" Eerrhhmm,.. hoe kan ik dat controleren dan ? Door even new game te doen en naar de planeten te kijken zodra ik die heb ?
  maandag 10 mei 2004 @ 11:55:56 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19014514
Kan iemand bovenstaande bevestigen ?
  maandag 10 mei 2004 @ 15:43:19 #161
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19020396
doet ie het nou of niet?
  maandag 10 mei 2004 @ 15:47:51 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19020515
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:43 schreef rockstah het volgende:
doet ie het nou of niet?
Ja geen idee weet niet hoe ik het moet testen. Duurt geloof ik 10 uur voordat je je starmap kan bekijken na een new game en dat ga ik pas doen als ik zeker weet dat het werkt

Hij deed wel een Xboxlive update en moest herstarten dus misschien is het wel gelukt maar ik weet het gewoon niet
  maandag 10 mei 2004 @ 15:49:24 #163
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19020578
laat ik het ook maar eens proberen dan. ik wou toch al overnieuw beginnen.
  maandag 10 mei 2004 @ 16:01:24 #164
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19020998
vraagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 mei 2004 @ 16:28:43 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19021896
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef rockstah het volgende:
laat ik het ook maar eens proberen dan. ik wou toch al overnieuw beginnen.
Ja top maar hoe wil je testen of het werkt ?
  maandag 10 mei 2004 @ 16:32:51 #166
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19022050
gewoon overnieuw beginnen en als ik de ebon hawk weer heb dan zie ik wel of het gewerkt heeft
hoe anders?
pi_19022161
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef rockstah het volgende:
gewoon overnieuw beginnen en als ik de ebon hawk weer heb dan zie ik wel of het gewerkt heeft
hoe anders?
lekker handig

Naja succes, ik hoor wel of het werkt
  maandag 10 mei 2004 @ 16:46:39 #168
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19022529
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef rockstah het volgende:
hoe anders?
Het kan idd ook niet anders denk ik maar het moet het haast wel zijn want de PAL DLC is al sinds maart uit ofzo ..... UK gamed het al Ik ga binnenkort ook nog eens... wil zwaaaar dark worden
  maandag 10 mei 2004 @ 16:50:06 #169
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19022644
Choco sorry heb een tijdje niet hier gekeken...
maaruh dat zijn dus de geruchten van de DLC...
kben zelf vorige week weer begonnen...
zit na 7 uur op de jedi planeet...zodra ik er dit weekend uit ben kan ik kijken oftie er bij zit...
ennuh ik begon zelf als zwaar dark...
moet je zeggen dat het spel dan een stuk korter is
niet meer van doe dit voor me dan doe ik dat...
tis gewoon doe dit...Fuck jou sterf...blaf item gained
pi_19022724
heb al maanden niet meer gespeeld, toen light uitgespeeld.

nou kan ik twee dingen doen. Helemaal opnieuw beginnen met de dark side. Of gewoon tegen het einde van side switchen (moet toch kunnen?). En moet zelfs nog dit spel combineren met ninja gaiden op de xbox.

Wat een keuzes allemaal. damn
  maandag 10 mei 2004 @ 16:54:55 #171
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19022811
heb je taris in 7 uur al afgerond?
pi_19023431
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef rockstah het volgende:
heb je taris in 7 uur al afgerond?
Taris had ik in een uurtje of 5 afgerond denk ik.
  maandag 10 mei 2004 @ 17:15:41 #173
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19023469
inclusief alle appartments leegjatten, alle bounty's, alle ringgevechten en alle sidequests?

ik had er denk ik wel dik 20 uur over gedaan. maar mischien komt dat ook wel omdat ik teveel met pazaak aan het kloten was
  maandag 10 mei 2004 @ 17:38:04 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19023983
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef Gamedemon het volgende:
Choco sorry heb een tijdje niet hier gekeken...
maaruh dat zijn dus de geruchten van de DLC...
kben zelf vorige week weer begonnen...
zit na 7 uur op de jedi planeet...zodra ik er dit weekend uit ben kan ik kijken oftie er bij zit...
ennuh ik begon zelf als zwaar dark...
moet je zeggen dat het spel dan een stuk korter is
niet meer van doe dit voor me dan doe ik dat...
tis gewoon doe dit...Fuck jou sterf...blaf item gained
Geeft niks Maar je hebt gelijk... Dark zijn is ook gewoon wat prettiger gamen. Niet dat gezeik van je mede characters aanhoren enzo... boeien

Dat lijkt me cool aan de dark side... nergens interesse in en gewoon killen
  maandag 10 mei 2004 @ 17:41:32 #175
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19024064
quote:
Op maandag 10 mei 2004 17:15 schreef rockstah het volgende:
inclusief alle appartments leegjatten, alle bounty's, alle ringgevechten en alle sidequests?

ik had er denk ik wel dik 20 uur over gedaan. maar mischien komt dat ook wel omdat ik teveel met pazaak aan het kloten was
jup allemaal behalve dat pazaak gebeuren want dat boeit met niet..
en de laatste duel want als je die aangaat krijg je dark points en ik ben light bezig
  maandag 10 mei 2004 @ 17:45:48 #176
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19024176
dat pazaak is ook dom, maar ik had helemaal niks en zag geen andere mogelijkheid om aan genoeg geld te komen voor die droid. achteraf bleek het dat je die droid ook gratis kon krijgen
pi_19030043
quote:
Op maandag 10 mei 2004 17:15 schreef rockstah het volgende:

heb ook alles gedaan behalve pazaak. maar ging toch redlijk snel er doorheen. Komt omdat ik Taris minder leuk vond, de rest was allemaal veel toffer
  maandag 10 mei 2004 @ 21:21:57 #178
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19030243
net gedownload (als het goed is )

je moet toch gewoon naar settings --> download content gaan en dan tag en code kiezen?

ik deed dat en toen kreeg ik even updating system en restarte hij het ging me wat te snel eik
pi_19030437
quote:
Op maandag 10 mei 2004 21:21 schreef rockstah het volgende:
net gedownload (als het goed is )

je moet toch gewoon naar settings --> download content gaan en dan tag en code kiezen?

ik deed dat en toen kreeg ik even updating system en restarte hij het ging me wat te snel eik
ik heb zelf de PC versie (eerst gedownload en toen gekocht) Maar wat zijn de verschllen NA de DLC? hebben ze de twee nieuwe kristallen toegevoegd aan de xbox versie?
  maandag 10 mei 2004 @ 21:32:42 #180
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19030568
over een uurtje of 20 hoor je meer van me
  maandag 10 mei 2004 @ 21:41:33 #181
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19030840
quote:
Op maandag 10 mei 2004 21:28 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik heb zelf de PC versie (eerst gedownload en toen gekocht) Maar wat zijn de verschllen NA de DLC? hebben ze de twee nieuwe kristallen toegevoegd aan de xbox versie?
je krijgt de planeet die de pc versie al heeft...
met speciale armor enzo
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:12:08 #182
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19096314
Ben nu op die Sith planeet. Wilde na Manaan eigenlijk even terug naar tatooine om aan de jedi council te vertellen hoe goed ik wel niet ben, maar ik ging vanzelf naar die Sith planeet. Whatever..
Begin nu wel een beetje verveeld te raken met die "zeg precies het juiste want anders doe ik niks" quests..

heeft iemand trouwens een hint over het volgende:
[spoiler]als je op manaan de missies voor de secret bounty hunter organisation uitvoert, wordt je dan helemaal dark? want ik heb er nu 1 gedaan en kreeg er een load darke punten voor. Terwijl je toch het tuig op ruimt? blegh, krijg steeds meer de neiging om helemaal dark te worden![/spolier]
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:22:35 #183
15967 Frollo
pi_19096560
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Cheiron het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:09:30 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19109663
Mag ik nog iets vragen.. ik zit voor het eerst in de game echt even vast:
SPOILER
En uiteraard bedankt voor de info!
pi_19116498
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Cheiron het volgende:
[spoiler]als je op manaan de missies voor de secret bounty hunter organisation uitvoert, wordt je dan helemaal dark? want ik heb er nu 1 gedaan en kreeg er een load darke punten voor. Terwijl je toch het tuig op ruimt? blegh, krijg steeds meer de neiging om helemaal dark te worden![/spolier]
Voor sommige missies loont het om light/dark even te negeren. De Genoradhan (zeg ik het zo goed?) missies zijn op zich niet evil, alleen als je de missie afrond dus het doelwit in kwestie afmaakt dan krijg je logischerwijs Dark Points. Gezien de items die je als beloning krijgt is het echter wel de moeite waard. Tevens is het in 't algemeen en zeker op Coriban (Sith Planet) heel makkelijk om Light points te scoren.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:54:38 #186
15967 Frollo
pi_19116591
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Mag ik nog iets vragen.. ik zit voor het eerst in de game echt even vast:
SPOILER
Deze is simpel, ik vind 't niet eens nodig om spoiler-tags te plaatsen. Punt is, je hebt niet goed genoeg gezocht Je hebt één item nog niet gevonden. Loop nog maar eens wat rond; je hoeft er deze tempel niet voor uit.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:33:07 #187
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19117390
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:54 schreef Frollo het volgende:

[..]

Deze is simpel, ik vind 't niet eens nodig om spoiler-tags te plaatsen. Punt is, je hebt niet goed genoeg gezocht Je hebt één item nog niet gevonden. Loop nog maar eens wat rond; je hoeft er deze tempel niet voor uit.
Maar er zijn toch maar 2 ruimtes buiten het laatste stuk met het " meertje"? Of was ik gisteren echt zo duf dat ik iets gemist heb?!

[spoiler]Heb 2 ruimtes ontdekt, 1 met de computer-puzzel en 1 met de 2 terratecs. Uit de ruines achter deze kreeg ik respectievelijk een poisened blade en die fire grenade..
[spoiler]
Ik zal vanavond verder zoeken. Frollo bedankt! (*schaam*
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:01:46 #188
15967 Frollo
pi_19118259
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef Cheiron het volgende:

Heb 2 ruimtes ontdekt, 1 met de computer-puzzel en 1 met de 2 terratecs. Uit de ruines achter deze kreeg ik respectievelijk een poisened blade en die fire grenade..
O o o, dan ben je er zóóó dichtbij geweest! hehe
Inderdaad die ruines nog even beter doorzoeken.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:08:06 #189
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19118451
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:01 schreef Frollo het volgende:

[..]

O o o, dan ben je er zóóó dichtbij geweest! hehe
Inderdaad die ruines nog even beter doorzoeken.
bagger zeg. Ik dacht al dat ik een heel eind terug moest naar mn laatste upgrade Maar ik zal vanmiddag als ik thuis kom meteen de ruines nog beter onderzoeken!
Dank!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:10:08 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19147192
Iemand al nieuws of die updates werken ?
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:11:50 #191
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19272699
quote:
Op maandag 10 mei 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
over een uurtje of 20 hoor je meer van me
En ?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 18:05:24 #192
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19319841
Wow, uitgespeeld. Bijna 32 uur mee bezig geweest, maar het is alle tijd waard geweest. Alleen het laatste level vond ik wat minder. Echt een mooie game ervaring geweest!

Wacht meteen met smart op deel 2!
  zondag 23 mei 2004 @ 17:41:18 #193
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19340384
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:05 schreef Cheiron het volgende:
Wow, uitgespeeld. Bijna 32 uur mee bezig geweest, maar het is alle tijd waard geweest. Alleen het laatste level vond ik wat minder. Echt een mooie game ervaring geweest!

Wacht meteen met smart op deel 2!
Dark of Light side.... ben nu namelijk voor de 2e keer er doorheen aan het gamen. Eerste keer duurde het 55 uur en dat was light... zit nu net op Dantooine en ben echt helemaal Dark... Dark is het spel trouwens echt cooler vind ik
pi_19340428
quote:
Op zondag 23 mei 2004 17:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dark of Light side.... ben nu namelijk voor de 2e keer er doorheen aan het gamen. Eerste keer duurde het 55 uur en dat was light... zit nu net op Dantooine en ben echt helemaal Dark... Dark is het spel trouwens echt cooler vind ik
inderdaad, daarom ook light eerst gedaan, anders heb je er halverwege al geen zin meer in
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:14:57 #195
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19356884
Ik heb nu the light side gedaan in 32 uur. Toch wel zo goed als alle sidequests gedaan. Ik moet zeggen dat er nog wel een uur of 5 bij komt omdat ik moest backtracken in savegames. Helaas heb ik niet de bountyhunter missies gedaan omdat ik daar slecht van werd. Binnenkort (als ik er de tijd voor heb) wil ik hem zeker nog eens dark uitspelen.
SPOILER
In ieder geval een geweldig spel, al vond ik hem naar het einde een beetje zwakjes worden.

Deel 2 role on!
  woensdag 26 mei 2004 @ 01:02:28 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19410237
Ben nu bijna volledig Dark en net een Jedi...
SPOILER
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:18:03 #197
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19415475
Chocobo
SPOILER
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:02:50 #198
62182 Georges
That's the shit
pi_21187974
Wat eens spel zeg, heb het vorige week uitgespeeld als light.
Ik las al op het forum dat het goed was, maar dat het zo goed was, ongelooflijk.

Vooral als je Jedi powers krijgt, dat is echt geweldig. Met je lightsaber lasers afketsen en die force powers.
Ga komend weekend een keer de darkside proberen.

Een van de beste games sinds jaren.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:43:30 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21296129
Once upon a time in a galaxy far, far away

53 savegames en een kleine 45 uur later....

Zojuist uitgespeeld met Light side Super, en de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar al met al een zeer, ZEER indrukwekkende game Nu 't even een paar maandjes laten sudderen voordat ik met Dark begin, ergens aan 't einde van 't jaar.
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:28:51 #200
39446 303
(C) Roland
pi_21298868
Nu ik dit topic lees ga ik ook overstag. Ik ga hem nu op mijn pc installeren en er vandaag mee aan de slag. Ben benieuwd. Heb hem al een tijd hier liggen, maar nog niet aan toegekomen.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21300194
Maar doet die DLC het nou al?
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:59:03 #202
18042 Tenusia
Power and Chaos
pi_21300411
Nee. Ik wilde dat dus ook weten, en geprobeert. Nieuwe xbox live content gedownload enzo. Spelen spelen spelen. Paar uurtjes later kon ik die planeten kiezen. En geen nieuwe planeet er tussen gevonden. Alleen de standaard planeten geen extra (of ik moet heel erg scheel gekeken hebben
Lurking in the darkness, we await our chance to strike back.
XBox GamerTag: Tenusia
http://users.ign.com/collection/lordtenusia
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:04:14 #203
39446 303
(C) Roland
pi_21302666
Wat een gekut hier zeg. Ben nu al 2 uur naar dat fucking spel aan het zoeken en heb het nog niet gevonden.

Kut topic ook, krijg ik zin om het te spelen en ben ik het kwijt

Ik ga weer zoeken...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')