En weer verder met dit fantastische spel..... een van de beste van Xbox vind ik
Officiele site:
http://:www.swkotor.com
Eerdere delen:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)
Features:
Immersive, action-packed Star Wars role-playing experience with customizable and evolving playable characters.
Choose from nine customizable characters to build your party of three adventurers, including humans, droids, Twi'leks, Wookiees and more.
Journey spans seven different worlds including Tatooine, Sith world of Korriban, Jedi Academy on Dantooine and Wookiee homeworld of Kashyyyk.
Build your party and upgrade your equipment in your own starship, the Ebon Hawk.
Fast paced mini-games -- such as racing swoop bikes, or manning turret guns.
Images:
quote:nee het is gewoon kut..
Op dinsdag 9 december 2003 20:51 schreef Morkje het volgende:
Hoezo is ie voor op de PC kut? alleen de gameplay is een beetje wennen...
Maar ja ieder zijn eigen smaak natuurlijk he.
quote:Jah, maar als je het gewoon kut vind dan zuigt het voor de xbox ook, want alleen op de pc valt het op dat de gameplay kut is, op de xbox kan je dat gewoon verwachten.
Op dinsdag 9 december 2003 20:53 schreef NullPointer het volgende:[..]
nee het is gewoon kut..
quote:een spel mag zooooo mooi zijn, en zoooooooo'n geweldige verhaal hebben, super THX dolby shit audio erbij hebben, maar als de gameplay suckt, dan speel ik het niet..
Op dinsdag 9 december 2003 21:05 schreef Morkje het volgende:[..]
Jah, maar als je het gewoon kut vind dan zuigt het voor de xbox ook, want alleen op de pc valt het op dat de gameplay kut is, op de xbox kan je dat gewoon verwachten.
quote:Hij is echt wel goed speelbaar; de aanpassingen die ik heb gemaakt:
Op woensdag 10 december 2003 00:00 schreef NullPointer het volgende:[..]
een spel mag zooooo mooi zijn, en zoooooooo'n geweldige verhaal hebben, super THX dolby shit audio erbij hebben, maar als de gameplay suckt, dan speel ik het niet..
quote:Fris m'n geheugen eens op over die terantateks?
Op woensdag 10 december 2003 15:51 schreef Rahl het volgende:
spoiler:Calo Nord is de pijp uit, maar nu zit ik vast bij die terantateks (??) tijdens de laatste trial. Maken me steeds dood, zelfs als ik die stimpacks gebruik. Zit erover te denken om een cheatcode te gebruiken.
En hoe is het nou gelukt bij Calo Nord?
quote:Eerst die schietende Sith doodmaken, dan de met het zwaard en dan calo zelf. (had geen teamleden meer toen).
Op woensdag 10 december 2003 15:53 schreef Fuxl het volgende:[..]
Fris m'n geheugen eens op over die terantateks?
En hoe is het nou gelukt bij Calo Nord?
spoiler:
quote:spoiler:
Op woensdag 10 december 2003 15:57 schreef Rahl het volgende:[..]
Eerst die schietende Sith doodmaken, dan de met het zwaard en dan calo zelf. (had geen teamleden meer toen).
spoiler:
Terantateks zijn van die beesten met hele grote tanden, ze kunnen tegen de meeste Force-powers en doen tussen de 15 en 30 damage per slag.
quote:Tnx, ik zal het eens proberen!
Op woensdag 10 december 2003 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
spoiler:
er zit volgens mij ergens achterin een klein gangeteje aar jij wel in kan maar die beesten niet dus moet je daar met je blaster en force powers die beesten mollen.
quote:Heb het gangetje niet gevonden, maar wel een lever en ben ze dus gewoon voorbijgerend
Op woensdag 10 december 2003 16:06 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
spoiler:
er zit volgens mij ergens achterin een klein gangeteje aar jij wel in kan maar die beesten niet dus moet je daar met je blaster en force powers die beesten mollen.
Koop het volgende week wel....
quote:2005 ofzo
Op donderdag 11 december 2003 13:08 schreef robbert_23 het volgende:
he starwarskenners,weet iemand van jullie wanneer die film uit komt???
quote:Ik kan er ook geen kloot van.
Op donderdag 11 december 2003 22:10 schreef jacco het volgende:
Wie kan er hier een beetje pazaak spelen? ik heb helaas nog steeds geen match kunnen winnen. Dus iemand die weet waar ik de beste kaarten kan regelen?
spoiler:
quote:Telkens dat kloterige laatste stuk....ik kom er maar niet doorheen. Hij houd telkens nog heel iets health over.
Op vrijdag 12 december 2003 14:23 schreef SuperUli het volgende:
Dat laatste gevecht..
spoiler:Kun je er ook iets aan doen dat hij niet de hele tijd opnieuw health krijgt?
quote:Helemaal geen match gewonnen?
Op donderdag 11 december 2003 22:10 schreef jacco het volgende:
Wie kan er hier een beetje pazaak spelen? ik heb helaas nog steeds geen match kunnen winnen. Dus iemand die weet waar ik de beste kaarten kan regelen?
Schat gewoon wat de kans is dat je bij de volgende kaart over de 20 heen gaat. Als je er nét een beetje onder zit, dan vul je aan tot 20 (of 19 of 18) met een kaart van je side deck.
Als je 18 of 19 hebt, kun je natuurlijk ook gokken dat je tegenspeler zich "kapot" speelt.
In totaal 15 uur en 20 minuten over gedaan. Met redelijk veel sidequests. . Totaal light natuurlijk.
Nu maar een keertje compleet dark! .
Ik speel nu totaal dark, waha, is echt veel beter dan light, dat merk je al vrij snel als je je mede characters tegen mekaar gaat stoken enzo..
quote:voor iedereen die moeite heeft met hem
Op vrijdag 12 december 2003 15:13 schreef SuperUli het volgende:[..]
Telkens dat kloterige laatste stuk....ik kom er maar niet doorheen. Hij houd telkens nog heel iets health over.
.
Op vrijdag 12 december 2003 16:07 schreef SuperUli het volgende:
Uitgespeeld!.
In totaal 15 uur en 20 minuten over gedaan. Met redelijk veel sidequests.
. Totaal light natuurlijk.
Nu maar een keertje compleet dark!
.
spoiler:
Dus weet iemand dat hier?
Op zaterdag 13 december 2003 17:18 schreef jacco het volgende:
Heeft iemand die puzzel al opgelost. Die je in de Sith academy krijgt.spoiler:
als je de laatste trial moet doen in de sith academy. Als je dan die tombe binnen gaat kan je rechts en dan kom die 2 terantateks tegen, die versla je en dan krijg je die 2 speciale granaten. Om naar die star map te gaan. Maar je kan ook links dan kom je bij 3 zuilen met die energy levels erop. Jij moet ze dan van de linker zuil naar de rechter zuil brengen. Maar dat kan maar op een bepaalde manier. en heb al alles geprobeerd imo. Maar krijg het dus niet voor elkaar.Dus weet iemand dat hier?
quote:Ja dat wist ik al
Op zaterdag 13 december 2003 17:39 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
Als ik het me goed herriner moeten die ringen van links naar rechts worden gebracht zonder dat je bepaalde combis maakt...er ligt geloof ik ergens een pad...of er word ergens uitgelegd waar ze wel en niet heenmogen....anyway er zit een computer naast die pilaren als je dat bedoeld...daarmee bestuur je ze...
Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left to Right
Middle to Left
Middle to Right
Left to Middle
Right to Left
Middle to Left
Right to Middle
Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left ot Right
Middle to Right
Middle to Left
Right to Left
Middle to Right
Left to Middle
Left to Right
Middle to Right
When you accomplish this you can pass through the door. Here you will fight Wraids. Once you kill them, you'll find the Monument to Naga Sadow. Inside is Naga Sadow's Poison Blade. Go back to the intersection and head north to exit.
Alleen wel jammer dat het laatste gevecht een beetje saai is. Was me trouwens niet eens opgevallen dat je die jedi zelf kan doden zodat "hij"er geen health meer van kan halen. Dat maakt het dan wel weer wat spannender. Gelukkig is er al een KOTOR 2 in de maak, alleen wel weer jammer dat ie ook eerst op de xbox/andere console uit komt.
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:15 schreef Rahl het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van Darth Revan met cape en masker?? Kan het nergens vinden
aan het einde van het revelation filmpje heb je wanneer je die op de livathan getriggerd wordt ook nog een stukje waarop revan op een plateau staat en dan z'n masker afdoet. Wanneer de revelation uit de movie list kiest zit dat stuk er er niet bij. Daar kun je nog wat Reven screens uit halen.
quote:en weet je wellicht ook wanneer die uitkomt?
Op zondag 14 december 2003 01:27 schreef Zyzyx het volgende:
Fantastisch spel dit!!Beste dat ik ooit heb gespeeld. De verhaallijn is zo meeslepend dat je maar door en door blijft spelen. Heb em nu op maximum light uitgespeeld in 35uur. Nu nog een keertje dark als female en ook nog een keer alle quest proberen op te lossen. Ik heb nu dat space station bij yavin maar overgeslagen omdat ik z.s.m. de SF in wilde.
Heerlijk "die ene"plot twist. HK-47 is ook echt grappig. "No don't look at me i'm so ashamed". Wel jammer dat mission en zaalbar en canderous steeds nuttelozer worden naarmate je vordert in het spel. De rest van de party members heb je wat meer aan. (Bastila![]()
)
Alleen wel jammer dat het laatste gevecht een beetje saai is. Was me trouwens niet eens opgevallen dat je die jedi zelf kan doden zodat "hij"er geen health meer van kan halen. Dat maakt het dan wel weer wat spannender. Gelukkig is er al een KOTOR 2 in de maak, alleen wel weer jammer dat ie ook eerst op de xbox/andere console uit komt.
quote:Thanx numero_uno
Op zaterdag 13 december 2003 19:29 schreef numero_uno het volgende:
hier de oplossing + beloning
spoiler:Exit back out to the intesection. Head east and you'll be locked in a room with a computer and pillars. You have to move the systens from the right left pillar to the right pillar in a certain order. That order is as follows:maak alleen geen foutenLeft to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left to Right
Middle to Left
Middle to Right
Left to Middle
Right to Left
Middle to Left
Right to Middle
Left to Right
Left to Middle
Right to Middle
Left ot Right
Middle to Right
Middle to Left
Right to Left
Middle to Right
Left to Middle
Left to Right
Middle to RightWhen you accomplish this you can pass through the door. Here you will fight Wraids. Once you kill them, you'll find the Monument to Naga Sadow. Inside is Naga Sadow's Poison Blade. Go back to the intersection and head north to exit.
quote:Tnx. Ik ben nu met light bezig, als daar weer ben zal ik wat screenies nemen.
Op zondag 14 december 2003 16:19 schreef Zyzyx het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
uit het revalation en revans death filmpje.aan het einde van het revelation filmpje heb je wanneer je die op de livathan getriggerd wordt ook nog een stukje waarop revan op een plateau staat en dan z'n masker afdoet. Wanneer de revelation uit de movie list kiest zit dat stuk er er niet bij. Daar kun je nog wat Reven screens uit halen.
spoiler:
quote:Hmm ben nog niet echt vaak op Manaan geweest. Dus kan je helaas niet verder helpen.
Op zondag 14 december 2003 18:13 schreef SuperUli het volgende:
Ik zit vast in de Sith-basis op Manaan.spoiler:
De deur gaat maar niet open naar die 4 kamers die daar aan dat "kruispunt" liggen?.
spoiler:
Op zondag 14 december 2003 19:25 schreef jacco het volgende:[..]
Hmm ben nog niet echt vaak op Manaan geweest. Dus kan je helaas niet verder helpen.
spoiler:
Heb nu de starmap van Kashyyyk en Korriban. Zit nu op Tantooine maar ik krijg maar geen Hunters license om buiten de deur te komeniedreen verwijst me door naar de Czerka office maar die geven ze niet meer.
quote:
De deur gaat maar niet open naar die 4 kamers die daar aan dat "kruispunt" liggen?.
quote:Het is nog niet bevestigd maar hopenlijk eind 2004 begin 2005. PC versie zal dan waarschijnlijk weer een paar maanden na de xbox release verschijnen.
Op zondag 14 december 2003 16:23 schreef taart het volgende:[..]
en weet je wellicht ook wanneer die uitkomt?
Bron IGN
KOTOR 2
No one can deny the significance of having Knights of the Old Republic exclusively (on consoles anyways) available for the Xbox. Not only is it one of the only RPGs for the big black behemoth, but it's one of the best RPGs to come out in recent memory on any console. And then there's the sales numbers. The game has not only experienced incredible sales, but it's also system-selling quality, consequently leading to increased Xbox sales, however minor. And sales numbers will only increase for the game once our PC version comes out!
A logical action to take after such success is to start planning the game's successor, and apparently, KOTOR 2 is under development. A few sources have already reported that the sequel has been greenlighted for a late 2004 or early 2005 release, and that the game's storyline - which is to take place many years after KOTOR's --will include a completely new cast of characters. But what few people are aware of is that the game is not being developed internally at BioWare, but in Orange County at Obsidian Entertainment. (At least that's what we hear.)
(...)
quote:Misschien heb je hier wat aan:
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ik zit vast in de Sith-basis op Manaan.
Weet iemand trouwens hoe je die manaan quest van die jedi die ten onrechte in de holding cell zit kan starten? In het hotel verteld die man je erover maar verder dan dat kom ik er niet mee.
Op maandag 15 december 2003 15:23 schreef Zyzyx het volgende:[..]
Misschien heb je hier wat aan:
spoiler:ik begrijp niet precies waar je zit maar je kan in de de "presure control room" door die 2 deuren die naast elkaar staan "the room behind this door is filled with water" komen door met de controls naast de deur het water weg te pompen. Het is even puzzelen maar daar achter zit nog een heel deel van de basis.
Weet iemand trouwens hoe je die manaan quest van die jedi die ten onrechte in de holding cell zit kan starten? In het hotel verteld die man je erover maar verder dan dat kom ik er niet mee.
Op maandag 15 december 2003 15:23 schreef Zyzyx het volgende:[..]
Misschien heb je hier wat aan:
spoiler:ik begrijp niet precies waar je zit maar je kan in de de "presure control room" door die 2 deuren die naast elkaar staan "the room behind this door is filled with water" komen door met de controls naast de deur het water weg te pompen. Het is even puzzelen maar daar achter zit nog een heel deel van de basis.
edit: verkeerde
Deze: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=567707
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 15-12-2003 15:31]
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:35 schreef Strolie75 het volgende:[..]
spoiler:
Op Manaan is ook een Kantina, daar kun je praten met iemand die je vraagt om de vermissing van kinderen te onderzoeken. Als je deze quest aanneemt gaat de deur open.Tnx!
.
quote:bedankt
Op maandag 15 december 2003 15:28 schreef SuperUli het volgende:[..]
spoiler:
Dan moet je eerst Jolee (kan je vinden op kashyyk) bij je hebben.
quote:Zit er niet in, speelt 4000 jaar voor zijn geboorte. En twijfel niet langer, hier zocht je naar.
Op maandag 15 december 2003 16:01 schreef Wedge het volgende:
Weet iemand misschien of Jar Jar Binks ook in KOTOR zit? Ik ben fan van hem en twijfel nu of ik dit spel ga kopen. Hij lijkt me erg tof.
quote:Ja hij lijkt me echt heel tof. Maar jammer dat Jar Jar er dus niet inzit
Op maandag 15 december 2003 16:26 schreef Rahl het volgende:[..]
Zit er niet in, speelt 4000 jaar voor zijn geboorte. En twijfel niet langer, hier zocht je naar.
quote:Zelfde verhaal
Op maandag 15 december 2003 16:38 schreef Wedge het volgende:[..]
Ja hij lijkt me echt heel tof. Maar jammer dat Jar Jar er dus niet inzit
. Zitten Biggs of Wedge er dan wel in?
quote:Wedge is 4020 jaar....make up deed em jonger lijken
Op maandag 15 december 2003 17:37 schreef Rahl het volgende:[..]
Zelfde verhaal
4000 jaar voor Jar Jars geboorte, dus zeker 4000 jaar voor Wedge en Biggs.
quote:ik had em dark uitgespeeld...hijs echt vetjes...
Op zondag 21 december 2003 16:16 schreef cogito het volgende:
uitgespeeld aan het einde was is zo light de hele room lichte op als ik binnenkwam. nu ga ik op de diep donker rode toer met mijn rode robot
(kill the meatbag)
spoiler:
Even een vraagje, wat is de speelduur van deze game gemiddeld? in uren?
Ik zit te denken om dit spel op de pc te kopen maar ik twijfel nog een beetje aangezien ik wel weer in ben voor een redelijk normale game zonder tegenvallende speelduur.
Bij voorbaat dank!
quote:Eerste keer duurde bij mij 18h, en ik had de meeste sidequests niet gedaan en er komt nog wat tijd bij van doodgaan/laden enz. bij.
Op maandag 22 december 2003 14:53 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hooj!Even een vraagje, wat is de speelduur van deze game gemiddeld? in uren?
Ik zit te denken om dit spel op de pc te kopen maar ik twijfel nog een beetje aangezien ik wel weer in ben voor een redelijk normale game zonder tegenvallende speelduur.
Bij voorbaat dank!
quote:Ik zit nu op een uur of zestien en ben pas net op de derde planeet aangekomen. En er zijn geloof ik acht of negen planeten, dus ik kan nog wel even vooruit
Op maandag 22 december 2003 14:53 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hooj!Even een vraagje, wat is de speelduur van deze game gemiddeld? in uren?
spoiler:
quote:Nee
Op maandag 22 december 2003 15:40 schreef Frollo het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje he. De 'major plot twist' waar iedereen het over heeft, is dat soms dat...spoiler:
...Calo Nord nog leeft?
Gaarne alleen antwoorden met Ja of Nee
quote:O gelukkig maar. Ik dacht al: is dat het nou?
Op maandag 22 december 2003 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee
tnx
quote:Je slaat stijl achterover
Op maandag 22 december 2003 15:46 schreef Frollo het volgende:[..]
O gelukkig maar. Ik dacht al: is dat het nou?
Dan beschouwen we dit als een minor plot twist dustnx
quote:Veel plezier
Op maandag 22 december 2003 16:08 schreef HarrieDeHakker het volgende:
yessssss! eindelijk weer een game met een normale speelduur!thx allemaal
quote:Mooi, dat wordt dan een goedbestede kerstvakantie (nog 2 nachtjes slapen!).
Op maandag 22 december 2003 16:02 schreef Rahl het volgende:
Je slaat stijl achterover
quote:het is het zeker waard, voor mij wel tenminste
Op maandag 22 december 2003 16:51 schreef taart het volgende:
maar is het nog wel waard om dit spel te kopen (want hij is al een poosje uit denk ik)
quote:JiJ r00lt!
Op maandag 22 december 2003 22:40 schreef rockstah het volgende:
ik vind het te irritant moeilijk
heb dus geen zin om het verder te spelencool ben ik he?
Ik vraag dit hierom: Na Dantooine heb je ineens de keuze uit een stuk of zeven planeten, die je in willekeurige volgorde kan bezoeken. Stel nu eens dat bijvoorbeeld op Kashyyk de makkelijkste vijanden zitten en op Tatooine de moeilijkste, ik zeg maar wat.
Aangezien ik natuurlijk van tevoren niet weet welke planeet het moeilijkst is, kan het dan gebeuren dat ik per ongeluk naar de zwaarste planeet reis? En dus na een tijdje gefrustreerd weer moet weggaan? Of wordt de moeilijkheidsgraad aangepast aan mijn eigen level, zodat ik op elke planeet altijd de uitdaging vind die op dat moment bij me past?
En de kleding die je nodig hebt (van die sand people) kun je dan alleen nog maar verkrijgen door die sand warriors aan te vallen die de toegang naar het gebied waar de enclave in ligt aan te vallen. (ze zijn dan niet opeens meer met een oneindig aantal warriors)
Dus er is wel een verschil.
quote:Ja kijk, dat is precies wat ik bedoel. Het wordt dus min of meer aangepast.
Op dinsdag 23 december 2003 09:59 schreef Eru het volgende:
Nou ja min of meer wel ja.
Stel je gaat eerst naar kashyyk en dan naar tatooine.
Dan zul je merken dat je op tatooine opeens tegen "holy warriors"- (die je random aanvallen op bepaalde punten) -vecht dan de standard elite warrior met een paar sand warriors die je tegen zou komen als je tatooine als eerst zou nemen.
Op dinsdag 23 december 2003 19:43 schreef SuperUli het volgende:
Sith academy
spoiler:Kun je ook in Uthar Wynn's kamer komen?
Op dinsdag 23 december 2003 19:45 schreef Rahl het volgende:[..]
spoiler:
geen idee, misschien als je hem vermoord hebt?
quote:Dan weet ik het ook niet
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef SuperUli het volgende:[..]
spoiler:
Nope, heb net hem en die Yuthura ofzo, afgemaakt. En nog steeds geeft ie locked aan
quote:Niet geloof ik...
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef JeeWeeJ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je op manaan door die rechtzaak heen kan komen als je die onderwater missie "the dark way" hebt uitgevoerd?
Want zoals ik de antwoorden geef word ik telkens verbannen.....en ik moet nog een paar klusjes klaren daarzo..
quote:ik wel en er zijn 2 manieren:
Op dinsdag 23 december 2003 20:09 schreef Rahl het volgende:[..]
Dan weet ik het ook niet
en voor het Manaan probleem.
nee na je verbanning beland je in de Ebon Hawk en dan kan je op je Galaxy Map Manaan niet meer aanklikken, en kan je dus niet meer terug. om wel terug te keren moet je niet het gif in de ventilatoren doen maar de harvester opblazen. en dat moejje als volgt doen. stap voor stap
spoiler:
ps: ajb Jacco
Op dinsdag 23 december 2003 23:05 schreef search64 het volgende:
spoiler:Zit nu een beetje vast op Manaan. Kheb de rechtzaak gewonnen (als ik uit de Sith basis loop, maar weet niet wat ik nu moet doen, om die starmap te vinden.
Op woensdag 24 december 2003 00:36 schreef SouthernSun het volgende:[..]
spoiler:
je moet naar de republic base, kijk daar maar eens wat rond
quote:Je kan ook gewoon die gif oplossing gebruiken en niet verbannen worden door het volgende te doen:
Op dinsdag 23 december 2003 22:52 schreef numero_uno het volgende:[..]
en voor het Manaan probleem.
nee na je verbanning beland je in de Ebon Hawk en dan kan je op je Galaxy Map Manaan niet meer aanklikken, en kan je dus niet meer terug. om wel terug te keren moet je niet het gif in de ventilatoren doen maar de harvester opblazen. en dat moejje als volgt doen. stap voor stap
spoiler:1) fill injector pod
2)transfer injector to container
3)fill injector pod
4)transfer injector to container
5)dump container pod
6)transfer injector to container
7)fill injector
8)transfer injector to container
9) BOEM!!!!!ps: ajb Jacco
spoiler:
1. Antwoord als eerste met ""the harvesting machinery released a toxin into the water.".
2. Wanneer ze vragen wat er gebeurd is met het station antwoord je: "It's not my fault! The harvester malfunctioned!"
3. Als ze vragen wat er met de machine is gebeurd antwoord je: "Okay, I did it. But you can't do anything to me - I know too much!"
4. Wanneer de rechters vertellen dat ze de Republic willen verbannen moet je antwoorden met: "If you ban us, I'll tell that the kolto is destroyed!"
Dan zullen ze in een hoek gedreven zijn en laten ze je gaan op de voorwaarde dat je tegen iedereen zwijgt over de kolto.
Dit vind ik zeer hinderlijk tijdens die filmpjes, legt dit gewoon aan het spel, en heeft iedereen er last van? Of legt dit gewoon aan mijn versie van het spel en moet ik hem ruilen? Of zit het gewoon in mijn xbox waar de cd-speler defect is ofzo?
Het spel is in de tijd dat ik hem nu heb gespeelt (uurtje of 7 a 8 ofzo, zit nu dat je van de 1e planeet af gaat) al 3x vast gelopen. Ik neem aan dat het dus aan mijn spel of xbox legt. Me cube had zoiets namelijk ook dat de cd speler opeens tijdens het laden even uitsloeg.
Nou wilde ik graag weten of meerdere mensen dit al gehad hebben, en of sommige mensen misschien een suggestie hebben waar dit aan kan leggen.
spoiler:
quote:1.teruggaan en levelen...
Op maandag 29 december 2003 00:48 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
Vraagje over zo'n beetje het einde van de game (denk ik)spoiler:
Heeft iemand enig idee hoe je in de Star Forge voorbij AL DIE apprentices en troopers moet komen??? Het zijn er gewoon teveel om allemaal af te slachten...
quote:gewoon veel heal/medpacks/lifesupport packs gebruiken. kwam er wel in 1 keer doorheen vaak
Op maandag 29 december 2003 00:48 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
Vraagje over zo'n beetje het einde van de game (denk ik)spoiler:
Heeft iemand enig idee hoe je in de Star Forge voorbij AL DIE apprentices en troopers moet komen??? Het zijn er gewoon teveel om allemaal af te slachten...
quote:Levelen? Tegen die tijd ben je allang level 20 man.
Op maandag 29 december 2003 14:01 schreef Gamedemon het volgende:[..]
1.teruggaan en levelen...
2.super veel mazzel hebben...
dat zijn de enige tips die ik voor je heb...
Probleem is wel, de karakters zijn nu zo sterk dat vrijwel elk gevecht een eitje is, zelfs tegen Malak zelf.
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:10 schreef s0k het volgende:[..]
Levelen? Tegen die tijd ben je allang level 20 man.
quote:Da's het hoogste
Op maandag 29 december 2003 20:57 schreef Gamedemon het volgende:[..]
level 20 is laag!!
quote:Wtf...ppl help me out here..
Op maandag 29 december 2003 22:08 schreef s0k het volgende:[..]
Da's het hoogste
[freakmode]
Oh ja, één van de stemmen die ik herken in het spel is van die gast die ook Neelix speelt in Star Trek Voyager, zou dat kunnen?
[/freakmode]
quote:Nope, je hebt 1 teamlid minder
Op vrijdag 2 januari 2004 18:26 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zeg, ik ben nu dark-side aan het spelen. Heb Juhani afgemaakt, krijg je daar nog een nieuw teamlid voor, of speel ik nu met één karakter minder?[freakmode]
Oh ja, één van de stemmen die ik herken in het spel is van die gast die ook Neelix speelt in Star Trek Voyager, zou dat kunnen?
[/freakmode]
En het is inderdaad Ethan Philips. Hier zie je ook een paar andere voice actors die aan dit project hebben meegewerkt: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/GI_voice.html
quote:die heb ik ook dood gemaakt ! (terwijl ik 'light' speel, maar ze wilde niet om !) Geen DS points voor gekregen verder...
Op vrijdag 2 januari 2004 18:26 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zeg, ik ben nu dark-side aan het spelen. Heb Juhani afgemaakt, krijg je daar nog een nieuw teamlid voor, of speel ik nu met één karakter minder?
GE-WEL-DIG spel overigens hoor...
Helemaal verslaafd :-) Nog niet uitgespeeld, maar als het zover is dan ook meteen nog een keer op de 'dark' tour haha
Op zaterdag 3 januari 2004 01:53 schreef Fuxl het volgende:
Hoe maak je nou die stomme forge droids af? Er komen steeds maar weer nieuwe bij..
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 02:08 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
je moet die computers die er naast staan hacken zeg maar...door er bij te staan en de exit battle mode knop in te drukken zodat je die computer kan selecteren...en dat bij al die unit uitpoepers
quote:aangezien je em nu pas speelt heb je em op pc...kzou het je niet kunnen zeggen..pak je handleiding erbij zouk zeggen of probeer et een en ander
Op zaterdag 3 januari 2004 02:13 schreef Fuxl het volgende:[..]
![]()
Waar zit de exit battle mode knop?
quote:Oh, jij hebt de PC versie. Ik zal effe in het boekje kijken of er zo'n knop bestaat. Alvast bedankt
Op zaterdag 3 januari 2004 02:43 schreef Gamedemon het volgende:[..]
aangezien je em nu pas speelt heb je em op pc...kzou het je niet kunnen zeggen..pak je handleiding erbij zouk zeggen of probeer et een en ander
quote:nope xbox...ik bedoelde omdat je em nu pas speelt dat je em op pc hebt...volgens mij was het anders de back toets op xbox
Op zaterdag 3 januari 2004 02:54 schreef Fuxl het volgende:[..]
Oh, jij hebt de PC versie. Ik zal effe in het boekje kijken of er zo'n knop bestaat. Alvast bedankt
quote:Nee ik ben gewoon langzaam
Op zaterdag 3 januari 2004 03:00 schreef Gamedemon het volgende:[..]
nope xbox...ik bedoelde omdat je em nu pas speelt dat je em op pc hebt...volgens mij was het anders de back toets op xbox
Hoe maak je nou die stomme forge droids af? Er komen steeds maar weer nieuwe bij..
Op zaterdag 3 januari 2004 11:40 schreef numero_uno het volgende:
die zit toch gewoon op slot?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:49 schreef numero_uno het volgende:
haha rielekst maar volgens mij gaat de orginele manier nog sneller dan dat
Op zaterdag 3 januari 2004 15:50 schreef SuperUli het volgende:[..]
spoiler:
Die forge droids zijn makkelijk, gewoon op die computers die bouwdingen uitschakelen.
haha rielekst maar volgens mij gaat de orginele manier nog sneller dan dat
Aan het begin even wennen maar net op dat feestje geweest van die Sith soldier.
Geweldig spel
quote:Dit bericht heb ik in deel 1 gezet
Op dinsdag 15 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
mij lijkt roque squadron 3 beter
Ik heb hem voor de PC en o, o o! was is hij goed!
Ik heb nu net die davik verslagen en als ik op het schip wil loopt het spel vast. Dan word alles zwart en krijg ik dat bericht met: Rapport verzenden. Ik heb hem orgineel, patch geinstalled, nieuwste drivers en stuff, kan iemand mij please helpen?
quote:koop een xbox + kotor
Op maandag 26 januari 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu net die davik verslagen en als ik op het schip wil loopt het spel vast. Dan word alles zwart en krijg ik dat bericht met: Rapport verzenden. Ik heb hem orgineel, patch geinstalled, nieuwste drivers en stuff, kan iemand mij please helpen?
quote:da's klote zeg.. misschien kan je een safegame eerder nemen en hem opnieuw verslaan.
Op maandag 26 januari 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand me vertellen of de downloadable content PAL al werkt want ik kan echt niks vinden(XBOX)
Denk het niet.... dit soort games zijn singleplayer RPG's maar je weet nooit... Wel DLC neem ik aan.quote:Op zondag 25 april 2004 00:13 schreef HomerJ het volgende:
Die ga ik zeker weer voor de PC halen
Gaat hij ook online?
zeiden ze van het eerste deel ookquote:Op zondag 25 april 2004 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel DLC neem ik aan.
Ja dat is er al,.. PAL komt binnen een maand uitquote:Op zondag 25 april 2004 11:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
zeiden ze van het eerste deel ook
blijkbaarquote:Op zondag 25 april 2004 14:01 schreef chocolatemoeze het volgende:
argh, KOTOR 2... willen ze me dood hebben?
Ja US maar nog niet PALquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:59 schreef Mister_T het volgende:
Ik kan ook geen DLC vinden, die was er toch al?
Dan wachten we het nog ff afquote:Op woensdag 28 april 2004 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja US maar nog niet PALZou rond april komen
Met de spatie (pc versie) kun je pauzeren om je teammembers orders te geven. Ook kun je orders queuen, zodat ze geen acties gaan ondernemen die jij niet wilt. En verder kun je bij de opties het een en ander aan zelfstandig gedrag uitzetten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:03 schreef rockstah het volgende:
Ik vind alleen het vechten zo irritant.
echt zo van: ah! leuk! een paar sandpeoples!
ehm.. even kijken hoor, energy schields aan... ehm.. battle stimulant hier, stamina ding daar, mijntje, granaatje... zo.
laat ik nu maar eens gaan vechten. *loop op ze af*
ok ehm.. stun hem even, even heal, ehm.. NEE! JE MOET HEM AANVALLEN! *target veranderd*
kut! zij is bijna dood! *snel wil switchen* "party member killed''... KUT!
laat ik snel hem even een melee wapen geven *weer wil switchen* 'party member killed'![]()
okee, snel weg hier. *burst of speed* *wegrend* *alle medpacks op gebruikt* *terug gaat* *aanvalt*
en dan ga ik dus weer dood. zo gaat het echt elke keer![]()
Pause zit ook in de Xbox versie...quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met de spatie (pc versie) kun je pauzeren om je teammembers orders te geven. Ook kun je orders queuen, zodat ze geen acties gaan ondernemen die jij niet wilt. En verder kun je bij de opties het een en ander aan zelfstandig gedrag uitzetten.
Op die manier gaat het vechten echt wel hoor.
idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:20 schreef Cheiron het volgende:
Moet zeggen dat je ZO veel bijdehante mensen tegen komt dat ik steeds meer naar de dark side neig.. maar ik weet me voorlopig nog in te houden..
choco je doet download content...en dan heb je een planeet erbij...hij zei waarschijnlijk aleen updating the xbox live servicequote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pause zit ook in de Xbox versie...Prima tactische rust !
Nog niks bekend over de DLC ?
Ja klopt,... hij installeerde wel in XboxLive wat maar meer niet. Ga je me nou vertellen dat die planeet er al bij zitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
choco je doet download content...en dan heb je een planeet erbij...hij zei waarschijnlijk aleen updating the xbox live service
Ja geen idee weet niet hoe ik het moet testen. Duurt geloof ik 10 uur voordat je je starmap kan bekijken na een new game en dat ga ik pas doen als ik zeker weet dat het werktquote:Op maandag 10 mei 2004 15:43 schreef rockstah het volgende:
doet ie het nou of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ja top maar hoe wil je testen of het werkt ?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef rockstah het volgende:
laat ik het ook maar eens proberen dan. ik wou toch al overnieuw beginnen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef rockstah het volgende:
gewoon overnieuw beginnen en als ik de ebon hawk weer heb dan zie ik wel of het gewerkt heeft![]()
hoe anders?
Het kan idd ook niet anders denk ik maar het moet het haast wel zijn want de PAL DLC is al sinds maart uit ofzo ..... UK gamed het alquote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef rockstah het volgende:
gewoon overnieuw beginnen en als ik de ebon hawk weer heb dan zie ik wel of het gewerkt heeft![]()
hoe anders?
Taris had ik in een uurtje of 5 afgerond denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef rockstah het volgende:
heb je taris in 7 uur al afgerond?
Geeft niksquote:Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef Gamedemon het volgende:
Choco sorry heb een tijdje niet hier gekeken...
maaruh dat zijn dus de geruchten van de DLC...
kben zelf vorige week weer begonnen...
zit na 7 uur op de jedi planeet...zodra ik er dit weekend uit ben kan ik kijken oftie er bij zit...
ennuh ik begon zelf als zwaar dark...
moet je zeggen dat het spel dan een stuk korter is
niet meer van doe dit voor me dan doe ik dat...
tis gewoon doe dit...Fuck jou sterf...blaf item gained
jup allemaal behalve dat pazaak gebeuren want dat boeit met niet..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:15 schreef rockstah het volgende:
inclusief alle appartments leegjatten, alle bounty's, alle ringgevechten en alle sidequests?
ik had er denk ik wel dik 20 uur over gedaan. maar mischien komt dat ook wel omdat ik teveel met pazaak aan het kloten was
heb ook alles gedaan behalve pazaak. maar ging toch redlijk snel er doorheen. Komt omdat ik Taris minder leuk vond, de rest was allemaal veel tofferquote:Op maandag 10 mei 2004 17:15 schreef rockstah het volgende:
inclusief alle appartments leegjatten, alle bounty's, alle ringgevechten en alle sidequests?
ik had er denk ik wel dik 20 uur over gedaan. maar mischien komt dat ook wel omdat ik teveel met pazaak aan het kloten was
ik heb zelf de PC versie (eerst gedownload en toen gekocht) Maar wat zijn de verschllen NA de DLC? hebben ze de twee nieuwe kristallen toegevoegd aan de xbox versie?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:21 schreef rockstah het volgende:
net gedownload (als het goed is)
je moet toch gewoon naar settings --> download content gaan en dan tag en code kiezen?
ik deed dat en toen kreeg ik even updating system en restarte hijhet ging me wat te snel eik
je krijgt de planeet die de pc versie al heeft...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:28 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb zelf de PC versie (eerst gedownload en toen gekocht) Maar wat zijn de verschllen NA de DLC? hebben ze de twee nieuwe kristallen toegevoegd aan de xbox versie?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Cheiron het volgende:
heeft iemand trouwens een hint over het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard bedankt voor de info!Too lazy to be an evil genius..
Voor sommige missies loont het om light/dark even te negeren. De Genoradhan (zeg ik het zo goed?) missies zijn op zich niet evil, alleen als je de missie afrond dus het doelwit in kwestie afmaakt dan krijg je logischerwijs Dark Points. Gezien de items die je als beloning krijgt is het echter wel de moeite waard. Tevens is het in 't algemeen en zeker op Coriban (Sith Planet) heel makkelijk om Light points te scoren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Cheiron het volgende:
heeft iemand trouwens een hint over het volgende:
[spoiler]als je op manaan de missies voor de secret bounty hunter organisation uitvoert, wordt je dan helemaal dark? want ik heb er nu 1 gedaan en kreeg er een load darke punten voor. Terwijl je toch het tuig op ruimt? blegh, krijg steeds meer de neiging om helemaal dark te worden![/spolier]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Mag ik nog iets vragen.. ik zit voor het eerst in de game echt even vast:Deze is simpel, ik vind 't niet eens nodig om spoiler-tags te plaatsen. Punt is, je hebt niet goed genoeg gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt één item nog niet gevonden. Loop nog maar eens wat rond; je hoeft er deze tempel niet voor uit.
Maar er zijn toch maar 2 ruimtes buiten het laatste stuk met het " meertje"? Of was ik gisteren echt zo duf dat ik iets gemist heb?!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Deze is simpel, ik vind 't niet eens nodig om spoiler-tags te plaatsen. Punt is, je hebt niet goed genoeg gezochtJe hebt één item nog niet gevonden. Loop nog maar eens wat rond; je hoeft er deze tempel niet voor uit.
O o o, dan ben je er zóóó dichtbij geweest! hehequote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef Cheiron het volgende:
Heb 2 ruimtes ontdekt, 1 met de computer-puzzel en 1 met de 2 terratecs. Uit de ruines achter deze kreeg ik respectievelijk een poisened blade en die fire grenade..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
O o o, dan ben je er zóóó dichtbij geweest! hehe![]()
Inderdaad die ruines nog even beter doorzoeken.
En ?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
over een uurtje of 20 hoor je meer van me
Dark of Light side.... ben nu namelijk voor de 2e keer er doorheen aan het gamen. Eerste keer duurde het 55 uur en dat was light... zit nu net op Dantooine en ben echt helemaal Dark... Dark is het spel trouwens echt cooler vind ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:05 schreef Cheiron het volgende:
Wow, uitgespeeld. Bijna 32 uur mee bezig geweest, maar het is alle tijd waard geweest. Alleen het laatste level vond ik wat minder. Echt een mooie game ervaring geweest!
Wacht meteen met smart op deel 2!
inderdaad, daarom ook light eerst gedaan, anders heb je er halverwege al geen zin meer inquote:Op zondag 23 mei 2004 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dark of Light side.... ben nu namelijk voor de 2e keer er doorheen aan het gamen. Eerste keer duurde het 55 uur en dat was light... zit nu net op Dantooine en ben echt helemaal Dark... Dark is het spel trouwens echt cooler vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval een geweldig spel, al vond ik hem naar het einde een beetje zwakjes worden.
Deel 2 role on!Too lazy to be an evil genius..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |