quote:Mag ik naast je zitten of lig je uitgestrekt?
Op dinsdag 9 december 2003 20:31 schreef pluisje het volgende:
Die grote rode comfortabele is voor mij!
quote:*benen optrekt*
Op dinsdag 9 december 2003 20:35 schreef Troel het volgende:[..]
Mag ik naast je zitten of lig je uitgestrekt?
quote:das een mooie (en ook grote) bank
Op dinsdag 9 december 2003 21:32 schreef moussy het volgende:
Ik neem mn eigen Amalia bank wel mee
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:32 schreef moussy het volgende:
Ik neem mn eigen Amalia bank wel mee
Die zou niet eens in mijn woonkamer passen...Ik heb een piepklein woonkamertje. Maar ik vind dit altijd erg mooie banken.
quote:Wij hebben ook een ruime (rode) hoekbank, maar het nadeel is dat ik mijn verander-schuif-woede er niet mee kan uiten. Dat kl*te ding kan maar op 1 manier in onze woonkamer
Op dinsdag 9 december 2003 21:34 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Die zou niet eens in mijn woonkamer passen...Ik heb een piepklein woonkamertje. Maar ik vind dit altijd erg mooie banken.
quote:*voelt iets op schoot landen*
Op dinsdag 9 december 2003 22:10 schreef daniman het volgende:
ik ga voor die rode sofa, ik mag mezelf wel een beetje luxe toeëigenen![]()
Ahum...hier lag ik al
quote:he, bezet
Op dinsdag 9 december 2003 22:36 schreef pluisje het volgende:[..]
*voelt iets op schoot landen*
Ahum...hier lag ik al
*extra sofa/bank erbij regelt en op die sofa/bank liggen gaat*
quote:En mag je vriendin/ vrouw ook nog vernoemen later
Op dinsdag 9 december 2003 20:03 schreef daniman het volgende:Als ik het zou doen, zou ik Anna Marina voor een meisje wel mooi vinden, die is dan vernoemd naar mijn ouder (Anna Margaretha (aka Annie) en Marinus (aka Rinus)).
Maar ja, over dit soort dingen hoef ik mij voorlopig dus nog niet druk te maken
Lijkt me inderdaad vreselijk onhandig als je dezelfde naam hebt. Bij mijn vader in de familie was dat ook zo'n traditie. Oudste zoon (mijn vader dus) werd steevast Wilhelmus Jacobus genoemd. (En de tweede zoon Jacobus Wilhelmus en alle anderen hebben als tweede naam ook Jacobus of Wilhelmus.) Mijn ouders zijn daar gelukkig mee gestopt
quote:Ja, inderdaad, zo had ik het zelf nog nooit bekeken
Op woensdag 10 december 2003 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Je vader wilde niet vernoemen, dus heeft ie jou maar naar je moeder vernoemd![]()
quote:Nee, het is inderdaad niet handig en praktisch en zo... maar nu ik op mezelf woon en niet constant met mams geconfronteerd word, ben ik wel blij met mijn originele naam, die nu dus echt origineel is
Lijkt me inderdaad vreselijk onhandig als je dezelfde naam hebt. Bij mijn vader in de familie was dat ook zo'n traditie. Oudste zoon (mijn vader dus) werd steevast Wilhelmus Jacobus genoemd. (En de tweede zoon Jacobus Wilhelmusen alle anderen hebben als tweede naam ook Jacobus of Wilhelmus.) Mijn ouders zijn daar gelukkig mee gestopt
Ik heb trouwens wel een idee over jullie meisjesnaam
Blegh!!!! ik voel me niet lekker.... hoesten, proesten, snotteren maar geen koorts of verhoging al denk ik vannacht wel gehad.... ik had het zo idioot heet vannacht... ik dreef gewoon me bed uit en toen kwam Damey ook nog een naast me liggen dus toen lag ik tussen me kerel en damey in terwijl ik het al zo heet had....
Bah, me kerel is ook al ziek... die had gister 40º C koorts en die moest en zou vandaag naar zijn werk. Maar daar heb ik een stokje voor gestoken.... normaal breng ik hem altijd weg maar ik heb gewoon gezegd maakt me niet uit wat je doet maar ik breng je niet weg!!!!
Je zoekt het maar uit als jij zo stom bent om doodziek te gaan werken.
Dus vanmorgen bleef ie toch maar thuis...
Zijn baas was er niet blij mee want er wa ser nog een "Ziek" die zijn pasgeboren kindje ligt in het ziekenhuis... kindje is met 33 weken gehaald met een keizersnde omdat mams zwangerschapsvergistiging had wat dreigde fout te gaan en nu heeft dat kindje een zware infectie aan de darmen opgelopen, het schijnt dat het hele buikkie drie keer zo dik is...
Zo naar voor die jongen...maar ja hij en zijn vrouw zitten nu in het ronald MacDonaldhuis bij het AMC amsterdam en ik kan alleen maar voor ze hopen dat het ook goed gaat komen.
T was iig heel erg serieus...
quote:Doe maar een gokje
Op woensdag 10 december 2003 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee over jullie meisjesnaam
quote:Melissa?
Op woensdag 10 december 2003 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Doe maar een gokje
... al heb jij zoek eens in je eigen gezin
met de jongensnaam meer kans
was het maar zover, zucht....
Chris? Frank? René? (Ik weet niet hoe je vriend heet )
quote:Ja, misschien ligt het aan mij, maar het lijkt mij vrij simpel als jij zelf Mila heet. Dan is er wat mij betreft maar een optie: Jamila.
Op woensdag 10 december 2003 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Doe maar een gokje
... al heb jij zoek eens in je eigen gezin
met de jongensnaam meer kans
was het maar zover, zucht....
Maar goed, ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Inderdaad
Op woensdag 10 december 2003 12:08 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, misschien ligt het aan mij, maar het lijkt mij vrij simpel als jij zelf Mila heet. Dan is er wat mij betreft maar een optie: Jamila.
Maar goed, ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Oh... en mijn schoonvader zei toen ik me had voorgesteld: leuk, dan kunnen jullie je kind Demila noemen vriend heet Dennis Demila? En dat bij de eerste ontmoeting
quote:Uh... doe Christan maar
Op woensdag 10 december 2003 11:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Melissa?
Chris? Frank? René? (Ik weet niet hoe je vriend heet
)
Vandaag toch weer zoiets stoms. Ik was druk aan het typen en ik moet hoesten en voor ik het weet krijg ik toch een kokhalsneiging die meteen doorzet.
Daar word je niet blij van! Gelukkig had ik nog niet ontbeten en alleen maar water gedronken, maar er kwam dus echt een heleboel slijm enzo naar boven. Hele toetsenbord eronder, dat kan ik wel weggooien, want daar kwamen geen fatsoenlijke teksten eruit.
Gelukkig had ik nog een reservetoetsenbord liggen, dus heb ik dat opgezocht, maar ik baal dus wel...
Ik weet dus niet of ik morgen wel naar stage ga
quote:Nee, geen Melissa in de familie, maar dat maakte ik van jouw naam
Op woensdag 10 december 2003 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:Uh... doe Christan maar
Die naam had ik een paar weken voor ik mijn vriendje leerde kennen op ouders online gelezen... toen hij dus zijn volledige naam noemde, zei ik: Oh, dan weet ik wel een leuke jongensnaam
En wie in jouw gezin heet er Melissa
En dat voor een jongen
![]()
Ik zou het echt fantastisch vinden als je jullie zoon Christan noemen! Echt, ik zou me heel erg vereerd voelen
Dat bericht op OO was dan kennelijk ook van mij
En vriendlief heet dus zeker Christiaan
quote:Aaahhh...mooi....
Op woensdag 10 december 2003 12:58 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee, geen Melissa in de familie, maar dat maakte ik van jouw naam
Melissa is dus mijn gok voor jullie meisjesnaam.
Ik zou het echt fantastisch vinden als je jullie zoon Christan noemen!
Echt, ik zou me heel erg vereerd voelen
Dat bericht op OO was dan kennelijk ook van mij
En vriendlief heet dus zeker Christiaan
Ik belde gister ff met m'n vriendje/niet-vriendje om te melden dat ik hem vandaag MOEST spreken, zegt ie: Ben je zwanger??
Ik heb maar meteen nee gezegd i.p.v. de eerste zin die in me opkwam: Zou je dat leuk vinden?
Zo, en nu muts ik er niet meer over!
* Syrena breekt haar chocolade-letter aan, iemand een stuk?
quote:Troel, als je ziek bent, kun je beter even binnen blijven in plaats van jezelf voorbij lopen! Ook als je je morgen iets beter voelt, kun je beter toch aan je gezondheid denken! En over dat toetsenbord: weet je zeker dat ie niet meer te maken is? Bij ons is er een keer een hele fles cola overheen gegaan! Openmaken, bovenste gedeelte kun je gewoon soppen en goed op laten drogen, en het matje zelf kun je misschien proberen met een natte doek af te nemen!
Op woensdag 10 december 2003 12:44 schreef Troel het volgende:Daar word je niet blij van! Gelukkig had ik nog niet ontbeten en alleen maar water gedronken, maar er kwam dus echt een heleboel slijm enzo naar boven. Hele toetsenbord eronder, dat kan ik wel weggooien, want daar kwamen geen fatsoenlijke teksten eruit.
Gelukkig had ik nog een reservetoetsenbord liggen, dus heb ik dat opgezocht, maar ik baal dus wel...
Ik weet dus niet of ik morgen wel naar stage ga
quote:Ja, ik weet dat je soms aan jezelf moet denken, maar elke stagedag die ik mis moet ik ook weer inhalen. Het is voor mij dus heel vervelend om een stagedag te missen.
Op woensdag 10 december 2003 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Troel, als je ziek bent, kun je beter even binnen blijven in plaats van jezelf voorbij lopen! Ook als je je morgen iets beter voelt, kun je beter toch aan je gezondheid denken! En over dat toetsenbord: weet je zeker dat ie niet meer te maken is? Bij ons is er een keer een hele fles cola overheen gegaan! Openmaken, bovenste gedeelte kun je gewoon soppen en goed op laten drogen, en het matje zelf kun je misschien proberen met een natte doek af te nemen!
En waarschijnlijk kan ik het toetsenbord wel laten drogen enzo, maar daar had ik nu niet erg veel zin in. Bovendien ruikt ie zuur. En ik wee tniet of ik dat er nog wel uit krijg
quote:lekker!
Op woensdag 10 december 2003 13:14 schreef Syrena het volgende:* Syrena breekt haar chocolade-letter aan, iemand een stuk?
quote:Vorige week was toch de laatste aflevering?
Op woensdag 10 december 2003 20:11 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa dalijk weer de verloskundige praktijk. Ik zet me tisues weer klaar. Bakkie thee erbij en alle spanning kan er weer uit
quote:das irritant ja...
Op woensdag 10 december 2003 21:15 schreef easy-going het volgende:![]()
Ken je dat?, je hebt een streng kerstboomlampjes, je stopt de stekker in het stopcontact,ze doen het, je doet de lampjes in de boom, ze doen het niet
![]()
. Ik ken dat dus nu
is er niet toevallig bij zo'n lampje zo'n dingetje losgekomen? Dan willen ze het ook nog wel eens niet doen... (idiote kerstverlichting)
quote:hmmm das dan ook weer geweldig
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef easy-going het volgende:
nee. ze zijn nu weer uit de boom en doen het helemaal niet meer. Nouja maar kijken of ik morgen tijd heb om nieuwe te kopen.
quote:Het was er net op, met een hele schattige mannelijke verloskundige
Op woensdag 10 december 2003 20:22 schreef easy-going het volgende:[..]
Vorige week was toch de laatste aflevering?
Heerlijk he, die programma´s. Het begint weer een beetje af te nemen, maar nadat ik bevallen was vrat ik die programma´s.
quote:Mijn moeder doet het altijd zo: Lampjes ontwarren (flink vloeken...*ghehehe*) Lampjes aanmaken, en dan in de boom hangen.
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef easy-going het volgende:
nee. ze zijn nu weer uit de boom en doen het helemaal niet meer. Nouja maar kijken of ik morgen tijd heb om nieuwe te kopen.
Ik moet altijd helpen, volgens mij ook alleen maar zodat ze tegen wat anders kan mopperen dan de lampjes
quote:Vertel? Ook zieken bij jou?
Op donderdag 11 december 2003 09:09 schreef coolbabe het volgende:
Mag ik hier even zielig zijn? Ik heb niet geslapen vannacht
quote:Kussentje en dekentje voor Coolbabe... Ga maar ff lekker liggen !!!
Op donderdag 11 december 2003 09:09 schreef coolbabe het volgende:
Mag ik hier even zielig zijn? Ik heb niet geslapen vannacht
'k heb ook weer nix geslapen vannacht... Maar dat gaat wel verbeteren denk ik.
quote:* Troel knuffelt coolbabe
Op donderdag 11 december 2003 09:54 schreef coolbabe het volgende:
Mijn vriend is vannacht vreselijk ziek geworden, en stomtoevallig had hij gisteravond buitengestaan met wat buren onder de kerstboom en een paar baco`tjes gedronken. Normaal gesproken merk je daar niets van bij hem maar dit keer was hij ladderzat.
Resultaat: douchgordijn kwam naar beneden terwijl hij stond te douchen, voordeur stond nog open, bijna gestikt in zijn eigen kots (kussen kan in de vullesbak, niet meer te redden) en daarna nog een keer gruwelijk aan het spugen geweest (in een emmer godzijdank)
Hij ligt nu geveld in bed,en ik heb de hele nacht niet durven slapen uit angst dat hem iets ergs zou overkomen.
Ik kreeg hem niet wakker toen hij spuugde en heb hem echt gigantisch moeten slaan om tot hem door te dringen, zo vreselijk eng
He meid, dat is ook helemaal niet leuk nee... Ben je al een beetje van je schrik bekomen?
quote:Troel... ben je beter en naar je stage gegaan of toch thuisgebleven?
Op donderdag 11 december 2003 09:55 schreef Troel het volgende:[..]
* Troel knuffelt coolbabe
He meid, dat is ook helemaal niet leuk nee... Ben je al een beetje van je schrik bekomen?
quote:Aangezien vanochtend hetzelfde ritueel zich herhaalde ben ik thuis gebleven...
Op donderdag 11 december 2003 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Troel... ben je beter en naar je stage gegaan of toch thuisgebleven?
en gelieve geen grapjes over zwanger zijn en misselijkheid enzo
Ik denk trouwens dat ze allemaal aan elkaar zitten want ik heb alleen een combimagnetron en geen gewone oven en dus wat weinig ruimte op de bakplaat. En aan in twee keer bakken had ik even niet gedacht
Edit:
Inderdaad zie ik inmiddels een grote bruine plaat met Smarties in de oven ronddraaien
quote:FOTO!!!
Op donderdag 11 december 2003 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Zo, 't is wat laat, maar eindelijk zitten hier de koekjes in de ovenChristan heeft ze prachtig versierd met Smarties
Ik heb voor de eerste keer maar gewoon een pak mix voor Chocolate Chip Cookies gekocht
Foto volgt straks
![]()
Ik denk trouwens dat ze allemaal aan elkaar zitten want ik heb alleen een combimagnetron en geen gewone oven en dus wat weinig ruimte op de bakplaat. En aan in twee keer bakken had ik even niet gedacht
Edit:
Inderdaad zie ik inmiddels een grote bruine plaat met Smarties in de oven ronddraaien
*gek is op chocola*
Een plak koek met Smarties
Ik heb ze inmiddels los gesneden Ze ruiken zalig
quote:Jammer dat je ze losgesneden hebt, het is een mooie bloem zo!
Op donderdag 11 december 2003 12:51 schreef Rewimo het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Een plak koek met Smarties
Ik heb ze inmiddels los gesneden
Ze ruiken zalig
quote:Ja hè
Op donderdag 11 december 2003 12:55 schreef Troel het volgende:[..]
Jammer dat je ze losgesneden hebt, het is een mooie bloem zo!
quote:Je gelooft het niet, maar naar aanleiding van jouw foto heb ik mijn moeder gemaild dat ik voor zaterdag (haar verjaardag) voor het gebak zorg... Ik ga een appelplaattaart maken...
Op donderdag 11 december 2003 12:56 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja hè
Alleen wat lastig eten
Sterkte ermee!
Lekker koekies Christan, jummie zou er zo een uit de computer pakken als het zou kunnen. Ben dus echt een chocomonster, zo verslaafd... In mijn zwangerschap heb ik er echt veel te veel van gegeten, consequenties zijn dus wat minder, maar het is zooooo lekker....
Coolbabe, goh wat is dat vreselijk he als ze zo ontzetten overgeven en vreselijk ziek zijn.
Mijn hubby had het ook een aantal weken geleden. Hij had vreselijk gedronken, gewoon veel te ver gegaan en ging een peuk roken. Nou die is toen dus ook zo ongelovelijk over zijn nek gegaan. Het kwam er letterlijk overal uit, ik heb toen voor de badkamer gezeten en gewacht tot ie weer wat gekalmeerd was. Maar ik zag ook al van alles en nog wat gebeuren. Nou ja dat was weer mijn drama verhaal. In ieder geval licht jouw vriend te slapen en hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter. Misschien wel een mix van ziek zijn en verkeerd gevallen drank, er zijn er zoveel ziek op het moment.
Ik HEB me hier toch een collega
Ik snap niet dat die hier nog werkt.
Ze werkt maar 12 uur in de week (een "uitje", zoals ze zelf zegt, haar man heeft gewoon een fulltime baan).
Ze komt binnen legt een stapel boeken neer en gaat de rest van de middag wat met mij kleppen, mailen, met andere collega kleppen.
Blijkt dat ze een studente een boete heeft kwijtgescholden waarvan was afgesproken dat ze die WEL moest betalen (omdat die zeer agressief en onbeschoft was aan de telefoon).
Onder het motto: IK ben klantvriendelijk.
Ik noem dat gewoon lui, ze wil niet in discussie, dus geeft ze maar toe.
Ik kan echt met mensen omgaan, maar dit mens weet me dus binnen een uur helemaal opgefokt te maken. Ze walst over alle regels heen, voert geen klap uit, probeert me over persoonlijke dingen uit te vragen.
Ik wil dus NIET meer met haar werken, en ik ga dit ook zsm met mijn nieuwe baas opnemen. Kijken of die haar aan het verstand kan brengen dat we die regels niet voor niks hebben
Ik vind het wel mooi, zo'n hele grote koek
Ik heb een pak Apfelstrudelmix gekocht bij Xenos, maar zo te lezen op de achterkant van het pak wordt dat nog moeilijk..... (deeg moet je superdun maken etc.)
Maar ik zorg tegen die tijd wel voor een verslag !!
Ik heb een wafelijzer gevraagd voor Kerst..mmmm wafels met oud &nieuw !!
Slim van je Melonovy om even naar de huisarts te gaan!!
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 11-12-2003 16:15]
Ging zo, Melonovy liet mij Chiara zien, dus ik voetjes kietelen enzo
Ik zeg: Och, wat lief ze heeft rooie haartjes. Duikt ineens Melonovy's vriend op. Dus ik: Nou, je hebt echt een leuk dochtertje! Hij zo: Tja, maar ze is niet van mij... Ik (troostend): Nou, ze lijkt echt wel op je hoor!
Die jongen had dus knaloranje haar en hele dikke sproeten, en met dat ik dat zeg zie ik dat Chiara die sproeten ook krijgt...
Daarna nog een discussie met 'm over de haarkleur van hem en Chiara, was volgens hem ECHT niet hetzelfde...
Wat kun je rare dingen dromen zeg.
quote:er zitten hier dus 2 mensen proestend achter de computer, hoe kom je er op!? HAHAHAHA
Op donderdag 11 december 2003 16:19 schreef Syrena het volgende:
Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik vannacht van Melonovy en Chiara heb gedroomd !!!Ging zo, Melonovy liet mij Chiara zien, dus ik voetjes kietelen enzo
Ik zeg: Och, wat lief ze heeft rooie haartjes. Duikt ineens Melonovy's vriend op. Dus ik: Nou, je hebt echt een leuk dochtertje! Hij zo: Tja, maar ze is niet van mij... Ik (troostend): Nou, ze lijkt echt wel op je hoor!
Die jongen had dus knaloranje haar en hele dikke sproeten, en met dat ik dat zeg zie ik dat Chiara die sproeten ook krijgt...
Daarna nog een discussie met 'm over de haarkleur van hem en Chiara, was volgens hem ECHT niet hetzelfde...Wat kun je rare dingen dromen zeg.
quote:*hahahaha*
Op donderdag 11 december 2003 16:23 schreef melonovy het volgende:[..]
er zitten hier dus 2 mensen proestend achter de computer, hoe kom je er op!? HAHAHAHA
Er is even twijffel geweest over de haarkleur van Chiara, maar het is toch echt blond ipv rossig...![]()
En er is geen twijffel over de vader hoor!
Ik heb het wel kunnen herleiden. In een ander topic zei je dat Chiara steeds minder baby werd (in mijn droom was ze echt een popje). Verder had ik die film gekeken met Whoopi Goldberg en Drew Barrymore. Drew is in verwachting en krijgt dan een donker kindje terwijl haar vriend blank is. En het rode haar en de sproeten komen van het jochie met ADHD uit de Net5 docu van gister !!
En dan breit mijn brein dat aan elkaar en dan tja...
quote:Ja, kant en klaar, gemak dient de mens! Een apfelstrudel in elkaar prutsen vind ik best wel een werkie, maar is wel leuk om te doen...
Op donderdag 11 december 2003 16:14 schreef jessie het volgende:
Heel irri zo'n collega Syrena.
Bij Bas hebben ze een kant en klare apfelstrudel uit de diepvries die is ook zoooooooooooooooooooo lekker.
quote:Ja, ben bang dat het wat meer is dan alleen moeheid van de gebroken nachten. We hebben een schildklier-probleem in de familie, dus daar wil ik me even op laten testen. En ja, mijn angsten houden daar niet op
Slim van je Melonovy om even naar de huisarts te gaan!!
quote:Tuurlijk wel
Op donderdag 11 december 2003 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Christan, wat schattigJe wil zeker niet een koekje naar me opsturen
?
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 11-12-2003 17:09]
quote:ik heb er nog 1 nieuw in de verpakking staan
Op donderdag 11 december 2003 16:06 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een wafelijzer gevraagd voor Kerst..mmmm wafels met oud &nieuw !!
quote:Het was zeker niet speciaal op jou gericht hoor, maar heel veel mensen vinden het nodig om dan grapjes over zwangerschappen te maken... Niet dat ik ze hier verwachtte, maar ik ben er nu vast op voorbereid. Een zwangerschap is namelijk iets waar ik nu helemaal niet op zit te wachten.
Op donderdag 11 december 2003 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel het kwam niet in me op hoor, om er grapjes over te maken... goed dat je toch nog ff uitziekt, ik hoop dat je je morgen beter voelt. Beterschapsknuf voor jou
quote:Owja, die docu heb ik ook gezien... Sean heette die ofniet? Ik vond het wel heel erg om te zien hoe het met die kindertjes ging, ik wist niet ADHD zo erg kon zijn.
Op donderdag 11 december 2003 16:31 schreef Syrena het volgende:[..]
*hahahaha*
Ik heb het wel kunnen herleiden. In een ander topic zei je dat Chiara steeds minder baby werd (in mijn droom was ze echt een popje). Verder had ik die film gekeken met Whoopi Goldberg en Drew Barrymore. Drew is in verwachting en krijgt dan een donker kindje terwijl haar vriend blank is. En het rode haar en de sproeten komen van het jochie met ADHD uit de Net5 docu van gister !!
En dan breit mijn brein dat aan elkaar en dan tja...
Onze Ukkie heeft vrij ernstige vlooienallergie dus die mocht vandaag mee met Harrie die op controle moest. Allebei weer een prikje en Uk moet volgende week terugkomen voor nog een prik. En dan gaan ze gelijk zijn tandjes schoonmaken want zijn slechte gebitje loopt uit de hand. Dan moet hij onder narcose... Ik vind Uk altijd zo zielig als hij naar de DA moet. Helemaal over de zeik is hij dan. Hij kijkt ons nu ook afwisselend en
aan...
Maar goed, we hebben ons ook stervensdure ontvlooiingsmeuk aan laten smeren, is gelijk ook ontwormingskuur. Dat spul zou je elke maand moeten gebruiken maar ik weet nog niet of ik dat wel zo'n goed idee vind.
quote:Deze helaas nu wel. Niet zo heel ernstig hoor, maar genoeg om Uk er flink heftig op te laten reageren. Beetje een schubbenpoes nu
Op donderdag 11 december 2003 20:00 schreef Rewimo het volgende:
's Winters hebben de meeste katten geen last van vlooien
quote:
Op donderdag 11 december 2003 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Arme Uk
Zijn Christan's koekjes al op? Heb wel zin in wat lekkers...
quote:Nee hoor, neem maar
Op donderdag 11 december 2003 20:05 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Zijn Christan's koekjes al op? Heb wel zin in wat lekkers...
quote:Ik schat een stuk of 5 (meer dan ik in elk geval)
Op donderdag 11 december 2003 20:08 schreef Spindizzy het volgende:
Lekkerrrrrr. Hoeveel heeft hij er al op?
quote:Nee, mij ook niet. Zeker niet als je er dus ook allergisch voor bent. Maar het prikje zal wel helpen.
Op donderdag 11 december 2003 20:10 schreef Troel het volgende:
Het arme beest! Dat lijkt me niet fijn, vlooien!
quote:Hmmm, ik zou dan heel erg benauwd zijn na 5 chocolatchipcookies
Op donderdag 11 december 2003 20:09 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik schat een stuk of 5 (meer dan ik in elk geval)
quote:Ze zijn niet zo groot hoor. Op het pak staat dat je er 10 van kunt maken, nou ik heb er minstens 20 uit gehaald. Anders zijn ze echt veel te groot.
Op donderdag 11 december 2003 20:13 schreef Troel het volgende:[..]
Hmmm, ik zou dan heel erg benauwd zijn na 5 chocolatchipcookies
quote:Ik ontvlooi het hele jaar door (met frontline en soms een ander middel, zodat de vlooien niet gewend raken aan frontline) door de verwarming kunnen de vlooien gewoon door gaan met klieren.
Op donderdag 11 december 2003 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Hm, ik ontvlooi alleen 's zomers. 's Winters hebben de meeste katten geen last van vlooien. Echt goed ontvlooiingsmiddel is inderdaad peperduur
quote:Het komt meer door een bepaald bestandsdeel wat erin zit. Vroeger had ik wel eens van die koektrommels van Beatrix Potter, dan lag ik echt zonder adem op bed daarna.
Op donderdag 11 december 2003 20:35 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ze zijn niet zo groot hoor. Op het pak staat dat je er 10 van kunt maken, nou ik heb er minstens 20 uit gehaald. Anders zijn ze echt veel te groot.
quote:O, op die manier. Hoe is het nu trouwens met je?
Op donderdag 11 december 2003 21:12 schreef Troel het volgende:[..]
Het komt meer door een bepaald bestandsdeel wat erin zit. Vroeger had ik wel eens van die koektrommels van Beatrix Potter, dan lag ik echt zonder adem op bed daarna.
Ikzelf heb een persje, die zijn zeeeer vlooigevoelig, dus die moet ook regelmatig in bad en elke vijf weken een kuurtje van de dierenarts!
quote:Hmmm, lekker!
Op donderdag 11 december 2003 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Pssst, Christan.... wil je een zandkoekje van me? Kom maar gauw uit bed hoor! Ik zag vandaag jouw lekkere koekjes en kon me niet meer beheersenIk heb zandkoekjes in de vorm van allemaal kerstspulletjes, is dat ook goed?
quote:Ik ben vandaag opnieuw naar de huisarts geweest. Ik had speciaal om mijn eigen arts gevraagd bij het maken van de afspraak, maar die liep heel erg uit, dus de stagiair vroeg of hij het mocht afhandelen. Ik vond het heel lullig om in zijn gezicht te zeggen dat ik het eigenlijk niet wilde, dus dat heb ik ook niet gedaan.
Op donderdag 11 december 2003 21:13 schreef Rewimo het volgende:[..]
O, op die manier. Hoe is het nu trouwens met je?
Owja, Bert heeft genoten van het gedicht van Sint en Piet. Hij vroeg zich helemaal af hoe sinterklaas wist dat hij in de ballenbak gezeten had.
quote:Geeft niks Troel, daar zijn we hier toch voor. Je lichamelijke klachten lijken voort te komen uit de stress-situatie met je ouders, dat lijkt me heel verklaarbaar. Goed dat je hulp zoekt, soms is het gewoon te veel om allemaal in je eentje aan te kunnen
Op vrijdag 12 december 2003 00:08 schreef Troel het volgende:
He, als ik dat zo lees dan is het wel een heel verhaal geworden eigenlijk, dat was helemaal niet mijn bedoeling...Owja, Bert heeft genoten van het gedicht van Sint en Piet. Hij vroeg zich helemaal af hoe sinterklaas wist dat hij in de ballenbak gezeten had.
Die Bert, hij weet toch wel dat Sinterklaas alles in zijn Grote Boek heeft staan Zeg hem maar dat Sint ook op Fok! komt en de foto's heeft gezien
Tik maar lange verhalen hoor, als je wat kwijt moet moet het eruit !!
Pas er dus goed mee op, het is een goed medicijn, maar je wordt er erg suf van. Ga er niet tegen vechten als je moe bent, maar doe gewoon even een dutje.
quote:Ik heb toen met mijn nek Tramadol gehad, dat hielp ook heel goed. Maar ik baal er aan de andere kant gewoon van. Ik ben net met een studie begonnen waarvan ik gewoon zeker weet dat het dat is. Maarja, ik heb nu toch al vrij veel gemist. En dat vind ik gewoon heel erg jammer!
Op vrijdag 12 december 2003 09:39 schreef pluisje het volgende:
Troel, codeine kan idd heftig zijn, heb het een tijdje gehad, en heb in die periode erg veel geslapen, heerlijkPas er dus goed mee op, het is een goed medicijn, maar je wordt er erg suf van. Ga er niet tegen vechten als je moe bent, maar doe gewoon even een dutje.
Belangrijkste is dat je na de kerstvakantie weer een beetje gezond aan de slag kan joh, aan een 'halve Troel" hebben ze ook niks
Ik heb ook veel achterstand tijdens mijn studie opgelopen door ziekte, ik weet wat het is, maar je kan er simpelweg zolang je ziek bent helemaal niks aan doen. Eerst beter worden dus, en dan, eventueel in overleg met een mentor of decaan, bekijken of je het snel weer in kan halen.
quote:Nou, dat je al weet dat dit echt jouw richting is is ook al heel wat hoor! Ik zit al acht jaar op de uni, ben nu 27, en weet nog steeds niet wat ik wil
Op vrijdag 12 december 2003 09:42 schreef Troel het volgende:[..]
Ik heb toen met mijn nek Tramadol gehad, dat hielp ook heel goed. Maar ik baal er aan de andere kant gewoon van. Ik ben net met een studie begonnen waarvan ik gewoon zeker weet dat het dat is. Maarja, ik heb nu toch al vrij veel gemist. En dat vind ik gewoon heel erg jammer!
Dus, wat Pluis zegt: Eerst beter worden jij !! Nog een week tot de Kerstvakantie (toch?). Kun je op je school niet melden dat het even niet meer gaat? Dan kunnen jullie misschien al een plan maken, dan ben je ook wat rustiger.
Veel beterschap hoor, ook voor de rest van je fam !
quote:Op school weten ze er van, maar bijvoorbeeld mijn PSL (dus eigenlijk mijn mentor op mijn eigen school) die heeft nog niet eens een mailtje gestuurd om te vragen hoe het gaat ofzo, en dan vind ik dan weer krom.
Op vrijdag 12 december 2003 09:57 schreef Syrena het volgende:[..]
Nou, dat je al weet dat dit echt jouw richting is is ook al heel wat hoor! Ik zit al acht jaar op de uni, ben nu 27, en weet nog steeds niet wat ik wil
(ja mijn scriptie eindelijk eens afmaken).
Dus, wat Pluis zegt: Eerst beter worden jij !! Nog een week tot de Kerstvakantie (toch?). Kun je op je school niet melden dat het even niet meer gaat? Dan kunnen jullie misschien al een plan maken, dan ben je ook wat rustiger.
Veel beterschap hoor, ook voor de rest van je fam !
quote:Ach ja, maar gelukkig hebben we ook heel leuke leraren er tussen zitten!
Op vrijdag 12 december 2003 10:16 schreef Syrena het volgende:
Sommige leraren
*staat weer eens van bankje op*
Ik moet nog de was ophangen, de kapper bellen, wat werk voor de FP verrichten, kerstkaarten maken...
quote:Ik ga vanmiddag kerstkaartjes kopen. Heb dat al jaren niet meer gedaan, maar heb bij iedereen lopen bedelen om kaartjes, dus dan moet ik ook zelf kaartjes versturen vind ik. Vroeger maakte ik ze wel zelf, maar dat zie ik nu niet meer zitten.
Op vrijdag 12 december 2003 10:21 schreef pluisje het volgende:
Dat zijn van die mensen die het vooral lastig voor zichzelf vinden, en niet in de gaten hebben dat het voor jou nog veeeeel lastiger is....*staat weer eens van bankje op*
Ik moet nog de was ophangen, de kapper bellen, wat werk voor de FP verrichten, kerstkaarten maken...
Melonovy, hopen maar dat alles goed is met je bloed (niets ernstigs in ieder geval) Dat van die angesten herken ik wel, ik ben een ontzettende piekeraar en ik kan weken wakker liggen om iets wat nauwelijks de moeite waard is.
Wij gaan maandag een midweekje op vakantie en ik heb al 2 weken een lijst naast m`n pc liggen waar ik dingen op schrijf die we niet moeten vergeten mee te nemen en toch ben ik bang dat we iets heel belangrijks vergeten. Irritante eigenschap
Ik kon vreselijk moeilijk doen met een vakantie. Mijn tas stond nog net niet een maand voor vertrek klaar Maar toen we eens in Turkije stonden en de pinpas weigerde merkte ik toch wel dat dát het belangrijkste was. De rest kan je toch kopen
[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 12-12-2003 16:39]
Ben er ook zo 1. Als ik iets voel dan passeren bij mij meteen alle denkbare ziektes. En op vakantie?? Voor tien dagen neem ik genoeg mee om het minimaal 3 weken uit te zingen (je weet maar nooit).
Nog 20 min. en dan ga ik mijn eerste vrijgezelle weekend beleven.
Aan de ene kant bah, aan de andere kant ben ik opgelucht dat ik eindelijk (na twee jaar) duidelijkheid heb.
Hoewel duidelijkheid, we hebben afgesproken (of eigenlijk wilde hij dat) dat ik hem bel zodra de scriptie af is. Dan gaan we bekijken of we verder gaan met elkaar of niet.
De Scriptie is overigens al 3 jaar in de maak, en wordt ondertussen echt een groot struikelblok in mijn leven. Maarrr... de eerste versie is voor de helft af, en ik hoop tegen eind feb. iets te hebben dat ik voor een punt kan inleveren.
En dan kijk ik nog wel es of ik wel ga bellen....
Overigens geen woord gehoord over de andere dame, dus ik heb nu zoiets van: Dat boeit me ook helemaal niet meer. Ik weet toch dat ie me dramatisch gaat missen....*grin*
Coolbabe als ie weer zo ver heen is kan die toch zeker lekker zelf zijn bedje verschonen..... zijn bedje op de bank
even neerploft op een bankje...
Het gaat dus de goede kant op!
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:27 schreef daniman het volgende:
ik verveel me een beetje...is er hier nog iemand?
Wij hebben een kerstboom!
We wilden al jaren een kunstboom (vanwege de naalden en de mogelijke allergene reactie van astmakindjes op gewone bomen) en eindelijk hebben we er vandaag 1 gekocht. De afgelopen jaren was het er steeds niet van gekomen (omdat Eva steeds in het ziekenhuis lag om deze tijd) maar nu hadden we tijd, zin en een beetje geld.
Het is een hele mooie van 150 cm hoog en we hebben hem net helemaal uitgevouwen. Nu morgen nog op jacht naar plastic ballen en dan de zolder afstruinen naar waar we ook alweer de lichtjes hebben opgeborgen en dan kunnen we eindelijk feestelijk genieten.
Het geeft meteen sfeer in huis, gezellig
"Opticiën Paul Luyf uit Haarlem werd geraakt door een krantenartikel over armoede in Albanië. Volgens het artikel konden mensen zich niet eens een bril veroorloven. Hij besloot af te reizen naar Albanië om ogen op te meten en vervolgens gratis brillen te verstrekken aan de allerarmsten: ex-politieke gevangenen, gehandicapten, bejaarden en weeskinderen. Zon twaalf jaar geleden ondernam hij zijn eerste reis, sindsdien gaat hij ongeveer drie keer per jaar naar Albanië. Inmiddels heeft hij meer dan 6000 Albanezen aan een goed zicht geholpen."
Ik ken Paul al jaren, en ik zamel brilmonturen in voor hem. Hij bekostigt zijn reizen zelf, al het geld van de stichting gaat op aan glazen, monturen en de opleiding van mensen in Albanië. Ik hoop dat jullie op hem willen stemmen, hij verdient het echt!
quote:Ben ik helemaal met je eens hoor, dat meisje heeft iets geweldigs gedaan: echt petje af
Op zondag 14 december 2003 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeilijk hoor, Rewimo, ik vind wat Marre Wieffer gepresteerd heeft ondanks haar ziekte ook geweldig...
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 14-12-2003 22:50]
Bij wie ben jij geweest mous????
Ik heb zelf een huisstofmijtallergie, maar wil later waarschijnlijk een kunstboompie. Ik ga er vanuit dat ik een klein appartement krijg, en om dan te gaan slepen met een boom...
Maar ja, als ie een jaar op zolder ligt dan zie ik de bui al hangen (atsjooeoeoe).
en bij de Blokker hadden ze van de week een leuke, was net echt! En een goed maatje ook nog. Niet superklein, maar ook niet te groot...
quote:Nee hoor, kopen met die boom. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en nog veel meer. Maar heb er nog nooit last van gehad met een kunstboom. Die boom berg je toch op in zijn doos. Als je die goed vastplakt en opbergt dan is er niks aan de hand.
Op maandag 15 december 2003 14:40 schreef Syrena het volgende:
Nog even over de kunstkerstboom, is het niet zo dat die dingen heel veel stof vasthouden? Of kun je ze gewoon afzuigen (of stoffen) ?Ik heb zelf een huisstofmijtallergie, maar wil later waarschijnlijk een kunstboompie. Ik ga er vanuit dat ik een klein appartement krijg, en om dan te gaan slepen met een boom...
Maar ja, als ie een jaar op zolder ligt dan zie ik de bui al hangen (atsjooeoeoe).
en bij de Blokker hadden ze van de week een leuke, was net echt! En een goed maatje ook nog. Niet superklein, maar ook niet te groot...
En ik heb ook niet veel last van stof op de boom tijdens dat ie in de woonkamer staat.
quote:Hier ook volop allergieën, maar niet voor de boom
Op maandag 15 december 2003 14:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Nee hoor, kopen met die boom. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en nog veel meer. Maar heb er nog nooit last van gehad met een kunstboom. Die boom berg je toch op in zijn doos. Als je die goed vastplakt en opbergt dan is er niks aan de hand.
En ik heb ook niet veel last van stof op de boom tijdens dat ie in de woonkamer staat.
Last van me longen vanwege het hoesten, nix blijft langer dan een half uur in mijn maag zitten BLEGH!!!
Damien zit nu op de pzs en ik had duncie lekker in bed geknetterd dus ik heb heerlijk van 1 tot 3 liggen pitten.
Dunc is nu ook weer wakker en damey moet ik over een half uurtje weer ophalen....
Ok de wc roept weer....
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 16-12-2003 15:27]
Ik moet zo eerst kindlief ophalen en daarna doorkarren naar manlief die ook opgehaald moet worden. Gelukkig is het alleeen vandaag en issie nu twee en halve week vrij.
Dan kan ik tenminste eens echt ziek zijn.
Hehe ik ga ook even zitten, het vriendje slaapt. Erg leuk zo'n bewegelijk mannetje maar je hebt inderdaad je handen vol. Hij is druk bezig het huis te ontdekken (en dan vooral te ontdekken wat niet zo kindproof is). Er staan hier onder het buro/eettafel een aantal rekjes met CD's. Errug leuk En de planten zijn ook erg leuk. En het plankje onder de salontafel, daar kan hij bijna op. Maar dan moeten eerst alle videobanden en afstandsbedieningen e.d. wel even door de kamer gesmeten worden. De kastdeurtjes zijn schuifkastjes, erg leuk om open te maken en alle administratie door de kamer de gooien.
Gelukkig heeft hij de snoeren onder het buro nog niet ontdekt. Peet gaat die van het weekend even wegwerken.
En dan heeft hij het zo druk met ontdekken dat het verschonen van een luier natuurlijk geen leuke onderbreking is. Nouja dan de commode maar ontdekken. Dat hij nog niet eraf gekukeld is is een wonder. Ik probeer hem wel elke keer af te leiden met iets leuks maar het helpt geen ene zier. En dan kan je tegenhouden wat je wilt maar hij moet en zal op zijn buik liggen en hou dat maar eens tegen.
Het is wel echt geweldig hoor om hem zo door het huis te zien schuifelen. Hij ziet van alles en die geluidjes dan (tis wel een beetje een mierenneuker hoor, hij ziet elk krumpie op de vloer). Hij heeft er vreselijk veel lol in. Helaas voor hem zijn de katten hem nog iets te snel af maar hij is er hard aan het werken om ze toch te pakken te krijgen.
Ik ben chagrijnig, Chiara is behoorlijk aan het rommelen in de nachten en 's avonds, ik worder echt niet goed van. Het inbakeren werkte erg goed voor een week, maar toen kwam tandje 1 en het lijkt wel of het hele tefereel zich aan het herhalen is, het zal me niets verbazen als tandje 2 ook eerdaags doorkomt. Hoe dan ook, ze slaapt slecht tussen 19:00 uur en 7:00 uur. Ik baker haar nog steeds in, heb net 2 grotere doeken gekocht en wil dit niet opgeven (overdag slaapt ze langer dan voorheen). Maar goed, het is gewoon erg vervelend allemaal. Ben nu dus chagrijnig door alle omstandigheden.
quote:'t Is inderdaad niet leuk meer...
Op dinsdag 16 december 2003 22:20 schreef easy-going het volgende:
Ah melonovy, wat kan slaapgebrek je toch opbreken he. Ik kan me goed voorstellen dat je daar chagrijnig van word. Soms heb je het idee dat je als een halve zombie rondloopt. Sterkte ermee.
* melonovy kijkt sip, moe en heeft een heel riedeltje van geklaag weer gedelete...
zullen we een slaapmeeting houden
Pyamafeesie
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:27 schreef jessie het volgende:
*doet mee met moe zijn*zullen we een slaapmeeting houden
Pyamafeesie
Ik heb zo'n zin in een winterslaap, lekker lang slapen en dan in d lente weer wakker worden en weer fit, fris en fluitend verder het jaar door....
quote:slaap lekker....
Op dinsdag 16 december 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:![]()
Truste allemaal!
Ik begin nu een beetje wakker te worden, mijn eigen tijd is net ingegaan zeg maar...
Ik zou wel weer lekker een dagje sauna met massage enz willen (vroeger...toen ik nog werkte en geen kids had deed ik dat geregeld...heeeeeerlijk)
Of een paar dagen lekker in bed liggen tv kijken in bed eten in bed slapen in bed en verders niks in bed Lekker uitrusten dus
quote:Ik doe mee!
Op dinsdag 16 december 2003 22:30 schreef melonovy het volgende:[..]
Ik heb zo'n zin in een winterslaap, lekker lang slapen en dan in d lente weer wakker worden en weer fit, fris en fluitend verder het jaar door....
K3 is zo'n beetje vanaf de geboorte van Judith thuis. Hij heeft de afgelopen tijd teveel energie verbruikt volgens de bedrijfsarts. Hij mag deze maand niet meer werken en volgende maand wordt gekeken of hij weer een paar dagen per week aan de slag kan.
Hij is erg moe, ligt veel in z'n bed en zodra hij wat doet (verschonen, eten koken o.i.d.) is hij weer moe.
Ik ben gewoon een beetje lomp af en toe
quote:Ik ga nog door mijn enkel met sandalen. Dat is nou echt het toppunt vindt stomheid. Ik weet niet wat dat is, nooit geen last van gehad.
Op woensdag 17 december 2003 20:01 schreef jessie het volgende:
Nou inderdaad dacht ik ook nog. Gelukkig loop ik nooit met die draagzak, veel te zwaar.Ik ben gewoon een beetje lomp af en toe
Maar goed, Jessie je hebt in ieder geval niets gekneust of gebroken als het goed is. **Doe maar lekker voetje omhoog en rusten**
Der is Fikkie hier in ut durrep....
quote:bron: www.nhd.nl
Cacaobrand Wormer
van onze verslaggever
wormer- De brandweer van Zaanstad en Wormerland is met groot materieel uitgerukt naar een brand bij ADM/Cocoa aan de Veerdijk in Wormer. De brand is omstreeks zeven uur vanochtend ontstaan in de opslagloods van het cacaoverwerkende bedrijf.Een werknemer raakte bekneld onder een ingestorte stellage. Hij is inmiddels met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Een woordvoerder van de politie meldde dat de brand zich nog flink zal uitbreiden. Omliggende panden zoals het gemeentehuis van Wormerland zijn ontruimd.
Ik woon hier toch redelijk dichtbij maar zie geen rook of vuur en ruik ook nix....
Heel maf. Maar dat ruiken kan komen omdat ik zo verkouden ben natuurlijk.....
Al is het hier voor wel mistig, was dat voorspeld?
Zie ook dit topic Cacaobrand Wormer
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 18-12-2003 10:37]
quote:Dan zal het wel niet zo heel erg zijn, als cacao verbrand, dat stinkt echt enorm.
Op donderdag 18 december 2003 10:24 schreef Angel22 het volgende:
Hmmmm, ik voel me weer een stuk beter. Koorts is vertrokken met de noorderzon, alleen ik hoest nog als een zeehond met astma maar ja dat gaat wel weer over.Der is Fikkie hier in ut durrep....
[..]bron: www.nhd.nl
Ik woon hier toch redelijk dichtbij maar zie geen rook of vuur en ruik ook nix....
Heel maf. Maar dat ruiken kan komen omdat ik zo verkouden ben natuurlijk.....
Al is het hier voor wel mistig, was dat voorspeld?Zie ook dit topic Cacaobrand Wormer
Dinsdag al even op school geweest maar vrijwel linea recta terug gegaan omdat ik me niet goed voelde. Vandaag wel naar stage geweest. Bleek maar een halve dag. Dus daarna doorgereden naar school om een reader op te halen, was de repro dicht. Nouja, dan maar boodschappen doen.
Toen ik dus op de trap liep naar huis (ik woon twee hoog) toen kreeg ik weer zo'n fijn gevoel in mijn maag van "ik wil me omkeren". Toen heb ik een paar keer goed adem gehaald en ben ik rustig doorgelopen. Ik moest ook heel nodig naar de wc en dacht dat het wel goed ging tot in de badkamer... Niet dus... Ik deed de badkamerdeur open en ik kon nog net de schone handdoeken op tijd wegleggen, maar het kletterde lekker. Alle lekkere krentenbollen van de broodmaaltijd op school dreven op de vloer en uiteindelijk ook in de wasbak.
Maar wat dus het stomme is. Normaal heb je na overgeven zo'n vreemde smaak in je mond en je hebt keelpijn door het maagzuur. Ik heb daar helemaal geen last van. Als ik overgegeven heb dan is het over en dan kan ik gewoon verder gaan. Ik kan me daarna volproppen met van alles en nogwat, maar dat komt er dan niet uit.
Heb ooit wel eens tegen de huisarts gezegd dat ik toch vrij vaak overgaf, maar moet dat binnenkort toch maar weer een keer noemen. Want echt een pretje is dit niet.
Hebben jullie om de tijd te overbruggen misschien suggesties om het overgeven terug te brengen?
Ik eet al niet gekruid spul enzo, dus daaraan kan het niet liggen.
En sorry nee geen tips voor je.
Angel, ik hoop dat jullie nog gewoon veilig thuis kunnen blijven zitten!
quote:Hoe is het met het pootje vandaag, Jessie?
Op woensdag 17 december 2003 20:01 schreef jessie het volgende:
Nou inderdaad dacht ik ook nog. Gelukkig loop ik nooit met die draagzak, veel te zwaar.Ik ben gewoon een beetje lomp af en toe
quote:Ja dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Karin en mijn ouders wonen hier ook in de straat dus dat zal dan niet gaan in zo'n geval.
Op donderdag 18 december 2003 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat ook al te checken of ze nog gereageerd had, maar ik zie niks. Je moet maar net een adres hebben om naartoe te gaan zeg
quote:Nee, mijn moeder woont hier een paar straten verder, dus dat lukt dan ook niet. Verder zou ik het ook zo gauw niet weten. Naar Roosendaal dan maar
Op donderdag 18 december 2003 20:59 schreef Lois het volgende:[..]
Ja dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Karin en mijn ouders wonen hier ook in de straat dus dat zal dan niet gaan in zo'n geval.
Sta je dan met je kinderen, katten en je hebben en houwen.......
Gelukkig maar dat het hier niet gebeurd maar het zet je wel aan het denken.
En genoeg computers voor iedereen
Tsjonge jonge,wat een mensen heb je ook zeg, moeten er mensen stel op sprong hun huizen verlaten zijn er van die idioten die nog op dit idee komen ook
Ik hoop toch dat we snel wat van Angel22 vernemen hier vanuit haar eigen huis.
Ik lag al vroeg in bed omdat ik nog steeds niet helemaal lekker ben, dus vandaar dat jullie niets meer van me hadden gehoord.
Ik woon gelukkig op ruim een km van de brand af en de wind staat nu weer compleet de andere kant op sinds gisteravond dus we hebben er hier weinig last van (al hoest ik veel meer dan normaal) .
Gelukkig woont er hier vrij weinig familie in de buurt dus we kunnen in princiepe overal crashen. (de eerste zit in zaandam...)
Ze hebben in wormerveer een buurtcentrum als noodopvang ingericht voor mensen die nergens terecht konden dus daar is gelukkig ook voor gezorgd.
Vandaag maar ff afwachten hoe het gaat verder.... maar ik denk niet dat wij geevacueerd gaan worden omdat we er een end vanaf wonen.
Toen die papierfabriek in de fik stond werden wij ook niet geevacueerd en daar wonen echt heel dichtbij (500 meter ongeveer) die vonkenregen van toen dwarrelde hier op het balkon neer
Maaar ik vind het echt vreselijk lief dat jullie zo aan me gedacht hebben
Ze zijn nog steeds aan het blussen want er rijdt hier nog steeds brandweer voorbij.
Duurt nog wel een paar dagen denk ik.... misschien (kleine hoop maar denk ut niet) wordt onze chinouk (helikopter van t leger) ook nog ingezet. Daar gaat nl dikke 10.000 liter water in.
Het vervelendste is momenteel het hoesten, waardoor ik mezelf en me man wakker houdt snachts en we dus niet echt aan onze rust toekomen. Gelukkig heeft ie nu twee en halve week vakantie zodat we overdag nog wat slaap in kunnen halen.
Die rook die hier in wormer hangt werkt niet echt mee aan het opknappen van mijn hoest... want zo erg als ik vannacht gehoest heb, heb ik de hele week nog niet gedaan.
Maar mensen wees niet ongerust als je nu een dagje niets hoort want ik ga zo boodschappen doen enzo en vanmiddag ff tukken.
Als voor ons de pleuris ook uitbreekt dan horen jullie het wel.
edit: zijn wel op doktersvoorschrift geloof ik.
Trouwens kamillethee met honing erin. Is ook goed tegen de hoest. Vervelend is dat he als je zo hoest, zelf wordt je er ook helemaal gaar van. En de druk in je hoofd is niet zo prettig daarvan.
Nou ja meid beterschap.
Darolan wil ook goed helpen tegen de hoest, werkt ook een uur of 8, en die kun je zo kopen bij apotheek en drogist.
quote:Ja maar die mag ik nu niet ivm het vele slijm wat ik ophoest.
Op vrijdag 19 december 2003 08:28 schreef easy-going het volgende:
Heb je wel eens codeinetabletjes geprobeerd tegen het hoesten? Je word er ontzettend suf van, maar ze werken een uur of 8 en zijn dus ideaal om evt. de nacht door te komen mits je er natuurlijk uit zou moeten voor de kids natuurlijk,maar ik begrijp dat je man dat overneemtedit: zijn wel op doktersvoorschrift geloof ik.
Kamillethee met honig is wel een goeie lewis!! DAt kan ik altjd proberen.
Als dit niet veel minder wordt van t weekend ga ik er toch mee naar de huisarts want dan hoest ik al een week flink....
Maar goed ik ga nu boodschappen doen.....
Troel, knap je er wel een beetje van op, of is het nog steeds zo'n narigheid?
Lewis succes ermee, het is al meer dan eens voorgekomen dat er tijdens mijn weekendjes weg bevallen werd. Tip van mama melonovy, zondag is een mooie dag om geboren te worden, zondags kinderen hebben een stapje voor in het leven (volgens mijn vader).
Nou
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 11:36 schreef melonovy het volgende:
Hierbij meld ik me even afIk ga een weekendje weg, logeren bij mijn zus en zondag op verjaardag bij oma. Dus maandag ga ik weer bijlezen!
Lewis succes ermee, het is al meer dan eens voorgekomen dat er tijdens mijn weekendjes weg bevallen werd. Tip van mama melonovy, zondag is een mooie dag om geboren te worden, zondags kinderen hebben een stapje voor in het leven (volgens mijn vader).
Fijn weekend dan maar geniet er lekker van
Nou
quote:Nou gisteren was het dus weer mis, maar ik vraag me dus sterk af of het wel van het hoesten komt. Maar voor de rest voel ik me alleen maar moe en dat komt door de codeine.
Op vrijdag 19 december 2003 10:48 schreef pluisje het volgende:
He, gelukkig Angel, ik was best bezorgd. Ze hadden het er over dat het nog dagen kan duren he, het nablussen. EllendigTroel, knap je er wel een beetje van op, of is het nog steeds zo'n narigheid?
Der zijn blauwzuur en hoge koolmonoxide (dioxide?) concentratie gemeten in de directe buurt van de brand en ik heb geen flauw idee wat dat dan voor ons doet eerlijk gezegd.
Maar de droger staat in damien zijn slaapkamer dus dat wil ik dat jochie niet aandoen, stel je voor dat het wel nu njog zwaar schadelijk is... dan............... nee daar wil ik niet eens aan denken.
Vanmiddag nog ff lekker tukkie gedaan ... ik had zo'n hoofdpijn dat was echt niet normaal meer. Ik was er echt beroerd van...
Ik denk toch een combinatie van stress, weinig slaap en die stank. Morgen vieren we de verjaardag van hubbie ( dies zondag jarig) en daarvoor moest ik dus extra boodschappen hebben, ben natuurlijk ook net ziek geweest dus dan is het even extra zwaar en dan toch ook wel angstig over die brand en de stank die ervanaf komt dus die factoren werken allemaal lekker in in dat koppie van me en dat kon ik vanmiddag ff niet hebben.
Maar wel lekker ff twee uurtjes getukt terwijl hubs op de kinderen lette.
ben nog steeds moe
quote:Hmmm toch maar weer terug na je HA dan... tis echt niet normaal hoor dat je zoveel moet overgeven.... ik zou toch even flink aan de bel trekken.
Op vrijdag 19 december 2003 15:32 schreef Troel het volgende:[..]
Nou gisteren was het dus weer mis, maar ik vraag me dus sterk af of het wel van het hoesten komt. Maar voor de rest voel ik me alleen maar moe en dat komt door de codeine.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:01 schreef moussy het volgende:
Troel, als je zo moet spugen, kan je beter een paar keer per dag kleine beetjes eten ipv 3 flinke maaltijden.
Ik ben toch zo blij dat ik dichtbij Lois en mijn ouders woon. Gistermiddag zou ik Bram ophalen uit het kdv (die ondanks mijn vrije dag gewoon heen is gegaan, ik heb heerlijk de halve dag liggen pitten) om hem daarna naar mijn ouders te brengen omdat ik een etentje van mijn werk had. Peet is altijd wat later thuis dus die zou het net niet redden voor de sluitingstijd van het kdv dus die haalt hem dan bij mijn ouders op. Kom ik bij mijn auto wil hij toch niet starten Het lichtje in mijn auto had ik aan laten staan, dat stomme ding doet het niet meer en ik moest maandagmiddag met Bram en een heleboel tassen e.d. de auto uit dus ik had hem zelf even aangezet maarja dus niet uitgezet. Woensdagavond kwam een buurvrouw mij vertellen dat dat lichtje nog brandde dus meteen uitgezet, ik dacht dat dat nog op tijd was. Maargoed de accu was dus leeg. Nouja dan maar met de auto van mijn ouders Bram ophalen. Gelukkig waren ze al thuis (ik was erg vroeg) en zijn ze lekker meegegaan. Daarna samen met mijn vader met startkabels mijn auto weer aan de praat gekregen.
Wat is het dan toch makkelijk dat ze zo dicht in de buurt wonen.
En/of heel veel drinken, liefst zoveel mogelijk. Dan maakt het niet zo heel veel uit als je iets minder eet.
Nou ja word ik net gebeld door iemand die zeg van happy day te zijn. Dat ze een afspraak willen maken (ze waren niet van felicitas zeiden ze maar wel zoiets) Gezegd dat ik ze niet ken en me er niet voor opgegeven heb. Dan had een ander dat gedaan. Toen ik vroeg wie wisten ze dat niet. Jajaja die hebben gewoon weer ergens de gegevens vandaan geplukt ofzo. Dat happy dayz pakket mogen ze in hun reet steken. Geen zin in zo'n mens hoor
Vanavond weer alles versieren voor Bo. Haha die zal daarna wel denken dat ze elke week jarig is. Heb er weer helemaal zin in morgen.
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:18 schreef jessie het volgende:
Haha die zal daarna wel denken dat ze elke week jarig is.
Mijn man en ik hebben net heel Dordt doorgeracet om boodschappen te doen. Strax nog ff naar de Appie voor de laatste dingetjes en dan hoef ik na de kerst pas weer een winkel in! Met wat mazzel krijg ik de hele week helemaal nix mee van kerst"gezelligheid" en blijft mijn humeur boven het vriespunt
"De afgelopen weken is FOK! steeds vaker moeilijk bereikbaar. Het duurt daarbij soms erg lang voordat je de pagina's op je scherm ziet verschijnen. Deze week werd daarvoor tijdelijk de search van het forum al uitgeschakeld, maar dat is natuurlijk geen goede oplossing.
Vanmiddag zal daarom een upgrade plaatsvinden aan de databaseserver van FOK! Daarvoor zullen alle onderdelen minimaal anderhalf uur onbereikbaar zijn. Ook de chat zal tijdelijk onbereikbaar zijn. Deze upgrade zal zo rond 16.30 uur beginnen. Wij hopen dat hiermee de bereikbaarheidsproblemen in ieder geval tijdelijk opgelost zijn."
Nee hè, net nu we op nieuws van BabyLewis zitten te wachten
Anders wordt het nog 3 topics later voor we wat horen over BabyLewis
En nu echt naar Janneke gaat want anders schreeuwt ze Bo nog wakker.
tja dat krijg je als je de laatste week zo'n beetje niet meer op Fok! bent geweest!
ff teruglezen
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:58 schreef daniman het volgende:
up 2 date
quote:long time no see!
Op zaterdag 20 december 2003 16:05 schreef Rewimo het volgende:[..]
Daniman!
alleen nu ga ik weer... ik ga met mijn broer en zijn vriendin de videoband van LOTR deel 1 kijken.
en zaterdagavond in de bios ga ik deel 3 kijken!!!
ik kom vanavond nog wel hier online, ben jij er dan ook Rewimo?
Pfff wat een klotenacht zeg....
Gister verjaardag gevierd van hubbie... was gezellig ondanks dat de helft!!! afbelde ivm kan niet en ziek....
We zaten hier met 6 man visite en dat was het... normaal zit hier zo rond de 20 man..... ken je nagaan. Maar het is iedere keer raak met zijn verjaardag. Ik denk dat het komt omdat ie op 21 december jarig is en dat dat dus vlak voor kerst zit.
Maar goed, veel gelachen en gegeten en toch gezellig.
Half twee naar bed toe en om half drie ineens wakker worden met een hele zere maag en een zwaar opgeblazen gevoel ds hup naar de wc.
Daar heb ik maar even twee vingers achter in me strot gestoken want ik had zo'n vermoeden dat iets niet lekker was gevallen.
Maar goed nadat ik leeg was... het gevoel bleef. Veel pijn en dus niet kunnen slapen.
Uiteindelijk om half 6 de huisartsen post maar gebeld en die zeiden dat ik een paracetamol in een beetje water moest oplossen en dan met een uur moest terug bellen om te kijken hoe het ging.
Nou met tien minuten pijn weg... ik blij dus ik had ze gebeld met de mededeling dat ik nu wat ging slapen en dus wat eerder belde.
Nou dat had ik beter niet kunnen doen want ik lag net 20 minuten en jawel hoor, weer pijn en beroerd.
Dus maar weer gebeld.
Kon ik pas om 10 voor half 8 terecht daar maar goed ik was alleen al blij dat ik kon komen. Dus nog even thuis gewacht tot ik heen kon (tis een half uur rijden...) , hubbie verteld dat ik toch heenging nu en ben gegaan. T was heel druk daar , voornamelijk mensen met kinderen. Maar goed uiteindelijk was ik om 8 uur aan de beurt en nu blijk ik dus een milde voedselvergiftiging te hebben.
Lekker weer.
Ik heb een drankje mee gekregen wat de boel moet gaan neutraliseren vandaag en dan moet ik morgen weer de oude zijn.
Ik heb nu zo'n drie kwartier geslapen vannacht en zit hier nu met twee kinderen. Maar ja ik duik er strax lekker in en dan kan hubbie op de kinders letten.
We gaan met de bus, dat vindt ie ook al prachtig, en dan eens kijken hoe de Winterefteling eruit ziet
Ben verot. Kleine oogjes enzo, maar moet nog ff opruimen, blehhhh. Duik er vanavond vroeg in want ik zit er een beetje doorheen geloof ik.
Christan ligt ook al sinds half 2 plat
quote:Wat leuk! En waarom kom ik nou nooit op dat soort dingen
Op zondag 21 december 2003 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Jippie, morgen gaan Christan en ik naar de EftelingIk heb er zo'n zin in, lekker een dagje met mijn mannetje op stap!
We gaan met de bus, dat vindt ie ook al prachtig, en dan eens kijken hoe de Winterefteling eruit ziet
quote:Ja, hij is nog steeds niet helemaal de oude. Hij is nu net wakker (3,5 uur geslapen!). Gelukkig slaapt ie 's morgens uit, gisteren zelfs tot kwart voor 10
Op zondag 21 december 2003 16:39 schreef jessie het volgende:
Ah Christan moet ook nog steeds bijtanken he
Bo natuurlijk van alle spanning, maar ook nog eens van die gebroken nachten.
Ja je loopt inderdaad de benen uit je lijf. En dan Janneke die tussendoor wakker word flesje wil, broek volpoept enz enz. Allemaal heel normaal, hoort erbij, maar na een aantal nachten slecht slapen kan je gewoon weinig hebben.
quote:Nou ja, de personeelsvereniging bood het aan voor een leuk prijsje
Op zondag 21 december 2003 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:Wat leuk! En waarom kom ik nou nooit op dat soort dingen
Mister_dynastie roept hier naast me dat ie er ook wel zin in had gehad
... Leuk hoor, maak er iets moois van (en als je in zo'n winkeltje komt en een beetje tijd over hebt, wil je dan eens voor me vragen hoe duur zo'n efteling borduurpakket is?)...
Als ik eraan denk zal ik voor je kijken
Rewimo heel veel plezier morgen! Maar dat gaat vast lukken. Ik hoop dat het een beetje beter weer is.
quote:Dank je
Op zondag 21 december 2003 20:03 schreef Karin het volgende:
Rewimo heel veel plezier morgen! Maar dat gaat vast lukken. Ik hoop dat het een beetje beter weer is.
quote:Tuurlijk
Op zondag 21 december 2003 20:17 schreef daniman het volgende:
je gaat morgen gewoon een kei-gave dag beleven rewimo
ik speelde tegen een vriendin en haar dochtertje... eindigde ik als laatste... arme ik
quote:Je moet geen Memory spelen tegen kinderen. Vraag het maar aan mijn moeder, die heeft er nog trauma's van dat ze niet van mij kon winnen
Op zondag 21 december 2003 20:21 schreef daniman het volgende:
ik heb vanavond verloren met memory spelenik speelde tegen een vriendin en haar dochtertje... eindigde ik als laatste... arme ik
quote:ja, maar dat kind was niet eens de eerste... die was tweede... die vriendin werd eerste met d'r geluk! Maar inderdaad, kinderen kunnen het ook goed! Dat weet ik
Op zondag 21 december 2003 20:25 schreef Rewimo het volgende:[..]
Je moet geen Memory spelen tegen kinderen. Vraag het maar aan mijn moeder, die heeft er nog trauma's van dat ze niet van mij kon winnen
Nog steeds niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |