quote:Mag ik naast je zitten of lig je uitgestrekt?
Op dinsdag 9 december 2003 20:31 schreef pluisje het volgende:
Die grote rode comfortabele is voor mij!
quote:*benen optrekt*
Op dinsdag 9 december 2003 20:35 schreef Troel het volgende:[..]
Mag ik naast je zitten of lig je uitgestrekt?
quote:das een mooie (en ook grote) bank
Op dinsdag 9 december 2003 21:32 schreef moussy het volgende:
Ik neem mn eigen Amalia bank wel mee
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:32 schreef moussy het volgende:
Ik neem mn eigen Amalia bank wel mee
Die zou niet eens in mijn woonkamer passen...Ik heb een piepklein woonkamertje. Maar ik vind dit altijd erg mooie banken.
quote:Wij hebben ook een ruime (rode) hoekbank, maar het nadeel is dat ik mijn verander-schuif-woede er niet mee kan uiten. Dat kl*te ding kan maar op 1 manier in onze woonkamer
Op dinsdag 9 december 2003 21:34 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Die zou niet eens in mijn woonkamer passen...Ik heb een piepklein woonkamertje. Maar ik vind dit altijd erg mooie banken.
quote:*voelt iets op schoot landen*
Op dinsdag 9 december 2003 22:10 schreef daniman het volgende:
ik ga voor die rode sofa, ik mag mezelf wel een beetje luxe toeëigenen![]()
Ahum...hier lag ik al
quote:he, bezet
Op dinsdag 9 december 2003 22:36 schreef pluisje het volgende:[..]
*voelt iets op schoot landen*
Ahum...hier lag ik al
*extra sofa/bank erbij regelt en op die sofa/bank liggen gaat*
quote:En mag je vriendin/ vrouw ook nog vernoemen later
Op dinsdag 9 december 2003 20:03 schreef daniman het volgende:Als ik het zou doen, zou ik Anna Marina voor een meisje wel mooi vinden, die is dan vernoemd naar mijn ouder (Anna Margaretha (aka Annie) en Marinus (aka Rinus)).
Maar ja, over dit soort dingen hoef ik mij voorlopig dus nog niet druk te maken
Lijkt me inderdaad vreselijk onhandig als je dezelfde naam hebt. Bij mijn vader in de familie was dat ook zo'n traditie. Oudste zoon (mijn vader dus) werd steevast Wilhelmus Jacobus genoemd. (En de tweede zoon Jacobus Wilhelmus en alle anderen hebben als tweede naam ook Jacobus of Wilhelmus.) Mijn ouders zijn daar gelukkig mee gestopt
quote:Ja, inderdaad, zo had ik het zelf nog nooit bekeken
Op woensdag 10 december 2003 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Je vader wilde niet vernoemen, dus heeft ie jou maar naar je moeder vernoemd![]()
quote:Nee, het is inderdaad niet handig en praktisch en zo... maar nu ik op mezelf woon en niet constant met mams geconfronteerd word, ben ik wel blij met mijn originele naam, die nu dus echt origineel is
Lijkt me inderdaad vreselijk onhandig als je dezelfde naam hebt. Bij mijn vader in de familie was dat ook zo'n traditie. Oudste zoon (mijn vader dus) werd steevast Wilhelmus Jacobus genoemd. (En de tweede zoon Jacobus Wilhelmusen alle anderen hebben als tweede naam ook Jacobus of Wilhelmus.) Mijn ouders zijn daar gelukkig mee gestopt
Ik heb trouwens wel een idee over jullie meisjesnaam
Blegh!!!! ik voel me niet lekker.... hoesten, proesten, snotteren maar geen koorts of verhoging al denk ik vannacht wel gehad.... ik had het zo idioot heet vannacht... ik dreef gewoon me bed uit en toen kwam Damey ook nog een naast me liggen dus toen lag ik tussen me kerel en damey in terwijl ik het al zo heet had....
Bah, me kerel is ook al ziek... die had gister 40º C koorts en die moest en zou vandaag naar zijn werk. Maar daar heb ik een stokje voor gestoken.... normaal breng ik hem altijd weg maar ik heb gewoon gezegd maakt me niet uit wat je doet maar ik breng je niet weg!!!!
Je zoekt het maar uit als jij zo stom bent om doodziek te gaan werken.
Dus vanmorgen bleef ie toch maar thuis...
Zijn baas was er niet blij mee want er wa ser nog een "Ziek" die zijn pasgeboren kindje ligt in het ziekenhuis... kindje is met 33 weken gehaald met een keizersnde omdat mams zwangerschapsvergistiging had wat dreigde fout te gaan en nu heeft dat kindje een zware infectie aan de darmen opgelopen, het schijnt dat het hele buikkie drie keer zo dik is...
Zo naar voor die jongen...maar ja hij en zijn vrouw zitten nu in het ronald MacDonaldhuis bij het AMC amsterdam en ik kan alleen maar voor ze hopen dat het ook goed gaat komen.
T was iig heel erg serieus...
quote:Doe maar een gokje
Op woensdag 10 december 2003 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee over jullie meisjesnaam
quote:Melissa?
Op woensdag 10 december 2003 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Doe maar een gokje
... al heb jij zoek eens in je eigen gezin
met de jongensnaam meer kans
was het maar zover, zucht....
Chris? Frank? René? (Ik weet niet hoe je vriend heet )
quote:Ja, misschien ligt het aan mij, maar het lijkt mij vrij simpel als jij zelf Mila heet. Dan is er wat mij betreft maar een optie: Jamila.
Op woensdag 10 december 2003 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Doe maar een gokje
... al heb jij zoek eens in je eigen gezin
met de jongensnaam meer kans
was het maar zover, zucht....
Maar goed, ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Inderdaad
Op woensdag 10 december 2003 12:08 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, misschien ligt het aan mij, maar het lijkt mij vrij simpel als jij zelf Mila heet. Dan is er wat mij betreft maar een optie: Jamila.
Maar goed, ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Oh... en mijn schoonvader zei toen ik me had voorgesteld: leuk, dan kunnen jullie je kind Demila noemen vriend heet Dennis Demila? En dat bij de eerste ontmoeting
quote:Uh... doe Christan maar
Op woensdag 10 december 2003 11:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Melissa?
Chris? Frank? René? (Ik weet niet hoe je vriend heet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |