quote:Dat is juist de naam die ik wil nemen
Op dinsdag 9 december 2003 20:28 schreef _The_General_ het volgende:
ik vind daphne best leuk hoor
quote:mag ik je vragen wat je naam nu is? of vertel je dat liever niet?
Op dinsdag 9 december 2003 20:48 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Dat is juist de naam die ik wil nemen
quote:Ben ik ook wel benieuwd naar...
Op dinsdag 9 december 2003 20:49 schreef _The_General_ het volgende:[..]
mag ik je vragen wat je naam nu is? of vertel je dat liever niet?
anyways, de jongen in kwestie, heeft een bijzonder hoge intelligentie en weet zijn naamsverandering elke keer zo te brengen dat het aannemelijk is en we hem ook meteen noemen zoals hij graag wil heten. met andere woorden weet goed voor jezelf waarom je iets doet en dan kom je meestal heel erg goed weg.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:46 schreef _The_General_ het volgende:
hoe kan dat? je mag toch alleen letters uit je "oude" naam gebruiken? zoals kim > mike ?
quote:ka iemand dit ophelderen? ik heb gehoord dat dit zo was, maar de gene die ik ken die van kim > mike ging deed dat lang, lang geleden dus misschien is het veranderd
Op dinsdag 9 december 2003 21:47 schreef sleepflower het volgende:[..]
. Nooit van gehoord. Ik denk het niet.
quote:Bij die Kim/Mike klopt het toch ook niet, die e zit niet in Kim.
Op dinsdag 9 december 2003 21:52 schreef _The_General_ het volgende:ka iemand dit ophelderen? ik heb gehoord dat dit zo was, maar de gene die ik ken die van kim > mike ging deed dat lang, lang geleden dus misschien is het veranderd
quote:klopt, je mocht wel letters toevoegen, zolang alle letters uit je oude naam erinzaten
Op dinsdag 9 december 2003 21:54 schreef Angeles het volgende:[..]
Bij die Kim/Mike klopt het toch ook niet, die e zit niet in Kim.
quote:Het lijkt mij een heel vreemd verhaal, hoor. Volgens mij zijn er zat voorbeelden van mensen die een roepnaam hebben waar niet alle letters van hun officiële naam in voorkomen.
Op dinsdag 9 december 2003 21:55 schreef _The_General_ het volgende:klopt, je mocht wel letters toevoegen, zolang alle letters uit je oude naam erinzaten
quote:maar we hebben het ook niet over een roepnaam
Op dinsdag 9 december 2003 21:59 schreef Angeles het volgende:[..]
Het lijkt mij een heel vreemd verhaal, hoor. Volgens mij zijn er zat voorbeelden van mensen die een roepnaam hebben waar niet alle letters van hun officiële naam in voorkomen.
maar over officiele naamsverandering!
quote:Dan weet ik het niet, maar dan lijkt het me ook een raar verhaal. Voor iemand met een voornaam van drie letters is het al lastig, maar stel dat je een voornaam hebt van twaalf letters die je wil veranderen, dan ben je wel érg beperkt in je keuze.
Op dinsdag 9 december 2003 21:59 schreef _The_General_ het volgende:maar we hebben het ook niet over een roepnaam
maar over officiele naamsverandering!
quote:Ik zou het erg waarderen als je dat even zou doen. En wat betreft mijn echte naam...hij is té zeldzaam om anoniem te blijven, dus sorry
Op dinsdag 9 december 2003 21:13 schreef AKnynke het volgende:
Mijn moeder heeft dit ooit gedaan. Haar naam was vroeger Trijntje en is nu veranderd in Tineke. Ik weet niet hoe ze het precies gedaan heeft, als je wilt vraag ik het wel eventjes dit weekend. Dat wordt dus pas zondag. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je echt naam nu is!
Het moet allemaal volgens mij via de rechter gaan. en het kost je veel geld.
was in mijn geval ook
quote:Wat een vreemde buurman heb jij zeg.
Op donderdag 11 december 2003 21:22 schreef Mes het volgende:
Mijn buurman heette Jan Lul.
"Ik heb mijn naam veranderd", riep hij op een dag.
"O ja, hoe heet je nu?".
Piet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |