dat laatste hebben ze aan zichzefl te dankenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Nouk het volgende:
Nou ja okay, wel het geld, het huis, het zwembad enz. Maar niet dat iedereen je overal herkent nee, dat lijkt me vreselijk.
niet de mentaliteit, het verwende kutkarakter en het uiterlijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Nouk het volgende:
Nou ja okay, wel het geld, het huis, het zwembad enz. Maar niet dat iedereen je overal herkent nee, dat lijkt me vreselijk.
precies, want ze kunnen niets en doen niets in principe wat de moeite waard is om te vermelden.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat laatste hebben ze aan zichzefl te danken
En welk beroep mag dat dan wel zijn?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, want ze kunnen niets en doen niets in principe wat de moeite waard is om te vermelden.
ze zijn slechts de dochters van 2 heren die wel wat gepresteerd hebben.
zij zijn enkel beroemd van beroep.
dat is hun enige ambitie blijkbaar
beroemd zijn dusquote:Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef Hare het volgende:
[..]
En welk beroep mag dat dan wel zijn?
Owja de outfits die ze aandoen zijn echt om tequote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef milagro het volgende:
Paris, kan die broek nog iets lager!? Hij zit nu zo raar hoog opgetrokken
jij bent dan ook working classquote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef Lexie het volgende:
What's Wal-Mart?
Zelfs ik weet wat Wal-mart is.
Grootste supermarktketen van de VS.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:59 schreef cpcpb het volgende:
sorry maar wat is de walmarkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |