Thanks for the reminder. Dat wordt dus de video inschakelen.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:58 schreef static het volgende:
Vanaf vanavond op Yorin seizoen 1.
21:30.
Had ze hem nou niet ietsje verder naar beneden kunnen trekkenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:13 schreef DePresident het volgende:
Ik ga ook kijken vanavond![]()
Hoe trashy kan je zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 15:13 schreef DePresident het volgende:
Ik ga ook kijken vanavond![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Zal dat ook bij Yorin het geval zijn?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:13 schreef Hare het volgende:
Alleen jammer dat haar bilnaad altijd is weggeblurdNet zoals het schelden en dergelijke
Ik denk dat wij gewoon de gecensureerde versie krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal dat ook bij Yorin het geval zijn?
Zelfs de dvd is gecunsureerd dus zal idd hier ook zijn denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon de gecensureerde versie krijgen.
Het zal wel op eigen verzoek zijn ! Ze willen natuurlijk niet te sletterig overkomenquote:Op donderdag 30 september 2004 17:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfs de dvd is gecunsureerd dus zal idd hier ook zijn denk ik.
Nope, heb het nog extra nagevraagd op imdb forum.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:30 schreef Copycat het volgende:
Minder...
En zelfs op die dvd zit geen uncensored optie?
Ik denk dat het misschien qua taal ongecensureerd is.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:30 schreef Copycat het volgende:
Minder...
En zelfs op die dvd zit geen uncensored optie?
Braxton roeleert zwaar de pan uit!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Als je Paris naakt wilt zien down je maar haar "natuur"filmpje
Tering zeg! Wat een godvers geil wijf is het toch!!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:34 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |