quote:Nou nou! Wat een geweldig verhaal! Echte grapjassen zijn het!
Op woensdag 10 december 2003 13:27 schreef JOHAN410 het volgende:
Oke mensen ik zal hier eens even duidelijkheid in scheppen. Waarom zijn wij joden de feyenoordertjes kakkerlakken gaan noemen. Nou dat zit zo: er was een keer een kakkerlakkenplaag in Rotterdam in een straat die de feyenoord straat heet. Die straat is overigens niet bij de Kuip. Medewerkers van ons helaas verdwenen fanzine kwamen hierachter plaatste het in De Ajax Ster en sindsdien worden ze zo genoemd en zijn er mooie anti kakkerlakken liedjes verzonnen.
het niveau...
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
't zijn me boefjes in amsterdam....
Jij bent vast een echte..............................tt supporter
Boefjes
dat zeggen alleen de kneusjes die elke week fanatiek kijken naar......de foto's van lunatic waar ze alles boefjes noemen haha
Maar ze hebben antwoord dus een slotje
quote:Hahahaha!
Op woensdag 10 december 2003 13:38 schreef PLAE@ het volgende:Jij bent vast een echte..............................tt supporter
![]()
Jij kent mij dus ECHT niet!
quote:Hahaha
Op woensdag 10 december 2003 13:27 schreef JOHAN410 het volgende:
Oke mensen ik zal hier eens even duidelijkheid in scheppen. Waarom zijn wij joden de feyenoordertjes kakkerlakken gaan noemen. Nou dat zit zo: er was een keer een kakkerlakkenplaag in Rotterdam in een straat die de feyenoord straat heet. Die straat is overigens niet bij de Kuip. Medewerkers van ons helaas verdwenen fanzine kwamen hierachter plaatste het in De Ajax Ster en sindsdien worden ze zo genoemd en zijn er mooie anti kakkerlakken liedjes verzonnen.
Als je het over joden hebt is het voor iedereen meteen duidelijk dat het geen complimentje is, of je het nou over ojoks, politie, belastingdiens etc...Heel Nederland weet wat je bedoelt.
Ik vraag me nou echt of ze daar bij de das een brainstormsessie over hebben gehouden. Hmm, kutfeyenoorders hebben we ze niet echt mee, zullen we anders even een bijnaam gaan verzinnen? Wie stemt er voor pissebedden en wie voor kakkerlakken? 6 tegen 4, kakkerlakken it is ![]()
Net als met dat doek in vak410, 1,5 week geleden. Op zich mooi gedaan, petje af. Maar dan lees ik later dat het ook anti-Feyenoord moest zijn geweest, zoek ik ff wat af op fotos. Kan niks vinden. Zie ik opeens ergens staan dat een zwart kriebeltje een vertrapte kakkerlak moet voorstellen. Beetje jammer hoor, net alsof je daar ook maar iemand mee hebt. Net als die doeken op stokken met verboden voor kakkerlakken of kakkerlakkenbestrijdingsdienst
quote:tuurlijk jochie
Op woensdag 10 december 2003 13:54 schreef Erasmusch het volgende:Net als met dat doek in vak410, 1,5 week geleden. Op zich mooi gedaan, petje af. Maar dan lees ik later dat het ook anti-Feyenoord moest zijn geweest, zoek ik ff wat af op fotos. Kan niks vinden. Zie ik opeens ergens staan dat een zwart kriebeltje een vertrapte kakkerlak moet voorstellen. Beetje jammer hoor, net alsof je daar ook maar iemand mee hebt.
we geloven je meteen
quote:laten we dat zo houden
Op woensdag 10 december 2003 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hahahaha!
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:00 schreef PLAE@ het volgende:laten we dat zo houden
![]()
![]()
Goed idee!
quote:Hijs wel leuk.
Op woensdag 10 december 2003 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hahahaha!
Maar ik ben zeker een boefje hoor. En FranckyMcG kan er ook wat van. Zeker als we sampies van de frambozensiroop nippen dan kunnen wij er flink op los boeven!
quote:Op Frambozensap gaan wel looooooooooooooooos!!!
Op woensdag 10 december 2003 14:20 schreef Speed1971 het volgende:
Maar ik ben zeker een boefje hoor. En FrankyMcG kan er ook wat van. Zeker als we sampies van de frambozensiroop nippen dan kunnen wij er flink op los boeven!
quote:Ga jij lekker Unreal Tournament 2003 spelen of NERD!
Op woensdag 10 december 2003 13:46 schreef raptorix het volgende:
Wat een gedoe, hebben jullie geen hobbies ofzo?
quote:Misschien kunnen we PLAE@ verleiden tot een slokje.....?
Op woensdag 10 december 2003 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Op Frambozensap gaan wel looooooooooooooooos!!!
quote:www.clan-revisited.com
Op woensdag 10 december 2003 14:26 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ga jij lekker Unreal Tournament 2003 spelen of NERD!
overigens speel ik gene 2003 maar ut 1999 ![]()
Schrale troost is dat wij het in de europacup nog slechter deden als Ajax
quote:Ik vind hem zo al leip, laat staan als hij aan de spajes gaat!
Op woensdag 10 december 2003 14:27 schreef Speed1971 het volgende:Misschien kunnen we PLAE@ verleiden tot een slokje.....?
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:33 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik vind hem zo al leip, laat staan als hij aan de spajes gaat!
maar dat buiten Amsterdam niemand Feyenoorders Kakkerlakken noemt
quote:Ik ken er genoeg.
Op woensdag 10 december 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:
Het leukste is wel dat alle andere supportersgroepen Ajaxpubliek gewoon joden (meestal voorzien van de nodige voorzetsels) noemt.maar dat buiten Amsterdam niemand Feyenoorders Kakkerlakken noemt
quote:Goh alweer zo n dijuhkletsur
Op woensdag 10 december 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:
Het leukste is wel dat alle andere supportersgroepen Ajaxpubliek gewoon joden (meestal voorzien van de nodige voorzetsels) noemt.maar dat buiten Amsterdam niemand Feyenoorders Kakkerlakken noemt
quote:en ze zijn allemaal voor Ajax of niet..??
Op woensdag 10 december 2003 14:38 schreef Biggs het volgende:[..]
Ik ken er genoeg.
quote:Yep
Op woensdag 10 december 2003 14:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
en ze zijn allemaal voor Ajax of niet..??
quote:jullie praten over legioen, vroeger was dat anders, nu is het veranderd naar een veel kleinere groep, maar beschouwen jullie de rest ook nog als legioen, daarom zeg ik et nog ff.
Op woensdag 10 december 2003 13:24 schreef twi het volgende:[..]
Dat geldt voor elke club slimmerd.
De enige juiste bijnaam blijft overigens wel Boeren voor de PSV-ers, want dat zijn het over het algemeen wel.
quote:Jamie410
Op woensdag 10 december 2003 16:20 schreef Jamie410 het volgende:
wrom zou kakkerlakken nergens op slaan joden dan er speelt geen 1 jood bij ajax maarre ik vind ut niej erg dat we joden worden genoemt kakkerlakken ongewenst komen altijdd trug ! Bleghh
Ach, d'r eerste woordjes, lief...
quote:Het lijkt wel ongedierte ... zeg, we kunnen ze pissebedden gaan noemen
Op woensdag 10 december 2003 16:32 schreef Cart_man het volgende:
Ach gossie volgens mij is school afgelopen. De kinderen van 410 komen ook weer uit alle hoeken gekropen...
Ohja, feyenoord heeft het niet nodig. Humoristisch om vaak in de krant te lezen: de f-side van Feyenoord (ook aantal keer gebeurd bij utrecht en den haag, btw)
quote:Haha klopt. F-side wordt soms gewoon gebruikt voor 'harde kern van een club'. Beetje suf.
Op zaterdag 13 december 2003 17:13 schreef super-mario het volgende:Humoristisch om vaak in de krant te lezen: de f-side van Feyenoord (ook aantal keer gebeurd bij utrecht en den haag, btw)
quote:Volgens mij noemen ajacieden iedereen die 50 meter buiten de stadsgrenzen wonen al boer. Geldt niet alleen voor psv maar een beetje ajacied scheld een feijenoorder daar ook voor uit. Tenminste de ajax - feijenoords die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt begonnen en eindigden met boeren dit en dat.
Op woensdag 10 december 2003 16:17 schreef golfer het volgende:
De enige juiste bijnaam blijft overigens wel Boeren voor de PSV-ers, want dat zijn het over het algemeen wel.
Verder vind ik de term boeren meer bij De Graafschap passen dan bij welke club dan ook. Ineens vind elke provincieclub dat zij die naam hebben uitgevonden. Beetje goedkoop gejat mijns inziens.
quote:Vaak? Kan me alleen herinneren dat dit gebeurd is bij de wedstrijd Feijenoord - Karnten
Op zaterdag 13 december 2003 17:13 schreef super-mario het volgende:
De term kakkerlak slaat kant noch wal. Ik vind hem zelf ook nogal goedkoop gevonden en nergens op slaan. Echter kan ik er wel omlachen wanneer ik bij feyenoord dat soort shirts zie en de frustratie bij andere supp groter word.Ohja, feyenoord heeft het niet nodig. Humoristisch om vaak in de krant te lezen: de f-side van Feyenoord (ook aantal keer gebeurd bij utrecht en den haag, btw)
quote:Iedereen buiten amsterdam word al snel voor boer uitgemaakt, enkele uitzonderingen zijn utrecht en feyenoord.
Op zondag 14 december 2003 14:49 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Volgens mij noemen ajacieden iedereen die 50 meter buiten de stadsgrenzen wonen al boer. Geldt niet alleen voor psv maar een beetje ajacied scheld een feijenoorder daar ook voor uit. Tenminste de ajax - feijenoords die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt begonnen en eindigden met boeren dit en dat.
Verder vind ik de term boeren meer bij De Graafschap passen dan bij welke club dan ook. Ineens vind elke provincieclub dat zij die naam hebben uitgevonden. Beetje goedkoop gejat mijns inziens.
Ik kom er nu trouwens achter dat ik doof begin te worden en telkens het verkeerde woordje zing. Boeren gericht aan feyenoord... dat zongen ze dus! Tnx
Staanplaats: Ik heb het een hele tijd terug een keer gelezen, weet niet wanneer. Dit is dus ook weer een voorbeeld dat de media er helemaal niks van snapt en snel wil score met makkelijke sensatiebeluste artikelen...
nonsensquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef arjanpvt het volgende:
ach kom op..
feyenoorders noemen ajacieden ook kakkerlakken..
en een groot gedeelte van de ajax-supporters vind dat hele joden gedoe ook onzin, alleen bij de F-side gebruiken ze het...
Ze komen altijd samen hand in handquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef DutchSoldier het volgende:
Kakkerlakken komen ook nooit alleen.
Die voelde zich niet meer serieus genomen,en terecht, en die is dus afgetaaid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef Henk-B het volgende:
Waar de fuck is speed1971 gebleven?
Immers dat doen kakkerlakken ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze komen altijd samen hand in hand
Joden moet je ook nooit serieus nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die voelde zich niet meer serieus genomen,en terecht, en die is dus afgetaaid.
ik vind bracha mooier dan patty ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef garota het volgende:
Ik vind havenslaven mooier dan kakkerlakken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |