quote:nee jij weet het beter, dat die vent jaren research doet betekent niet direct dat het ook waar is
Op dinsdag 9 december 2003 15:23 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Tuurlijk weet jij dat beter dan iemand die er jaren research naar gedaan heeft. Ook uit je vervolg post blijkt weer eens wat een kennis van zaken je toch hebt.
quote:Toch geloof ik hem eerder dan iemand die er zijn levenstaak van heeft gemaakt om Turkije te verdedigen op een inet forum.
Op dinsdag 9 december 2003 15:25 schreef ClioSporT het volgende:[..]
nee jij weet het beter, dat die vent jaren research doet betekent niet direct dat het ook waar is
quote:zeer lompe redenering.. hou maar gewoon je mond dan lijkt het tenminste alsof je slim bent
Op dinsdag 9 december 2003 15:28 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Toch geloof ik hem eerder dan iemand die er zijn levenstaak van heeft gemaakt om Turkije te verdedigen op een inet forum.
quote:Valt in het niet bij de moordzucht van Hoessein en Bin Laden. Deel de cijfers door duizend en dan zijn ze nog vele malen hoger dan het aantal onschuldige slachtoffers die gevallen zijn tijdens de Irak en Afghanistan oorlog.
Op dinsdag 9 december 2003 15:23 schreef Megumi het volgende:[..]
Ik zou de cijfers van het aantal burgers slachtoffers in Afganistan en Irak wel eens willen weten. Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die blind de domste man te wereld. George W. Bush achterna lopen.
quote:probleem in Congo is dat je de doden niet aan 1 land of regime kan toeschrijven.
Op dinsdag 9 december 2003 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De grap is dat de meeste doden in Cambodja, Vietnam en Pakistan op conta van de VS geschreven kunnen worden. Weliswaar indirect, maar zijn de Amerikanen de laatste 60 jaar altijd te werk gegaan. Ik mis in het lijstje overigens Congo en Oost-Timor maar die zullen ongetwijfeld in de top 20 staan.
heel centraal afrika heeft meegemoord daaro en allemaal voor hun eigen portomonnee (grondstoffen)
quote:Ik vind het heel jammer dat dat gebeurd is en ontken ook niet dat het niet gebeurd is, maar ik blijf er bij. Wat kan ik er nu aan doen?
Op dinsdag 9 december 2003 15:15 schreef KiNNeTiC het volgende:[..]
De (Joodse) holocaust-herdenking komt elkaar jaar terug, zeg je dan ook wat je nu zegt?
quote:Discussies voeren is niet je sterkste kant he?
Op dinsdag 9 december 2003 15:29 schreef ClioSporT het volgende:[..]
zeer lompe redenering.. hou maar gewoon je mond dan lijkt het tenminste alsof je slim bent
[Dit bericht is gewijzigd door NightH4wk op 09-12-2003 15:34]
quote:Ik geloof een persoon simpelweg niet omdat hij van een kant de zaak zou hebben belicht, de Armeense in dit geval. Niet objectief is voor mij reden genoeg om dit onderzoek naar de prullenmand te verwijzen.
Op dinsdag 9 december 2003 15:28 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Toch geloof ik hem eerder dan iemand die er zijn levenstaak van heeft gemaakt om Turkije te verdedigen op een inet forum.
quote:trek is een flesje wodka open met 1 van die gasten ... wedduh dattie je onder de tafel zuipt
Op dinsdag 9 december 2003 15:32 schreef NightH4wk het volgende:
Ik wil de commies toch feliciteren met dat ze toch een ding beter kunnen dan de verdomde kapitalisten.
quote:Toch is ie in het geval van Polen wel objectief. Ik zie dan ook geen aanleiding om in de andere situaties te twijfelen aan zijn objectiviteit.
Op dinsdag 9 december 2003 15:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Ik geloof een persoon simpelweg niet omdat hij van een kant de zaak zou hebben belicht, de Armeense in dit geval. Niet objectief is voor mij reden genoeg om dit onderzoek naar de prullenmand te verwijzen.
het zou kunnen dat deze kerel zich op de verkeerde informatie bronnen gericht zou hebben, maar dat lijkt me dan nogal een blunder van formaat.
quote:Idd, en wel met wat meer dan alleen wodka.
Op dinsdag 9 december 2003 15:35 schreef sp3c het volgende:[..]
trek is een flesje wodka open met 1 van die gasten ... wedduh dattie je onder de tafel zuipt
"De winnaar is: de Sovjet-Unie (gefeliciteerd, kameraden!), dat met bijna 62 miljoen doden de genocide-competitie ruim wist te winnen."
![]()
(ik duik maar weer terug naar de B&H forum)
quote:Zie de reactie van SYCO, waar hij terecht een goed punt aankaart.
Op dinsdag 9 december 2003 15:36 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Toch is ie in het geval van Polen wel objectief. Ik zie dan ook geen aanleiding om in de andere situaties te twijfelen aan zijn objectiviteit.
het zou kunnen dat deze kerel zich op de verkeerde informatie bronnen gericht zou hebben, maar dat lijkt me dan nogal een blunder van formaat.
quote:Wat boeit het dat de TS het er zo heeft neergezet? Heeft niets met het onderzoek te maken.
Op dinsdag 9 december 2003 15:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Zie de reactie van SYCO, waar hij terecht een goed punt aankaart.
quote:Klopt. Neemt niet weg dat het onderzoek op sommige punten niet compleet is of niet objectief is.
Op dinsdag 9 december 2003 15:51 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Wat boeit het dat de TS het er zo heeft neergezet? Heeft niets met het onderzoek te maken.
quote:het schijnt dat er grote westerse bedrijven (zelfs een Nederlands!) grote invloed hebben gehad op de rebellen die het vuile werk mochten opknappen. Wie noemt het Westen beschaafd?
Op dinsdag 9 december 2003 15:30 schreef sp3c het volgende:[..]
probleem in Congo is dat je de doden niet aan 1 land of regime kan toeschrijven.
heel centraal afrika heeft meegemoord daaro en allemaal voor hun eigen portomonnee (grondstoffen)
quote:We hebben geeneens een bron in de OP staan waar we kunnen kijken of de cijfers wel kloppen. (volgens het onderzoek dan)
Op dinsdag 9 december 2003 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Klopt. Neemt niet weg dat het onderzoek op sommige punten niet compleet is of niet objectief is.
quote:In het gekozen stuk tekst staan wel cijfers. Ik ga er van uit dat deze niet gemanipuleerd zijn. Bron zou natuurlijk wel fijn zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 15:59 schreef NightH4wk het volgende:[..]
We hebben geeneens een bron in de OP staan waar we kunnen kijken of de cijfers wel kloppen. (volgens het onderzoek dan)
quote:bron boeit mij geen ene flikker, omdat er gewoon stukjes in staan wat mij laat twijvelen. zoals bv :
Op dinsdag 9 december 2003 15:59 schreef NightH4wk het volgende:[..]
We hebben geeneens een bron in de OP staan waar we kunnen kijken of de cijfers wel kloppen. (volgens het onderzoek dan)
hitler heeft zeker gedacht gossie wat de turken kunnen kan ik beter. of het tweede stuk. prachtig gewoon. genocide is toch ALTIJD een welbewuste, puur racistische daad.
nogmaals een dikke
neemt natuurlijk niet weg dat de turken het moeten ontkennen indien het aantal berust is op de waarheid. maar der is hier een stuk tekst geplaatst welk het tegendeel beweerd.
verwacht maar ook geen bron, zal wel een armeense website zijn. (no hard feelings)
quote:Vraag maar aan de Arabieren, die hebben de slavenhandel tot grote hoogte gebracht ..... ver voor de Hollanders neerstreken op de kusten van West-Afrika. In Mohammed's tijd was het houden van en handelen in slaven trouwens een normale bezigheid
Op dinsdag 9 december 2003 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom staat Nederland eigelijk niet in het lijstje als uitvinder van slaven en de vele doden die hierop volgden?
quote:Ja, ze hebben er wel een paar koud gemaakt ja, maar geen miljoenen burgers.
Op dinsdag 9 december 2003 15:02 schreef du_ke het volgende:
Mis ik nou de VS in dit lijstje?Hoewel het oorlogshandelingen waren hebben hun atoombommen flinke schade aangericht en ook in vietnam hebben ze flink rondgemoord.
Iemand die dat verschil niet ziet om toch maar de VS af te zeiken is gewoon gestoord.
quote:In Hiroshima en Nagasaki zijn er wel iets meer dan een paar vermoord.
Op dinsdag 9 december 2003 19:29 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Ja, ze hebben er wel een paar koud gemaakt ja, maar geen miljoenen burgers.
Iemand die dat verschil niet ziet om toch maar de VS af te zeiken is gewoon gestoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |