quote:Nee, zo aardig wil ik niet zijn. Ik wil wel zo aardig zijn om even te reageren als mensen beledigende opmerkingen gaan strooien en andere zinloze berichten mijn kant op spuien.
Op dinsdag 9 december 2003 15:14 schreef MOBO666 het volgende:
wil je nu mischien zo aardig zein om op te rotten Angel of DT ?
we hebben niets aan jou berichten ga dan naar klaagbaak of naar onzin ofzo
Je bent goed gek als je ze in huis neemt, en de enige oplossing is idd .... zie openingspost
ok ik zal ook ff op die site van jullie kijken!
quote:je kan eigenlijk wel zeggen dat ratten van mensen houden, als je ze bijvoorbeeld iedere dag om dezelfde tijd eten geeft, zullen ze je opwachten voor het deurtje, je kan ze ook grootendeels zindelijk maken door een frettentoilet in het hok te zetten , ratten zijn heel erg speels en zoeken graag de aandacht van mensen
Op dinsdag 9 december 2003 19:33 schreef Fratz het volgende:
mmm, mijn hamsters waren zeker niet suf an altijd heel actief. zijn ratten dan nog een stuk actiever, drukker, hoe moet ik dat zien? hoe veel tijs moet ik minimaal per dag aan ze besteden? kunnen ze alleen in een hok of kunnen ze ook (beperkt) los als je in de kamer bent?ok ik zal ook ff op die site van jullie kijken!
de tijd die je per dag met ze door wilt brengen ligt natuurlijk aan jezelf, ik ben de enne keer een half uur met mn ratten bezig , weer een andere dag 2 uur, en heel soms maar 10 minuten omdat ik dan weinig tijd heb, het is niet zo heel erg dat je bijvoorbeeld 1 dag geen aandacht aan ze kan besteden hoor want ze kunnen dan op hun kooi genoot terug vallen
je kan ratten ook los laten lopen in de kamer, zorg er dan wel voor dat ze niet bij kabels kunnen komen
je kan ratten ook met mooi weer mee naar buiten nemen maar dan moet je wel oppassen dat de zon niet te fel is want dan kunnen ze een zonnesteek krijgen, en te veel toch worden ze verkouden van of krijgen ze een longontsteking van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |