abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15274240
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lief? Schattig?
Onzeker! Bezitterig! Jekkie!

* Emel is blij met haar lieve niet jaloerse vriend

ja LIEF en schattig!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_15274252
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:59 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik vind dat overmatige jaloezie een relatie alleen maar om zeep kan helpen. Maar dit soort nonchalance... dat kan ik niet plaatsen en vind ik eigenlijk een beetje sullig. Ik moet niet denken aan een relatie waarin het mijn vriendin geen fuck uit kan maken of ik me helemaal suf flirt waar ze bij staat. Brrr.

Ik vind ook wel eens een andere jongen mooi of een situatie spannend of vleiend, maar dat is eigenlijk ontzettend onschuldig.
Mijn vriend kijkt ook wel eens naar vrouwen, soms daag ik 'm zelfs een beetje uit: "Vindt je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten" ofzo en dan hebben we de grootste lol samen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_15274298
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:06 schreef Emel het volgende:

[..]

ja LIEF en schattig!

ok, smaken verschillen
***Levi was here***
pi_15274627
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

ok, smaken verschillen

gelukkig wel ja
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  Redactie Games dinsdag 9 december 2003 @ 14:22:48 #105
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15274765
Sorry, maar als ik dat lees dan ga ik gelijk denken over die film.
"1 Miljoen voor één nacht met je vrouw/vriendin..."

Maar goed, vrouwen willen toch altijd graag een man die niet jaloers is en nu is het ook weer niet goed

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 09-12-2003 14:25]

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:23:46 #106
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15274794
Wat een fraai topic dit maar wat een rare opvattingen houden sommigen erop na.

Hoe kan iemand jaloezie (= IMHO bezitterigheid+onzekerheid) nou verwarren met houden van iemand? Houden van iemand betekent volgens mij toch echt iets heel anders en de ander de ruimte laten om zichzelf te zijn is daar een onderdeeltje van.

Die dame die denkt mij jaloers te gaan maken zal toch echt van goede huize moeten komen, om nog maar te zwijgen over de achterbakse spelletjes die ze daarvoor zou moeten spelen. En aangezien jaloers maken en spelletjes bij mij hoog op de no-no lijst voor partners staan zal
het wel nooit gebeuren ook.

Dus TS als ik jouw vriend was geweest had ik hem zijn gang laten gaan en jou de deur gewezen. Maar goed je hebt inmiddels een bijgestelde mening dus ik zal je verder niet op je openingspost aanspreken...

I need TP, TP for my Bunghole....
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:48:44 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15275443
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:35 schreef Levitation het volgende:
Lief? Schattig?
Onzeker! Bezitterig! Jekkie!
Inderdaad gadverdamme, opzouten met die bezitterige, beklemmende, onzekere, jaloerse secreten. Die trap ik meteen de deur weer uit zogauw ik het merk

Iemand die zo jaloers is, zou ik trouwens sowieso voor geen meter trekken. Of ze heeft een beroerde mensenkennis en daardoor wat foute vriendjes achter de rug, da's dus vragen om problemen weet ik uit vervaring. Of ze piest zelf nogal eens stiekem buiten de deur en dan moet ze per definitie al wieberen

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 09-12-2003 14:49]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15275639
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn vriend kijkt ook wel eens naar vrouwen, soms daag ik 'm zelfs een beetje uit: "Vindt je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten" ofzo en dan hebben we de grootste lol samen

Zie je hem niet meer als je broertje, dan?

Blijkbaar werkt dat heel goed in jouw relatie en is dat iets waar jij je prettig bij voelt. Ik zou het wel opmerkelijk vinden om m'n vriendin te horen vragen: "Vind je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten."
Ik zou gewoon uit narrigheid zeggen: "Ja... ze zijn inderdaad veel mooier dan die van jou! Kun je niet eens wat meer je best doen, de volgende keer als je naakt bent? Oh wacht... ik maak even een foto van haar en dan kan ik daarnaar kijken, vanavond, terwijl ik seks met jóú heb."
De grootste lol, dus.

Nee, zo'n vriendin zou niet bij mij passen.

dinsdag 9 december 2003 @ 14:59:11 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15275672
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:46 schreef striplezer het volgende:
Misschien is het toch wel ook een deel van opvoeding en relaties die je zelf hebt gehad. Ik ben opgegroeid bij ouders die ook een beetje jaloers zijn als de een iets zonder de ander doet.
Misschien dat er wat in zit. Mijn ouders is jaloezie in hun relatie ook geheel vreemd. Zij geven elkaar volledig de ruimte en dat gaat al 35 jaar goed. En zowel ik als m'n zusje moeten ook niks van jaloezie hebben in onze relaties
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:02:17 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15275742
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:58 schreef Bombie het volgende:
Blijkbaar werkt dat heel goed in jouw relatie en is dat iets waar jij je prettig bij voelt. Ik zou het wel opmerkelijk vinden om m'n vriendin te horen vragen: "Vind je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten."
Ik zou gewoon uit narrigheid zeggen: "Ja... ze zijn inderdaad veel mooier dan die van jou! Kun je niet eens wat meer je best doen, de volgende keer als je naakt bent? Oh wacht... ik maak even een foto van haar en dan kan ik daarnaar kijken, vanavond, terwijl ik seks met jóú heb."
De grootste lol, dus.
Als jouw vriendin een beetje lekker in d'r vel zou zitten zou ze je keihard in je gezicht uitlachen om dit soort flauwekul.
pi_15276080
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als jouw vriendin een beetje lekker in d'r vel zou zitten zou ze je keihard in je gezicht uitlachen om dit soort flauwekul.

Neen.. want dat zou jóúw vriendin dan zijn, lemmeb.
Zoals ik al zei: zo'n vriendin hoef ik niet. Dat is het dekseltje dat op de lemmeb-potjes van deze wereld past.
pi_15276184
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:58 schreef Bombie het volgende:

[..]

Zie je hem niet meer als je broertje, dan?

De grootste lol, dus.

Nee, zo'n vriendin zou niet bij mij passen.

Mijn vriend zegt heel vaak dat hij me mooi vindt en ik weet dat ie dat meent

En nee, we zijn niet net broer en zus... daar heeft onze relatie iets teveel passie voor Ik kan gewoon best veel hebben, weet heel zeker dat ik 'm kan vertrouwen. Ik heb ook niet zomaar opeens zo'n opmerking gemaakt (al ben ik gek genoeg), maar dat is een beetje zo gegroeit. Hij vraagt ook wel eens of ik een jongen leuk vindt. Het is gewoon een beetje speels gedrag. Op vakantie in Egypte -afgelopen zomer- vond hij het ook prachtig als de mannen daar kamelen voor me boden (is echt gebeurd!).

Anyway, genoeg over mij, laten we 't weer ff over de TS hebben...

***Levi was here***
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:36:41 #113
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_15276541
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:19 schreef Copycat het volgende:
En daar raak je de kern. Komt dus voort uit onzekerheid, die jaloezie...
In mijn huidige relatie zit geen jaloezie, omdat (voor zover je daar überhaupt ooit zeker van kunt zijn) ik weet wat ik aan mijn vriend heb en vice versa.
In mijn vorige -slechte- relatie zat heel veel jaloezie, van beide kanten. Van mijn kant uit bleek het naderhand een terecht voorgevoel te zijn, meneer pieste de hele buitenschoolse pot vol.
Van zijn kant bleek het projectie: zoals de waard is... Dus...
Als dat echt waar is heb ik zeker een reden om alsnog gruwelijk kwaad te worden,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:41:50 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15276679
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Als dat echt waar is heb ik zeker een reden om alsnog gruwelijk kwaad te worden,

Hoho, ik heb het over mijn ex-vriend, niet over de jouwe. Niet meteen mijn verhaal op jezelf projecteren
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:48:48 #115
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_15276865
Ik zou onderhuids helemaal flippen als mijn vriendin stond te flirten met een andere jongen maar uiterlijk zou ik de schijn (proberen te) bewaren dat het me nix deed.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:35:45 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15277871
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:20 schreef Levitation het volgende:
Mijn vriend zegt heel vaak dat hij me mooi vindt en ik weet dat ie dat meent

En nee, we zijn niet net broer en zus... daar heeft onze relatie iets teveel passie voor Ik kan gewoon best veel hebben, weet heel zeker dat ik 'm kan vertrouwen. Ik heb ook niet zomaar opeens zo'n opmerking gemaakt (al ben ik gek genoeg), maar dat is een beetje zo gegroeit. Hij vraagt ook wel eens of ik een jongen leuk vindt. Het is gewoon een beetje speels gedrag.

Herkenbaar
quote:
Op vakantie in Egypte -afgelopen zomer- vond hij het ook prachtig als de mannen daar kamelen voor me boden (is echt gebeurd!).
niet om je illusie te verstoren, maar dat doen ze in die landen voor elke jonge meid. Is gewoon een plaatselijke grap.
pi_15278360
Wat een idioot lang topic over zoiets onzinnigs :S
Heb ook nie alles gelezen, maar waarschijnlijk heeft die vriend zichzelf erg goed onder controle...
Of hij is echt ijs en ijskoud..
Of hij geilt erop jouw met andere mannen te zien..
Of hij wil je gewoon testen..
Who gives a fuck??
pi_15279586
Ik heb het toch ook alleen over dit geval? Als ze uitgaan en zij flirt met iemand anders, dat een jaloerse reactie op zijn plaats zou zijn en meer een goed teken dan een slechte. Pfff daar ging dit topic tenslotte over.

[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 09-12-2003 17:58]

Delivered without an information leaflet
pi_15279720
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daar raak je de kern. Komt dus voort uit onzekerheid, die jaloezie...
In mijn huidige relatie zit geen jaloezie, omdat (voor zover je daar überhaupt ooit zeker van kunt zijn) ik weet wat ik aan mijn vriend heb en vice versa.
In mijn vorige -slechte- relatie zat heel veel jaloezie, van beide kanten. Van mijn kant uit bleek het naderhand een terecht voorgevoel te zijn, meneer pieste de hele buitenschoolse pot vol.
Van zijn kant bleek het projectie: zoals de waard is... Dus...

Ja, maar als je vriend met een meisje zou flirten... dan klopt er toch al iets niet? Ik zou daar onzeker van worden en dus jaloers... is dat raar dan? En het is inderdaad waar dat je dan sneller jaloers kan worden... dat zie ik ook bij mezelf, ik ben ook bedrogen door mn "ex" (als je het wel zo kon noemen) en reageer nu op dingen veel heftiger
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:10:42 #120
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15279975
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, maar als je vriend met een meisje zou flirten... dan klopt er toch al iets niet?
Dat hangt er van af of je er bij bent of niet
Ik zou het nooit doen waar me meisje bij is!
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:55:57 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15281157
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:10 schreef Frenkie het volgende:
Dat hangt er van af of je er bij bent of niet
Ik zou het nooit doen waar me meisje bij is!
Nee, want jij hoopt hem er die avond natuurlijk nog in te hangen en dat gaat een beetje moeilijk als je vriendin erbij is en je, blijkbaar terecht, in de gaten houdt.

En dit heeft gekke_sandra natuurlijk véééél liever, zolang ze er zelf niks van weet is het goed .

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 09-12-2003 19:01]

woensdag 10 december 2003 @ 14:26:45 #122
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15302326
Ik gok dat je vriend wacht tot jij en die flirt-sjarrel regelmatig hiermee door gaan, hij zelf zijn tweede relatie aan jou openbaar maakt...
zo kan jij in één keer verwisselen van partner..
hij denkt misschien dat dat een slim plan is..
maar dat is het in ieder geval niet, het is vreemd dat hij niet jalours is... geeft wel een beetje aan hoeveel hij om je geeft, lijkt mij!!!!

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  woensdag 10 december 2003 @ 14:28:52 #123
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15302386
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:59 schreef TheNaughty het volgende:
Of hij wil je gewoon testen..
Jah tuurlijk, na drie jaar opeens op de gedachte komen om haar wat beter te gaan leren kennen...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15306114
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, want jij hoopt hem er die avond natuurlijk nog in te hangen en dat gaat een beetje moeilijk als je vriendin erbij is en je, blijkbaar terecht, in de gaten houdt.

En dit heeft gekke_sandra natuurlijk véééél liever, zolang ze er zelf niks van weet is het goed .

Huut? Wat bedoel je daarmee? Ik vind gewoon dat flirten sowieso niet kan, tenzij je een relatie hebt die toch nergens over gaat en dan vind ik het nog niet erg sociaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')