quote:ja LIEF en schattig!
Op dinsdag 9 december 2003 13:35 schreef Levitation het volgende:[..]
Lief? Schattig?
Onzeker! Bezitterig! Jekkie!* Emel is blij met haar lieve niet jaloerse vriend
quote:Ik vind ook wel eens een andere jongen mooi of een situatie spannend of vleiend, maar dat is eigenlijk ontzettend onschuldig.
Op dinsdag 9 december 2003 13:59 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik vind dat overmatige jaloezie een relatie alleen maar om zeep kan helpen. Maar dit soort nonchalance... dat kan ik niet plaatsen en vind ik eigenlijk een beetje sullig. Ik moet niet denken aan een relatie waarin het mijn vriendin geen fuck uit kan maken of ik me helemaal suf flirt waar ze bij staat. Brrr.
quote:ok, smaken verschillen
Op dinsdag 9 december 2003 14:06 schreef Emel het volgende:[..]
ja LIEF en schattig!
quote:gelukkig wel ja
Op dinsdag 9 december 2003 14:07 schreef Levitation het volgende:[..]
ok, smaken verschillen
Maar goed, vrouwen willen toch altijd graag een man die niet jaloers is en nu is het ook weer niet goed ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 09-12-2003 14:25]
Hoe kan iemand jaloezie (= IMHO bezitterigheid+onzekerheid) nou verwarren met houden van iemand? Houden van iemand betekent volgens mij toch echt iets heel anders en de ander de ruimte laten om zichzelf te zijn is daar een onderdeeltje van.
Die dame die denkt mij jaloers te gaan maken zal toch echt van goede huize moeten komen, om nog maar te zwijgen over de achterbakse spelletjes die ze daarvoor zou moeten spelen. En aangezien jaloers maken en spelletjes bij mij hoog op de no-no lijst voor partners staan zal
het wel nooit gebeuren ook.
Dus TS als ik jouw vriend was geweest had ik hem zijn gang laten gaan en jou de deur gewezen. Maar goed je hebt inmiddels een bijgestelde mening dus ik zal je verder niet op je openingspost aanspreken...
quote:Inderdaad gadverdamme, opzouten met die bezitterige, beklemmende, onzekere, jaloerse secreten. Die trap ik meteen de deur weer uit zogauw ik het merk
Op dinsdag 9 december 2003 13:35 schreef Levitation het volgende:
Lief? Schattig?
Onzeker! Bezitterig! Jekkie!
Iemand die zo jaloers is, zou ik trouwens sowieso voor geen meter trekken. Of ze heeft een beroerde mensenkennis en daardoor wat foute vriendjes achter de rug, da's dus vragen om problemen weet ik uit vervaring. Of ze piest zelf nogal eens stiekem buiten de deur en dan moet ze per definitie al wieberen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 09-12-2003 14:49]
quote:Zie je hem niet meer als je broertje, dan?
Op dinsdag 9 december 2003 14:06 schreef Levitation het volgende:[..]
Mijn vriend kijkt ook wel eens naar vrouwen, soms daag ik 'm zelfs een beetje uit: "Vindt je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten" ofzo en dan hebben we de grootste lol samen
Blijkbaar werkt dat heel goed in jouw relatie en is dat iets waar jij je prettig bij voelt. Ik zou het wel opmerkelijk vinden om m'n vriendin te horen vragen: "Vind je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten."
Ik zou gewoon uit narrigheid zeggen: "Ja... ze zijn inderdaad veel mooier dan die van jou! Kun je niet eens wat meer je best doen, de volgende keer als je naakt bent? Oh wacht... ik maak even een foto van haar en dan kan ik daarnaar kijken, vanavond, terwijl ik seks met jóú heb."
De grootste lol, dus.
Nee, zo'n vriendin zou niet bij mij passen.
quote:Misschien dat er wat in zit. Mijn ouders is jaloezie in hun relatie ook geheel vreemd. Zij geven elkaar volledig de ruimte en dat gaat al 35 jaar goed. En zowel ik als m'n zusje moeten ook niks van jaloezie hebben in onze relaties
Op dinsdag 9 december 2003 13:46 schreef striplezer het volgende:
Misschien is het toch wel ook een deel van opvoeding en relaties die je zelf hebt gehad. Ik ben opgegroeid bij ouders die ook een beetje jaloers zijn als de een iets zonder de ander doet.
quote:Als jouw vriendin een beetje lekker in d'r vel zou zitten zou ze je keihard in je gezicht uitlachen om dit soort flauwekul.
Op dinsdag 9 december 2003 14:58 schreef Bombie het volgende:
Blijkbaar werkt dat heel goed in jouw relatie en is dat iets waar jij je prettig bij voelt. Ik zou het wel opmerkelijk vinden om m'n vriendin te horen vragen: "Vind je dat geen lekker ding, ze heeft mooie borsten."
Ik zou gewoon uit narrigheid zeggen: "Ja... ze zijn inderdaad veel mooier dan die van jou! Kun je niet eens wat meer je best doen, de volgende keer als je naakt bent? Oh wacht... ik maak even een foto van haar en dan kan ik daarnaar kijken, vanavond, terwijl ik seks met jóú heb."
De grootste lol, dus.
quote:Neen.. want dat zou jóúw vriendin dan zijn, lemmeb.
Op dinsdag 9 december 2003 15:02 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Als jouw vriendin een beetje lekker in d'r vel zou zitten zou ze je keihard in je gezicht uitlachen om dit soort flauwekul.
quote:Mijn vriend zegt heel vaak dat hij me mooi vindt en ik weet dat ie dat meent
Op dinsdag 9 december 2003 14:58 schreef Bombie het volgende:[..]
Zie je hem niet meer als je broertje, dan?
De grootste lol, dus.Nee, zo'n vriendin zou niet bij mij passen.
En nee, we zijn niet net broer en zus... daar heeft onze relatie iets teveel passie voor
Ik kan gewoon best veel hebben, weet heel zeker dat ik 'm kan vertrouwen. Ik heb ook niet zomaar opeens zo'n opmerking gemaakt (al ben ik gek genoeg), maar dat is een beetje zo gegroeit. Hij vraagt ook wel eens of ik een jongen leuk vindt. Het is gewoon een beetje speels gedrag. Op vakantie in Egypte -afgelopen zomer- vond hij het ook prachtig als de mannen daar kamelen voor me boden (is echt gebeurd!).
Anyway, genoeg over mij, laten we 't weer ff over de TS hebben...
quote:Als dat echt waar is heb ik zeker een reden om alsnog gruwelijk kwaad te worden,
Op dinsdag 9 december 2003 13:19 schreef Copycat het volgende:
En daar raak je de kern. Komt dus voort uit onzekerheid, die jaloezie...
In mijn huidige relatie zit geen jaloezie, omdat (voor zover je daar überhaupt ooit zeker van kunt zijn) ik weet wat ik aan mijn vriend heb en vice versa.
In mijn vorige -slechte- relatie zat heel veel jaloezie, van beide kanten. Van mijn kant uit bleek het naderhand een terecht voorgevoel te zijn, meneer pieste de hele buitenschoolse pot vol.
Van zijn kant bleek het projectie: zoals de waard is... Dus...
quote:Hoho, ik heb het over mijn ex-vriend, niet over de jouwe. Niet meteen mijn verhaal op jezelf projecteren
Op dinsdag 9 december 2003 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:[..]
Als dat echt waar is heb ik zeker een reden om alsnog gruwelijk kwaad te worden,
quote:Herkenbaar
Op dinsdag 9 december 2003 15:20 schreef Levitation het volgende:
Mijn vriend zegt heel vaak dat hij me mooi vindt en ik weet dat ie dat meent![]()
En nee, we zijn niet net broer en zus... daar heeft onze relatie iets teveel passie voor
Ik kan gewoon best veel hebben, weet heel zeker dat ik 'm kan vertrouwen. Ik heb ook niet zomaar opeens zo'n opmerking gemaakt (al ben ik gek genoeg), maar dat is een beetje zo gegroeit. Hij vraagt ook wel eens of ik een jongen leuk vindt. Het is gewoon een beetje speels gedrag.
quote:
Op vakantie in Egypte -afgelopen zomer- vond hij het ook prachtig als de mannen daar kamelen voor me boden (is echt gebeurd!).
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 09-12-2003 17:58]
quote:Ja, maar als je vriend met een meisje zou flirten... dan klopt er toch al iets niet?
Op dinsdag 9 december 2003 13:19 schreef Copycat het volgende:[..]
En daar raak je de kern. Komt dus voort uit onzekerheid, die jaloezie...
In mijn huidige relatie zit geen jaloezie, omdat (voor zover je daar überhaupt ooit zeker van kunt zijn) ik weet wat ik aan mijn vriend heb en vice versa.
In mijn vorige -slechte- relatie zat heel veel jaloezie, van beide kanten. Van mijn kant uit bleek het naderhand een terecht voorgevoel te zijn, meneer pieste de hele buitenschoolse pot vol.
Van zijn kant bleek het projectie: zoals de waard is... Dus...
quote:Dat hangt er van af of je er bij bent of niet
Op dinsdag 9 december 2003 17:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, maar als je vriend met een meisje zou flirten... dan klopt er toch al iets niet?![]()
quote:Nee, want jij hoopt hem er die avond natuurlijk nog in te hangen en dat gaat een beetje moeilijk als je vriendin erbij is en je, blijkbaar terecht, in de gaten houdt.
Op dinsdag 9 december 2003 18:10 schreef Frenkie het volgende:
Dat hangt er van af of je er bij bent of niet
Ik zou het nooit doen waar me meisje bij is!
En dit heeft gekke_sandra natuurlijk véééél liever, zolang ze er zelf niks van weet is het goed
.
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 09-12-2003 19:01]
quote:Jah tuurlijk, na drie jaar opeens op de gedachte komen om haar wat beter te gaan leren kennen...
Op dinsdag 9 december 2003 16:59 schreef TheNaughty het volgende:
Of hij wil je gewoon testen..
quote:Huut? Wat bedoel je daarmee? Ik vind gewoon dat flirten sowieso niet kan, tenzij je een relatie hebt die toch nergens over gaat en dan vind ik het nog niet erg sociaal...
Op dinsdag 9 december 2003 18:55 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Nee, want jij hoopt hem er die avond natuurlijk nog in te hangen en dat gaat een beetje moeilijk als je vriendin erbij is en je, blijkbaar terecht, in de gaten houdt.
En dit heeft gekke_sandra natuurlijk véééél liever, zolang ze er zelf niks van weet is het goed
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |