quote:Op stadsdeel Osdorp wordt overigens ook nog een register geopend mocht er iemand nog wat met een pen willen zeggen.
Op woensdag 10 december 2003 09:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb mijn verdriet over de wedstrijd net al in het wedstrijd-topc geuit, echter kreeg ik vannacohtend nogmaals kippenvel toen ik de krant Zoals jullie misschien weten is een fanatieke AJAX-supporter zondag overleden. Voor het uitvak gister hing een spandoek ter nagedachtenis.Rouwpagina van de Telegraaf staat vandaag enkel en alleen vol met advertenties voor Para.
R.I.P. You'll never walk alone.
opensloeg.
http://www.dapprestrijders.nl voor het online condoleance register.
Zondag wacht Utrecht. Ik hoop dat dit een gigantische dreun was, want puntverlies in de HCE zou welkom zijn. Ik vrees echter voor Utreg cs.
quote:ik hoop dat het motivatie is om toch nog iets van het seizoen te maken en dus moeten we kampioen worden. Wat ik overigens nog niet perse zie gebeuren, voordat er weer mensen daarover beginnen.
Op woensdag 10 december 2003 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:
GVD wat was het bagger gisteren. Klote van die supporter, wat is er met hem gebeurd?Zondag wacht Utrecht. Ik hoop dat dit een gigantische dreun was, want puntverlies in de HCE zou welkom zijn. Ik vrees echter voor Utreg cs.
quote:Zlatan is oké
Op woensdag 10 december 2003 13:35 schreef bellingerII het volgende:
Kan ik hier ongenuanceerd schelden op Zlatan? Of wil iemand me eerst uitleggen wat die vent in dat mooie tenue staat te doen daar. Beschamend om als Ajax fan zo'n sukkel je clubkleuren te zien "verdedigen". Ben van plan een rekening te openen om de kneus af te kopen, misschien kan iemand Man. United ff bellen (en hopen dat ze gisteravond niet gekeken hebben)
quote:nee, maar misschien wel de enige die niet inziet dat ie wel aan het verbeteren is. gevaarlijker wordt en ook meer in het teambelang begint te spelen, hoewel ook nog niet schokkend of zo
Op woensdag 10 december 2003 13:39 schreef bellingerII het volgende:
Ben ik dan de enige die hem van de tien keer 9,5 keer balverlies ziet hebben, hem sporadisch ziet mee vededigen en hem tien kansen nodig ziet hebben voor 1 goaltje?
quote:omdat vd Vaart geen spits is? omdat ie niet altijd zoveel zal scoren als vorig seizoen (zie bijv dit seizoen)?
Op woensdag 10 december 2003 13:46 schreef bellingerII het volgende:
Hoeveel energie de man VAN ANDEREN verspeelt is niet te meten. Iedere keer dat ie het weer verprutst (en dat zie ik echt niet verbeteren) kunnen er zo weer drie, vier man mee terug om als de sodemieterij zijn geknoei weer op te lossen, zelf kijkt de kluns weer duf om zich heen met de armpjes opzij. Waarom niet standaard van de Vaart in de spits?
quote:Droom jij maar lekker van punt verlies in de HCE. Tis jammer dat we eruit liggen en helemaal klote dat het ook nog een terechte neerlaag was.
Op woensdag 10 december 2003 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:
GVD wat was het bagger gisteren. Klote van die supporter, wat is er met hem gebeurd?Zondag wacht Utrecht. Ik hoop dat dit een gigantische dreun was, want puntverlies in de HCE zou welkom zijn. Ik vrees echter voor Utreg cs.
quote:Is dat een hobby ofzo, je beste spelers afkraken. Op De Jong en in mindere mate Maxwell na heeft iedereen ondermaats gepresteerd. Om Zlatan de schuld te geven gaat veel te ver. Wonderkinderen Heitinga, Sneijder en Van Der Vaart zakten net zo goed door de mand
Op woensdag 10 december 2003 13:35 schreef bellingerII het volgende:
Kan ik hier ongenuanceerd schelden op Zlatan? Of wil iemand me eerst uitleggen wat die vent in dat mooie tenue staat te doen daar. Beschamend om als Ajax fan zo'n sukkel je clubkleuren te zien "verdedigen". Ben van plan een rekening te openen om de kneus af te kopen, misschien kan iemand Man. United ff bellen (en hopen dat ze gisteravond niet gekeken hebben)
quote:Zakken doe je door het ijs
Op woensdag 10 december 2003 13:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Is dat een hobby ofzo, je beste spelers afkraken. Op De Jong en in mindere mate Maxwell na heeft iedereen ondermaats gepresteerd. Om Zlatan de schuld te geven gaat veel te ver. Wonderkinderen Heitinga, Sneijder en Van Der Vaart zakten net zo goed door de mand
Maar Zlatan was wel erg slecht gisteren. Die kans had erin gemoeten zeker in zo n wedstrijd. Verder wat het veld natuurlijk schandalig slecht. Dat dat door de UEFA wordt toegestaan vind ik onbegrijpelijk. Natuurlijk spelen er twee ploegen op het veld enzo blablabla maar je mag toch verwachten dat als je op het hoogste niveau in Europa wedstrijden gaat spelen dat je dan niet op dit soort velden hoeft te spelen.
quote:Kom toch, dat veld treft geen schuld. Dan zou er ook regelmatig niet in Rusland kunnen worden gebald enzo. We speelden gewoon slecht. Niets met dat veld te maken. Brugge kon er toch ook op voetballen?
Op woensdag 10 december 2003 14:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zakken doe je door het ijs
Vallen doe je door de mandMaar Zlatan was wel erg slecht gisteren. Die kans had erin gemoeten zeker in zo n wedstrijd. Verder wat het veld natuurlijk schandalig slecht. Dat dat door de UEFA wordt toegestaan vind ik onbegrijpelijk. Natuurlijk spelen er twee ploegen op het veld enzo blablabla maar je mag toch verwachten dat als je op het hoogste niveau in Europa wedstrijden gaat spelen dat je dan niet op dit soort velden hoeft te spelen.
quote:Zal ik doen!
Op woensdag 10 december 2003 13:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Droom jij maar lekker van punt verlies in de HCE. Tis jammer dat we eruit liggen en helemaal klote dat het ook nog een terechte neerlaag was.
quote:Net als het hele elftal van Ajax gisteren bedoel je? En als Heitinga zo blijft spelen, mag Dickie hem nog even thuislaten aub.
Op woensdag 10 december 2003 14:00 schreef Speed1971 het volgende:
Zakken doe je door het ijs
Vallen doe je door de mand
quote:O bij 1 slechte wedstrijd kan er wel gezegd worden als hij zo blijft spelen maar wordt dat in een andere context geplaats, lees goed, dan gaat dat niet op.
Op woensdag 10 december 2003 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zal ik doen!
[..]Net als het hele elftal van Ajax gisteren bedoel je? En als Heitinga zo blijft spelen, mag Dickie hem nog even thuislaten aub.
Zal vanavond eens extra goed op Bouma gaan letten.
Ik verheug me wel een beetje op die wedstrijd. Hup Depor
quote:Happerdehap: you make my day!
Op woensdag 10 december 2003 14:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
O bij 1 slechte wedstrijd kan er wel gezegd worden als hij zo blijft spelen maar wordt dat in een andere context geplaats, lees goed, dan gaat dat niet op.
Zal vanavond eens extra goed op Bouma gaan letten.
Ik verheug me wel een beetje op die wedstrijd. Hup Depor
quote:Maar daar ben ik toch voor.
Op woensdag 10 december 2003 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Happerdehap: you make my day!
Net zoals jullie mijn sletjes zijn die mij mogen vermaken wanneer mij dat uitkomt
quote:door zijn hoofd geschoten: van nu.nl RIP......
Op woensdag 10 december 2003 10:29 schreef devv05 het volgende:[..]
Las het vanochtend maar heb er verder weinig van meegekregen.. Waaraan is ie overleden?
Smit werd zondagavond door het hoofd geschoten. De politie gaat vooralsnog uit van zelfdoding. Zij heeft een jongen die aanwezig was bij de schietpartij gehoord.
Smit, van half-Marokkaanse afkomst en geboren en getogen in Osdorp, behoorde tot de oude garde van de F-Side, de harde kern van Ajax-supporters. Na het volgen van een recreatie-opleiding ging hij bij het stadsdeel Osdorp aan het werk als sportopbouwwerker. Hij was de trekker van voetbalcompetities op de zondagavond voor jongeren vanaf 16 jaar. Hij laat vier kinderen na.
RIP
quote:Heitinga? Hebben wij wel dezelfde wedstrijd gezien ? Sorry hoor maar ik vond Heitinga absoluut de beste Ajacied. Wat Sneijder en Vd Vaart betreft heb je absoluut gelijk. Verder haalde Ibrahimovic gister idd weer eens het bloed onder de nagels vandaan, maar hij was ook niet geheel fit.
Op woensdag 10 december 2003 13:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Is dat een hobby ofzo, je beste spelers afkraken. Op De Jong en in mindere mate Maxwell na heeft iedereen ondermaats gepresteerd. Om Zlatan de schuld te geven gaat veel te ver. Wonderkinderen Heitinga, Sneijder en Van Der Vaart zakten net zo goed door de mand
Over het algemeen ben ik natuurlijk zeer teleurgesteld, het was gewoon terecht dat we eruit vlogen en hiermee werd maar weer eens bevestigd dat we gewoon zwakker zijn dan vorig jaar.
Dan maar kampioen worden dit jaar.
Sneijder viel mij trouwens ook behoorlijk tegen. Die heeft na de wedstrijd tegen Schotland eigenlijk niet een keer meer fatsoenlijk gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |