quote:die wordt helemaal vergeten.
Op zaterdag 13 december 2003 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe doet Walker het nu
quote:CBS. Volgens mij de de crew die onder andere door Fox(er) is opgericht en de Graffiti op Zuid in de ArenA gemaakt heeft. Die Fox deed ook al graffiti toen ik dat deed: die kende ik wel een beetje. Ik kan me tags van PAR niet herinneren. Maar hij zal wel iets na m'n tijd echt op gang gekomen zijn (ik ben gekapt toen op m'n 17e - onder meer omdat ik toen m'n eindexamen jaar begon en vanf je 18e je een strafblad zou kunnen krijgen- hij was toen 11).
Op zaterdag 13 december 2003 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:Enige tijd later sluit Para zich aan bij de graffiti jeugdbende CBS. Hij maakt daar al snel deel uit van de kleine harde kern die alle mogelijke risico's neemt om overal "tags" en "pieces" op muren, treinen en metro's te spuiten.
quote:Als je nog niet in het eerste zit wordt je echt niet vergeten hoor. Die Walker komt er wel
Op zaterdag 13 december 2003 19:15 schreef mitt het volgende:[..]
die wordt helemaal vergeten.
quote:Alleen niet bij Ajax
Op zaterdag 13 december 2003 22:14 schreef twi het volgende:[..]
Als je nog niet in het eerste zit wordt je echt niet vergeten hoor. Die Walker komt er wel
quote:Teveel betere spelers voor zich...
Op zaterdag 13 december 2003 22:14 schreef twi het volgende:[..]
Als je nog niet in het eerste zit wordt je echt niet vergeten hoor. Die Walker komt er wel
Overigens moet onze vriend Uche anderhalf miljoen euro kosten.
Mijn vraag is: waarom niet Ikedia terughalen?
quote:Het hoeft, zeker in dit soort wedstrijden niet altijd goed te zijn, als het resultaat er maar is. En als er 3 doelpunten worden afgekeurd, doet dit ook afbreuk aan het eventuele scoreverloop, wat de wedstijd weer beinvloedt.
Op zondag 14 december 2003 17:52 schreef StarGazer het volgende:
Tzou nog wel eens fout kunnen aflopen daar in Enschede als ze zo spelen als ze vandaag deden. Waardeloos
quote:Nou nou, de eerste helft was minder ja, maar de tweede helft hebben we zat kansen gecreeerd...
Op zondag 14 december 2003 17:52 schreef StarGazer het volgende:
Tzou nog wel eens fout kunnen aflopen daar in Enschede als ze zo spelen als ze vandaag deden. Waardeloos
quote:Precies, die balt toch lekker en had tegen Heerenveen toch een meesterlijke dribbel totdat 'ie uit frustratie werd neergemaaid
Op zondag 14 december 2003 15:40 schreef methodmich het volgende:[..]
Teveel betere spelers voor zich...
quote:Ikedia is de laatste weken/ dit seizoen geniaal..maar Ajax zal hem niet terughalen vrees ik..
Op zondag 14 december 2003 15:40 schreef methodmich het volgende:[..]
Teveel betere spelers voor zich...
quote:En toch ben ik er niet gerust op.
Op zondag 14 december 2003 17:59 schreef twi het volgende:[..]
Nou nou, de eerste helft was minder ja, maar de tweede helft hebben we zat kansen gecreeerd...
quote:ik vind hem niet goed genoeg voor een positie bij Ajax op de flanken. hij is goed als hij door het midden moet aanvallen en dan kan hijgevaarlijk zijn door zijn snelheid. aan de zijkanten zal hij weinig brengen. Zelfde als met wamberto
Op zondag 14 december 2003 18:02 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ikedia is de laatste weken/ dit seizoen geniaal..maar Ajax zal hem niet terughalen vrees ik..
Familie van PARA was aanwezig op Zuid en hebben de wedstrijdballen+bloemen gekregen. Van der Vaart en De Jong hebben ook op hun eigen wijze hun respect getoond ![]()
Wedstrijd was geen reet aan maar was ook ondergeschikt vandaag.
utrecht-publiek, jullie hebben echt geen respect
HEt schijnt dat Canal+ hierover uitgebreid verslag heeft gedaan voor de wedstrijd....
Heeft iemand deze beelden online?
Zoja dan houdt ik me aanbevolen....Thx...
quote:uitgebereid valt wel mee,ze lieten wat beelden zien en vertelde waar het over ging,meer niet.
Op zondag 14 december 2003 19:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Afscheid/Respect voor Para was mooi.HEt schijnt dat Canal+ hierover uitgebreid verslag heeft gedaan voor de wedstrijd....
Heeft iemand deze beelden online?
Zoja dan houdt ik me aanbevolen....Thx...
Ben benieuwd of de knvb ajax hier een boete voor oplegd,zou typisch iets voor de knvb zijn ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 14-12-2003 19:42]
quote:Oh dat wist ik niet....ik hoorde in het vak dat canal+ er aandacht aan had besteed....evensgoed zou ik die beelden toch wel willen zien als iemand ze heeft....
Op zondag 14 december 2003 19:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
uitgebereid valt wel mee,ze lieten wat beelden zien en vertelde waar het over ging,meer niet.
Ben benieuwd of de knvb ajax hier een boete voor oplegd,zo typisch iets voor de knvb zijn
quote:Is dit wat...
Op zondag 14 december 2003 19:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Oh dat wist ik niet....ik hoorde in het vak dat canal+ er aandacht aan had besteed....evensgoed zou ik die beelden toch wel willen zien als iemand ze heeft....

en veel plezier met het bestrijden van ongedierte...wat een beroep
Zlatan liet maar weer zien dat Ajax zonder hem helemaal niks is.
Gelukkig had ik wel altijd het idee dat Ajax ging winnen, al was Utrecht toch wel vaak gevaarlijk.
Maar goed hulde aan Van der Vaart
dat hij toch de 1-0 erin schopt.
Mooie voorzet van ik geloof Maxwell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |