abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:31:44 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15268890
Rock Werchter editie 2004 zal zich op vrijdag 2 juli, zaterdag 3 en zondag 4 juli afspelen. Eerste bevestigde head-liners zijn David Bowie en Metallica.

Het bekende festivalconcept blijft behouden: een driedaags festival met de grote namen op de Main Stage, nieuw talent en intiemere acts in de Pyramid Marquee. Per festivaldag kunnen 70.000 bezoekers het terrein bevolken.

Metallica speelde in 2003 ook al op Rock Werchter en David Bowie is al aan zijn derde keer toe als TW-headliner. Binnenkort volgen nog meer namen en ook de voorverkoop start weldra.

De nieuwe site van Rock Werchter

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:32:49 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15268920
Nu al? Wow.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:35:21 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15268968
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:32 schreef Bioslock het volgende:
Nu al? Wow.
Blijkbaar
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:35:58 #4
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15268978
Gerucht: Reunie optreden van de Pixies!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_15269001
Dat gerucht wordt idd steeds vaker verspreid, maar is dit niet meer de wens van de gedachte?? Ik zou het in ieder geval erg gaaf vinden.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:40:53 #6
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15269065
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:37 schreef spokje_30 het volgende:
Dat gerucht wordt idd steeds vaker verspreid, maar is dit niet meer de wens van de gedachte?? Ik zou het in ieder geval erg gaaf vinden.
Tja, was vorige week bij concert van Frank Black en hij sprak met geen woord over de Pixies.. maar het eerste nummer dat gedraaid werd na afloop van het concert was Canonball van de Breeders.. misschien een hint??
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:43:27 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15269110
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Gerucht: Reunie optreden van de Pixies!
Werchter Classics?
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:45:07 #8
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15269138
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:43 schreef XL het volgende:

[..]

Werchter Classics?

Rock Werchter...
pi_15269146
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:50:47 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15269252
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Rock Werchter...

Ik denk niet dat ze de Pixies naast Bowie op RW zetten. Dat zouden dan direct twee 'oude' headliners zijn, al kunnen ze op Werchter ook achter elkaar spelen... Dat zou dan weer een pracht van een zondag kunnen worden.
pi_15269270
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef Neilza het volgende:
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
ach ja... en die Smeets maar verkondigen dat hij geen bands wil die bijv. een arena kunnen vullen.... hahahahah... Jan, ze willen niet eens in Limburg spelen!!!! Erken dat nu eens....
pi_15270930
Rockwerchter 2004 METALLICA!

Was al een topic over

pi_15270955
quote:
Idd pinkpop wordt een slap gebeuren
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15272107
Ik wacht de rest van de lineup even af, maar ik zou alleen al voor de campings en sfeer al opnieuw naar RW gaan.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_15275919
DaisyDuke : Ik was ook in LVC en degene die Cannonball draaide was gewoon de plaatselijke DJ, dus ik denk niet dat dat wat zegt. Maar... ik sprak wel iemand die voor het boekingskantoor van Frank Black werkt en die vertelde mij inderdaad het gerucht dat de Pixies op Werchter geboekt zijn.

Mijn motto is vooralsnog: eerst zien, dan geloven. Als de Pixies al op Werchter zouden staan, zijn de onderhandelingen misschien nog niet helemaal rond, of Schueremans geeft hun naam nog niet vrij om later nog wat extra publiciteit te genereren.

pi_15281082
Saai hoor, weer Metallica. Doe dan maar lekker the Pixies. David Bowie heb ik ook niks mee.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_15296689
quote:
Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena
pi_15297822
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena

Dan ben je voor die 2 kaartjes samen meer kwijt dan 3 dagen RW
  donderdag 11 december 2003 @ 11:06:15 #19
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15325307
Ws. The Pixies op RW'04. Hoorde het net op Stubru, laat het waar zijn.

edit: ow dat is dus al bekend. Nouja

donderdag 11 december 2003 @ 11:12:34 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15325439
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:06 schreef Retro het volgende:
Ws. The Pixies op RW'04. Hoorde het net op Stubru, laat het waar zijn.

edit: ow dat is dus al bekend. Nouja

Ook Offspring, Muse en Placebo schijnen hardnekkige geruchten te zijn.
  donderdag 11 december 2003 @ 13:13:35 #21
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15328073
Jaja, geweldig nieuw, de pixies staan op Werchter
en the white stripes zouden ook al gelekt zijn
samen met david bowie belooft dit al een geweldige editie te worden
  donderdag 11 december 2003 @ 13:21:20 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15328272
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:13 schreef placebeau het volgende:
Jaja, geweldig nieuw, de pixies staan op Werchter
en the white stripes zouden ook al gelekt zijn
samen met david bowie belooft dit al een geweldige editie te worden

Dat ziet er betrouwbaar uit!

pi_15328301
omfg!! Muse, Pixies, Placebo, White Stripes. Als dat echt zo is dan weet ik wel zeker dat ik ga! Misschien nog dEUS erbij
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  donderdag 11 december 2003 @ 13:43:35 #24
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15328777
http://www.geocities.com/werchterfan/

dit is anders wel een goeie duidelijke site

quote:
ROCK WERCHTER 2004

*Datum Bekend! Het festival vindt plaats op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 juli 2004 op het bekende festivalterrein!

1ste NAMEN:
-METALLICA komt voor 2de keer achter elkaar naar werchter en sluit bij ons zijn Europese tour af. Dan komen ze enkele jaren niet terug. en gelukkig maar
-DAVID BOWIE; zoals verwacht maar toch mooie naam alweer.

* GERUCHTEN!

==> the PIXIES hoogstwaarschijnlijk op werchter! Deze morgen bevestigd door Herman Schueremans.

==> Belgische trotsen SOULWAX en dEUS brengen nieuw werk uit en zijn ook te verwachten op de mainstage van T/W2004.

==> Metaltoppers KORN is ook een zeer groot gerucht voor T/W 2004, ze touren namelijk in juni door Europa en van de organisatie weet ik dat als men de kans heeft om KORN te boeken ze deze kans ook niet zullen negeren!!!

==> Het is een publiek geheim, BASEMENT JAXX zal hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond de mainstage afsluiten met een gigantisch feestje...

==> MUSE & PLACEBO zouden volgens enkele bronnen ook wel eens op T/W kunnen staan dit jaar! Respectievelijk op zaterdag en zondag (MUSE als op 2 na laatste en PLACEBO als co-headliner ? ).

==> Grote kanshebbers voor de hoge plekjes in marquee zijn:
THE STROKES, KRAFTWERK, JUNKIE XL, BUSCEMI ft.
SQUADRA BOSSA en TRAVIS!

==> Volgens enkele welingelichte bronnen zou LAMB een hoge postie bekleden op de mainstage de vrijdag!

==> DURAN DURAN, de oudjes zijn terug en gaan op reünietour... ze zullen waarschijnlijk op Glastonbury staan het weekend voor Rock Werchter. Dus een grote kanshebber voor Rock Werchter.

==> DAVE GAHAN? Zou hij na zijn grandioze overwinning vorig jaar in de marquee een plekje krijgen op de mainstage nu?

==> The WHITE STRIPES, 1 van de grootste sensaties van de laatste jaren die al in 2002 in de marquee stonden dit jaar op de main? Ze zouden alleszins in de buurt zijn tegen dan!

dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
aangezien barman met allerlei andere dingen bezig is
pi_15329014
Rw hebben hun line-up altijd wel goed voor elkaar, integenstelling tot pinkpop. Een mooie mix van oude en nieuwe bands. Pinkpop mag wel gaan oppassen, aangezien ze er nu ook concurrentie van Classic arrow rockfestival erbij hebben. Zij lijken ook met een indrukwekkend line-up voor de dag te komen. Alleen voor Bowie zullen al vele mensen naar Lichtenvoorde trekken.
  donderdag 11 december 2003 @ 16:29:41 #26
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15333030
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef placebeau het volgende:
dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
aangezien barman met allerlei andere dingen bezig is
Zou wel eens heel goed kunnen gebeuren hoor, dEUS op Werchter! Ze zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe plaat die eind deze zomer in de winkels moet liggen!
pi_15345407
Lijkt erop dat Bowie weer een festival zomer tegemoet gaat.....dat wordt sparen

groet,
Frida

vrijdag 12 december 2003 @ 00:01:18 #28
56951 Najra
---------------
pi_15345604
Ik loop er nog niet warm voor. David Bowie is wel een act die ik graag wil zien. Maar the Pixies zit ik eigenlijk niet op te wachten en Metallica, Korn, Muse, Placebo etc zijn (al jaren) de standaard festivalbands.

Maar wat niet is kan nog komen uiteraard.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15368263
David Bowie, Placebo en Pixies! dat lijkt mij een top festival!
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:52:49 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15464998
quote:
TW Classics 2004

De festivalzomer van 2004 begint met de derde editie van TW Classics op zondag 20 juni. The Corrs en Phil Collins hebben hun komst al bevestigd en je kan vanaf morgen ook tickets kopen in de winkel. De rest van de affiche volgt later.

bron: http://www.stubru.be
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:25:47 #31
25947 flaphead
twisted shit.
pi_15467400
nou, dat begint dus alweer lekker. RW is toch al uitgegroeid tot mijn favoriete festival, vanwege de grote namen gemixt met kleine lekkere namen en een goede organisatie.
dus kom maar op met die kaartverkoop!
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  woensdag 17 december 2003 @ 10:17:26 #32
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_15475915
Als David Bowie, Muse en The White Stripes echt komen moet ik wel gaan... Dat wordt sparen!
lief, saai & lui
pi_15499884
Nog wat geruchten:

Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Lamb, Outkast, White
Stripes, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The
Thrills, El Tattoo Del Tigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa &
Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A
Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn,
Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man
Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen,
Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran,
Placebo, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel
Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk.

?????

Hmmm, zou een leuk lijstje zijn!

zondag 21 december 2003 @ 21:31:58 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15592389
Bron: T. Raumschiere komt naar Werchter.

Ook the Darkness zou bevestigd zijn (door The Darkness zelf)

pi_15593118
Lamb, Outkast, White Stripes, Linkin Park, Basement Jaxx, The Distillers, Goldfrapp, Daftpunk, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, Muse, dEUS, Electric Six, Badly Drawn Boy, The Mars Volta, Audio Bullys, The Strokes, Heideroosjes, Travis

Hmm, dat vind ik iig de moeite waard
Wordt de eerste keer Werchter voor mij

pi_15593254
Hmm ziet er goed uit, weet iemand wanneer de vvk begint enzo?
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_15608526
Weet iemand wanneer de eerste namen door de organisatie van Rock Werchter bekend gemaakt gaan worden? Al dat gegok zegt me zo weinig...
pi_15608611
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:58 schreef BushRanger het volgende:
Weet iemand wanneer de eerste namen door de organisatie van Rock Werchter bekend gemaakt gaan worden? Al dat gegok zegt me zo weinig...
De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.

De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.

pi_15612948
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.

De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.

En The Darkness en de Pixies
Zie ook www.festivalinfo.nl - Die zetten ook alleen namen op hun site als het officieel is..
pi_15613675
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:31 schreef XL het volgende:
Bron: T. Raumschiere komt naar Werchter.
joepie..
pi_15899129
Van Festivalitisbelgium.be:

Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The Pixies

Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo

Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere

Ziet er goed uit.

pi_15902543
the White Stripes komen ook
pi_15911516
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:59 schreef spacemangraig het volgende:
Van Festivalitisbelgium.be:

Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The Pixies

Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo

Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere

Ziet er goed uit.

Heel goed zelfs, alleen jammer dat het geruchten zijn...
Trouwens, hoe duur zijn de kaartjes voor alle drie de dagen inc camping?
Tap tap tap
pi_15935772
Vorig jaar voor 3 1/2 dag 130 euro dacht ik
  zondag 4 januari 2004 @ 15:19:28 #45
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_15954495
Verleden jaar was het 108 zonder vvk kosten voor 4 dagen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:23:46 #46
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_16044494
Wij denken er over om volgend jaar ook te gaan, even wat vragen:

- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar

- Wanneer begint de voorverkoop?

- Waar in Nederland zijn kaarten te koop?

- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?

- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_16045070
oja, handig om te weten; hoe duur zijn de kaartjes incl. bus?
Tap tap tap
pi_16048159
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:23 schreef greatgonzo het volgende:
Wij denken er over om volgend jaar ook te gaan, even wat vragen:

- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar

gewoon 3 dagen dit jaar
- Wanneer begint de voorverkoop?

geen idee

ik heb ze van goformusic.be besteld vorig jaar, en dat ging goed.

- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?

prima te doen. Met de trein kun je naar Leuven, en daar kun je dan met speciale bussen door naar het festival terrein. Was heel goed geregeld vorig jaar.

- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan

Ook nog nietbekend. ik dacht dat het 108 euro was vorig jaar, en dan moet je nog camping ticket van zo'n 20 euro, en reserveringskosten ofzo.

pi_16048409
En nog een kleine aanvulling:
Wanneer begint de voorverkoop?
Waarschijnlijk half maart; niet te lang mee wachten

Overal waar je ook voor concerten in Nederland kaarten kunt kopen, dus postkantoren, GWK en op internet via ticketservice.nl

pi_16049051
vergeet Daft Punk maar

-ze moeten nog beginnen aan de nieuwe plaat
-thomas bangalter heeft een gehoorbeschadiging en treed (voorlopig iig) niet meer op in clubs e.d.

de enige (enorm kleine, oftewel vergeet het maar) kans is dat guyman een dj set gaat doen

zondag 11 januari 2004 @ 20:32:13 #51
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_16164673
Ik heb het gister van een belgische vriend gehoord die bij de organisatie van Rock Werchter zit.

The Pixies hebben bevestigd, They will come

Dj Tiesto in concert-Magik
pi_16232946
quote:
Op zondag 11 januari 2004 20:32 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik heb het gister van een belgische vriend gehoord die bij de organisatie van Rock Werchter zit.

The Pixies hebben bevestigd, They will come

Joy!!!

Geweldig!, en wellicht ook T. Raumschmiere...ik ga alvast in de rij liggen bij vvk!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_16294852
*trap*

Is er al wat meer bekend over bands? (Het liefst over Muse)

pi_16787265
Citaatje:
"The BBC recently quoted Robert Smith as saying The Cure would play this year's Glastonbury Festival (June 25-27th, 2004 - Somerset, England), and Werchter Festival (July 2nd-4th, 2004 - Werchter, Belgium)".

Zou wel heel gaaf zijn.

maandag 2 februari 2004 @ 17:58:19 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16821792
Morgen komt de HUMO uit, HUMO heeft altijd de officiele primeus heeft met de Werchter Line-up. Ook de nieuwe festivalitis-site van Humo komt morgen, dat combineren is voor HUMO natuurlijk aardige publiciteit. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de namen een dag voor HUMO toch op internet stonden. Kortom, kunnen we vanavond een officieel lijstje verwachten?
pi_16829003
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:58 schreef XL het volgende:
Morgen komt de HUMO uit, HUMO heeft altijd de officiele primeus heeft met de Werchter Line-up. Ook de nieuwe festivalitis-site van Humo komt morgen, dat combineren is voor HUMO natuurlijk aardige publiciteit. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de namen een dag voor HUMO toch op internet stonden. Kortom, kunnen we vanavond een officieel lijstje verwachten?
I sure hope so
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:10:33 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16840425
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:24 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

I sure hope so

Helaas niet dus, zou ook erg vroeg geweest zijn.
Ik heb in het topic van 2003 gekeken, toen kwamen de namen pas eind februari. Dan hebben we dus nog 2 weken.
pi_16850415
Ik hoop op Muse/the Cure/Pixies dan wordt 't nog beter dan vorig jaar.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:53:32 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16862291
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:48 schreef spacemangraig het volgende:
Ik hoop op Muse/the Cure/Pixies dan wordt 't nog beter dan vorig jaar.
Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.
pi_16919263
klopt t dat die werchter site soort van plat ligt?
pi_16927468
Hier ben ik zeker weer van de partij!
Alleen jammer dat het net als vorig jaar, geen vier dagen zijn.

Maar met drie kom ik ook wel rond

Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:05:19 #62
20023 Retro
studio bruxelles
pi_16942483
Air is bevestigd.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:14:58 #63
56951 Najra
---------------
pi_16942739
The Cure en The Pixies doen mij dus echt helemaal niks.

Ik had eigenlijk gehoopt dat Pearl Jam dit jaar weer eens naar Europa zou komen. Dat is inmiddels ook alweer zo'n jaar of vier geleden geloof ik.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_16949868
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:53 schreef XL het volgende:

[..]

Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.

Ik heb gelezen dat de volgende bands sowieso niet komen: System of a Down, Rammstein, White Stripes en helaas voor jou (en voor mij ook): dEUS.
pi_17040994
Volgens Graz.nl komt the Cure
pi_17042964
moet moeilijke keuze gaan maken:
Pinkpop midden in mn examens, of Rock Werchter met bovenstaande namen... Muse, A Perfect Circle, White Stripes, Basement Jaxx <- en ga zo nog maar door... lijkt mij makkelijk
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_17233350
Nieuwe namen bekend gemaakt!!

Lijst tot nu toe:

Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Korn

wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_17237809
Gaaf dat Muse en vooral the Pixies komen, was even bang dat die laatste niet zouden komen. Erg jammer van the Cure Heb ze net ontdekt en zou het super vinden om ze ook gelijk live te zien dit jaar. Verder vind ik de line-up wel aardig, niet bijz. Metallica en Kravitz hoeven van mij echt niet. Evenals the Rasmus Wel leuk: David Bowie, Korn, Placebo.
pi_17237994
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:48 schreef spacemangraig het volgende:
Gaaf dat Muse en vooral the Pixies komen, was even bang dat die laatste niet zouden komen. Erg jammer van the Cure Heb ze net ontdekt en zou het super vinden om ze ook gelijk live te zien dit jaar. Verder vind ik de line-up wel aardig, niet bijz. Metallica en Kravitz hoeven van mij echt niet. Evenals the Rasmus Wel leuk: David Bowie, Korn, Placebo.
The Cure kan nog komen, misschien dat ze later bevestigd worden. Kravitz hoeft van mij ook niet. Muse en The Darkness is geweldig
  maandag 16 februari 2004 @ 21:54:36 #70
56951 Najra
---------------
pi_17238048
Sjesus Monster Magnet sloeg ik al over toen ze op Dynamo stonden.

@#$%

pi_17246361
Moloko zal er ook zijn
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_17257748
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 05:53 schreef thomas26 het volgende:
Moloko zal er ook zijn
Ja, die zijn vandaag bevestigd.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:57:36 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17258989
Ik mis van de 'bevestigde' namen alleen AIR nog.
Dat was toch een gerucht met duidelijke bron. Zowel eigen site als Studio Brussel. Zou dit dan afgeketst zijn, of houden ze AIR nog achter de hand?

De overige sterke geruchten blijken inderdaad (nog niet) te kloppen, daar was bij mij dan ook geen goede bron bij bekend.

pi_17311796
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
Nieuwe namen bekend gemaakt!!

Lijst tot nu toe:

Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Korn

wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.

Waar is Coldplay?
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  donderdag 19 februari 2004 @ 15:44:48 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17315420
* FrankyMcG gaat zich dit jaar ook eens aan Rock Werchter wagen, na positieve geluiden van vrienden.

Normaal alleen Housepartijtjes, maar nu eens compleet iets anders!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:24:47 #76
56951 Najra
---------------
pi_17316654
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef Debs het volgende:

[..]

Waar is Coldplay?

Die zijn al 2x geweest. Waar was jij toen?
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:49:49 #77
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17321156
Ik hoop toch wel dat ze 4 juli de EK 2004 Finale uitzenden daar!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:53:56 #78
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_17321292
* DaCybrSrfr zit te denken om z'n dinnetje maar mee te slepen naar werchter
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_17324276
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
denk dat we dat kunnen vergeten aangezien belgie zich niet heeft geplaatst... zou wel tof zijn opzich maar denk ik toch moeilijk te mixen met het festival...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_17325036
quote:
Ik ben er vrij zeker van dat de finale uitgezonden zal worden (tijdens de pauzes, natuurlijk).
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_17326200
quote:
vorige keer dat ik er was, was de wk finale (2002) en die werd geloof ik niet uitgezonden, maar ik heb 'm toen bij de patatboer op de camping gekeken daar met wat maten, net zo gezellig
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:24:59 #82
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_17415649
Wanneer begint de voorverkoop en hoe duur is het? Ik kan het nergens vinden !
lief, saai & lui
pi_17439763

Voorverkoop begint meestal half maart.. op www.rockwerchter.be kun je dit ook op het forum vinden.

Het enige waar ikzelf op zit te wachten is wie wanneer precies optreed
Ik weet dat Metallica op 2 juli is.. maar de anderen weet ik niet. Misschien dat iemand het hier weet?
  maandag 1 maart 2004 @ 09:52:02 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17440227
Pixies - 2 juli
Kosheen - 2 juli
Metallica - 2 juli
Ben Harper - 3 juli
David Bowie - 4 juli
Placebo - 4 juli
Heideroosjes - 3 juli

maandag 1 maart 2004 @ 12:14:33 #85
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_17441888
Ik mis not iets Underworld/Fatboyslim/ChemicalBrother/2ManyDj's achtigs, ben wel benieuwd wat er daarvan komt, ik vind een beetje gek gespring altijd wel welkom op Werchter.
  maandag 1 maart 2004 @ 13:03:47 #86
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17442431
quote:
Op maandag 1 maart 2004 12:14 schreef Coolfool het volgende:
Ik mis not iets Underworld/Fatboyslim/ChemicalBrother/2ManyDj's achtigs, ben wel benieuwd wat er daarvan komt, ik vind een beetje gek gespring altijd wel welkom op Werchter.
Kosheen, Moloko en T. Raumschmiere ?
en nog niet bevestigd, maar lijkt zeker: Basement Jaxx
  maandag 1 maart 2004 @ 15:44:31 #87
64704 Yellowsama
Allotaja of rock and rollah
pi_17444185
Metallica hoeft van mij echt niet naar die tour van vorig jaar. Pixies and Bowie is natuurlijk te goed om waar te zijn, maar het is wel waar, dus dat maakt het nog zelfs beter.
| I'm the game, because I'm that damn good] |[br]| Too weird to live, and too rare to die | Gevaarlijke linkse rakker |
  maandag 1 maart 2004 @ 15:46:55 #88
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17444234
Dropkick Murphy's!
  maandag 1 maart 2004 @ 18:47:14 #89
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17447135
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
<p>Lijst tot nu toe:<p>Pixies<br>Kosheen<br>Monster magnet<br>Lenny Kravitz<br>Ben Harper<br>Metallica<br>The darkness<br>T. Raumschmiere<br>Muse<br>De Heideroosjes<br>Lamb<br>David Bowie<br>Dropkick Murphys<br>Placebo<br>The Rasmus<br>Korn<p>wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.
Nu nog HIM, maiden en AC/DC he dat zou natuurlijk wel zijn!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:30:37 #90
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455956
een lineup (dropkick op nr1) die erg aantrekkelijk lijkt...Ik denk dat het deze zomer 3 grote festivals bezoeken gaat worden :p
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:06:15 #91
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17459364
Als david bowie en placebo op een zelfde dag spelen kunnen we misschien wel iets verwachten.
Ze kennen elkar goed, en iedereeen herinnert zich wel het duet van "without you I'm nothing"
vind de line - up verder niet zo geweldig, ga misschien alleen zondag gaan.
pi_17459451
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:06 schreef placebeau het volgende:
Als david bowie en placebo op een zelfde dag spelen kunnen we misschien wel iets verwachten.
Ze kennen elkar goed, en iedereeen herinnert zich wel het duet van "without you I'm nothing"
vind de line - up verder niet zo geweldig, ga misschien alleen zondag gaan.
Zat ik ook al te denken!
Of ALS the cure zou komen een duetje met placebo, die zijn toch fan van elkaar? *gaat weer verder met dromen*
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:20:41 #93
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17459620
tja, ik blijf ook nog altijd hopen op the cure

en wel hierom
pi_17459701
Ik vond die lijst met geruchten meer dan de moeite waard! Alicia Keys wil ik ook wel zien en Placebo zoooo super graag!!!! Als Starsailor komt ben ik er wel voor in! Lenny
Hoe valt die data nou!? Is het nou tegelijk met Lowlands? Want daar ga ik werken
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:31:32 #95
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17459790
waar en wanneer kun je kaarten kopen?
pi_17460209
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:31 schreef greatgonzo het volgende:
waar en wanneer kun je kaarten kopen?
Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:55:57 #97
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_17460273
Met de zojuist bekend geworden line-up van Pinkpop zal het ongetwijfeld storm lopen voor Werchter-kaarten
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:58:12 #98
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17460318
vouchers, das wel minder, dan moet je 2x in een dikke rij staan.

Nog een paar vraagjes:

1) hoe streng zijn ze op Werchter, is alles er bijna mogelijk, of is alles zeer
strak geregeld? (doel op bier/blikjes etc)
2) hoe is het met de bereikbaarheid, alles nog een beetje overzichtelijk en begaanbaar (bedoel dus niet 1 grote modderzooi á la lowlands na een dikke bui)
3) goed met openbaar vervoer te bereiken, of liever de auto?
4) gezellig voor Nederlanders, of wordt je door die belgen met de nek aangekeken?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:58:34 #99
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17460327
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:52 schreef Dae het volgende:

[..]

Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:04:03 #100
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17460430
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
vouchers, das wel minder, dan moet je 2x in een dikke rij staan.

Nog een paar vraagjes:

1) hoe streng zijn ze op Werchter, is alles er bijna mogelijk, of is alles zeer
strak geregeld? (doel op bier/blikjes etc)
2) hoe is het met de bereikbaarheid, alles nog een beetje overzichtelijk en begaanbaar (bedoel dus niet 1 grote modderzooi á la lowlands na een dikke bui)
3) goed met openbaar vervoer te bereiken, of liever de auto?
4) gezellig voor Nederlanders, of wordt je door die belgen met de nek aangekeken?
1) Volgens mij niet zo heel erg streng. Caravans/barbecues/meerdere treetjes bier niet toegestaan op de campings? Had je vorig jaar een rond moeten lopen in Werchter dorp, die arme bewoners van het echte dorp...
2/3) Bereikbaarheid: met opebaar vervoer is het te doen, vanaf station (naam even kwijt, ik dacht Leuven) rijden er bussen, die droppen je ergens in the middle of nowhere af, en dan mag je vandaar nog iets van 2 kilometer lopen. (met je bepakking, in de snikhete zon, ik dacht dat ik dood ging vorig jaar, maar het was het waard toen ik s'avonds bij Radiohead stond) Vorig jaar geen modderpoelen, en die wegen tussen de campings en naar het festival terrein is gewoon asfalt. Het terrein kan zelf wel een modderpoel worden, dat ligt gewoon aan het weer, waar Lowlands vaak pech mee heeft.
4) Belgen zijn supergezellig, socialer dan de meeste Hollanders vind ik. Sowieso is Werchter veel internationaler dan Lowlands, en komen er meerdere nationaliteiten. Maakt het alleen maar gezelliger, imho.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:08:57 #101
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17460516
zijn de campings trouwens ver weg van het terrein?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:11:16 #102
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17460560
RW is nu m'n voorkeur geworden, na het trieste nieuws over Pinkpop
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:13:38 #103
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17460598
Er zijn meerdere campings, kleine en grote, en de meeste liggen iets van een 10 tot 20 minuten lopen van het terrein. Natuurlijk heb je ook campings die vlak bij het terrein zijn, maar geloof me, daar wil je niet zitten.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:19:31 #104
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17460691
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:13 schreef Scylla het volgende:
Er zijn meerdere campings, kleine en grote, en de meeste liggen iets van een 10 tot 20 minuten lopen van het terrein. Natuurlijk heb je ook campings die vlak bij het terrein zijn, maar geloof me, daar wil je niet zitten.
ik heb me vorig jaar toch dik geamuseerd op de A, was een zalige bende vorig jaar.
alleen was de security daar inderdaad veel strenger als op andere campings.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:29:15 #105
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17460851
quote:
Zaterdag 29 mei: 16.00 – 23.00 uur
N*E*R*D – ROY PACI – 37 STABWOUNDZ – VIVE LA FETE – THE SHEER – ADHD

Zondag 30 mei: 13.00 – 23.00 uur
TIESTO – THE PIXIES – AFTER FOREVER – THE RASMUS – LESS THAN JAKE
DAVE CLARKE LIVE – T. RAUMSCHMIERE & BAND – AUDIO BULLYS – KAIZERS ORCHESTRA

Maandag 31 mei: 11.00 – 23.00 uur
LENNY KRAVITZ – MUSE
BLACK EYED PEAS – SUGABABES – SEEED
MOLOKO – THE ROOTS – THE DATSUNS – FRANZ FERDINAND
STARSAILOR – OJOS DE BRUJO – GOLDFRAPP – THE THRILLS – NOVASTAR
Dit is hem dan, de pinkpop-line up.
Best interessant voor dit topic, een groot deel van de 'pinkpop-bands' zullen we ook in Werchter te zien krijgen. Natuurlijk de al bevestigde Lenny Kravitz, The Rasmus, The Pixies, T. Raumschmiere, Muse en Moloko. Maar ook een aantal Werchtergeruchten zijn voor Pinkpop bevestigd; Black Eyed Peas, Starsailor en Audio Bullys. Met name Black Eyed Peas wil ik graag zien

Dat beleid met de prijsverhogingen op Pinkpop mag Werchter ook best overnemen. Eigenlijk vind ik de line-up van Pinkpop zo slecht nog niet (voor Pinkpop). Echter, dat is geen reden om niet naar Werchter te gaan. Het is ook geen reden om wel naar Pinkpop te gaan
pi_17464794
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef Scylla het volgende:
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.
Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 17:31:02 #107
82319 geertje89
^ was inspiratieloos
pi_17465317
Klinkt fantastisch, ik denk dat ik mensen ga zoeken die mee willen.
(niemand die ik ken houdt namelijk van dezelfde muziek als ik, dit dus)
  dinsdag 2 maart 2004 @ 17:44:34 #108
50637 Bommelsch
Pseudoloog
pi_17465550
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:08 schreef greatgonzo het volgende:
zijn de campings trouwens ver weg van het terrein?
Camping B0 is lekker dichtbij, denk 5 minuten lopen. En de muziek is te horen op de camping
Als het bier niet wil schuimen is het weer ook niet om te pruimen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 17:52:41 #109
48697 Aars_Koek
Major Koek
pi_17465719
Line up is stukken beter dan Pinkpop ook al is nog maar een deel officeel
pi_17467110
like spinning plates
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:33:16 #111
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_17468916
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef Debs het volgende:
quote:
Waar is Coldplay?
Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  woensdag 3 maart 2004 @ 17:52:57 #112
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17484644
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:33 schreef Rex_Everything het volgende:

Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'
Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zetten Maar das een beetje off topic...

Hoe groot zijn de kansen dat RHCP op Werchter komen? Klein zeker?
  woensdag 3 maart 2004 @ 18:16:20 #113
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17484991
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:

Hoe groot zijn de kansen dat RHCP op Werchter komen? Klein zeker?
Die spelen 25 juni nog in Engeland, dat is de laatste bevestigde tourdatum volgens de eigen site. Ze zijn dus in de buurt, maar lijken de tour vlak voor Werchter af te breken. Ik vind het een typische zaterdag headliner voor Werchter. In 2002 hadden ze een goede show die goed werd ontvangen. Kortom, ik zou er niet van opkijken. In de geruchtenmachine is het gerucht volgens mij afgezwakt de laatste paar weken. Het zal inderdaad wel niet dus...
pi_17486955
the Cure moet komen!!!!
  donderdag 4 maart 2004 @ 02:11:11 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17488864
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef spacemangraig het volgende:
the Cure moet komen!!!!
Red Hot Chili peppers, The Cure... als we dan toch 2002 gaan herhalen....

Dan wil ik dEUS!
  donderdag 4 maart 2004 @ 04:32:38 #116
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17489294
tja, werchter 2002 was een zaaalige editie
Nelly furtado zou moeten terugkeren, met haar schitterende nieuwe CD!
pi_17496671
vorig jaar was mijn eerste Werchter, dus die van 2002 heb ik niet meegemaakt. Nelly furtado mag thuis blijven van mij. dEUS daarentegen..
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:51:04 #118
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_17496765
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:

[..]

Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.
Op welk uur was dat? Wij hebben namelijk een half uur in de rij gestaan om je kaartje om te wisselen, dan nog eens een half uur om je kaartje weer om te wisselen voor een bandje.
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:00:30 #119
66973 Squit
doordenkertje
pi_17496971
Arg ik kan niet kiezen, hmm kan dan maar naar pinkpop en werchter als het ff meezit
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:22:22 #120
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_17497430
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:

[..]

Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zetten Maar das een beetje off topic...
Ja, wat zou dat fijn zijn. En origineel. En vindingrijk. Nog niemand hints in die richting zien staan op z'n immer volgekrabbelde handje? Of is dat nog steeds voorbehouden voor de goededoelenbusiness?
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:19:40 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17500255
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:47 schreef spacemangraig het volgende:
vorig jaar was mijn eerste Werchter, dus die van 2002 heb ik niet meegemaakt. Nelly furtado mag thuis blijven van mij. dEUS daarentegen..
Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezit
pi_17503435
PJ harvey @ werchter :)
like spinning plates
  donderdag 4 maart 2004 @ 21:59:44 #123
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17503609
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).
pi_17503733
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef placebeau het volgende:

[..]

Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).
Nee, bevestigd, http://www.werchter.nl
like spinning plates
pi_17503754
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef placebeau het volgende:

[..]

Het is echt nieuws, vandaag bekend gemaakt dat Polly komt.
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:11:40 #126
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17503865
woohoo!
pi_17505494
Hopelijk komen Electric Six, Coldplay, The White Stripes of Ill Ninoop een festival, dan is mijn keuze gauw gemaakt
  vrijdag 5 maart 2004 @ 03:45:36 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17508534
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
De vorige shows van PJ Harvey op werchter (99 en 01) vond ik niet best!
Derde maal scheepsrecht?
  vrijdag 5 maart 2004 @ 10:40:20 #129
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17510442
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef yootje het volgende:
Hopelijk komen Electric Six, Coldplay, The White Stripes of Ill Ninoop een festival, dan is mijn keuze gauw gemaakt
coldplay mag thuisblijven, twee jaar na elkaar is al meer dan genoeg
en the white stripes komen niet, die datum zijn ze al bezet.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:54:58 #130
25780 -
socialist
pi_17524850
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 04:32 schreef placebeau het volgende:
tja, werchter 2002 was een zaaalige editie
Nelly furtado zou moeten terugkeren, met haar schitterende nieuwe CD!
[late reactie hierop] ik denk dat in die categorie norah jones erg leuk zou zijn, half juni staat ze voor 2 concerten in de hmh dus ze zal wel in de buurt zijn, aan de andere kant is ze volgens mij niet echt een festivalartieste en wordt ze nergens genoemd als gerucht, dus norah jones zal wel een wens blijven...
pi_17572058
Ik ben in 2000 geweest en toen moesten we de auto op het campeer terrein zetten en daarachter je tent neerzetten.
Is dat nog steeds zo, of moet je net als bij andere festivals je auto ergens pakeren en het hele eind met je zooi lopen??
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_17573149
Wat mag je allemaal meenemen op de camping?
Caravan (ik heb gehoord dan sommige mensen die meenemen)
arregraat (ik weet niet hoe je het precies schrijft)
Flessen frisdrank
Glazen flessen sterke drank (of moet je die over schudden in plastic flessen)
Geluidsinstallatie (cd speler enzo)
Koelkast.

Wie weet wat je er allemaal mee mag nemen want dit wordt mijn eerste jaar werchter.
  maandag 8 maart 2004 @ 13:55:40 #133
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_17573455
Als Coldplay nog één keer komt gooi ik iets.
  maandag 8 maart 2004 @ 18:17:05 #134
20720 brother52
Dus..........
pi_17579550
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef Rex_Everything het volgende:
Als Coldplay nog één keer komt gooi ik iets.
richting podium??
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 8 maart 2004 @ 18:23:08 #135
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17579679
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

richting podium??
neen
een zanger van het podium
  maandag 8 maart 2004 @ 18:24:37 #136
20720 brother52
Dus..........
pi_17579710
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:23 schreef placebeau het volgende:

[..]

neen
een zanger van het podium
vind ik ook goed
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_17579858
jaaa werchter, daar ga ik zeker heen ( eens moet de 1e x zijn toch?)
  maandag 8 maart 2004 @ 21:09:14 #138
82319 geertje89
^ was inspiratieloos
pi_17583867
shit, shit, shit!!

Dan zit ik midden in mijn proefwerkweek.........................
pi_17595654
ja rw zeker ben ik daar te vinden.
als limburger die 5 minuten ven pinkpop af woont ga ik voor 2de keer in rij niet naar pp jammer maar line up staat me niet aan ging normaal elk jaar nu maar weer rw!
top line up!!!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 11:06:26 #140
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_17684508
Ben er nog niet eerder geweest, maar ik ga waarschijnlijk ook. Jippie heel veel leuks bekijken!!
KoRn Placebo ,The Rasmus,David Bowie en Kosheen ga ik zeker kijken!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:23:41 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17748110
Basement Jaxx komt ook, volgens de eigen site. Op 2 juli.
Bron: http://www.basementjaxx.co.uk/index5.htm
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:44:48 #142
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17761941
Op een internationale bijeenkomst van professionals uit de concertwereld, is Rock Werchter uitgeroepen tot het beste festival ter wereld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17765872
Hoeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh !!!
Destruction leads to a very rough road, but it also breeds creation.
  woensdag 17 maart 2004 @ 00:25:36 #144
25947 flaphead
twisted shit.
pi_17767386
das wel geinig.
Radiohead zei vorig jaar ook dat ze naar RW waren gekomen omdat ze 'de beste backstage ter wereld hebben'

linkje naar bron?
pi_17770374
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:19 schreef XL het volgende:

[..]

Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezit
Amen, nog nooit zoiets gezien. Erg onverwacht.
Single ply roofing, pay less, worthless.
  woensdag 17 maart 2004 @ 10:24:55 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17771382
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef XL het volgende:
Ik mis van de 'bevestigde' namen alleen AIR nog.<br>Dat was toch een gerucht met duidelijke bron. Zowel eigen site als Studio Brussel. Zou dit dan afgeketst zijn, of houden ze AIR nog achter de hand
Gisteren is Air door Schueremans (himself) bevestigd in het Belgische tv-programma Ter Zake.
Samen met Basement Jaxxx, waar ik enkele berichten geleden al melding van maakte.
pi_17773886
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op een internationale bijeenkomst van professionals uit de concertwereld, is Rock Werchter uitgeroepen tot het beste festival ter wereld.
Ja, ik hoorde het ja... ik denk dat als je vanuit het standpunt van de artiest kijkt dat het ook zeker waar is, maar vanuit het standpunt van de bezoeker ook weer helemaal niet.
De voorzieningen zijn echt verre van optimaal... neem dan een voorbeeld aan Lowlands ofzo.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17777454
Weet iemand wanneer voorverkoop begint?
  donderdag 18 maart 2004 @ 11:20:26 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17796607
Starsailor heeft zichzelf bevestigd.

VVK begint elk jaar begin april, stiekem verwacht ik dus maandagavond de nieuwe namen.
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:08:13 #150
25947 flaphead
twisted shit.
pi_17802786
hm, alweer een band die ook al op Pinkpop staat...
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:17:19 #151
89409 OneMinuteSilence
Words fool me, words fail me.
pi_17812692
Ik wil er absoluut naartoe!
Muse, Placebo, Metallica, Korn, Dropkick Murphys, WOW maakt niet uit wat het kost
Balance is a temporary illusion.
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:19:32 #152
89409 OneMinuteSilence
Words fool me, words fail me.
pi_17812767
jammer trouwens dat Radiohead niet weer komt, maar het is nu al bijna te mooi om waar te zijn
Balance is a temporary illusion.
  maandag 22 maart 2004 @ 19:52:04 #153
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_17895284
Volgens de geruchten komen er vanavond nieuwe namen.....ben benieuwd.
pi_17898747
en zijn er al nieuwe namen???
Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
  maandag 22 maart 2004 @ 21:59:44 #155
89005 jonny
protegé moi
pi_17899089
Van graz.nl

Naast al eerder bevestigde namen als Metallica, Muse, Placebo, Lenny Kravitz, Moloko, Lamb, Pixies, KoRn, The Darness, Monster Magnet, The Rasmus, Kosheen en David Bowie, zijn nu ook The Cure, Air, Basement Jaxx, Franz Ferdinand, Nelly Furtado, PJ Harvey, Sugababes, Pink, Lostprophets, N*E*R*D en Wu Tang-Clan bevestigd.

Sugababes, Pink, N*E*R*D, Wu Tang-Clan ... Pinkpop is zo gek nog niet
obsessions in my head don't connect with my intellect
pi_17899430
www.rockwerchter.be nieuwe site online! 4 dagen nu ook dacht dat het er 3 waren! TOPPIEEEE ik ben er 4 dagen in ieder geval
  maandag 22 maart 2004 @ 22:12:42 #157
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17899513
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:10 schreef Twiks het volgende:
www.rockwerchter.be nieuwe site online! 4 dagen nu ook dacht dat het er 3 waren! TOPPIEEEE ik ben er 4 dagen in ieder geval
2, 3 en 4 juli, dat zijn er toch echt 3 volgens mijn wiskundeknobbel
pi_17899635
1,2,3,4 lijken mij er 4
  maandag 22 maart 2004 @ 22:44:35 #159
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17900418
vaag, kreeg net de oude site, waar nog 2, 3 en 4 opstonden

1/7 Basement Jaxx lijkt me wel cool, Pink wat minder
2/7 Dropkick Murphy's, Darkness, Korn, Metallica, Nelly Furtado, perfecte dag!!
3/7 Muse en Lenny Kravitz, zeer goed
4/7 Behalve Danko Jones en starsailor niet echt bands waar ik warm van wordt, maar misschien is David Bowie wel gaaf
  maandag 22 maart 2004 @ 22:47:37 #160
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17900512
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, kreeg net de oude site, waar nog 2, 3 en 4 opstonden

1/7 Basement Jaxx lijkt me wel cool, Pink wat minder
2/7 Dropkick Murphy's, Darkness, Korn, Metallica, Nelly Furtado, perfecte dag!!
3/7 Muse en Lenny Kravitz, zeer goed
4/7 Behalve Danko Jones en starsailor niet echt bands waar ik warm van wordt, maar misschien is David Bowie wel gaaf
had ik net vandaag vrij van me werk opgeschreven op 2,3,4 juli. moet er nog n dag bij

niet dat t erg is hoor, maar op t werk zullen ze er niet blij mee zijn
  maandag 22 maart 2004 @ 22:55:09 #161
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17900725
mwa, mits er vrijdags nog genoeg plaats is zit ik erover te denken om dan pas te gaan, dan mis je alleen Pink, The Cure en Basement Jaxx.

The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense )
pi_17900958
Ik denk dat ik het duurste kaartje neem, want al deze dagen zijn geniaal .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 22 maart 2004 @ 23:21:02 #163
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17901525
Wooohooo!!!! Sugababes
pi_17901928
quote:
Op maandag 22 maart 2004 23:21 schreef XL het volgende:
Wooohooo!!!! Sugababes
.
  maandag 22 maart 2004 @ 23:55:19 #165
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17902447
de zondag is echt zalig

starsailor / lamb / pj harvey / placebo / pixies / david bowie

tortoise / air / wilco / nerd
pi_17902449
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
mwa, mits er vrijdags nog genoeg plaats is zit ik erover te denken om dan pas te gaan, dan mis je alleen Pink, The Cure en Basement Jaxx.

The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense )
Het zijn in jouw ogen wellicht ouwelullen, de muziek is zeker geen ouwelullenmuziek, dan is 100% wat er op werchter komt namelijk ouwelullenmuziek
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:07:58 #167
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_17902735
En ik denken dat het niet beter kon.

The Cure.
Don't change yourself, just lie.
pi_17905210
Bah, ik vind het een matige line-up. Ik ga liever voor 80 euro hierheen ---> www.hurricane.de
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:02:14 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17905896
Goed, iedereen heeft het gezien... dan nu voor de volledigheid even alle informatie op een rij.

Donderdag 1 juli
Mainstage
Pink
The Cure
Basement Jaxx

Marquee
-

Vrijdag 2 juli
Mainstage
Lost Prophets
Godsmack
Monster Magnet
Dropkick Murphys
The Darkness
Korn
Metallica
Marquee
Sugababes
Nelly Furtado
Kosheen
T. Raumschmiere

Zaterdag 3 juli
Mainstage
The Rasmus
De Heideroosjes
Within Temptation
Wu Tang Clan
Ben Harper & The innocent criminals
Moloko
Muse
Lenny Kravitz
Marquee
Arsenal
Franz Ferdinand
Sofia
Magnus (dj set)

Zondag 4 juli
Mainstage
Danko Jones
Zornik
Starsailor
Lamb
PJ Harvey
Pixies
Placebo
David Bowie
Marquee
Girls in Hawai
Sioen
Roy Paci & Arethuska
Tortoise
Wilco
N*e*r*d
Air

De online voorverkoop is inmiddels gestart. In de winkels start de voorverkoop op 17 april.
Kosten zijn 112 euro voor een ticket en 15 euro voor een campingticket. Reserveringskosten zijn 2 euro, de prijzen zijn dus 4 euro omhoog (als ik het me goed herinner).
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:14:43 #170
25947 flaphead
twisted shit.
pi_17906057
sjezus, nóg meer dubbele acts met Pinkpop. dat was vorig jaar ook maar toen waren het tenminste nog acts die ik ook wel 2x zou willen zien. maar dat geldt echt niet voor franz, sugababes, nerd en weet ik wat.
ook heel raar dat ze er alsnog een vierde dag bij hebben gedaan. veel mensen hebben hun vrije dagen geregeld met werk en dan krijg je dit. ze hadden echt gezegd dat die 4 dagen eenmalig waren. maarja. dat wordt dus de eerste dag missen én op een kuteind weg staan op een camping...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:02:59 #171
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17909588
De Line-up is niet verkeerd, zeker gezien dit mijn eerste festival wordt.
pi_17909693
mijn broer gaat trouwen op 2 juli

moet ik dit jaar Werchter missen. En ik had nog wel zo een zin.
Stop rockin' the boat.
pi_17910110
the Cure , Franz Ferdinand, 4 dagen, OmfG ik ben zoooo blij

edit: en Danko vorig jaar in de Pyramid marque geniaal, dit jaar op de mainstage.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:25:35 #174
43642 Bayswater
pi_17911457
Ook niet echt een denderend programma, terwijl het zo veelbelovend begon
Life lies a slow suicide
pi_17911805
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 07:38 schreef MCH het volgende:
Bah, ik vind het een matige line-up. Ik ga liever voor 80 euro hierheen ---> www.hurricane.de
Is bijna precies dezelfde line-up

Maar wel goekoper! Zit je wel tussen de duitsers alleen
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:42:44 #176
85526 rrrrno
The Hulk?
pi_17918929
quote:
edit: en Danko vorig jaar in de Pyramid marque geniaal, dit jaar op de mainstage.
mwah ik zie Danko liever in de Pyramid denk ik, veel gaver als die hele ondergrond gaat trillen. Maar dat ie komt is natuurlijk al geweldig.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:48:31 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17922260
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:

foei
pi_17922751
De hele 4 dagen zijn geweldig, ik zit alleen met één probleem.

Placebo en Air lijken tegelijk te spelen, maar ik wil ze allebij dolgraag zien .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:46:42 #179
25947 flaphead
twisted shit.
pi_17923842
bij RW is het meestal zo dat de programma's van beide podia nooit elkaar volledig overlappen (zoals bij pinkpop), maar telkens deels. of dat een voor- of nadeel is besluit ik maar weer op het festival zelf :p
maar is toch nog geen timetable bekend...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:49:22 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17923910
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:
De hele 4 dagen zijn geweldig, ik zit alleen met één probleem.

Placebo en Air lijken tegelijk te spelen, maar ik wil ze allebij dolgraag zien .
Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.

--edit
Nou goed, als ik dan toch moet zeuren... dan hoop ik dat de Sugababes en Nelly Furtado niet tegelijk met Godsmack spelen. Maar zelfs als dat mocht gebeuren ga ik me er niet druk om maken.
pi_17923945
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:49 schreef XL het volgende:

[..]

Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.
Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 21:52:35 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17924014
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.
Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horen
pi_17926451
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 21:52 schreef XL het volgende:

[..]

Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horen
Nee, ik kies dan wel voor Bowie .
pi_17926910
Jaaaaaaaaaaa!!!Wilt er ook heen
Korn
pi_17928092
Ik vind het jammer dat mijn fav' bands op de eerste en op de laatste dag komen. Moet ik weer 2 dagen door oninteressante meuk zitten bivakkeren in mijn tentje

Ik ga me nog bezinnen denk ik...
pi_17928465
Vanaf wanneer én waar kan je kaarten bestellen in Nederland??
op de site staan geen ticketservice verkooppunten namelijk en je kan als nederlander pas vanaf 17 april kaarten bestellen ofzo althans da's wat ik ervan snap...??
pi_17930517
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.

Hurricane wel, Werchter niet

The Hives
Ash
Black Rebel Motorcycle Club
Jet
Echo and the Bunnymen
The (International) Noise Conspiracy
Mclusky
Hawksley Workman
The Mars Volta
Life Of Agony

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2004 07:54:08 ]
  woensdag 24 maart 2004 @ 10:17:24 #188
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17932227
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

zeikerds heb je altijd he

kmoet zeggen dat ik de line-up best cool vind . ben er dan ook zeker bij dit jaar, voor de 1e keer Werchter
pi_17932536
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 07:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.
Okeejj thabomb, peace man!!
pi_17932555
Ik wil dus zeker heen nu ik al die bands lees...
ipv pinkpop gezien het slechte programma aldaar
magoed wie o wie weet nu waar je kaarten kan bestellen in NL??
pi_17932610
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
postkantoor
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 24 maart 2004 @ 10:56:35 #192
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17932879
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
en vanaf wanneer? is da al bekend?
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:59:12 #193
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17934044
kijk ff op www.rockwerchter.be
bij tickets --> VVK

17 april dus
pi_17934140
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef placebeau het volgende:
kijk ff op www.rockwerchter.be
bij tickets --> VVK

17 april dus
ja, maar: WAAR?? ticketservice loketten staan er niet en tevens kan je in belgië al bestellen via telefoon enzo dus de belgen worden belachelijk bevoordeeld
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:04:50 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17934150
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....

Ik ga ze 'gewoon' in Antwerpen halen, zoals altijd....
pi_17934732
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....

Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:59:33 #197
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17935232
quote:
Heerlen
das goed nieuws waar in heerlen ?
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:30:45 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17935918
Satisfaction records in de Oranje Nassaustraat.
Vanaf 17 april
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:42:45 #199
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_17946908
quote:

Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.
  woensdag 24 maart 2004 @ 23:18:11 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17949307
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:42 schreef menjo het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.
Het is ook altijd zo geweest, dat het via ticketservice kon... maar nu zwijgt alles en iedereen erover. Het was ook altijd maar een gedoe... Vouchers die je aan de kassa kon omwisselen, verschillende tarieven aan registratiekosten. Het was altijd een gedoe... Mijn schatting op basis van niks is dat Werchter van dat gedoe afwilde, dat Ticketservice te arrogant is om met Werchter mee te denken/werken. Dus dat Werchter heeft besloten met Ticketservice te stoppen.

Bestellen kun je volgens mij ook online in Belgie doen en dat laten opsturen.
pi_17952826
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 10:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

zeikerds heb je altijd he

kmoet zeggen dat ik de line-up best cool vind . ben er dan ook zeker bij dit jaar, voor de 1e keer Werchter
Zal proberen er dit jaar ook voor het eerst bij te zijn, na 3x Lowlands, 3x Pinkpop nu de eerste keer Werchter. Denk trouwens dat er veel mensen van Pinkpop overlopen naar Werchter dit jaar...
pi_17953042
By the way, is het programma nu al volledig bekend (?), of kunnen er hier en daar misschien nog wat bands bij..?

*denkt stiekem aan RHCP / Alanis*
  donderdag 25 maart 2004 @ 09:49:37 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17953242
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef onanymous het volgende:

[..]

Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??
17 april start de fysieke verkoop van kaartjes. Online kan het nu al.
pi_17955905
Ik heb de organisatie gevraag over de samenwerking met tickerservice dit jaar. Dit was het antwoord:
quote:
Neen, sinds dit jaar werken we niet meer samen met ticketservice. U kunt nu reeds telefonisch tickets kopen op 0900 45 000 45.

Groetjes,
Dennis
pi_17957015
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ik heb de organisatie gevraag over de samenwerking met tickerservice dit jaar. Dit was het antwoord:
[..]
*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...
pi_17957838
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef onanymous het volgende:

[..]

*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...
Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.
pi_17958730
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.
Dan wel die dag dat ik eigenlijk naar Pinkpop zou vertrekken
Alsnog naar Heerlen maar dan om een kaartje RW te halen...
pi_17968071
Hoeveel podia zijn er op Werchter? Ben er wel benieuwd naar want ik weet niet of het wel kan tippen aan Lowlands. Sfeer is daar zo geweldig, ook het aantal podia werkt daar aan mee
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:28:45 #209
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_17971002
2 podia vorig jaar, hoofdpodium en pyramid marquee, neem aand at het dit jaar weer zo is
je kan op werchter echt bijna alles zien
I'm just a girl in the world.
  donderdag 25 maart 2004 @ 23:03:48 #210
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_17972041
Volgens de site zijn er weer 2 podia: Main Stage en Pyramid Marquee.
Don't change yourself, just lie.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:00:18 #211
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_17977117
ik ben er zeker bij nouja, dwz als ik een kaartje bemachtig de 17e april

I like de line-up, lekker afwisselend... een popbandje als Sugababes wil ook best eens live zien hoor oh en Within Temptation \o/
Seriously!?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 12:03:18 #212
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_17979682
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:43 schreef Joralf het volgende:
Hoeveel podia zijn er op Werchter? Ben er wel benieuwd naar want ik weet niet of het wel kan tippen aan Lowlands. Sfeer is daar zo geweldig, ook het aantal podia werkt daar aan mee
ukkelpop is de belgische tegenhanger van lowlands, werchter die van pinkpop
  zondag 28 maart 2004 @ 13:23:40 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18019587
El Tattoo del Tigre is toegevoegd aan de lijst met namen.
pi_18029142
Ik heb er zin an!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:28:26 #215
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_18058900
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:37 schreef Truck het volgende:
By the way, is het programma nu al volledig bekend (?), of kunnen er hier en daar misschien nog wat bands bij..?

*denkt stiekem aan RHCP / Alanis*
Volgens de site moeten er nog namen bij komen. Er is sprake van zes bands de donderdag, en er moeten wel nog wat gaatjes gevuld worden. Ik gok op nog zo'n veertien namen in totaal. Red Hot Chili Peppers mogen inderdaad gerust komen, maar zet dat maar uit je hoofd, die komen niet. Alanis Morisette kan beter op de zuidpool gaan optreden. Wie wel nog mogen komen: a perfect circle, the strokes, melissa auf der maur, eagles of death metal, the white stripes, black rebel motorcycle club, the datsuns, foo fighters, masters of reality, admiral freebee, flip kowlier, mintzkov luna en burning brides. Enkele daarvan zijn al in geruchten opgedoken. Blijven hopen dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Seborik op 30-03-2004 18:18:25 (Aloha crapola.) ]
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:30:50 #216
56951 Najra
---------------
pi_18058944

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 30-03-2004 18:18:06 (Offtopic.) ]
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:33:03 #217
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_18058982

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 30-03-2004 18:17:38 (Offtopic.) ]
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:17:30 #218
9613 Seborik
I, Voyager
pi_18067282
Doe toch maar een beetje gewoon en schelden hoeft hier ook niet te gebeuren,.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 20:21:54 #219
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_18070041

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 30-03-2004 23:01:05 (Er is een feedbacktopic.) ]
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:26:57 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18080050
Oasis op Glastonbury!
Zouden ze dan toch......
pi_18081517
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef XL het volgende:
Oasis op Glastonbury!
Zouden ze dan toch......
liever niet..
pi_18368939
Wat is nou de makkelijkste en goedkoopste manier om aan kaartjes te komen voor RW2004?
pi_18369614
Volgens mij zijn ze vanaf 17 april gewoon bij ticket verkoop punten verkrijgen (niet ticketservice). Misschien dat je het beste even op de site kan zoeken, hier staan namelijk de zuidelijke verkooppunten en sinds kort ook een aantal verkooppunten voor de rest van 't land.

Verder kan je ze nog steeds via internet en telefonisch bestellen, maar dat is niet echt 't makkelijkst. Qua goedkoopste weet ik het niet, denk dat het sowieso wel op 129 euro pp neerkomt (voor camping, weekend festival en reserveringskosten)...
pi_18370108
quote:
Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef Truck het volgende:
Volgens mij zijn ze vanaf 17 april gewoon bij ticket verkoop punten verkrijgen (niet ticketservice). Misschien dat je het beste even op de site kan zoeken, hier staan namelijk de zuidelijke verkooppunten en sinds kort ook een aantal verkooppunten voor de rest van 't land.
Dat noem ik nog eens handig .
Dat geld heb ik er trouwens wel voor over.
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:14:52 #225
27093 Nazzgul
Tough guy
pi_18391890
Ik heb, voor een groepje van 10, gewoon telefonisch besteld en intussen ook betaald, na ontvangst van schriftelijke bevestiging. Kaarten komen er binnekort aan dus .

Door het via een gezamenlijke bestelling te reserveren scheelde het flink wat in kosten en we zijn er i.i.g. op tijd bij! Voor degenen die in de rij gaan staan enzo, succes!
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
  dinsdag 13 april 2004 @ 15:30:33 #226
56951 Najra
---------------
pi_18393646
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:14 schreef Nazzgul het volgende:
Ik heb, voor een groepje van 10, gewoon telefonisch besteld en intussen ook betaald, na ontvangst van schriftelijke bevestiging. Kaarten komen er binnekort aan dus .

Door het via een gezamenlijke bestelling te reserveren scheelde het flink wat in kosten en we zijn er i.i.g. op tijd bij! Voor degenen die in de rij gaan staan enzo, succes!
Stoer hoor
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:09:14 #227
27093 Nazzgul
Tough guy
pi_18394612
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef Najra het volgende:

[..]

Stoer hoor
Oke oke, maar de conclusie van mijn verhaal is dus dat ik gewoon lekker telefonisch zou bestellen omdat je dan goedkoop, snel en zonder veel extra moeite de kaartjes kan verkrijgen...
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:32:34 #228
43642 Bayswater
pi_18399277
Telefonisch bestellen met vooruitbetaling is juist de onveiligste betaling die ertussen zit. Creditcard is een verzekerde betaling en kaartverkoop aan kassa uiteraard het eenvoudigst. Daarnaast heb ik nog nooit in de rij voor een kaartje Wechter hoeven te staan omdat het simpelweg nog nooit binnen een maand uitverkocht is geweest en heeft er de line-up dit jaar ook niet voor.
Life lies a slow suicide
pi_18399315
Mijn vrienden en ik blijken onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusie te hebben getrokken: ondanks Bowie en over het algemeen een leuke zondag haalt het programma het toch bij lange na niet bij vorig jaar. Wij slaan een jaartje over en hopen op een goed Lowlands-programma.
Desalniettemin natuurlijk iedereen veel plezier gewenst
pi_18400359
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef thaleia het volgende:
Mijn vrienden en ik blijken onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusie te hebben getrokken: ondanks Bowie en over het algemeen een leuke zondag haalt het programma het toch bij lange na niet bij vorig jaar. Wij slaan een jaartje over en hopen op een goed Lowlands-programma.
Desalniettemin natuurlijk iedereen veel plezier gewenst
Tja.. dat ligt er maar net aan voor welke bands je gaat.
pi_18448301
Ok even voor de duidelijkheid..je kan je RW kaarten alleen kopen bij de verkooppunten die op de RW website staan en niet bij ticketservice..?
pi_18449194
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:08 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid..je kan je RW kaarten alleen kopen bij de verkooppunten die op de RW website staan en niet bij ticketservice..?
Dat is juist .
  donderdag 15 april 2004 @ 18:51:01 #233
43642 Bayswater
pi_18449215
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:08 schreef InsaneM666 het volgende:
yep, maar wel met als voordeel geen omwisselbiljetten meer. We mogen nu gelijk bij de belgen aansluiten.
Life lies a slow suicide
pi_18466135
Als ik me niet vergis worden er komende week nieuwe namen bekend gemaakt, dan krijgt de verkoop weer een extra boost natuurlijk. Maandag de aankondiging en dan dinsdag in de HUMO las ik op het RW forum.
Ik denk toch dat ik morgen alvast kaartjes ga halen. De line up is niet zo spectaculair als vorig jaar, maar toch vind ik hem zeker de moeite waard! Bovendien is het gewoon een heel gezellig gemoedelijk festival. Heb er zin in! Nu maar hopen dat het net zulk weer als vorig jaar zal zijn...
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_18468126
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef labello het volgende:
Als ik me niet vergis worden er komende week nieuwe namen bekend gemaakt, dan krijgt de verkoop weer een extra boost natuurlijk. Maandag de aankondiging en dan dinsdag in de HUMO las ik op het RW forum.
Ik denk toch dat ik morgen alvast kaartjes ga halen. De line up is niet zo spectaculair als vorig jaar, maar toch vind ik hem zeker de moeite waard! Bovendien is het gewoon een heel gezellig gemoedelijk festival. Heb er zin in! Nu maar hopen dat het net zulk weer als vorig jaar zal zijn...
Radiohead was geweldig vorig jaar
pi_18511790
schop, ik heb besloten ook naar werchter te gaan, heb het geld er toch voor op SLG heb ik een excel document gevonden met de voorlopige planning, kheb er even mijn favourieten uit gehaald,
Geel is waar ik zeker heen wil,
Groen is waar ik beide heen wil,
leeg is dat ik niet persé ergens heen wil / of dat ik het niet ken (alla Zornik)
excel doc. is hier te vinden.

oja, er komen nog 6 namen bij, en er verandert vast nog wel iets, dit is alleen voorlopig

[ Bericht 1% gewijzigd door superheist op 18-04-2004 21:58:45 ]
  zondag 18 april 2004 @ 13:49:25 #237
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18512796
ik ga zooooooooo ontzettend naar rock werchter dit jaar! man wat een line up, en lekker geen dingen tegenover elkaar. Gewoon Air tegelijk met David Bowie en moloko muse en lenny kravitz achter elkaar!!!! aaargh...geweldig
  zondag 18 april 2004 @ 14:29:59 #238
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18513735
IK WIL OOK!!!!!!
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  zondag 18 april 2004 @ 16:57:54 #239
20023 Retro
studio bruxelles
pi_18517017
Superheist, kleur Zornik ook maar vast geel.
  zondag 18 april 2004 @ 18:29:04 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18518917
Gelukkig komen the Black Eyed Peas toch nog! Ik maakte me al lichte zorgen... De koning van Dancehall-music, Sean Paul, ook op het programma. Supersupergaaf programma. Hopelijk hebben ook alle mensen die Pinkpop afzeikten op de Sugababes en Tiesto nu ballen genoeg om dat ook bij Werchter te doen. Pink!, Sugababes, Black Eyes Peas, Sean Paul, Wu Tang Clan...
pi_18520690
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:57 schreef Retro het volgende:
Superheist, kleur Zornik ook maar vast geel.
overtuig me maar
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:29 schreef XL het volgende:
Gelukkig komen the Black Eyed Peas toch nog! Ik maakte me al lichte zorgen... De koning van Dancehall-music, Sean Paul, ook op het programma. Supersupergaaf programma. Hopelijk hebben ook alle mensen die Pinkpop afzeikten op de Sugababes en Tiesto nu ballen genoeg om dat ook bij Werchter te doen. Pink!, Sugababes, Black Eyes Peas, Sean Paul, Wu Tang Clan...
je vergeet nelly furtado
  zondag 18 april 2004 @ 21:43:48 #242
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18523370
quote:
Op zondag 18 april 2004 19:48 schreef superheist het volgende:
[..]

je vergeet nelly furtado
Dat vind ik dam wel weer een traditioneel werchter-artieste, ik zou dan bijvoorbeeld liever Within Temptation ofzo aan het rijtje toevoegen... en T. Raumschmiere misschien.
pi_18523665
ik weet niet wat traditioneel is... ik denk rock en dance ofzo.. waar WT en T. Raumschmiere wel onder vallen.. wat is nelly f. dan eigenlijk? gewoon pop toch... en waarom is zij wel een RW artiest? omdat ze op lowlands stond oid?
  zondag 18 april 2004 @ 22:21:15 #244
27074 Dezz
The Dog
pi_18524246
quote:
Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef superheist het volgende:
ik weet niet wat traditioneel is... ik denk rock en dance ofzo.. waar WT en T. Raumschmiere wel onder vallen.. wat is nelly f. dan eigenlijk? gewoon pop toch... en waarom is zij wel een RW artiest? omdat ze op lowlands stond oid?
Nelly Furtado is toch net iets anders dan andere vrouwelijke popzangeressen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_18524543
hmm, ok, in welk opzicht ? vind het persoonlijk echt kut muziek, maarja.
  zondag 18 april 2004 @ 22:38:17 #246
56951 Najra
---------------
pi_18524685
Pink
Sugababes
Black Eyed Peas
N.E.R.D.

We missen nog een Kylie of een Byonce en een kudde gillende tienermeisjes en je hebt de TMF awards.
  zondag 18 april 2004 @ 22:39:46 #247
27074 Dezz
The Dog
pi_18524719
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:33 schreef superheist het volgende:
hmm, ok, in welk opzicht ? vind het persoonlijk echt kut muziek, maarja.
Als je haar album beluisterd hoor je dat ze veel verschillende muziekstijlen beheerst en ze zingt echt goed
pi_18524901
hmm, misschien eens downloaden, ik ken idd alleen de hits als 'I'm like a bird' en die nieuwe...
  zondag 18 april 2004 @ 22:55:47 #249
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18525128
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Dezz het volgende:

[..]

...ze zingt echt goed
Daar zet ik dan weer mijn twijfels bij. Nou ja, zelf vind ik het wel mooi eigenlijk. Van mijn conservatorium-huisgenote mag ik er niet naar luisteren omdat ze gebruik maakt van technologie om gebreken in haar stem te verwerken. Zij heeft haar ooit live gehoord en dat was een van de grootste muzikale afknappers die ze totdantoe had meegemaakt. Zelf vond ik een ander live-optreden van haar juist leuk. Omdat ik niet weet welke artiesten wel en welke artiesten geen gebruik maken van dergelijke electronische hulpmiddelen zal het me worst wezen. Wat niet weet, dat deert niet.... Het werchter-artiest zijn, volgens mij staat Nelly op Werchter omdat Nelly daar thuis hoort. Within Temtation dan, die staan op Werchter omdat de muziek van ze op Werchter thuishoort. Ik krijg bij Within Temptation een beetje de kriebels, dat ze achter het eigen imago aanlopen. Dat ze moeten leren van wat de pers over ze schrijft. Een Furtado is in mijn ogen dan veel meer artiest en veel meer naturel, minder gekunsteld. Die krijgt reviews in plaats van opbouwende kritiek, die verrast ook... zeer belangrijk.

Eigenlijk kan ik het verschil net zo moeilijk verwoorden als de reden waarom ik precies begrijp waarom Sugababes wel een uitnodiging voor Rock Festival mochten verwachten en Justin Timberlake bijvoorbeeld niet. Terwijl je op basis van muziek Justin eerder zou mogen verwachten dan de Sugababes.
pi_18525805
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:55 schreef XL het volgende:

[..]
Nou ja, zelf vind ik het wel mooi eigenlijk. Van mijn conservatorium-huisgenote mag ik er niet naar luisteren omdat ze gebruik maakt van technologie om gebreken in haar stem te verwerken.
Oftewel, ze weet haar zwakke punten te verbergen, en haar goede punten komen mooi naar voren. Absoluut niets mis mee, want voor de rest klinkt ze geweldig.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:02:43 #251
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18565678
1036 euro armer...
8 kaartjes rijker...

Gloeiende gloeiende, als je het optelt zie je pas wat voor godsvermogen je hebt uitgeven.
pi_18581243
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef XL het volgende:
1036 euro armer...
8 kaartjes rijker...

Gloeiende gloeiende, als je het optelt zie je pas wat voor godsvermogen je hebt uitgeven.
Huh??
ik was ¤1.056,- kwijt :S
hoe doe je dat??
pi_18581262
WIEEEE!
Ik heb ook een kaartje!
Heb voor alle dagen met camping 127 euro betaald trouwens!
I am the Alpha and the Omega
  woensdag 21 april 2004 @ 11:32:11 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18581319
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef onanymous het volgende:

[..]

Huh??
ik was ¤1.056,- kwijt :S
hoe doe je dat??
ik bedoel natuurlijk 1032.
Dat is de standaard prijs.
Tickets: 112 x 8
Reservering: 2 x 8
Camping: 15 x 8
= 129 x 8 = 1032 euro
pi_18581474
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Daarnaast heb ik nog nooit in de rij voor een kaartje Wechter hoeven te staan omdat het simpelweg nog nooit binnen een maand uitverkocht is geweest en heeft er de line-up dit jaar ook niet voor.
Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...
ik ga je even helpen
Zeer duur :
quote:
Metallica
Lenny Kravitz
Korn
Sugababes
Muse
David Bowie
Duur:
quote:
Pixies
Pink
Black Eyed Peas
The Cure
Placebo
Wu Tang Clan
N*E*R*D
Nely Furtado
Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,
bijv. Within Temptation, Dropkick Murphys, Heideroosjes, The Darkness, The Rasmus. Alle bovengenoemde namen zijn zeker geen kleintjes in de festivalwereld dus of je nu van het programma houdt of niet, duur is het. Ik heb nog nooit zo'n goede line up gezien wat dat betreft. Er komen gewoon genoeg dance/rnb acts als je daarvan houdt, maar ook voor de rockfans is het een geweldig festival... Die combinatie kom je niet vaak tegen...
  woensdag 21 april 2004 @ 16:34:32 #256
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18588653
ik moet binnenkort ook maar eens een kaartje kopen! wanneer zal het eigenlijk uitverkocht zijn? Ik snap dat soort dingen nooit.....de logica daarin bedoel ik dan
pi_18589148
Sean Paul?????????? moet ik nou mijn slettenoutfits gaan meenemen naar Werchter.... hoeveel erger kan het worden...
pi_18589245
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef annoh het volgende:
ik moet binnenkort ook maar eens een kaartje kopen! wanneer zal het eigenlijk uitverkocht zijn? Ik snap dat soort dingen nooit.....de logica daarin bedoel ik dan
ja, dat vraag ik me ook af
pi_18591332
Sean Paul is wel een afknapper ja... Maar er zijn zoveel goedmakers in de line-up, ik ga morgen kaartjes halen!!
brokenbranches | last.fm
pi_18591573
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:54 schreef keijz het volgende:

[..]

ja, dat vraag ik me ook af
  woensdag 21 april 2004 @ 18:47:32 #261
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18591830
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef hannekethemaster het volgende:
Sean Paul?????????? moet ik nou mijn slettenoutfits gaan meenemen naar Werchter....
doe maar hoor
tja, ze zullen bijna de titel moeten veranderen in R 'n B Werchter

(twijfelt nog steeds of ie al dan niet de hele periode of enkel zondag gaat)
  woensdag 21 april 2004 @ 19:42:38 #262
43642 Bayswater
pi_18593139
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:40 schreef onanymous het volgende:

[..]

Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...
ik ga je even helpen
Zeer duur :
[..]

Duur:
[..]

Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,
bijv. Within Temptation, Dropkick Murphys, Heideroosjes, The Darkness, The Rasmus. Alle bovengenoemde namen zijn zeker geen kleintjes in de festivalwereld dus of je nu van het programma houdt of niet, duur is het. Ik heb nog nooit zo'n goede line up gezien wat dat betreft. Er komen gewoon genoeg dance/rnb acts als je daarvan houdt, maar ook voor de rockfans is het een geweldig festival... Die combinatie kom je niet vaak tegen...
We zullen zien (heb vandaag wel mijn kaartje voor de 4 dagen binnen btw). De meeste mensen, zoals ik, komen omdat ze elk jaar gaan naar Werchter ongeacht de line-up. Gewoon vanwege het festivalsfeertje. Een line-up trekt extra mensen als de band een grote naam heeft en de afgelopen tijd weinig optrad (zoals Metallica en REM verleden jaar). Dit jaar is dat met de Cure (waarvan de laatst gegeven concerten niet echt sterk waren) en de Pixies qua naam minder (persoonlijk ben ik het daarmee niet eens, Pixies zijn waanzinnig). De andere namen zijn meestal al met een tour bezig dus hoeft men niet speciaal naar Werchter toe om dit te zien.
Life lies a slow suicide
pi_18598387
Waar kan ik de kaarten bestellen? Bij ticketservice hadden ze enkel dagkaarten.
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_18605551
quote:
Op woensdag 21 april 2004 23:10 schreef Spatel het volgende:
Waar kan ik de kaarten bestellen? Bij ticketservice hadden ze enkel dagkaarten.
Zie de site
www.rockwerchter.be (tickets)

Hier staan alle voorverkooppunten etc...
  donderdag 22 april 2004 @ 11:44:05 #265
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_18605707
De kaartjes gaan trouwens rete hard...... wees er snel bij als je een combiticket wil, naast de pot pissen is dan je eigenschuld....
  donderdag 22 april 2004 @ 14:05:39 #266
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18608771
Ah bah! daar word ik gestressed van!!!!
  donderdag 22 april 2004 @ 16:55:14 #267
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_18613219
@annoh>>
adem in, adem uit....... let go, let go.....
pi_18617116
quote:
Op donderdag 22 april 2004 11:44 schreef SjacoBaco het volgende:
De kaartjes gaan trouwens rete hard...... wees er snel bij als je een combiticket wil, naast de pot pissen is dan je eigenschuld....
Hoeveel zijn er nu al verkocht??
laatste telling dateert van 16 april
  vrijdag 23 april 2004 @ 10:00:16 #269
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_18627346
De verhalen gaan dat de zondag al is uitverkocht en dat de combitickets aan het begin van volgende week weg zijn....
pi_18631071
Got me my tickets!!
De verkoper schatte inderdaad dat de tickets waarschijnlijk dit weekend zo goed als uitverkocht zouden zijn.
brokenbranches | last.fm
pi_18631144
Yeah ik heb mijn kaartje ook al binnen, voor de eerste keer eens in belgie naar een festival
pi_18641331
de kaartjes zijn besteld en accept giro is op de post, dat gaat wel lukken dus
pi_18641353
Morgen een tweetal kaartjes kopen !
pi_18643717
Jeuj, ik heb ze ook.. In Eindhoven gehaald. Er kwamen er vandaag 100 met de koerier mee, en er waren er zo 80 weg.. maarja, ik heb er 1 dus boeiend.

Oh en trouwens, Sean Paul is dancehall, en dat is heeeeel wat anders dan R 'n B...
pi_18650680
GODVERDOMME.
Uitverkocht .

Ik ga eens kijken of ik ze nog via België kan krijgen.
pi_18651182
Okay, ik heb ze nu via www.goformusic.be besteld. Ik hoop dat het lukt .
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:56:09 #277
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18651203
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.

Eerst de een helemaal afrekenen, en dan de ander. Lekker omslachtig.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18651225
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:56 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.

Eerst de een helemaal afrekenen, en dan de ander. Lekker omslachtig.
Wat dacht je van de dubbele verzendskosten? .
pi_18651690
Ik heb even een vraagje over de tijden waarop de bands spelen. Op de site van rockwerchter staat de line up aangegeven in zo'n kadertje. De 2 verschillende stage's naast elkaar, maar wat ik me afvraag, de bands die naast elkaar staan in dat kader, spelen die ook op de zelfde tijd? Als dit namelijk wel zo is, heb ik namelijk een probleem, ik wil en Bowie zien, en Air. Weet iemand dit?
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_18651775
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:31 schreef Spatel het volgende:
Als dit namelijk wel zo is, heb ik namelijk een probleem, ik wil en Bowie zien, en Air. Weet iemand dit?
De eeuwige vloek van het festival. Die paar optredens die je echt graag wil zien zijn altijd tegelijkertijd.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_18651977
Air live is een enorme anti-climax (en ik hou echt wel van Air!), take my advice: Bowie is the place to be.
brokenbranches | last.fm
  zaterdag 24 april 2004 @ 14:01:42 #282
9613 Seborik
I, Voyager
pi_18652124
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.
pi_18652177
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 14:01 schreef Seborik het volgende:

[..]

Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.
Mooi .
pi_18654847
even veranderd:

jammer dat ik niet kon editten, maarja..
pi_18655002
Als lacebo, David Bowie, N.E.R.D en Air tegelijk komen, ga ik heel hard huilen.
pi_18655148
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
GODVERDOMME.
Uitverkocht .

Ik ga eens kijken of ik ze nog via België kan krijgen.
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!
pi_18655987
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef Kolkus het volgende:
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!
Het gerucht gaat al her en der ja... ben ik ff blij dat ik afgelopen woensdag mijn kaarten nog heb kunnen halen
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:35:02 #288
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18656336
beetje vreemd zo snel
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:45:40 #289
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_18656563
Het is dus nog echt niet uitverkocht. Binnen een week 30.000 kaarten verkopen lijkt me erg stug. De eerste 30.000 zijn in drie weken verkocht. Daarnaast kan je nog steeds via teleticketservice bestellen.
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:45:20 #290
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18657717
dank u
pi_18657975
Op de meeste punten zijn de combi's al uitverkocht ... Enkel via www.goformusic.be nog denk ik ... Nuja, ik krijg normaal deze week mijn tickets via goformusic :p
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:30:07 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18658739
Heb gelukkig ook al tickets in the pocket.

Buiten N*E*R*D* en The Wu, wil ik ook graag Franz Ferdinand, The Von Blondies, The Darkness, Muse, Ben Harper, Placebo, Starsailor, Thou en P.J. Harvey zien.
Heb er zin in!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_18661734
hoelaat begint het programma van donderdag eignelijk?
  zondag 25 april 2004 @ 12:28:47 #294
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18669819
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:33 schreef superheist het volgende:
hoelaat begint het programma van donderdag eignelijk?
Ik schat rond 18:00
  zondag 25 april 2004 @ 23:01:39 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18682765
Kom er gisteren pas achter dat combitickets binnen no-time weg waren en dat de bekende voorverkoop adressen deze keer bijna niets hadden
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_18682894
quote:
Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kom er gisteren pas achter dat combitickets binnen no-time weg waren en dat de bekende voorverkoop adressen deze keer bijna niets hadden
Ik ben héél blij dat ik mijn tickets nog net op tijd binnen had
via budgetticket.nl kan je ze nog bestellen voor ¤145 per stuk, op marktplaats begint het zo'n beetje bij ¤200.- .
Wel leuk om te zien btw dat pinkpop kaarten daar nog steeds voor ¤80-¤100 weggaan; het schetst maar weer hoeveel beter het werchter programma dit jaar is.
pi_18683721
En wie gokken we voor de laatste zes plaatsen? Ik heb zelf geen idee, maar ben benieuwd naar mensen die misschien geruchten hebben gehoord... Op het forum van de Werchter site gaan de gekste verhalen, van The White Stripes tot Red Hot Chili Peppers.
brokenbranches | last.fm
  zondag 25 april 2004 @ 23:52:13 #298
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18683762
Nu Soulwax eindelijk een nieuwe cd heeft aangekondigd begint mijn hoop een beetje realistischer te worden. Maar volgens mij zit het hoofdpodium al vol of in ieder geval bijna vol.
  maandag 26 april 2004 @ 13:14:45 #299
43642 Bayswater
pi_18691851
Het lijkt er dus op dat het nu uitverkocht is. Je had gelijk onanymous.
Life lies a slow suicide
pi_18692557
Misschien The Thrills? Of The White Stripes? Daar gaan al heel lang geruchten over. Flip Kowlier komt ook steeds weer boven...

Die zes plaatsen klopt wel, staat ook op de site van Werchter zelf. Voornamelijk Marquee plaatsen wel.
brokenbranches | last.fm
  maandag 26 april 2004 @ 14:50:41 #301
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18694130
The White Stripes-geruchten zijn volgens mij altijd sterke hoop geweest. Gevolg van het camping-zingen ieder jaar, maar een echt gerucht. Volgens mij geen moment... en dat is maar goed ook
  maandag 26 april 2004 @ 14:51:29 #302
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_18694144
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')