Het bekende festivalconcept blijft behouden: een driedaags festival met de grote namen op de Main Stage, nieuw talent en intiemere acts in de Pyramid Marquee. Per festivaldag kunnen 70.000 bezoekers het terrein bevolken.
Metallica speelde in 2003 ook al op Rock Werchter en David Bowie is al aan zijn derde keer toe als TW-headliner. Binnenkort volgen nog meer namen en ook de voorverkoop start weldra.
quote:Blijkbaar
Op dinsdag 9 december 2003 10:32 schreef Bioslock het volgende:
Nu al? Wow.
quote:Tja, was vorige week bij concert van Frank Black en hij sprak met geen woord over de Pixies.. maar het eerste nummer dat gedraaid werd na afloop van het concert was Canonball van de Breeders.. misschien een hint??
Op dinsdag 9 december 2003 10:37 schreef spokje_30 het volgende:
Dat gerucht wordt idd steeds vaker verspreid, maar is dit niet meer de wens van de gedachte?? Ik zou het in ieder geval erg gaaf vinden.
quote:Werchter Classics?
Op dinsdag 9 december 2003 10:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Gerucht: Reunie optreden van de Pixies!
quote:Rock Werchter...
Op dinsdag 9 december 2003 10:43 schreef XL het volgende:[..]
Werchter Classics?
quote:Ik denk niet dat ze de Pixies naast Bowie op RW zetten. Dat zouden dan direct twee 'oude' headliners zijn, al kunnen ze op Werchter ook achter elkaar spelen... Dat zou dan weer een pracht van een zondag kunnen worden.
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Rock Werchter...
quote:ach ja... en die Smeets maar verkondigen dat hij geen bands wil die bijv. een arena kunnen vullen.... hahahahah... Jan, ze willen niet eens in Limburg spelen!!!! Erken dat nu eens....
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef Neilza het volgende:
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
quote:Idd pinkpop wordt een slap gebeuren
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
Mijn motto is vooralsnog: eerst zien, dan geloven. Als de Pixies al op Werchter zouden staan, zijn de onderhandelingen misschien nog niet helemaal rond, of Schueremans geeft hun naam nog niet vrij om later nog wat extra publiciteit te genereren.
quote:Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena
quote:Dan ben je voor die 2 kaartjes samen meer kwijt dan 3 dagen RW
Op woensdag 10 december 2003 11:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena
edit: ow dat is dus al bekend. Nouja
quote:Ook Offspring, Muse en Placebo schijnen hardnekkige geruchten te zijn.
Op donderdag 11 december 2003 11:06 schreef Retro het volgende:
Ws. The Pixies op RW'04. Hoorde het net op Stubru, laat het waar zijn.edit: ow dat is dus al bekend. Nouja
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:13 schreef placebeau het volgende:
Jaja, geweldig nieuw, de pixies staan op Werchter
en the white stripes zouden ook al gelekt zijn
samen met david bowie belooft dit al een geweldige editie te worden
Dat ziet er betrouwbaar uit!
dit is anders wel een goeie duidelijke site
quote:dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
ROCK WERCHTER 2004*Datum Bekend! Het festival vindt plaats op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 juli 2004 op het bekende festivalterrein!
1ste NAMEN:
-METALLICA komt voor 2de keer achter elkaar naar werchter en sluit bij ons zijn Europese tour af. Dan komen ze enkele jaren niet terug. en gelukkig maar
-DAVID BOWIE; zoals verwacht maar toch mooie naam alweer.* GERUCHTEN!
==> the PIXIES hoogstwaarschijnlijk op werchter! Deze morgen bevestigd door Herman Schueremans.
==> Belgische trotsen SOULWAX en dEUS brengen nieuw werk uit en zijn ook te verwachten op de mainstage van T/W2004.
==> Metaltoppers KORN is ook een zeer groot gerucht voor T/W 2004, ze touren namelijk in juni door Europa en van de organisatie weet ik dat als men de kans heeft om KORN te boeken ze deze kans ook niet zullen negeren!!!
==> Het is een publiek geheim, BASEMENT JAXX zal hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond de mainstage afsluiten met een gigantisch feestje...
==> MUSE & PLACEBO zouden volgens enkele bronnen ook wel eens op T/W kunnen staan dit jaar! Respectievelijk op zaterdag en zondag (MUSE als op 2 na laatste en PLACEBO als co-headliner ? ).
==> Grote kanshebbers voor de hoge plekjes in marquee zijn:
THE STROKES, KRAFTWERK, JUNKIE XL, BUSCEMI ft.
SQUADRA BOSSA en TRAVIS!==> Volgens enkele welingelichte bronnen zou LAMB een hoge postie bekleden op de mainstage de vrijdag!
==> DURAN DURAN, de oudjes zijn terug en gaan op reünietour... ze zullen waarschijnlijk op Glastonbury staan het weekend voor Rock Werchter. Dus een grote kanshebber voor Rock Werchter.
==> DAVE GAHAN? Zou hij na zijn grandioze overwinning vorig jaar in de marquee een plekje krijgen op de mainstage nu?
==> The WHITE STRIPES, 1 van de grootste sensaties van de laatste jaren die al in 2002 in de marquee stonden dit jaar op de main? Ze zouden alleszins in de buurt zijn tegen dan!
quote:Zou wel eens heel goed kunnen gebeuren hoor, dEUS op Werchter! Ze zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe plaat die eind deze zomer in de winkels moet liggen!
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef placebeau het volgende:
dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
aangezien barman met allerlei andere dingen bezig is
Maar wat niet is kan nog komen uiteraard.
quote:bron: http://www.stubru.be
TW Classics 2004De festivalzomer van 2004 begint met de derde editie van TW Classics op zondag 20 juni. The Corrs en Phil Collins hebben hun komst al bevestigd en je kan vanaf morgen ook tickets kopen in de winkel. De rest van de affiche volgt later.
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Lamb, Outkast, White
Stripes, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The
Thrills, El Tattoo Del Tigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa &
Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A
Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn,
Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man
Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen,
Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran,
Placebo, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel
Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk.
?????
Hmmm, zou een leuk lijstje zijn!
Ook the Darkness zou bevestigd zijn (door The Darkness zelf)
Hmm, dat vind ik iig de moeite waard
Wordt de eerste keer Werchter voor mij
quote:De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.
Op maandag 22 december 2003 13:58 schreef BushRanger het volgende:
Weet iemand wanneer de eerste namen door de organisatie van Rock Werchter bekend gemaakt gaan worden? Al dat gegok zegt me zo weinig...
De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.
quote:En The Darkness en de Pixies
Op maandag 22 december 2003 14:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.
De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.
quote:joepie..
Op zondag 21 december 2003 21:31 schreef XL het volgende:
Bron: T. Raumschiere komt naar Werchter.
Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The Pixies
Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo
Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere
Ziet er goed uit.
quote:Heel goed zelfs, alleen jammer dat het geruchten zijn...
Op vrijdag 2 januari 2004 13:59 schreef spacemangraig het volgende:
Van Festivalitisbelgium.be:Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The PixiesAfspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo
Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere
Ziet er goed uit.
- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar
- Wanneer begint de voorverkoop?
- Waar in Nederland zijn kaarten te koop?
- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?
- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:23 schreef greatgonzo het volgende:
Wij denken er over om volgend jaar ook te gaan, even wat vragen:- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar
gewoon 3 dagen dit jaar
- Wanneer begint de voorverkoop?geen idee
ik heb ze van goformusic.be besteld vorig jaar, en dat ging goed.
- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?
prima te doen. Met de trein kun je naar Leuven, en daar kun je dan met speciale bussen door naar het festival terrein. Was heel goed geregeld vorig jaar.
- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan
Ook nog nietbekend. ik dacht dat het 108 euro was vorig jaar, en dan moet je nog camping ticket van zo'n 20 euro, en reserveringskosten ofzo.
Overal waar je ook voor concerten in Nederland kaarten kunt kopen, dus postkantoren, GWK en op internet via ticketservice.nl
-ze moeten nog beginnen aan de nieuwe plaat
-thomas bangalter heeft een gehoorbeschadiging en treed (voorlopig iig) niet meer op in clubs e.d.
de enige (enorm kleine, oftewel vergeet het maar) kans is dat guyman een dj set gaat doen
The Pixies hebben bevestigd, They will come
quote:Joy!!!
Op zondag 11 januari 2004 20:32 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik heb het gister van een belgische vriend gehoord die bij de organisatie van Rock Werchter zit.The Pixies hebben bevestigd, They will come
Geweldig!, en wellicht ook T. Raumschmiere...ik ga alvast in de rij liggen bij vvk!
Zou wel heel gaaf zijn.
quote:I sure hope so
Op maandag 2 februari 2004 17:58 schreef XL het volgende:
Morgen komt de HUMO uit, HUMO heeft altijd de officiele primeus heeft met de Werchter Line-up. Ook de nieuwe festivalitis-site van Humo komt morgen, dat combineren is voor HUMO natuurlijk aardige publiciteit. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de namen een dag voor HUMO toch op internet stonden. Kortom, kunnen we vanavond een officieel lijstje verwachten?
quote:Helaas niet dus, zou ook erg vroeg geweest zijn.
Op maandag 2 februari 2004 21:24 schreef spacemangraig het volgende:[..]
I sure hope so
quote:Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:48 schreef spacemangraig het volgende:
Ik hoop op Muse/the Cure/Pixies dan wordt 't nog beter dan vorig jaar.
Maar met drie kom ik ook wel rond
Ik had eigenlijk gehoopt dat Pearl Jam dit jaar weer eens naar Europa zou komen. Dat is inmiddels ook alweer zo'n jaar of vier geleden geloof ik.
quote:Ik heb gelezen dat de volgende bands sowieso niet komen: System of a Down, Rammstein, White Stripes en helaas voor jou (en voor mij ook): dEUS.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:53 schreef XL het volgende:[..]
Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.
Lijst tot nu toe:
Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Korn
wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.
quote:The Cure kan nog komen, misschien dat ze later bevestigd worden. Kravitz hoeft van mij ook niet. Muse en The Darkness is geweldig
Op maandag 16 februari 2004 21:48 schreef spacemangraig het volgende:
Gaaf dat Muse en vooral the Pixies komen, was even bang dat die laatste niet zouden komen. Erg jammer van the CureHeb ze net ontdekt en zou het super vinden om ze ook gelijk live te zien dit jaar. Verder vind ik de line-up wel aardig, niet bijz. Metallica en Kravitz hoeven van mij echt niet. Evenals the Rasmus
Wel leuk: David Bowie, Korn, Placebo.
@#$%
quote:Ja, die zijn vandaag bevestigd.
Op dinsdag 17 februari 2004 05:53 schreef thomas26 het volgende:
Moloko zal er ook zijn
De overige sterke geruchten blijken inderdaad (nog niet) te kloppen, daar was bij mij dan ook geen goede bron bij bekend.
quote:Waar is Coldplay?
Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
Nieuwe namen bekend gemaakt!!Lijst tot nu toe:
Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Kornwel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.
Normaal alleen Housepartijtjes, maar nu eens compleet iets anders!
quote:Die zijn al 2x geweest. Waar was jij toen?
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef Debs het volgende:[..]
Waar is Coldplay?
quote:denk dat we dat kunnen vergeten aangezien belgie zich niet heeft geplaatst... zou wel tof zijn opzich maar denk ik toch moeilijk te mixen met het festival...
Op donderdag 19 februari 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze 4 juli de EK 2004 Finale uitzenden daar!
quote:Ik ben er vrij zeker van dat de finale uitgezonden zal worden (tijdens de pauzes, natuurlijk).
quote:vorige keer dat ik er was, was de wk finale (2002) en die werd geloof ik niet uitgezonden, maar ik heb 'm toen bij de patatboer op de camping gekeken daar met wat maten, net zo gezellig
Kosheen, Moloko en T. Raumschmiere ?quote:Op maandag 1 maart 2004 12:14 schreef Coolfool het volgende:
Ik mis not iets Underworld/Fatboyslim/ChemicalBrother/2ManyDj's achtigs, ben wel benieuwd wat er daarvan komt, ik vind een beetje gek gespring altijd wel welkom op Werchter.
Nu nog HIM, maiden en AC/DC hequote:Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
<p>Lijst tot nu toe:<p>Pixies<br>Kosheen<br>Monster magnet<br>Lenny Kravitz<br>Ben Harper<br>Metallica<br>The darkness<br>T. Raumschmiere<br>Muse<br>De Heideroosjes<br>Lamb<br>David Bowie<br>Dropkick Murphys<br>Placebo<br>The Rasmus<br>Korn<p>wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.
Zat ik ook al te denken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:06 schreef placebeau het volgende:
Als david bowie en placebo op een zelfde dag spelen kunnen we misschien wel iets verwachten.
Ze kennen elkar goed, en iedereeen herinnert zich wel het duet van "without you I'm nothing"
vind de line - up verder niet zo geweldig, ga misschien alleen zondag gaan.
Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:31 schreef greatgonzo het volgende:
waar en wanneer kun je kaarten kopen?
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:52 schreef Dae het volgende:
[..]
Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.
1) Volgens mij niet zo heel erg streng. Caravans/barbecues/meerdere treetjes bier niet toegestaan op de campings? Had je vorig jaar een rond moeten lopen in Werchter dorp, die arme bewoners van het echte dorp...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
vouchers, das wel minder, dan moet je 2x in een dikke rij staan.
Nog een paar vraagjes:
1) hoe streng zijn ze op Werchter, is alles er bijna mogelijk, of is alles zeer
strak geregeld? (doel op bier/blikjes etc)
2) hoe is het met de bereikbaarheid, alles nog een beetje overzichtelijk en begaanbaar (bedoel dus niet 1 grote modderzooi á la lowlands na een dikke bui)
3) goed met openbaar vervoer te bereiken, of liever de auto?
4) gezellig voor Nederlanders, of wordt je door die belgen met de nek aangekeken?
ik heb me vorig jaar toch dik geamuseerd op de A, was een zalige bende vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:13 schreef Scylla het volgende:
Er zijn meerdere campings, kleine en grote, en de meeste liggen iets van een 10 tot 20 minuten lopen van het terrein. Natuurlijk heb je ook campings die vlak bij het terrein zijn, maar geloof me, daar wil je niet zitten.![]()
Dit is hem dan, de pinkpop-line up.quote:Zaterdag 29 mei: 16.00 – 23.00 uur
N*E*R*D – ROY PACI – 37 STABWOUNDZ – VIVE LA FETE – THE SHEER – ADHD
Zondag 30 mei: 13.00 – 23.00 uur
TIESTO – THE PIXIES – AFTER FOREVER – THE RASMUS – LESS THAN JAKE
DAVE CLARKE LIVE – T. RAUMSCHMIERE & BAND – AUDIO BULLYS – KAIZERS ORCHESTRA
Maandag 31 mei: 11.00 – 23.00 uur
LENNY KRAVITZ – MUSE
BLACK EYED PEAS – SUGABABES – SEEED
MOLOKO – THE ROOTS – THE DATSUNS – FRANZ FERDINAND
STARSAILOR – OJOS DE BRUJO – GOLDFRAPP – THE THRILLS – NOVASTAR
Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef Scylla het volgende:
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.
Camping B0 is lekker dichtbij, denk 5 minuten lopen. En de muziek is te horen op de campingquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:08 schreef greatgonzo het volgende:
zijn de campings trouwens ver weg van het terrein?
Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'quote:Waar is Coldplay?
Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:33 schreef Rex_Everything het volgende:
Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'
Die spelen 25 juni nog in Engeland, dat is de laatste bevestigde tourdatum volgens de eigen site. Ze zijn dus in de buurt, maar lijken de tour vlak voor Werchter af te breken. Ik vind het een typische zaterdag headliner voor Werchter. In 2002 hadden ze een goede show die goed werd ontvangen. Kortom, ik zou er niet van opkijken. In de geruchtenmachine is het gerucht volgens mij afgezwakt de laatste paar weken. Het zal inderdaad wel niet dus...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat RHCP op Werchter komen? Klein zeker?
Red Hot Chili peppers, The Cure... als we dan toch 2002 gaan herhalen....quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef spacemangraig het volgende:
the Cure moet komen!!!!
Op welk uur was dat? Wij hebben namelijk een half uur in de rij gestaan om je kaartje om te wisselen, dan nog eens een half uur om je kaartje weer om te wisselen voor een bandje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.
Ja, wat zou dat fijn zijn. En origineel. En vindingrijk. Nog niemand hints in die richting zien staan op z'n immer volgekrabbelde handje? Of is dat nog steeds voorbehouden voor de goededoelenbusiness?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:
[..]
Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zettenMaar das een beetje off topic...
Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezitquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:47 schreef spacemangraig het volgende:
vorig jaar was mijn eerste Werchter, dus die van 2002 heb ik niet meegemaakt. Nelly furtado mag thuis blijven van mij. dEUS daarentegen..
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
PJ harvey @ werchter:)
Nee, bevestigd, http://www.werchter.nlquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).
Het is echt nieuws, vandaag bekend gemaakt dat Polly komt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).
De vorige shows van PJ Harvey op werchter (99 en 01) vond ik niet best!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
PJ harvey @ werchter:)
coldplay mag thuisblijven, twee jaar na elkaar is al meer dan genoegquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef yootje het volgende:
Hopelijk komen Electric Six, Coldplay, The White Stripes of Ill Ninoop een festival, dan is mijn keuze gauw gemaakt
[late reactie hierop] ik denk dat in die categorie norah jones erg leuk zou zijn, half juni staat ze voor 2 concerten in de hmh dus ze zal wel in de buurt zijn, aan de andere kant is ze volgens mij niet echt een festivalartieste en wordt ze nergens genoemd als gerucht, dus norah jones zal wel een wens blijven...quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:32 schreef placebeau het volgende:
tja, werchter 2002 was een zaaalige editie
Nelly furtado zou moeten terugkeren, met haar schitterende nieuwe CD!
richting podium??quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef Rex_Everything het volgende:
Als Coldplay nog één keer komt gooi ik iets.
neenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
richting podium??
vind ik ook goedquote:Op maandag 8 maart 2004 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
neen
een zanger van het podium
Amen, nog nooit zoiets gezien. Erg onverwacht.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezit![]()
Gisteren is Air door Schueremans (himself) bevestigd in het Belgische tv-programma Ter Zake.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef XL het volgende:
Ik mis van de 'bevestigde' namen alleen AIR nog.<br>Dat was toch een gerucht met duidelijke bron. Zowel eigen site als Studio Brussel. Zou dit dan afgeketst zijn, of houden ze AIR nog achter de hand
Ja, ik hoorde het ja... ik denk dat als je vanuit het standpunt van de artiest kijkt dat het ook zeker waar is, maar vanuit het standpunt van de bezoeker ook weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op een internationale bijeenkomst van professionals uit de concertwereld, is Rock Werchter uitgeroepen tot het beste festival ter wereld.![]()
2, 3 en 4 juli, dat zijn er toch echt 3 volgens mijn wiskundeknobbelquote:Op maandag 22 maart 2004 22:10 schreef Twiks het volgende:
www.rockwerchter.be nieuwe site online! 4 dagen nu ook dacht dat het er 3 waren! TOPPIEEEE ik ben er 4 dagen in ieder geval
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, kreeg net de oude site, waar nog 2, 3 en 4 opstonden![]()
1/7 Basement Jaxx lijkt me wel cool, Pink wat minder
2/7 Dropkick Murphy's, Darkness, Korn, Metallica, Nelly Furtado, perfecte dag!!![]()
![]()
3/7 Muse en Lenny Kravitz, zeer goed
4/7 Behalve Danko Jones en starsailor niet echt bands waar ik warm van wordt, maar misschien is David Bowie wel gaaf
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:21 schreef XL het volgende:
Wooohooo!!!! Sugababes
Het zijn in jouw ogen wellicht ouwelullen, de muziek is zeker geen ouwelullenmuziek, dan is 100% wat er op werchter komt namelijk ouwelullenmuziekquote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
mwa, mits er vrijdags nog genoeg plaats is zit ik erover te denken om dan pas te gaan, dan mis je alleen Pink, The Cure en Basement Jaxx.
The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense)
Is bijna precies dezelfde line-upquote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:38 schreef MCH het volgende:
Bah, ik vind het een matige line-up. Ik ga liever voor 80 euro hierheen ---> www.hurricane.de
mwah ik zie Danko liever in de Pyramid denk ik, veel gaver als die hele ondergrond gaat trillen. Maar dat ie komt is natuurlijk al geweldig.quote:edit: en Danko vorig jaar in de Pyramid marque geniaal, dit jaar op de mainstage.
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense)
Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:
De hele 4 dagen zijn geweldig, ik zit alleen met één probleem.Placebo
en
Air
lijken tegelijk te spelen, maar ik wil ze allebij dolgraag zien
.
Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.
Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.
Nee, ik kies dan wel voor Bowiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:52 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horen
Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bijna precies dezelfde line-up
Maar wel goekoper! Zit je wel tussen de duitsers alleen
zeikerds heb je altijd hequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bijna precies dezelfde line-up
Maar wel goekoper! Zit je wel tussen de duitsers alleen
Okeejj thabomb, peace man!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.
postkantoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
Ik wil dus zeker heen nu ik al die bands lees...
ipv pinkpop gezien het slechte programma aldaar
magoed wie o wie weet nu waar je kaarten kan bestellen in NL??
en vanaf wanneer? is da al bekend?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
Ik wil dus zeker heen nu ik al die bands lees...
ipv pinkpop gezien het slechte programma aldaar
magoed wie o wie weet nu waar je kaarten kan bestellen in NL??
ja, maar: WAAR?? ticketservice loketten staan er niet en tevens kan je in belgië al bestellen via telefoon enzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef placebeau het volgende:
kijk ff op www.rockwerchter.be
bij tickets --> VVK
17 april dus
Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....
Ik ga ze 'gewoon' in Antwerpen halen, zoals altijd....
das goed nieuwsquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Heerlen
Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....
Ik ga ze 'gewoon' in Antwerpen halen, zoals altijd....
Het is ook altijd zo geweest, dat het via ticketservice kon... maar nu zwijgt alles en iedereen erover. Het was ook altijd maar een gedoe... Vouchers die je aan de kassa kon omwisselen, verschillende tarieven aan registratiekosten. Het was altijd een gedoe... Mijn schatting op basis van niks is dat Werchter van dat gedoe afwilde, dat Ticketservice te arrogant is om met Werchter mee te denken/werken. Dus dat Werchter heeft besloten met Ticketservice te stoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:42 schreef menjo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.
Zal proberen er dit jaar ook voor het eerst bij te zijn, na 3x Lowlands, 3x Pinkpop nu de eerste keer Werchter. Denk trouwens dat er veel mensen van Pinkpop overlopen naar Werchter dit jaar...quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zeikerds heb je altijd he
kmoet zeggen dat ik de line-up best cool vind. ben er dan ook zeker bij dit jaar, voor de 1e keer Werchter
17 april start de fysieke verkoop van kaartjes. Online kan het nu al.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef onanymous het volgende:
[..]
Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??
quote:Neen, sinds dit jaar werken we niet meer samen met ticketservice. U kunt nu reeds telefonisch tickets kopen op 0900 45 000 45.
Groetjes,
Dennis
*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ik heb de organisatie gevraag over de samenwerking met tickerservice dit jaar. Dit was het antwoord:
[..]
Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef onanymous het volgende:
[..]
*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...
Dan wel die dag dat ik eigenlijk naar Pinkpop zou vertrekkenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.
ukkelpop is de belgische tegenhanger van lowlands, werchter die van pinkpopquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:43 schreef Joralf het volgende:
Hoeveel podia zijn er op Werchter? Ben er wel benieuwd naar want ik weet niet of het wel kan tippen aan Lowlands. Sfeer is daar zo geweldig, ook het aantal podia werkt daar aan mee
Volgens de site moeten er nog namen bij komen. Er is sprake van zes bands de donderdag, en er moeten wel nog wat gaatjes gevuld worden. Ik gok op nog zo'n veertien namen in totaal. Red Hot Chili Peppers mogen inderdaad gerust komen, maar zet dat maar uit je hoofd, die komen niet. Alanis Morisette kan beter op de zuidpool gaan optreden. Wie wel nog mogen komen: a perfect circle, the strokes, melissa auf der maur, eagles of death metal, the white stripes, black rebel motorcycle club, the datsuns, foo fighters, masters of reality, admiral freebee, flip kowlier, mintzkov luna en burning brides. Enkele daarvan zijn al in geruchten opgedoken. Blijven hopen dus.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:37 schreef Truck het volgende:
By the way, is het programma nu al volledig bekend (?), of kunnen er hier en daar misschien nog wat bands bij..?
*denkt stiekem aan RHCP / Alanis*
liever niet..quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef XL het volgende:
Oasis op Glastonbury!
Zouden ze dan toch......
Dat noem ik nog eens handigquote:Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef Truck het volgende:
Volgens mij zijn ze vanaf 17 april gewoon bij ticket verkoop punten verkrijgen (niet ticketservice). Misschien dat je het beste even op de site kan zoeken, hier staan namelijk de zuidelijke verkooppunten en sinds kort ook een aantal verkooppunten voor de rest van 't land.
Stoer hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:14 schreef Nazzgul het volgende:
Ik heb, voor een groepje van 10, gewoon telefonisch besteld en intussen ook betaald, na ontvangst van schriftelijke bevestiging. Kaarten komen er binnekort aan dus.
Door het via een gezamenlijke bestelling te reserveren scheelde het flink wat in kosten en we zijn er i.i.g. op tijd bij! Voor degenen die in de rij gaan staan enzo, succes!![]()
Oke oke, maar de conclusie van mijn verhaal is dus dat ik gewoon lekker telefonisch zou bestellen omdat je dan goedkoop, snel en zonder veel extra moeite de kaartjes kan verkrijgen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef Najra het volgende:
[..]
Stoer hoor
![]()
![]()
![]()
Tja.. dat ligt er maar net aan voor welke bands je gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef thaleia het volgende:
Mijn vrienden en ik blijken onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusie te hebben getrokken: ondanks Bowie en over het algemeen een leuke zondag haalt het programma het toch bij lange na niet bij vorig jaar. Wij slaan een jaartje over en hopen op een goed Lowlands-programma.
Desalniettemin natuurlijk iedereen veel plezier gewenst
Dat is juistquote:Op donderdag 15 april 2004 18:08 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid..je kan je RW kaarten alleen kopen bij de verkooppunten die op de RW website staan en niet bij ticketservice..?
yep, maar wel met als voordeel geen omwisselbiljetten meer. We mogen nu gelijk bij de belgen aansluiten.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:08 schreef InsaneM666 het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid..je kan je RW kaarten alleen kopen bij de verkooppunten die op de RW website staan en niet bij ticketservice..?
Radiohead was geweldig vorig jaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef labello het volgende:
Als ik me niet vergis worden er komende week nieuwe namen bekend gemaakt, dan krijgt de verkoop weer een extra boost natuurlijk. Maandag de aankondiging en dan dinsdag in de HUMO las ik op het RW forum.
Ik denk toch dat ik morgen alvast kaartjes ga halen. De line up is niet zo spectaculair als vorig jaar, maar toch vind ik hem zeker de moeite waard! Bovendien is het gewoon een heel gezellig gemoedelijk festival. Heb er zin in! Nu maar hopen dat het net zulk weer als vorig jaar zal zijn...
overtuig me maarquote:Op zondag 18 april 2004 16:57 schreef Retro het volgende:
Superheist, kleur Zornik ook maar vast geel.
je vergeet nelly furtadoquote:Op zondag 18 april 2004 18:29 schreef XL het volgende:
Gelukkig komen the Black Eyed Peas toch nog! Ik maakte me al lichte zorgen... De koning van Dancehall-music, Sean Paul, ook op het programma. Supersupergaaf programma. Hopelijk hebben ook alle mensen die Pinkpop afzeikten op de Sugababes en Tiesto nu ballen genoeg om dat ook bij Werchter te doen. Pink!, Sugababes, Black Eyes Peas, Sean Paul, Wu Tang Clan...
Dat vind ik dam wel weer een traditioneel werchter-artieste, ik zou dan bijvoorbeeld liever Within Temptation ofzo aan het rijtje toevoegen... en T. Raumschmiere misschien.quote:Op zondag 18 april 2004 19:48 schreef superheist het volgende:
[..]
je vergeet nelly furtado
Nelly Furtado is toch net iets anders dan andere vrouwelijke popzangeressenquote:Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef superheist het volgende:
ik weet niet wat traditioneel is... ik denk rock en dance ofzo.. waar WT en T. Raumschmiere wel onder vallen.. wat is nelly f. dan eigenlijk? gewoon pop toch... en waarom is zij wel een RW artiest? omdat ze op lowlands stond oid?
Als je haar album beluisterd hoor je dat ze veel verschillende muziekstijlen beheerst en ze zingt echt goedquote:Op zondag 18 april 2004 22:33 schreef superheist het volgende:
hmm, ok, in welk opzicht? vind het persoonlijk echt kut muziek, maarja.
Daar zet ik dan weer mijn twijfels bij. Nou ja, zelf vind ik het wel mooi eigenlijk. Van mijn conservatorium-huisgenote mag ik er niet naar luisteren omdat ze gebruik maakt van technologie om gebreken in haar stem te verwerken. Zij heeft haar ooit live gehoord en dat was een van de grootste muzikale afknappers die ze totdantoe had meegemaakt. Zelf vond ik een ander live-optreden van haar juist leuk. Omdat ik niet weet welke artiesten wel en welke artiesten geen gebruik maken van dergelijke electronische hulpmiddelen zal het me worst wezen. Wat niet weet, dat deert niet.... Het werchter-artiest zijn, volgens mij staat Nelly op Werchter omdat Nelly daar thuis hoort. Within Temtation dan, die staan op Werchter omdat de muziek van ze op Werchter thuishoort. Ik krijg bij Within Temptation een beetje de kriebels, dat ze achter het eigen imago aanlopen. Dat ze moeten leren van wat de pers over ze schrijft. Een Furtado is in mijn ogen dan veel meer artiest en veel meer naturel, minder gekunsteld. Die krijgt reviews in plaats van opbouwende kritiek, die verrast ook... zeer belangrijk.quote:Op zondag 18 april 2004 22:39 schreef Dezz het volgende:
[..]
...ze zingt echt goed
Oftewel, ze weet haar zwakke punten te verbergen, en haar goede punten komen mooi naar voren. Absoluut niets mis mee, want voor de rest klinkt ze geweldig.quote:Op zondag 18 april 2004 22:55 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, zelf vind ik het wel mooi eigenlijk. Van mijn conservatorium-huisgenote mag ik er niet naar luisteren omdat ze gebruik maakt van technologie om gebreken in haar stem te verwerken.
Huh??quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef XL het volgende:
1036 euro armer...
8 kaartjes rijker...
Gloeiende gloeiende, als je het optelt zie je pas wat voor godsvermogen je hebt uitgeven.
ik bedoel natuurlijk 1032.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef onanymous het volgende:
[..]
Huh??
ik was ¤1.056,- kwijt :S
hoe doe je dat??
Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Daarnaast heb ik nog nooit in de rij voor een kaartje Wechter hoeven te staan omdat het simpelweg nog nooit binnen een maand uitverkocht is geweest en heeft er de line-up dit jaar ook niet voor.
Duur:quote:Metallica
Lenny Kravitz
Korn
Sugababes
Muse
David Bowie
Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,quote:Pixies
Pink
Black Eyed Peas
The Cure
Placebo
Wu Tang Clan
N*E*R*D
Nely Furtado
ja, dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef annoh het volgende:
ik moet binnenkort ook maar eens een kaartje kopen! wanneer zal het eigenlijk uitverkocht zijn? Ik snap dat soort dingen nooit.....de logica daarin bedoel ik dan
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook af
doe maar hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef hannekethemaster het volgende:
Sean Paul?????????? moet ik nou mijn slettenoutfits gaan meenemen naar Werchter....
We zullen zien (heb vandaag wel mijn kaartje voor de 4 dagen binnen btw). De meeste mensen, zoals ik, komen omdat ze elk jaar gaan naar Werchter ongeacht de line-up. Gewoon vanwege het festivalsfeertje. Een line-up trekt extra mensen als de band een grote naam heeft en de afgelopen tijd weinig optrad (zoals Metallica en REM verleden jaar). Dit jaar is dat met de Cure (waarvan de laatst gegeven concerten niet echt sterk waren) en de Pixies qua naam minder (persoonlijk ben ik het daarmee niet eens, Pixies zijn waanzinnig). De andere namen zijn meestal al met een tour bezig dus hoeft men niet speciaal naar Werchter toe om dit te zien.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:40 schreef onanymous het volgende:
[..]
Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...
ik ga je even helpen
Zeer duur :
[..]
Duur:
[..]
Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,
bijv. Within Temptation, Dropkick Murphys, Heideroosjes, The Darkness, The Rasmus. Alle bovengenoemde namen zijn zeker geen kleintjes in de festivalwereld dus of je nu van het programma houdt of niet, duur is het. Ik heb nog nooit zo'n goede line up gezien wat dat betreft. Er komen gewoon genoeg dance/rnb acts als je daarvan houdt, maar ook voor de rockfans is het een geweldig festival... Die combinatie kom je niet vaak tegen...
Zie de sitequote:Op woensdag 21 april 2004 23:10 schreef Spatel het volgende:
Waar kan ik de kaarten bestellen? Bij ticketservice hadden ze enkel dagkaarten.
Hoeveel zijn er nu al verkocht??quote:Op donderdag 22 april 2004 11:44 schreef SjacoBaco het volgende:
De kaartjes gaan trouwens rete hard...... wees er snel bij als je een combiticket wil, naast de pot pissen is dan je eigenschuld....
Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, ik heb ze nu via www.goformusic.be besteld. Ik hoop dat het lukt.
Wat dacht je van de dubbele verzendskosten?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:56 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.
Eerst de een helemaal afrekenen, en dan de ander. Lekker omslachtig.
De eeuwige vloek van het festival. Die paar optredens die je echt graag wil zien zijn altijd tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:31 schreef Spatel het volgende:
Als dit namelijk wel zo is, heb ik namelijk een probleem, ik wil en Bowie zien, en Air. Weet iemand dit?
Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, ik heb ze nu via www.goformusic.be besteld. Ik hoop dat het lukt.
Mooiquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
GODVERDOMME.
Uitverkocht.
Ik ga eens kijken of ik ze nog via België kan krijgen.
Het gerucht gaat al her en der ja... ben ik ff blij dat ik afgelopen woensdag mijn kaarten nog heb kunnen halenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef Kolkus het volgende:
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!![]()
Ik schat rond 18:00quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:33 schreef superheist het volgende:
hoelaat begint het programma van donderdag eignelijk?
Ik ben héél blij dat ik mijn tickets nog net op tijd binnen hadquote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kom er gisteren pas achter dat combitickets binnen no-time weg waren en dat de bekende voorverkoop adressen deze keer bijna niets hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |