quote:nee, natuurlijk niet want dan is er ook een super prijs verschil. Tenzij je de MG neemt met 986pk! dan neem ik die weer liever
Op dinsdag 16 december 2003 12:02 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
liever dan een Enzo of 575M ??
quote:ik ben ook een beetje teleur gesteld. zo zie je maar dat Mercerdes McLaren begint op te slokken. En wij dusdanig de kans zullen missen om weer een super samenwerking krijgen als bij de McLaren F1. McLaren en BMW, die veel beter bij elkaar passen in mij mening
nee, je bent niet de enige.
Het is een grote rotzooi waar mercedes en mclaren de autoliefhebber tien jaar op hebben laten wachten, erg triest!
quote:Jij zegt 'een Ferrari'
Op dinsdag 16 december 2003 12:10 schreef Chillmeister het volgende:[..]
nee, natuurlijk niet want dan is er ook een super prijs verschil. Tenzij je de MG neemt met 986pk! dan neem ik die weer liever
Maar ik heb nog steeds liever een 360 dan die MG, ook al heeft tie 765PK (tijdelijk 200 meer met NOS) een Ferrari blijft mooier/beter
(behalve de Enzo want die vind ik niet erg mooi)
quote:ik vond die MG ook wel mooi, nou ja... dat ie z'n hoofd stootte dan
Op dinsdag 16 december 2003 12:59 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Jij zegt 'een Ferrari'
Maar ik heb nog steeds liever een 360 dan die MG, ook al heeft tie 765PK (tijdelijk 200 meer met NOS) een Ferrari blijft mooier/beter
(behalve de Enzo want die vind ik niet erg mooi)
quote:Weet het niet meer precies, maar was iig langzamer dan de bmw m3 csl. En die had in de regen gereden... Dus niet zo goed van de MG...
Op dinsdag 16 december 2003 18:23 schreef paullo het volgende:
wat heeft die MG X power voor resultaat gehaald ik zag em afgelopen zondag in de uitzending staan als ik me niet vergis.
Alleen dat Jeremy z'n hoofd stootte was lollig
quote:1.46,9 volgens mij
Op dinsdag 16 december 2003 18:23 schreef paullo het volgende:
wat heeft die MG X power voor resultaat gehaald ik zag em afgelopen zondag in de uitzending staan als ik me niet vergis.
idd langzamer dan de M3 en een 911 GT3
quote:Hij zat 1/10 seconde onder de M3 CSL die op nat wegdek had gereden. En de GT3 stond wel een behoorlijk stuk hoger als de M3 hè!!
Op dinsdag 16 december 2003 19:39 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
1.46,9 volgens mij
idd langzamer dan de M3 en een 911 GT3
quote:volgens mij was het 1/10 boven de M3 en volgens JC moet je van een natte tijd 4 seconden halen voor de droge tijd dus zit de M3 op 1.42
Op dinsdag 16 december 2003 20:12 schreef Tarantino het volgende:[..]
Hij zat 1/10 seconde onder de M3 CSL die op nat wegdek had gereden. En de GT3 stond wel een behoorlijk stuk hoger als de M3 hè!!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2448292527&category=43114#ebayphotohosting
Jammer dat ik niet zoveel geld heb, anders was een bod wel de moeite waard geweest.. heb je toch iets unieks, ondanks dat het een lada is...
quote:Ik bedoelde eronder in het klassement
Op dinsdag 16 december 2003 21:11 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
volgens mij was het 1/10 boven de M3 en volgens JC moet je van een natte tijd 4 seconden halen voor de droge tijd dus zit de M3 op 1.42
quote:maar ze gaan het volgende week ofzo testen met de dubbele nos injectie == 1000pk
Op donderdag 18 december 2003 15:58 schreef Tarantino het volgende:[..]
Ik bedoelde eronder in het klassement
En de GT3 was ook op nat wegdek!
quote:Volgens mij zeiden ze dat ze áls de versie met 1000pk er was ze deze maar eens moesten gaan testen.. Ze hebben nooit gezegd dat ze dat zouden gaan doen, en zeker niet volgende week...
Op donderdag 18 december 2003 16:11 schreef UsurPia het volgende:[..]
(dat werd althans beweerd)
quote:Ze hebben inderdaad gezegd dat ze het wellicht zouden doen, mocht de mogelijkheid zich voordoet... Maar ik denk (hoop in ieder geval
Op donderdag 18 december 2003 16:24 schreef Larry101 het volgende:[..]
Volgens mij zeiden ze dat ze áls de versie met 1000pk er was ze deze maar eens moesten gaan testen.. Ze hebben nooit gezegd dat ze dat zouden gaan doen, en zeker niet volgende week...
quote:Dit is echt een koopje 7400 pond (10,550.09 Euro), zeker als je nagaat dat die Lada voor een kleine 100.000 pond (142,568.68 EURO)
Op donderdag 18 december 2003 15:32 schreef Larry101 het volgende:
De Lada van vorig seizoen staat te koop op Ebay... met dank aan www.nu.nlhttp://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2448292527&category=43114#ebayphotohosting
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Jammer dat ik niet zoveel geld heb, anders was een bod wel de moeite waard geweest.. heb je toch iets unieks, ondanks dat het een lada is...
quote:hij is niet met 100.000 pond aan onderdelen verbouwd. Lotus zou er 100.000 voor rekenen aan een klant omdat die 100.000 pond ook de uren van de Lotus technici inzit. er zaten zo'n 8 man (misschien zelfs meer) een hele week aan te sleutelen. ja dan kom je al gauw op 100.000.
Op vrijdag 19 december 2003 02:43 schreef dolfijn999 het volgende:[..]
Dit is echt een koopje 7400 pond (10,550.09 Euro), zeker als je nagaat dat die Lada voor een kleine 100.000 pond (142,568.68 EURO)
verbouwd is. (dat zal Top Gear erniet voor betaald hebben, maar toch)
maar nog steeds ik heb deze aanbieding de laatste 4 dagen gevolgd en ik vind 7.400 pond heel weinig, omdat er gewoon weg maar 1 Lotus lada nu bestaat, een echte collectors item
quote:nee ze zeiden letterlijk:
Op donderdag 18 december 2003 16:24 schreef Larry101 het volgende:[..]
Volgens mij zeiden ze dat ze áls de versie met 1000pk er was ze deze maar eens moesten gaan testen.. Ze hebben nooit gezegd dat ze dat zouden gaan doen, en zeker niet volgende week...
dit betekent niet meteen dat ze de versie met 1000pk zullen krijgen (ik hoop het wel), misschien voegen ze gewoon zelf NOS toe aan de MG.
quote:Nee dat 'add some Nitrous to it' was figuurlijk bedoeld, in de zin van laten we die versie eens nemen, ze bedoelden niet dat ze zelf iets toe zouden voegen, maar dat ze wachten op de versie met ongeveer 1000 pk.
Op vrijdag 19 december 2003 09:38 schreef Chillmeister het volgende:[..]
nee ze zeiden letterlijk:
"you know what? Let's add some Nitrous to it. (iedereen juichen) "we'll do that sometime in the near future, goodnight"dit betekent niet meteen dat ze de versie met 1000pk zullen krijgen (ik hoop het wel), misschien voegen ze gewoon zelf NOS toe aan de MG.
quote:ik ben half engels, en ik weet precies wat ze bedoelen. tuurlijk hoop ik dat ze die mega versie gaan proberen. maar het zal mij ook niet verbazen als ze zelf nitrous zouden toevogen. want als iemand het doet, doen zij het wel. Dus dat figuurlijk bedoelen waren zij helemaal niet duidelijk in en kunnen meerdere dingen bedoelen
Op vrijdag 19 december 2003 11:28 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nee dat 'add some Nitrous to it' was figuurlijk bedoeld, in de zin van laten we die versie eens nemen, ze bedoelden niet dat ze zelf iets toe zouden voegen, maar dat ze wachten op de versie met ongeveer 1000 pk.
Dat is gewwon een vorm van anders formuleren, je moet niet alles letterlijk vertalen.
quote:Ok, ik begrijp je volkomen en was niet op de hoogte natuurlijk dat je half engels bent en dus ook de vertaling precies zal weten. Maar ik denk dat ze wachten o pde versie van MG/rover zelf.
Op vrijdag 19 december 2003 11:48 schreef Chillmeister het volgende:[..]
ik ben half engels, en ik weet precies wat ze bedoelen. tuurlijk hoop ik dat ze die mega versie gaan proberen. maar het zal mij ook niet verbazen als ze zelf nitrous zouden toevogen. want als iemand het doet, doen zij het wel. Dus dat figuurlijk bedoelen waren zij helemaal niet duidelijk in en kunnen meerdere dingen bedoelen
http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=morespecial&site=televisienieuws&sid=4
quote:
Top Gear-specials in december!
In de maand december heeft Veronica een extra surprise voor de autoliefhebber: vier keer 'Top Gear Special'. Jeremy Clarkson gaat op zijn geheel eigen, cynische en scherpe manier op zoek naar de auto met het meeste rijplezier van 2003 en hij heeft een top honderd samengesteld van de beste auto's allertijden. Daarbij moet wel aangetekend worden dat het enige en alles beslissende jurylid Jeremy Clarkson is. Dus veel exotische Italiaanse modellen en 'turbocharged' Japanners. Maar er zitten ook een paar verrassingen tussen!19 en 26 december, 'Top Gear Special: Top 100 Cars'
'Top Gear' staat bekend als het beste autoprogramma van de wereld, dus als zij een top honderd van de beste auto's allertijden samenstelt, dan is het opletten geblazen voor de ware autoliefhebber. Genadeloos, glashard en uiterst secuur telt Jeremy Clarkson ze af, van nummer 100 tot de beste auto ooit gebouwd.
quote:En wassie hetzelfde?
Op vrijdag 19 december 2003 21:09 schreef Chillmeister het volgende:
is dit dezelfde als jeremy top 100 cars dvd? want dan hoef ik hem niet te kijken
Daarnaast viel me op dat de Lada, zoals ik die hierboven heb genoemd, dezelfde kleuren heeft als de Lotus die ze lieten zien uit de jaren '80.
Ik wist niet dat dit kleurenschema in de Lotus historie zat, maar die Lada nog specialer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |