quote:Na de winterstop maakt het toch niet meer uit? Zo was het vroeger iig
Op dinsdag 30 december 2003 15:34 schreef Eilanden het volgende:Voetbalzone zit fout. Rivaldo heeft inderdaad 26 minuten meegedaan in de uitwedstrijd tegen Celta, waardoor hij niet voor Porto kan spelen in de CL.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:36 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Maaskant schijnt ook de warme belangstelling van heerenveen te hebben. Zelf denk ik eigenlijk dat het toch op die Verbeek neer gaat komen. Lijkt me absoluut geen verbetering, maar dat terzijde.
Maaskant zit goed binnen bij WillemII, maar wacht volgens mij ook af wat feijenoord gaat doen.
quote:Volgens mij maakt dat wel uit, want dat was ook één van de redenen waarom Man. United Viduka wilde inlijven: Hij was nog niet Europees in actie gekomen.
Op dinsdag 30 december 2003 16:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Na de winterstop maakt het toch niet meer uit? Zo was het vroeger iig
quote:Bert van Marwijk komt vrij..
Op dinsdag 30 december 2003 16:06 schreef SCH het volgende:
wie gaat foppe nou opvolgen?
quote:Dat roep ik al een hele tijd, maar dan word je met reglementen om de oren geslagen, die vertellen dat het niet meer zou mogen. Maar goed, we zullen het wel zien als de CL straks weer begint...
Op dinsdag 30 december 2003 16:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Na de winterstop maakt het toch niet meer uit? Zo was het vroeger iig
quote:Ik vroeg niet wie er vrij komt
Op dinsdag 30 december 2003 16:48 schreef methodmich het volgende:[..]
Bert van Marwijk komt vrij..
quote:Vooralsnog wijst alles op Verbeek, maar wie weet gaat Riemer nog verrassen.
Op dinsdag 30 december 2003 16:50 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vroeg niet wie er vrij komt
![]()
quote:Inderdaad, United is op zoek naar een spits die nog in de Champions League mag spelen. Mark Viduka is daarom ook een optie.
Op dinsdag 30 december 2003 16:40 schreef RedGuy het volgende:[..]
Volgens mij maakt dat wel uit, want dat was ook één van de redenen waarom Man. United Viduka wilde inlijven: Hij was nog niet Europees in actie gekomen.
quote:Wow wat ben ik goed!
Op dinsdag 30 december 2003 17:06 schreef Qi het volgende:[..]
Inderdaad, United is op zoek naar een spits die nog in de Champions League mag spelen. Mark Viduka is daarom ook een optie.
Dit is eigenlijk een verkapte opkrik-post, maar met oud en nieuw in het vooruitzicht mag het vast wel.
quote:Hier wil ik een bron van zien. mister Groningen naar het bourgondische maastricht is vragen om problemen
Op dinsdag 30 december 2003 16:50 schreef Cruoninga het volgende:
De naam van Martin Drent schijnt in verband te worden gebracht met MVV Maastricht.
quote:Robert Maaskant heeft ook heel goede papieren ineens.
Op dinsdag 30 december 2003 16:54 schreef methodmich het volgende:[..]
Vooralsnog wijst alles op Verbeek, maar wie weet gaat Riemer nog verrassen.
quote:Poka Gakho!
Op woensdag 31 december 2003 15:39 schreef methodmich het volgende:
CSKA Moskou heeft Gakhokidze een contract geboden, waarin hij 7 x zo veel kan krijgen als Twente hem kan bieden.
quote:
'Ook Portsmouth wil Pasanen inlijven'Het gaat er steeds meer naar uitzien dat de toekomst van Petri Pasanen in het Premiership ligt. De Finse verdediger mag vertrekken bij Ajax, ondanks een contract dat nog loopt tot de zomer van 2005.
Volgens berichten in Engelse media zou Portsmouth zeer geïnteresseerd zijn in Pasanen. Vertegenwoordigers van Pompey zouden zelfs al in gesprek zijn met Ajax over een eventuele transfer. Eerder was al bekend dat Charlton Athletic belangstelling had voor Pasanen.De 23-jarige centrale verdediger is uit de gratie geraakt bij coach Ronald Koeman. Sinds het herstel van John Heitinga en de komst van Julien Escudé en Zdenek Grygera komt hij nauwelijks meer aan spelen toe. Zelfs middenvelder Abubakari Yakubu krijgt in de Amsterdamse defensie de voorkeur boven de Fin.
Portsmouth is op zoek naar versterking in de strijd tegen degradatie. Na een voortvarende seizoensstart is de Zuid-Engelse club afgezakt tot net boven de degradatiezone. Eigenaar en voorzitter Milan Mandaric heeft coach Harry Redknapp al laten weten dat niets belangrijker is dan lijfsbehoud. 'Laten we op dit moment goed voetbal even vergeten. Harry legt de nadruk op goed voetbal, the passing game. Misschien moeten we wat lelijker en wat gemener spelen en de punten bij elkaar sprokkelen zoals enkele andere ploegen doen.'
Bron
quote:Dan ben je bij Petri toch aan het verkeerde adres.
Misschien moeten we wat lelijker en wat gemener spelen en de punten bij elkaar sprokkelen zoals enkele andere ploegen doen.'
quote:Petri is de liefheid zelve. Daarom wil Ronald hem kwijt.
Op vrijdag 2 januari 2004 12:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan ben je bij Petri toch aan het verkeerde adres.
planet.nl
quote:
Stijn Vreven (30) mag alweer weg bij de Duitse voetbalclub FC Kaiserslautern. De Belgische verdediger vertrok vorig seizoen bij FC Utrecht, maar wist nooit een basisplaats af te dwingen bij de Bundesliga-club.Waarschijnlijk verhuist Vreven naar de Engelse first division-club West Ham United, waar hij maandag een proeftraining zal afwerken. Bij gebleken geschiktheid wordt hij voor de rest van het seizoen uitgeleend.
bron
quote:Excuus ik vond het zo'n smurfigbericht ik dacht laat ik het maar eens posten.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:40 schreef mr_cucumber het volgende:
die hierboven was iets sneller
De manager van WHU zat eerst bij Derby County, en daar wilden ze hem al van Utrecht kopen. Als ik het goed heb althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |